quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, voor als er eentje het niet redt tot aan zaterdag![]()
De commentator zei het dinsdag in hun halve finale:
"Het volgende land is Rusland. Ze heten *blablaablaa* en komen uit *blablabla* en spreken een aparte taal, namelijk *blabalabla*. Ze hebben voor de zekerheid 2 reserve oma's mee voor als eh.... nou ja, hier Rusland dus..."
Shit..quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ze hebben ook twee reserve grannies mee voor de finale voor zaterdag
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:05 schreef Greys het volgende:
Oh en op de achtergrond op het toneel stond dinsdag in hun halve finale tijdens het optreden een soort oven. En aan het einde halen ze daar cake uit.
Het leek wel een crematie
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:09 schreef Awesome_ het volgende:
Wow! Die chick van Cyprus. Ondanks dat ik dit nichtenfestijn normaliter boycot, denk ik toch een uitzondering te gaan maken dit jaar.
Ze lijkt een beetje op Liv Tyler, vind je ook niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:09 schreef Awesome_ het volgende:
Wow! Die chick van Cyprus. Ondanks dat ik dit nichtenfestijn normaliter boycot, denk ik toch een uitzondering te gaan maken dit jaar.
Dat is omdat iedereen Griekenland in de finale wil hebben om zo zodoende daar als enige land ooit met 0 punten af te zien gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:09 schreef Greys het volgende:
Griekenland zat id eerste halve finale afgelopen dinsdag en kreeg kennelijk punten zat..
Wel een beetje inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Liv Tyler, vind je ook niet?
En dan nog die gasten van Lordi erbij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:17 schreef Id_do_her het volgende:
Lesbische actie met die winnaar toen van Duitsland (Lena Meyer-Landrut) en Cyprus.
Neh, het is omdat haar rokje kort wasquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is omdat iedereen Griekenland in de finale wil hebben om zo zodoende daar als enige land ooit met 0 punten af te zien gaan.
Hehe, 'I vote Lordi.'quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dan nog die gasten van Lordi erbij.
"Don't try to suck me into your gay world!"quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:24 schreef Greys het volgende:
Oh maar even he...
Gisteren was de generale repetitie dus van de gehele show van vanavond.
Een van de ESF FOK!kers heeft het optreden van Joan opgenomen. Zo gaat het er dus uit zien vanavond. Best leuk, toch?Het derde filmpje van boven. Hij start automatisch. Compleet met de intro van vanavond ook.
http://www.twitvid.com/NWDNG
Volgens mij heeft ze geen bh aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:24 schreef Greys het volgende:
Oh maar even he...
Gisteren was de generale repetitie dus van de gehele show van vanavond.
Een van de ESF FOK!kers heeft het optreden van Joan opgenomen. Zo gaat het er dus uit zien vanavond. Best leuk, toch?Het derde filmpje van boven. Hij start automatisch. Compleet met de intro van vanavond ook.
http://www.twitvid.com/NWDNG
Haha, in de gaywereld gezogen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ze is wel flink bedeeld, jammer van dat down-gezicht
Ik vind juist dat ze een leuk gezicht heeft, ze komt heel vriendelijk over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ze is wel flink bedeeld, jammer van dat down-gezicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |