waaide net bijna van het perronquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is dit voor een shit hier in Hengelo?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:43 schreef ACT-F het volgende:
De webcam aangezet
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Staat je balkondeur open?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:43 schreef Norrage het volgende:
Het is nu slechts 29.1 graden, in mijn kamer. en 28.8 op mijn balkon![]()
Balkon is aan andere kant, en daar staat de deur van open jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Staat je balkondeur open?
(het zal toch niet, het zal toch niet waar zijn...)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef MaLo het volgende:
Ooooo wat een weertje! Vanmiddag heerlijk gezwommen. Toen we naar huis reden werd het steeds donkerder. En we hoorden gerommel in de verte. En nu ben ik thuis en het plenst en onweert
Jaja.quote:Geen treinen tussen Arnhem en Utrecht
UTRECHT - Door een seinstoring rijden er woensdag in de avondspits geen treinen tussen Arnhem en Utrecht.
Foto: ANP Daardoor lopen reizigers een vertraging op van ruim een uur. Ze kunnen omreizen via Den Bosch.
Dat heeft spoorbeheerder ProRail gemeld. De precieze oorzaak van de seinstoring is nog niet bekend. Volgens een woordvoerster is die niet ontstaan door het onweer in de buurt van Arnhem.
Mogelijk speelt de hoge temperatuur daar wel een rol, waardoor het spoor kan uitzetten. Het treinverkeer tussen Arnhem en Utrecht ligt door de problemen naar verwachting tot ongeveer 20.00 uur stil. Monteurs zijn ter plaatse om de storing te verhelpen.
Ach, dan waait het iig. Maar de temperatuur zal dan uiteindelijk de buitentemperatuur worden natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Balkon is aan andere kant, en daar staat de deur van open jabeetje doortochten.
Toen ik thuiskwam was het kouder op mijn slaapkamer/balkonkamer jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, dan waait het iig. Maar de temperatuur zal dan uiteindelijk de buitentemperatuur worden natuurlijk.
Allemaal leftmovers, allemaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef INViCTuS het volgende:
Is de wind aan het draaien ofzo? Ze kwamen vanuit Duitsland als het zogenaamde "ostgewitter" binnen en trokken O/NO en zodra ze NL binnen zijn lijken ze ZW te gaan.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:54 schreef YazooW het volgende:
Lijkt vol op N-O Brabant af te gaan, lekkerrrrrrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |