En ontlasting want het riool is gesprongen hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou de plantjes hebben in ieder geval weer water
Goeie kwaliteit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:07 schreef tralalala het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n233.html
Nog een webcam waar het over een paar ogenblikken gaat onweren.
Maar als iedereen op die links gaat klikken zien we er nog niks van :/quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:07 schreef tralalala het volgende:
Het blijft ook warm dus voor mijn gevoel blijft de energie aanwezig.quote:
Willen mensen die camera soms verrot makenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:09 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Maar als iedereen op die links gaat klikken zien we er nog niks van :/
Die hagelstenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:07 schreef tralalala het volgende:
Dat ding zwiept alle kanten op... vraag me af of zoiets niet afbreekt na een tijdje...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Green1 het volgende:
[..]
Willen mensen die camera soms verrot makenJezus zeg..
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat ding zwiept alle kanten op... vraag me af of zoiets niet afbreekt na een tijdje...
Wat moet dat ook vreemd zijn als je ernaast staat en toevallig kijkt, spastische bewegingen galore. Al ist vast zo'n bolcamera waar je niks van ziet...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat ding zwiept alle kanten op... vraag me af of zoiets niet afbreekt na een tijdje...
Volgens mij pissen we inderdaad weer langs de potquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef kwiwi het volgende:
volgens mij ga ik geen onweer krijgen hier in enschede
o ik lees hier net dat het toch nog zou moeten komen, ben benieuwd.
" FOK!kers zorgen voor kapotte verkeerscamera's " zometeen bij Omroep gelderlandquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef Infection het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef LightLuke het volgende:
[..]
" FOK!kers zorgen voor kapotte verkeerscamera's " zometeen bij Omroep gelderland
ik was na een minuut kijken misselijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Kotscamquote:
Ik zie hem niet meer in ieder geval.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef Rabieluh het volgende:
Is de windsok bij de helihaven nou losgekomen?.
Hoewel ik trouwens wel vind dat we ook vaak exact op de route liggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij pissen we inderdaad weer langs de pot
Vorige week ook al nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoewel ik trouwens wel vind dat we ook vaak exact op de route liggenDeze keer helaas niet echt
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
heysokjebentinbeeldjohheyheyheysoksoksok
sorry, slechte garp
Zo dichtbij, en toch hoogstwaarschijnlijk net hier langsquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef Logician78 het volgende:
Waait als een dolle hier en eerste druppels vallen. (Enschede zuid)
Oh dat bedoel jequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
sorry, slechte garp
Dit wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef Logician78 het volgende:
Waait als een dolle hier en eerste druppels vallen. (Enschede zuid)
Uienradar, is dat iets nieuws?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
sorry, slechte garp
Je hebt de temperatuurkaarten niet echt goed in de gaten gehouden vandaag. Het is al op 3 stations meerdere malen ruim boven de 30 graden geweest vandaag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef INViCTuS het volgende:
zo, de eerste dertiger is een feit. Zo te zien hebben die buien zometeen een voorkeur voor de achterhoek dus da zou een mooie afsluiter zijn
Moest je eens weten hoe ik me voel. Hartje Arnhem zolder kamer zonder airco.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
Zoooo, wat een verschil hier. Hier voelt het buiten erg lekker (tilburg), arnhem was het niet uit te houden
quote:
denk het nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef zlotka het volgende:
[..]
Zo dichtbij, en toch hoogstwaarschijnlijk net hier langs
Vanavond in het 8 uur-journaal:quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef tralalala het volgende:
Hagel @ Rhenen en nog steeds gasten met jetski's in het water.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef Infection het volgende:
Is hij nou dan toch echt kapot?![]()
Hij is in blokkeerstand gegaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef Infection het volgende:
Is hij nou dan toch echt kapot?![]()
T zou wel s goed kunnen komen hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef kwiwi het volgende:
Oeh het begint hier nu ook te waaien en de lucht wordt grijzer
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Stefanovich het volgende:
Nou knal nou eens over enschede heen!
Volgens mij krijgen we alleen regen in Oss.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Achter dat complex ontstaat alweer een nieuwe lijn zware buien.
En weer mist het mij waarschijnlijk dus...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
Whuuut?
Die bui van Utrecht gaat ineens naar beneden.
Begint hier wel opeens te waaien als een malle. En al vier of vijf graden daling in temperatuur in tien minuten geloof ik. Belooft nog wat...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:25 schreef Stefanovich het volgende:
Nou knal nou eens over enschede heen!
Die is linksaf geslagen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef SoldMayor het volgende:
Whuuut?
Die bui van Utrecht gaat ineens naar beneden.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef andreas612 het volgende:
welke mogool zit er aan die cam te draaien?
Ja, dat hadden wij hier in Eibergen dus ook ineens. bbq staat nu onder het dakje bij de schuur, lol.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Begint hier wel opeens te waaien als een malle. En al vier of vijf graden daling in temperatuur in tien minuten geloof ik. Belooft nog wat...
Je moet ook geen tv kijken op dit momentquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef tomaat52 het volgende:
kabel-tv stoort als de zieke....![]()
![]()
Edit: nevermind. tis alleen op discovery channel.![]()
komt u maaarrrrr!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het hele spul af gaat buigen naar Brabant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem, even lekker doorluchtenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]ik heb snel nog ff alle ramen opengezet voordat het gaat regenen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb ze allemaal al dichtgedaan, maar nu je het zegt... als het onweer voorbij is, zal de wind ook wel gelijk weer gaan liggen en zit je alsnog in een broeierig huis.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]ik heb snel nog ff alle ramen opengezet voordat het gaat regenen
Ah, joh, het trekt hier altijd langsheen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:39 schreef Falco het volgende:
Enschede, onweerhoofdstad van Nederland
Het gaat weer beginnen
Denk je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Afgelopen zomer viel het wel wat tegen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ah, joh, het trekt hier altijd langsheen.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is dit voor een shit hier in Hengelo?
Downburst?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Jojoortje het volgende:
duurt nog wel even, de buien trekken nu net over de A1 tussen Oldenzaal en Hengelo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:43 schreef ACT-F het volgende:
De webcam aangezet
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Vorig jaar zomer was volgens mij wel voor het eerst in tijden dat weer recht over mijn huis heen trok. Dat was volgens mij in jaren al niet gebeurd. Hoe het toch komt dat het telkens hier langs trekt... Nu is het in het zuid-oosten ook weer donkerder dan is het westen, waar het eigenlijk vandaan moet komen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Afgelopen zomer viel het wel wat tegen.
waaide net bijna van het perronquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:43 schreef ACT-F het volgende:
De webcam aangezet
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Staat je balkondeur open?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:43 schreef Norrage het volgende:
Het is nu slechts 29.1 graden, in mijn kamer. en 28.8 op mijn balkon![]()
Balkon is aan andere kant, en daar staat de deur van open jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Staat je balkondeur open?
(het zal toch niet, het zal toch niet waar zijn...)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef MaLo het volgende:
Ooooo wat een weertje! Vanmiddag heerlijk gezwommen. Toen we naar huis reden werd het steeds donkerder. En we hoorden gerommel in de verte. En nu ben ik thuis en het plenst en onweert
Jaja.quote:Geen treinen tussen Arnhem en Utrecht
UTRECHT - Door een seinstoring rijden er woensdag in de avondspits geen treinen tussen Arnhem en Utrecht.
Foto: ANP Daardoor lopen reizigers een vertraging op van ruim een uur. Ze kunnen omreizen via Den Bosch.
Dat heeft spoorbeheerder ProRail gemeld. De precieze oorzaak van de seinstoring is nog niet bekend. Volgens een woordvoerster is die niet ontstaan door het onweer in de buurt van Arnhem.
Mogelijk speelt de hoge temperatuur daar wel een rol, waardoor het spoor kan uitzetten. Het treinverkeer tussen Arnhem en Utrecht ligt door de problemen naar verwachting tot ongeveer 20.00 uur stil. Monteurs zijn ter plaatse om de storing te verhelpen.
Ach, dan waait het iig. Maar de temperatuur zal dan uiteindelijk de buitentemperatuur worden natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Balkon is aan andere kant, en daar staat de deur van open jabeetje doortochten.
Toen ik thuiskwam was het kouder op mijn slaapkamer/balkonkamer jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, dan waait het iig. Maar de temperatuur zal dan uiteindelijk de buitentemperatuur worden natuurlijk.
Allemaal leftmovers, allemaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef INViCTuS het volgende:
Is de wind aan het draaien ofzo? Ze kwamen vanuit Duitsland als het zogenaamde "ostgewitter" binnen en trokken O/NO en zodra ze NL binnen zijn lijken ze ZW te gaan.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:54 schreef YazooW het volgende:
Lijkt vol op N-O Brabant af te gaan, lekkerrrrrrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |