dat gaat morgen net het verschil makenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tenminste nog twee pluspunten inderdaad.
ok in dit geval een burka aantrekken met bij de tetten een stuk uitgekniptquote:
Zwakbegaafd totaal niet, maar ze heeft wel een hert-in-koplampen blik inderdaad somsquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben die haar er soms zwakbegaafd vind uitzien. Niets negatiefs maar ze heeft zo'n onozele blik in haar ogen.
Mwoch, jij bent zo zwakbegaafd om iedere keer je wachtwoord te vergeten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben die haar er soms zwakbegaafd vind uitzien. Niets negatiefs maar ze heeft zo'n onozele blik in haar ogen.
We hebben zelfs een lekkere-wijven-topic in ESF.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:03 schreef Micson het volgende:
Niet naar het songfestival kijken
Er doen elk jaar enorm lekkere chicks mee bij de Oosbloklanden
3 keer maarquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoch, jij bent zo zwakbegaafd om iedere keer je wachtwoord te vergeten.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh dat valt best mee, weet je het nu nog?quote:
Ik zeg niks.quote:
Noem namenquote:
quote:
Duhhh, er posten daar alleen vrouwen en homo'squote:
Mwa, de mannen die dat kijken letten daar niet zo op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:56 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
dat gaat morgen net het verschil maken
Dan open ik een topic op Fok!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef TLC het volgende:
Wat gaat TS doen als ze morgen wel doorgaat ?
Mjah, was ook dom van me!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Duhhh, er posten daar alleen vrouwen en homo's
Dat zou je nog verbazen hoeveel hetero mannen zich NIET in hun mannelijkheid bedreigd ende aangetast voelen om in ESF te posten!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Duhhh, er posten daar alleen vrouwen en homo's
die posten er omdat jij het doet en jij bent best geefbaar dus die mannen geef ik geen ongelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou je nog verbazen hoeveel hetero mannen zich NIET in hun mannelijkheid bedreigd ende aangetast voelen om in ESF te posten!
Dank dankquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die posten er omdat jij het doet en jij bent best geefbaar dus die mannen geef ik geen ongelijk
voor dat ga ik wel naar dance valley ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank dank![]()
Maar nee, dat is niet de reden. Die zien het gewoon niet als 'nichtenfestijn' maar als groot tof georganiseerd festival, waar tussen alle rariteiten en gekke meuk soms ook hele toffe nummers te ontdekken zijn. En lekkere wijven in veel te korte rokjes.
Griekenlandquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En lekkere wijven in veel te korte rokjes.
Er was gister nog een knappe vrouw als deelneemster. Ff zoekuhhh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
Cyprus van dit jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Griekenland dit jaar:
[ afbeelding ]
Niet te zuinigquote:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben echt benieuwd of we doorgaan
De Tros moet zo snel mogelijk van de buis dus ik hoop het nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben echt benieuwd of we doorgaan
Ken dat hele mens niet aangezien ik Eurosongdingen mijd als de pest, maar daar zitten wel twee goede kabatsers op ja.quote:
Is die gast rechts degene die haar altijd in elkaar beukte?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:28 schreef Pulzzar het volgende:
Ze lijkt een beetje op de jonge Cher:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de rest volg ik het allemaal niet. Ik weet niet eens hoe dat liedje van haar klinkt. Ik heb één keer een stukje gehoord en ik vond dat ze nogal vals zong.
Griekenland gaat echt van iedereen 0 punten krijgen wegens euro gezeik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
Cyprus van dit jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Griekenland dit jaar:
[ afbeelding ]
In welk jaar leef jij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:10 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan ook nooit meer de finale halen. Dat Oostblok is alleen maar vriendjespolitiek
quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:09 schreef Greys het volgende:
Griekenland zat id eerste halve finale afgelopen dinsdag en kreeg kennelijk punten zat..
Winnaar 2006: Finlandquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:10 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan ook nooit meer de finale halen. Dat Oostblok is alleen maar vriendjespolitiek
Zekerquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:57 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb een klein stukje gezien, toen waren er allemaal zingende oma's. Zijn die door?
Die grannies met dat dancenummer, ja hoor, die zijn door!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:57 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb een klein stukje gezien, toen waren er allemaal zingende oma's. Zijn die door?
Godver.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die grannies met dat dancenummer, ja hoor, die zijn door!
Voor degenen die het nog niet gehoord hebben, even door het eerste gejengel heen bijten, daarna wordt het lollig bij het refrein
PARTEH FOR EVERYBODY DANCEEE
Boom boom boom
Geef toe, het is stiekem echt lolligquote:
Heb ik dat niet al toegegeven?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef toe, het is stiekem echt lollig
Die zaal gaat helemaal uit zijn plaat als ze optreden
Hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die grannies met dat dancenummer, ja hoor, die zijn door!
Voor degenen die het nog niet gehoord hebben, even door het eerste gejengel heen bijten, daarna wordt het lollig bij het refrein
PARTEH FOR EVERYBODY DANCEEE
Boom boom boom
Oh jaquote:
Voor als er iemand de pijp uit gaat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ze hebben ook twee reserve grannies mee voor de finale voor zaterdag
Ja, voor als er eentje het niet redt tot aan zaterdagquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Voor als er iemand de pijp uit gaat?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, voor als er eentje het niet redt tot aan zaterdag![]()
De commentator zei het dinsdag in hun halve finale:
"Het volgende land is Rusland. Ze heten *blablaablaa* en komen uit *blablabla* en spreken een aparte taal, namelijk *blabalabla*. Ze hebben voor de zekerheid 2 reserve oma's mee voor als eh.... nou ja, hier Rusland dus..."
Shit..quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ze hebben ook twee reserve grannies mee voor de finale voor zaterdag
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:05 schreef Greys het volgende:
Oh en op de achtergrond op het toneel stond dinsdag in hun halve finale tijdens het optreden een soort oven. En aan het einde halen ze daar cake uit.
Het leek wel een crematie
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:09 schreef Awesome_ het volgende:
Wow! Die chick van Cyprus. Ondanks dat ik dit nichtenfestijn normaliter boycot, denk ik toch een uitzondering te gaan maken dit jaar.
Ze lijkt een beetje op Liv Tyler, vind je ook niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:09 schreef Awesome_ het volgende:
Wow! Die chick van Cyprus. Ondanks dat ik dit nichtenfestijn normaliter boycot, denk ik toch een uitzondering te gaan maken dit jaar.
Dat is omdat iedereen Griekenland in de finale wil hebben om zo zodoende daar als enige land ooit met 0 punten af te zien gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:09 schreef Greys het volgende:
Griekenland zat id eerste halve finale afgelopen dinsdag en kreeg kennelijk punten zat..
Wel een beetje inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Liv Tyler, vind je ook niet?
En dan nog die gasten van Lordi erbij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:17 schreef Id_do_her het volgende:
Lesbische actie met die winnaar toen van Duitsland (Lena Meyer-Landrut) en Cyprus.
Neh, het is omdat haar rokje kort wasquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is omdat iedereen Griekenland in de finale wil hebben om zo zodoende daar als enige land ooit met 0 punten af te zien gaan.
Hehe, 'I vote Lordi.'quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dan nog die gasten van Lordi erbij.
"Don't try to suck me into your gay world!"quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:24 schreef Greys het volgende:
Oh maar even he...
Gisteren was de generale repetitie dus van de gehele show van vanavond.
Een van de ESF FOK!kers heeft het optreden van Joan opgenomen. Zo gaat het er dus uit zien vanavond. Best leuk, toch?Het derde filmpje van boven. Hij start automatisch. Compleet met de intro van vanavond ook.
http://www.twitvid.com/NWDNG
Volgens mij heeft ze geen bh aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:24 schreef Greys het volgende:
Oh maar even he...
Een van de ESF FOK!kers heeft het optreden van Joan opgenomen. Zo gaat het er dus uit zien vanavond. Best leuk, toch?Het derde filmpje van boven. Hij start automatisch. Compleet met de intro van vanavond ook.
Haha, in de gaywereld gezogen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ze is wel flink bedeeld, jammer van dat down-gezicht
Ik vind juist dat ze een leuk gezicht heeft, ze komt heel vriendelijk over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Post eens een foto van je zus dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:13 schreef valek het volgende:
Ik zie hier nog steeds geen tetten van Joan.
quote:
Ik kan me al voorstellen wat voor type je bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:17 schreef Opkloter het volgende:
wtf kijken er serious mensen naar het songfestival. Vanavond ga ik met mn maten bij iemand in de tuin zitten met koude pils en een laptop+goed geluid om lekker te lullen en live muziek van concerten aan te zetten.
eurovieziesongvestival![]()
![]()
![]()
_____!
vertelquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan me al voorstellen wat voor type je bent
Mogguh! En waarom ben jij er vanavond niet bij? Hmm?quote:
Een hommo die de kast nog niet uit isquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan me al voorstellen wat voor type je bent
Homofoobquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een hommo die de kast nog niet uit is
Haha die heeft idd een kop om op te schieten. Ze ziet er intelligentieloos uit ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Fok! is dan weer zo zwakbegaafd om niet te snappen dat het 1000 keer handiger is om bij registratie de mensen zelf een wachtwoord te laten kiezen. Had jullie een hoop werk bespaard.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar ik zou niet schieten met kogelsquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Haha die heeft idd een kop om op te schieten. Ze ziet er intelligentieloos uit ja.
[..]
Fok! is dan weer zo zwakbegaafd om niet te snappen dat het 1000 keer handiger is om bij registratie de mensen zelf een wachtwoord te laten kiezen. Had jullie een hoop werk bespaard.
Maar het valt me altijd op dat als je reageert je er tussendoor gefietst komt met een verzuurde reactie. Is het niet gewoon tijd wat anders met je leven te gaan doen dan Fok! Ook qua leeftijd en zo?
Puur een opbouwende vraag dit natuurlijk hè![]()
wtfquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een hommo die de kast nog niet uit is
Samzz komt toch hierheenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mogguh! En waarom ben jij er vanavond niet bij? Hmm?
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #28 He?! WATTE!?
Ik vind die muzikanten erbij toch wel een enorme faal. En niemand snapt zo waarom Joan eruit ziet als een indiaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:24 schreef Greys het volgende:
Oh maar even he...
quote:
De Nederlandse pers ter plaatse is alle commentatoren aan het uitleggen waarvoor die tooi is. Omdat ze het filmpje op de achtergrond niet mogen afspelen. Dus tijdens het introfilmpje gaan de commentatoren het aan hun kijkers uitleggen. Hebben ze beloofdquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind die muzikanten erbij toch wel een enorme faal. En niemand snapt zo waarom Joan eruit ziet als een indiaan.
Haha, wat een hippie wijfquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het, ook niet veel.
Maar troost je met de gedachte dat ik wel heel knap ben, en dat ik de goede kant van de genen heb gekregen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
Even voor de goede orde, ik was sarcastisch.
Ahh oké.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
De Nederlandse pers ter plaatse is alle commentatoren aan het uitleggen waarvoor die tooi is. Omdat ze het filmpje op de achtergrond niet mogen afspelen. Dus tijdens het introfilmpje gaan de commentatoren het aan hun kijkers uitleggen. Hebben ze beloofd
quote:
Haten op Yvonnequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het, ook niet veel.
Maar troost je met de gedachte dat ik wel heel knap ben, en dat ik de goede kant van de genen heb gekregen.
O nee hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mensen die iedereen sucken met een kleurtje in de naam
Op de ESF Meet? Je verwacht het niet...quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Op het feit na dat ze me zat te koppelen aan een kerel
hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Op het feit na dat ze me zat te koppelen aan een kerel
Nee was paar maanden terugquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op de ESF Meet? Je verwacht het niet...
hypnotiserendquote:
Eindelijk iemand die iets zinnigs post.quote:
haar hooft lijkt op dat van een paartquote:
Ow, daar keek ik niet naar in dat filmpje,quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
haar hooft lijkt op dat van een paart
Faalhaasquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
haar hooft lijkt op dat van een paart
Je keek naar de borsten van een paart?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, daar keek ik niet naar in dat filmpje, [ afbeelding ]
Het is vaalhaaz.quote:
Wat zijn ze bewegelijk.quote:
jij mag heul geen FOK!ker zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Als deze bazen niet door zijn gegaan:
Dan kan Joan het wel vergeten
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
jij mag heul geen FOK!ker zijn
oke je mag een FOK!ker zijnquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
oke je mag een FOK!ker zijn
T is wel echt een huge wijf zo te zien. nogal lomp gebouwd, heeft wel een leuk warm uiterlijk.quote:
Niet klein, maar 'huge'? Dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Opkloter het volgende:
[..]
T is wel echt een huge wijf zo te zien. nogal lomp gebouwd, heeft wel een leuk warm uiterlijk.
Jij gaat liever voor type anorexia ofnot.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Opkloter het volgende:
[..]
T is wel echt een huge wijf zo te zien. nogal lomp gebouwd, heeft wel een leuk warm uiterlijk.
Iemand die de commentaar kan opnemen en online gooien? Want ik ga toch niet kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
De Nederlandse pers ter plaatse is alle commentatoren aan het uitleggen waarvoor die tooi is. Omdat ze het filmpje op de achtergrond niet mogen afspelen. Dus tijdens het introfilmpje gaan de commentatoren het aan hun kijkers uitleggen. Hebben ze beloofd
garpje je mag geen FOK!ker zijn en je zult het nooit zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:18 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]![]()
O.. wacht moet ik daar wel blij mee zijn
quote:garpje je mag geen FOK!ker zijn en je zult het nooit zijn
Nou huge niet echt.. Maar ze ziet er zeker niet uit zoals die dame bij bijv. de Griekse inzending.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Die griekse bumpers wiebelen dan ook niet als een drilpudding.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:43 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
[..]
Nou huge niet echt.. Maar ze ziet er zeker niet uit zoals die dame bij bijv. de Griekse inzending.
Voornamelijk de tieten...quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef Pharkus het volgende:
Gaat het nou om (vriendjes)politiek, tieten of het liedje?
Tieten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef Pharkus het volgende:
Gaat het nou om (vriendjes)politiek, tieten of het liedje?
Dat hoeft ook helemaal niet, dan zouden we er twee hebben, verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:43 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Nou huge niet echt.. Maar ze ziet er zeker niet uit zoals die dame bij bijv. de Griekse inzending.
En daarna paspoort intrekken en het land niet meer in laten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:21 schreef einzeinz het volgende:
Stuur zanger Rinus en Romana
Dan heb je 4 pluspunten
Even bidden dat het snel klaar is met die nichterige poppenkast. Joan eruit en klaar ermee.quote:
En dan de Oosbloklanden de schuld geven dat wij altijd baggernummers inzendenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even bidden dat het snel klaar is met die nichterige poppenkast. Joan eruit en klaar ermee.
Stop maar met bidden, die indiaan ligt eruit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even bidden dat het snel klaar is met die nichterige poppenkast. Joan eruit en klaar ermee.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Stop maar met bidden, die indiaan ligt eruit.
precies, dat we daar nog aan mee doen is al een klacht op zich.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn we van dat Eurovisie gezemel ook weer af.
'Bidden' klinkt als blasfemie uit jouw mondquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig geeft niemand in de beschaafde wereld een neukquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef chroestjov het volgende:
oostblok united is door naar de finale
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:14 schreef Twiitch het volgende:
Oost Europees complot.
Nooit meer mee doen.
Omkoperij.
Enz.
Enz.
Nee mosselmanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:20 schreef magneetstrip het volgende:
Volgend jaar MC Esra namens Nederland naar het Songfestival
John de Mol heeft het dit jaar geleid...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:28 schreef alf89 het volgende:
Het probleem is volgens mij dat de Tros dit programma namens Nederland lijdt.
Geef John de Mol dit programma en hij maakt er iets groots commercieel programma van, waarmee we wel slagen.
Overigens kijk ik ook dan niet.
quote:
Serieus? Lol. Valt me dan toch van hem tegen dat ie het bij de Tros weet te plaatsen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
John de Mol heeft het dit jaar geleid...
Dat wordt al jaren geroepen. Helaas moet Nederland consistent overal de neus in steken want ach, Nederland moet er natuurlijk bijzijn. Wanneer gaan we nu eens leren dat die Oostblok landen ieder jaar systematisch op elkaar stemmen en we dus geen schijn van kans (overigens horen we ook geen kans te willen maken maar dat terzijde) maken. Nederland stuurt ook ieder jaar baggerzooi in; slechte oubollige liedjes, soms een homoclub (de Toppers, maar die homo's doen het al helemaal niet goed daar in het Oostblok) en soms een schreeuwbek als dinges Grace. Dus we moeten ook tot op zekere hoogte de hand in eigen boezem steken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef BlueMage het volgende:
Gewoon niet meer meedoen met die flauwekul, bespaart ook geld.
Tom Dice had 2 jaar terug wel een goed nummer en is daar 6de mee geworden in de finale, het kan dus wel! Maar zowel Nederland als Belgie sturen zwakke nummers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat wordt al jaren geroepen. Helaas moet Nederland consistent overal de neus in steken want ach, Nederland moet er natuurlijk bijzijn. Wanneer gaan we nu eens leren dat die Oostblok landen ieder jaar systematisch op elkaar stemmen en we dus geen schijn van kans (overigens horen we ook geen kans te willen maken maar dat terzijde) maken. Nederland stuurt ook ieder jaar baggerzooi in; slechte oubollige liedjes, soms een homoclub (de Toppers, maar die homo's doen het al helemaal niet goed daar in het Oostblok) en soms een schreeuwbek als dinges Grace. Dus we moeten ook tot op zekere hoogte de hand in eigen boezem steken.
Maar ik wil dit verhaal afsluiten door te zeggen dat we eigenlijk sowieso niet mee moeten doen; het is tenenkrommend om naar te kijken en die afgrijselijke poppenkast gaat nergens over. Stoppen ermee.
Nee het kan niet, Turken stemmen altijd Turkije ongeacht hoe klote het nummer is, omdat we over zoveel landen zitten verspreid en zoveel in aantal zijn en ook nog eens meer stemmen dan andere etniciteiten geeft ons altijd een plaatsje in de top. Hoe vaak stemmen Nederlanders? Zie ik ze nooit doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:53 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Tom Dice had 2 jaar terug wel een goed nummer en is daar 6de mee geworden in de finale, het kan dus wel! Maar zowel Nederland als Belgie sturen zwakke nummers.
Belachelijk trouwens dat het slechte en vals gezongen nummer van Rusland door is, het is wel leuk om naar te kijken maar goed is het niet.
Vorig jaar zat Turkije niet eens in de finalequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee het kan niet, Turken stemmen altijd Turkije ongeacht hoe klote het nummer is, omdat we over zoveel landen zitten verspreid en zoveel in aantal zijn en ook nog eens meer stemmen dan andere etniciteiten geeft ons altijd een plaatsje in de top. Hoe vaak stemmen Nederlanders? Zie ik ze nooit doen.
Doe deze ook gelijk even bij de collectie act past hier totaal niet bijquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef PG18 het volgende:
Volgens mij valt het wel mee dat die oostbloklanden op elkaar stemmen. En al doen ze dat, dan is het ook wel terecht. Zulke slechte liedjes maken ze daar helemaal niet. Als Nederland nou ook eens aan dat niveau komt, dan hoeft er ook niet geroepen te worden van dat Nederland niet meer mee moet doen omdat het niet eerlijk zou zijn enz. Maar een indiaan die niet te verstaan is, 3 Volendammers, een homogroep, of Sieneke met haar draaiorgel (oftewel, de TROS-niveau) haalt echt dat niveau niet dat die oostbloklanden (en de andere westerse landen) wel hebben.
2009 Noorwegenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:00 schreef einzeinz het volgende:
Het Oostblok zal altijd winnen want alle Oostblokkers zitten hier![]()
Jij hebt het over finale, ik heb het over top. Dat is relatief.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:58 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Vorig jaar zat Turkije niet eens in de finale
smaken verschillen misschien maar ik vond alles bagger vanavond inclusief oostblokquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef PG18 het volgende:
Volgens mij valt het wel mee dat die oostbloklanden op elkaar stemmen. En al doen ze dat, dan is het ook wel terecht. Zulke slechte liedjes maken ze daar helemaal niet. Als Nederland nou ook eens aan dat niveau komt, dan hoeft er ook niet geroepen te worden van dat Nederland niet meer mee moet doen omdat het niet eerlijk zou zijn enz. Maar een indiaan die niet te verstaan is, 3 Volendammers, een homogroep, of Sieneke met haar draaiorgel (oftewel, de TROS-niveau) haalt echt dat niveau niet dat die oostbloklanden (en de andere westerse landen) wel hebben.
En het is niet alleen zang, maar ook dans (kijk maar naar Noorwegen ofzo). Maar de Nederlandse kandidaten komen nooit van hun plaats af![]()
Klopt, maar dinsdag vond ik het wel een mooie show. Vanavond zong iedereen zowat in z'n eigen taalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef pinine het volgende:
[..]
smaken verschillen misschien maar ik vond alles bagger vanavond inclusief oostblok
Dat vat het wel goed samen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vals zingende indiaan met een 13 in een dozijn nummer......
Dat jah, we stonden weer mooi voor paalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef Splutje het volgende:
Vind je het raar als je iemand stuurt met een indianentooi op
Inderdaad:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:43 schreef Bunnyfluff het volgende:
Ze doet me op de een of andere manier wel erg aan Marianne Thieme denken.
quote:
Ze hadden Joan een burka aanmoeten trekken, met een gat bij de tetten en een kanten BH eronder.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:16 schreef L3viathan het volgende:
[..]![]()
Waarom snapt nederland nou niet dat ze een lekker half naakt mokkel moeten sturen met een goed decollete.. goed showtje erbij... en een beetje een uptempo nummer wat na 1 keer horen al in je kop zit
Het hele songfestival draait niet om goede liedjes...
Nee wij sturen een stilstaande, goed ingepakte indiaan met 4 Aaries die iets verderop ook stilstaan en maar 1 seconde in beeld komen. En dan heb ik het nog niet eens over het liedje (wat overigens nog niet al te slecht was)
nog beter: geen bh :-)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:18 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ze hadden Joan een burka aanmoeten trekken, met een gat bij de tetten en een kanten BH eronder.
Dan kom je alleen al in de finale door de controverse.
Sowieso songfestival is beter zonder geluid.
volgens mij vallen die zo *plop* *plop* op haar knieënquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:24 schreef L3viathan het volgende:
[..]
nog beter: geen bh :-)
en laten wiebelen die rakkers!
dat had nog wat kunnen worden..
Ja, typisch Nederland om met zo'n saai optreden te komen. Die mannen met muziekinstrumenten sloeg compleet nergens op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:26 schreef PG18 het volgende:
Waarom was die act nu opeens heel anders dan eerst? In die show van de TROS toen Joan gekozen werd, werd er nog om haar heen gedanst door wat meisjes.
Nu stonden een paar mannen op één vaste plaats die nauwelijks in beeld kwamen. Wordt het toch veels te saai vanNederland moet ook eens wat meer in beweging komen.
tatjana met copacobana?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:16 schreef L3viathan het volgende:
[..]![]()
Waarom snapt nederland nou niet dat ze een lekker half naakt mokkel moeten sturen met een goed decollete.. goed showtje erbij... en een beetje een uptempo nummer wat na 1 keer horen al in je kop zit
Het hele songfestival draait niet om goede liedjes...
Nee wij sturen een stilstaande, goed ingepakte indiaan met 4 Aaries die iets verderop ook stilstaan en maar 1 seconde in beeld komen. En dan heb ik het nog niet eens over het liedje (wat overigens nog niet al te slecht was)
Dat herinner ik me.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:36 schreef Leipo666 het volgende:
ze doet me denken aan die aflevering van 'sex voor de Buch' met die indianen vrouw en die tipi
hopelijk allemaal bejaardenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:58 schreef Jahr00n het volgende:
Er zijn blijkbaar 2 miljoen mensen die dit hebben gekeken? Wat de neuk man.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:58 schreef Jahr00n het volgende:
Er zijn blijkbaar 2 miljoen mensen die dit hebben gekeken? Wat de neuk man.
Ik.quote:
Ik vond Macedonië juist tofquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef damirovic het volgende:
Vind bulgarije 10x erger dan nederlandJezus zeg. En macedonie, wtffff.
Oh, ik vond Bulgarije juist hartstikke tof, jammer dat ze neit door zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef damirovic het volgende:
Vind bulgarije 10x erger dan nederlandJezus zeg. En macedonie, wtffff.
BAAS!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |