dat gaat morgen net het verschil makenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tenminste nog twee pluspunten inderdaad.
ok in dit geval een burka aantrekken met bij de tetten een stuk uitgekniptquote:
Zwakbegaafd totaal niet, maar ze heeft wel een hert-in-koplampen blik inderdaad somsquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben die haar er soms zwakbegaafd vind uitzien. Niets negatiefs maar ze heeft zo'n onozele blik in haar ogen.
Mwoch, jij bent zo zwakbegaafd om iedere keer je wachtwoord te vergeten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben die haar er soms zwakbegaafd vind uitzien. Niets negatiefs maar ze heeft zo'n onozele blik in haar ogen.
We hebben zelfs een lekkere-wijven-topic in ESF.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:03 schreef Micson het volgende:
Niet naar het songfestival kijken
Er doen elk jaar enorm lekkere chicks mee bij de Oosbloklanden
3 keer maarquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoch, jij bent zo zwakbegaafd om iedere keer je wachtwoord te vergeten.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoch, jij bent zo zwakbegaafd om iedere keer je wachtwoord te vergeten.
Oh dat valt best mee, weet je het nu nog?quote:
Ik zeg niks.quote:
Noem namenquote:
quote:
Duhhh, er posten daar alleen vrouwen en homo'squote:
Mwa, de mannen die dat kijken letten daar niet zo op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:56 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
dat gaat morgen net het verschil maken
Dan open ik een topic op Fok!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef TLC het volgende:
Wat gaat TS doen als ze morgen wel doorgaat ?
Mjah, was ook dom van me!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Duhhh, er posten daar alleen vrouwen en homo's
Dat zou je nog verbazen hoeveel hetero mannen zich NIET in hun mannelijkheid bedreigd ende aangetast voelen om in ESF te posten!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Duhhh, er posten daar alleen vrouwen en homo's
die posten er omdat jij het doet en jij bent best geefbaar dus die mannen geef ik geen ongelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou je nog verbazen hoeveel hetero mannen zich NIET in hun mannelijkheid bedreigd ende aangetast voelen om in ESF te posten!
Dank dankquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die posten er omdat jij het doet en jij bent best geefbaar dus die mannen geef ik geen ongelijk
voor dat ga ik wel naar dance valley ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank dank![]()
Maar nee, dat is niet de reden. Die zien het gewoon niet als 'nichtenfestijn' maar als groot tof georganiseerd festival, waar tussen alle rariteiten en gekke meuk soms ook hele toffe nummers te ontdekken zijn. En lekkere wijven in veel te korte rokjes.
Griekenlandquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En lekkere wijven in veel te korte rokjes.
Er was gister nog een knappe vrouw als deelneemster. Ff zoekuhhh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Greys het volgende:
Cyprus van dit jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Griekenland dit jaar:
[ afbeelding ]
Niet te zuinigquote:
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben echt benieuwd of we doorgaan
De Tros moet zo snel mogelijk van de buis dus ik hoop het nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik ben echt benieuwd of we doorgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |