quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef JamFlava het volgende:
Volgens weer.nl is Enschede ook nog aan de beurt.. en de helft van de stad waar ik woon.. ik woon in het deel waar het langsheen gaat.
Superfotoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Infection het volgende:
Ik kwam deze zojuist op Facebook tegen, gemaakt in Amersfoort:
[ afbeelding ]
heftige bui in Arnhemquote:Zwembad Klarenbeek Arnhem ontruimd door onweer
ARNHEM - Openluchtzwembad Klarenbeek in Arnhem is woensdagmiddag een kwartier ontruimd geweest vanwege een naderende onweersbui. Honderden gasten zijn uit het zwembad en van het veld gestuurd. Dit heeft Jan van Olmen, exploitant van het zwembad, bevestigd.
"Het kostte moeite om al die gasten uit het bad te krijgen. We hebben ze erop gewezen hoe gevaarlijk het is. Niemand is naar huis gestuurd, alleen het bad uit en van het veld af. Dat is vervelend, maar veiligheid gaat voorop", aldus van Olmen.
De honderden badgasten zijn naar de kleedhokjes en douches hogerop gestuurd om de onweersbui af te wachten. De ontruiming stuitte op veel protest van de zwemmers. Veel klanten vroegen hun geld terug.
"Ik heb een aantal mensen een vrijkaartje gegeven, maar in principe beginnen we daar niet aan. Niemand is naar huis gestuurd en het is moeilijk te controleren hoe lang iedereen al binnen was."
Holy!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef tralalala het volgende:
http://www.helihaven.nl/webcam.html
Noodweertje in Ede zo te zien!
Dat soort mongolen moet je eigenlijk lekker in het water laten en hopen dat ze hard door de bliksem geraakt wordenquote:
inderdaad, zit hier lekker buiten, fris windje, kan niet opquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
Hier in Tilburg nog een volledig strakblauwe lucht. Wel is het heel heiig. Kan iemand mij vertellen wat die kaartjes met die oranje, roze vlakken betekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |