Hij is in blokkeerstand gegaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef Infection het volgende:
Is hij nou dan toch echt kapot?![]()
http://webcam.prvgld.nl/n233.html
T zou wel s goed kunnen komen hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef kwiwi het volgende:
Oeh het begint hier nu ook te waaien en de lucht wordt grijzer
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Stefanovich het volgende:
Nou knal nou eens over enschede heen!
Volgens mij krijgen we alleen regen in Oss.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Achter dat complex ontstaat alweer een nieuwe lijn zware buien.
En weer mist het mij waarschijnlijk dus...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
Whuuut?
Die bui van Utrecht gaat ineens naar beneden.
Begint hier wel opeens te waaien als een malle. En al vier of vijf graden daling in temperatuur in tien minuten geloof ik. Belooft nog wat...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Stefanovich het volgende:
Nou knal nou eens over enschede heen!
Die is linksaf geslagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
Whuuut?
Die bui van Utrecht gaat ineens naar beneden.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef andreas612 het volgende:
welke mogool zit er aan die cam te draaien?
Ja, dat hadden wij hier in Eibergen dus ook ineens. bbq staat nu onder het dakje bij de schuur, lol.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Begint hier wel opeens te waaien als een malle. En al vier of vijf graden daling in temperatuur in tien minuten geloof ik. Belooft nog wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |