Dat vat het wel goed samen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vals zingende indiaan met een 13 in een dozijn nummer......
Dat jah, we stonden weer mooi voor paalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef Splutje het volgende:
Vind je het raar als je iemand stuurt met een indianentooi op
Inderdaad:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:43 schreef Bunnyfluff het volgende:
Ze doet me op de een of andere manier wel erg aan Marianne Thieme denken.
quote:
Ze hadden Joan een burka aanmoeten trekken, met een gat bij de tetten en een kanten BH eronder.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:16 schreef L3viathan het volgende:
[..]![]()
Waarom snapt nederland nou niet dat ze een lekker half naakt mokkel moeten sturen met een goed decollete.. goed showtje erbij... en een beetje een uptempo nummer wat na 1 keer horen al in je kop zit
Het hele songfestival draait niet om goede liedjes...
Nee wij sturen een stilstaande, goed ingepakte indiaan met 4 Aaries die iets verderop ook stilstaan en maar 1 seconde in beeld komen. En dan heb ik het nog niet eens over het liedje (wat overigens nog niet al te slecht was)
nog beter: geen bh :-)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:18 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ze hadden Joan een burka aanmoeten trekken, met een gat bij de tetten en een kanten BH eronder.
Dan kom je alleen al in de finale door de controverse.
Sowieso songfestival is beter zonder geluid.
volgens mij vallen die zo *plop* *plop* op haar knieënquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:24 schreef L3viathan het volgende:
[..]
nog beter: geen bh :-)
en laten wiebelen die rakkers!
dat had nog wat kunnen worden..
Ja, typisch Nederland om met zo'n saai optreden te komen. Die mannen met muziekinstrumenten sloeg compleet nergens op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:26 schreef PG18 het volgende:
Waarom was die act nu opeens heel anders dan eerst? In die show van de TROS toen Joan gekozen werd, werd er nog om haar heen gedanst door wat meisjes.
Nu stonden een paar mannen op één vaste plaats die nauwelijks in beeld kwamen. Wordt het toch veels te saai vanNederland moet ook eens wat meer in beweging komen.
tatjana met copacobana?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:16 schreef L3viathan het volgende:
[..]![]()
Waarom snapt nederland nou niet dat ze een lekker half naakt mokkel moeten sturen met een goed decollete.. goed showtje erbij... en een beetje een uptempo nummer wat na 1 keer horen al in je kop zit
Het hele songfestival draait niet om goede liedjes...
Nee wij sturen een stilstaande, goed ingepakte indiaan met 4 Aaries die iets verderop ook stilstaan en maar 1 seconde in beeld komen. En dan heb ik het nog niet eens over het liedje (wat overigens nog niet al te slecht was)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |