Ken dat hele mens niet aangezien ik Eurosongdingen mijd als de pest, maar daar zitten wel twee goede kabatsers op ja.quote:
Is die gast rechts degene die haar altijd in elkaar beukte?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:28 schreef Pulzzar het volgende:
Ze lijkt een beetje op de jonge Cher:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de rest volg ik het allemaal niet. Ik weet niet eens hoe dat liedje van haar klinkt. Ik heb één keer een stukje gehoord en ik vond dat ze nogal vals zong.
Griekenland gaat echt van iedereen 0 punten krijgen wegens euro gezeik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
Cyprus van dit jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Griekenland dit jaar:
[ afbeelding ]
In welk jaar leef jij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:10 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan ook nooit meer de finale halen. Dat Oostblok is alleen maar vriendjespolitiek
quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:09 schreef Greys het volgende:
Griekenland zat id eerste halve finale afgelopen dinsdag en kreeg kennelijk punten zat..
Winnaar 2006: Finlandquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:10 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan ook nooit meer de finale halen. Dat Oostblok is alleen maar vriendjespolitiek
Zekerquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:57 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb een klein stukje gezien, toen waren er allemaal zingende oma's. Zijn die door?
Die grannies met dat dancenummer, ja hoor, die zijn door!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:57 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb een klein stukje gezien, toen waren er allemaal zingende oma's. Zijn die door?
Godver.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die grannies met dat dancenummer, ja hoor, die zijn door!
Voor degenen die het nog niet gehoord hebben, even door het eerste gejengel heen bijten, daarna wordt het lollig bij het refrein
PARTEH FOR EVERYBODY DANCEEE
Boom boom boom
Geef toe, het is stiekem echt lolligquote:
Heb ik dat niet al toegegeven?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef toe, het is stiekem echt lollig
Die zaal gaat helemaal uit zijn plaat als ze optreden
Hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die grannies met dat dancenummer, ja hoor, die zijn door!
Voor degenen die het nog niet gehoord hebben, even door het eerste gejengel heen bijten, daarna wordt het lollig bij het refrein
PARTEH FOR EVERYBODY DANCEEE
Boom boom boom
Oh jaquote:
Voor als er iemand de pijp uit gaat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ze hebben ook twee reserve grannies mee voor de finale voor zaterdag
Ja, voor als er eentje het niet redt tot aan zaterdagquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Voor als er iemand de pijp uit gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |