Post eens een foto van je zus dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ze is wel flink bedeeld, jammer van dat down-gezicht
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:13 schreef valek het volgende:
Ik zie hier nog steeds geen tetten van Joan.
quote:
Ik kan me al voorstellen wat voor type je bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:17 schreef Opkloter het volgende:
wtf kijken er serious mensen naar het songfestival. Vanavond ga ik met mn maten bij iemand in de tuin zitten met koude pils en een laptop+goed geluid om lekker te lullen en live muziek van concerten aan te zetten.
eurovieziesongvestival![]()
![]()
![]()
_____!
vertelquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan me al voorstellen wat voor type je bent
Mogguh! En waarom ben jij er vanavond niet bij? Hmm?quote:
Een hommo die de kast nog niet uit isquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan me al voorstellen wat voor type je bent
Homofoobquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een hommo die de kast nog niet uit is
Haha die heeft idd een kop om op te schieten. Ze ziet er intelligentieloos uit ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben die haar er soms zwakbegaafd vind uitzien. Niets negatiefs maar ze heeft zo'n onozele blik in haar ogen.
Fok! is dan weer zo zwakbegaafd om niet te snappen dat het 1000 keer handiger is om bij registratie de mensen zelf een wachtwoord te laten kiezen. Had jullie een hoop werk bespaard.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoch, jij bent zo zwakbegaafd om iedere keer je wachtwoord te vergeten.
Maar ik zou niet schieten met kogelsquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Haha die heeft idd een kop om op te schieten. Ze ziet er intelligentieloos uit ja.
[..]
Fok! is dan weer zo zwakbegaafd om niet te snappen dat het 1000 keer handiger is om bij registratie de mensen zelf een wachtwoord te laten kiezen. Had jullie een hoop werk bespaard.
Maar het valt me altijd op dat als je reageert je er tussendoor gefietst komt met een verzuurde reactie. Is het niet gewoon tijd wat anders met je leven te gaan doen dan Fok! Ook qua leeftijd en zo?
Puur een opbouwende vraag dit natuurlijk hè![]()
wtfquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een hommo die de kast nog niet uit is
Samzz komt toch hierheenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mogguh! En waarom ben jij er vanavond niet bij? Hmm?
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #28 He?! WATTE!?
Ik vind die muzikanten erbij toch wel een enorme faal. En niemand snapt zo waarom Joan eruit ziet als een indiaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:24 schreef Greys het volgende:
Oh maar even he...
Gisteren was de generale repetitie dus van de gehele show van vanavond.
Een van de ESF FOK!kers heeft het optreden van Joan opgenomen. Zo gaat het er dus uit zien vanavond. Best leuk, toch?Het derde filmpje van boven. Hij start automatisch. Compleet met de intro van vanavond ook.
http://www.twitvid.com/NWDNG
quote:
De Nederlandse pers ter plaatse is alle commentatoren aan het uitleggen waarvoor die tooi is. Omdat ze het filmpje op de achtergrond niet mogen afspelen. Dus tijdens het introfilmpje gaan de commentatoren het aan hun kijkers uitleggen. Hebben ze beloofdquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind die muzikanten erbij toch wel een enorme faal. En niemand snapt zo waarom Joan eruit ziet als een indiaan.
Haha, wat een hippie wijfquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het, ook niet veel.
Maar troost je met de gedachte dat ik wel heel knap ben, en dat ik de goede kant van de genen heb gekregen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
Even voor de goede orde, ik was sarcastisch.
Ahh oké.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
De Nederlandse pers ter plaatse is alle commentatoren aan het uitleggen waarvoor die tooi is. Omdat ze het filmpje op de achtergrond niet mogen afspelen. Dus tijdens het introfilmpje gaan de commentatoren het aan hun kijkers uitleggen. Hebben ze beloofd
quote:
Haten op Yvonnequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het, ook niet veel.
Maar troost je met de gedachte dat ik wel heel knap ben, en dat ik de goede kant van de genen heb gekregen.
O nee hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mensen die iedereen sucken met een kleurtje in de naam
Op de ESF Meet? Je verwacht het niet...quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Op het feit na dat ze me zat te koppelen aan een kerel
hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Op het feit na dat ze me zat te koppelen aan een kerel
Nee was paar maanden terugquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op de ESF Meet? Je verwacht het niet...
hypnotiserendquote:
Eindelijk iemand die iets zinnigs post.quote:
haar hooft lijkt op dat van een paartquote:
Ow, daar keek ik niet naar in dat filmpje,quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
haar hooft lijkt op dat van een paart
Faalhaasquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
haar hooft lijkt op dat van een paart
Je keek naar de borsten van een paart?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, daar keek ik niet naar in dat filmpje, [ afbeelding ]
Het is vaalhaaz.quote:
Wat zijn ze bewegelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |