Tom Dice had 2 jaar terug wel een goed nummer en is daar 6de mee geworden in de finale, het kan dus wel! Maar zowel Nederland als Belgie sturen zwakke nummers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat wordt al jaren geroepen. Helaas moet Nederland consistent overal de neus in steken want ach, Nederland moet er natuurlijk bijzijn. Wanneer gaan we nu eens leren dat die Oostblok landen ieder jaar systematisch op elkaar stemmen en we dus geen schijn van kans (overigens horen we ook geen kans te willen maken maar dat terzijde) maken. Nederland stuurt ook ieder jaar baggerzooi in; slechte oubollige liedjes, soms een homoclub (de Toppers, maar die homo's doen het al helemaal niet goed daar in het Oostblok) en soms een schreeuwbek als dinges Grace. Dus we moeten ook tot op zekere hoogte de hand in eigen boezem steken.
Maar ik wil dit verhaal afsluiten door te zeggen dat we eigenlijk sowieso niet mee moeten doen; het is tenenkrommend om naar te kijken en die afgrijselijke poppenkast gaat nergens over. Stoppen ermee.
Nee het kan niet, Turken stemmen altijd Turkije ongeacht hoe klote het nummer is, omdat we over zoveel landen zitten verspreid en zoveel in aantal zijn en ook nog eens meer stemmen dan andere etniciteiten geeft ons altijd een plaatsje in de top. Hoe vaak stemmen Nederlanders? Zie ik ze nooit doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:53 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Tom Dice had 2 jaar terug wel een goed nummer en is daar 6de mee geworden in de finale, het kan dus wel! Maar zowel Nederland als Belgie sturen zwakke nummers.
Belachelijk trouwens dat het slechte en vals gezongen nummer van Rusland door is, het is wel leuk om naar te kijken maar goed is het niet.
Vorig jaar zat Turkije niet eens in de finalequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee het kan niet, Turken stemmen altijd Turkije ongeacht hoe klote het nummer is, omdat we over zoveel landen zitten verspreid en zoveel in aantal zijn en ook nog eens meer stemmen dan andere etniciteiten geeft ons altijd een plaatsje in de top. Hoe vaak stemmen Nederlanders? Zie ik ze nooit doen.
Doe deze ook gelijk even bij de collectie act past hier totaal niet bijquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef PG18 het volgende:
Volgens mij valt het wel mee dat die oostbloklanden op elkaar stemmen. En al doen ze dat, dan is het ook wel terecht. Zulke slechte liedjes maken ze daar helemaal niet. Als Nederland nou ook eens aan dat niveau komt, dan hoeft er ook niet geroepen te worden van dat Nederland niet meer mee moet doen omdat het niet eerlijk zou zijn enz. Maar een indiaan die niet te verstaan is, 3 Volendammers, een homogroep, of Sieneke met haar draaiorgel (oftewel, de TROS-niveau) haalt echt dat niveau niet dat die oostbloklanden (en de andere westerse landen) wel hebben.
2009 Noorwegenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:00 schreef einzeinz het volgende:
Het Oostblok zal altijd winnen want alle Oostblokkers zitten hier![]()
Jij hebt het over finale, ik heb het over top. Dat is relatief.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:58 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Vorig jaar zat Turkije niet eens in de finale
smaken verschillen misschien maar ik vond alles bagger vanavond inclusief oostblokquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef PG18 het volgende:
Volgens mij valt het wel mee dat die oostbloklanden op elkaar stemmen. En al doen ze dat, dan is het ook wel terecht. Zulke slechte liedjes maken ze daar helemaal niet. Als Nederland nou ook eens aan dat niveau komt, dan hoeft er ook niet geroepen te worden van dat Nederland niet meer mee moet doen omdat het niet eerlijk zou zijn enz. Maar een indiaan die niet te verstaan is, 3 Volendammers, een homogroep, of Sieneke met haar draaiorgel (oftewel, de TROS-niveau) haalt echt dat niveau niet dat die oostbloklanden (en de andere westerse landen) wel hebben.
En het is niet alleen zang, maar ook dans (kijk maar naar Noorwegen ofzo). Maar de Nederlandse kandidaten komen nooit van hun plaats af![]()
Klopt, maar dinsdag vond ik het wel een mooie show. Vanavond zong iedereen zowat in z'n eigen taalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef pinine het volgende:
[..]
smaken verschillen misschien maar ik vond alles bagger vanavond inclusief oostblok
Dat vat het wel goed samen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vals zingende indiaan met een 13 in een dozijn nummer......
Dat jah, we stonden weer mooi voor paalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef Splutje het volgende:
Vind je het raar als je iemand stuurt met een indianentooi op
Inderdaad:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 03:43 schreef Bunnyfluff het volgende:
Ze doet me op de een of andere manier wel erg aan Marianne Thieme denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |