Ja, buienradar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:51 schreef Poeke het volgende:
Ik kijk op buienrader, zijn er betere sites?
Dat zijn inderdaad Amerikaanse waarden. Zie je niet al te vaak, maar het wil niet zeggen dat we nu tornado's en andere rotzooi krijgen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Is -9 lifted niet vrij zeldzaam? Ik meen me te herinneren dat dat niet vaak voorkomt.
Ik wil mijn tornado'squote:Op woensdag 23 mei 2012 15:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad Amerikaanse waarden. Zie je niet al te vaak, maar het wil niet zeggen dat we nu tornado's en andere rotzooi krijgen hoor
Dat was wat wikipedia zegtquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, want als het weer te laag wordt zal het juist weer het ontstaan van buien blokken.
De naam Buienradar zegt eigenlijk genoeg. Je ziet waar het regent. Buien die nog moeten ontstaan zie je daar dus niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:46 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook niet dat ik er verstand van heb.. ik ben slechts iemand die buienradar gebruikt, dus ik heb inderdaad geen idee waar ik allemaal over praat.
Maar meestal trekt het hier wel weer vlak langs.
Uiteraard, maar veels te lage getallen richting -8 etc geeft weer blokkeringen aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat was wat wikipedia zegt
LI Less Than -6: Very Unstable, Severe Thunderstorms Likely With Lifting Mechanism
Code oranje inmiddels via noodweercentrale.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef MikelenniuM het volgende:
Vanuit het niets een rode paarse pit boven Zeist
25km west van Venray zit ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Code oranje inmiddels via noodweercentrale.
Die dikke bui in Duitsland koerst op Venray af
Kan, die lopen iets achterquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef alvaldi1 het volgende:
opeens onweer en redelijk grote hagelstenen in putten ( veluwe) zie geen bui op buienradar
In het centrum is geen druppel gevallenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Temperatuur bij Arnhem dankzij bui al zo'n 5 graden gedaald.
Prachtig toch. Heerlijk 20 graden hier met een zacht zeewindje. Beter weer kan je je niet wensenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef lipjes het volgende:
damn, die verschillen op het KNMI bij actueel
Dan wel regio Drechtsteden graagquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef CklokC het volgende:
Mooi hoe de buien zo ontstaan op Buienradar. Kom maar door naar de randstad.
Gaat mijn vader leuk vinden, en mijn vriendin trouwens ook, die ligt nu in de zonquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Dan wel regio Drechtsteden graag
Haha nou ik zie hier nog niets ontstaan hoor. Volop zon nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gaat mijn vader leuk vinden, en mijn vriendin trouwens ook, die ligt nu in de zon
Pa komt uit rotterdam naar huis
Vanuit etten-leur zie ik richting breda/moerdijk toch wel een flinke wolkquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:01 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Haha nou ik zie hier nog niets ontstaan hoor. Volop zon nog
Die wolk staat compleet stil maar je ziet hem echt per seconde groeien, ziet er machtig uit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef Drassss het volgende:
Alsof die 2 buien in Nederland zich willen samenvoegen met het enorme complex in Duitsland
En naast Groningenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Meer buien ontstaan boven noord-Gelderland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |