Uiteraard, maar veels te lage getallen richting -8 etc geeft weer blokkeringen aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat was wat wikipedia zegt
LI Less Than -6: Very Unstable, Severe Thunderstorms Likely With Lifting Mechanism
Code oranje inmiddels via noodweercentrale.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef MikelenniuM het volgende:
Vanuit het niets een rode paarse pit boven Zeist
25km west van Venray zit ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Code oranje inmiddels via noodweercentrale.
Die dikke bui in Duitsland koerst op Venray af
Kan, die lopen iets achterquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef alvaldi1 het volgende:
opeens onweer en redelijk grote hagelstenen in putten ( veluwe) zie geen bui op buienradar
In het centrum is geen druppel gevallenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Temperatuur bij Arnhem dankzij bui al zo'n 5 graden gedaald.
Prachtig toch. Heerlijk 20 graden hier met een zacht zeewindje. Beter weer kan je je niet wensenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef lipjes het volgende:
damn, die verschillen op het KNMI bij actueel
Dan wel regio Drechtsteden graagquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef CklokC het volgende:
Mooi hoe de buien zo ontstaan op Buienradar. Kom maar door naar de randstad.
Gaat mijn vader leuk vinden, en mijn vriendin trouwens ook, die ligt nu in de zonquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Dan wel regio Drechtsteden graag
Haha nou ik zie hier nog niets ontstaan hoor. Volop zon nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gaat mijn vader leuk vinden, en mijn vriendin trouwens ook, die ligt nu in de zon
Pa komt uit rotterdam naar huis
Vanuit etten-leur zie ik richting breda/moerdijk toch wel een flinke wolkquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:01 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Haha nou ik zie hier nog niets ontstaan hoor. Volop zon nog
Die wolk staat compleet stil maar je ziet hem echt per seconde groeien, ziet er machtig uit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef Drassss het volgende:
Alsof die 2 buien in Nederland zich willen samenvoegen met het enorme complex in Duitsland
En naast Groningenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:02 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Meer buien ontstaan boven noord-Gelderland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |