En als je ze had gekregen had je ze toch niet gebruikt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Dimens het volgende:
Tevens krijg ik ook eens in de zoveel tijd een brief van die school dat ik nog ¤177,- voor de boeken moet betalen.
Ik heb nog nooit boeken gekregen.
Je toetsenbord is nog steeds stuk zie ik.quote:
niks ik drukte te vroeg op verzendenquote:
wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Dimens het volgende:
Tevens krijg ik ook eens in de zoveel tijd een brief van die school dat ik nog ¤177,- voor de boeken moet betalen.
Ik heb nog nooit boeken gekregen.
Nou vooruit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
niks ik drukte te vroeg op verzendenfok mobiel
als je lobi voor me hebt kan je de tt misschien veranderen in bazen verzameltopic?
het probleem zit eerder tussen toetsenbord en stoel denk ik..quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je toetsenbord is nog steeds stuk zie ik.
Vast niet. Niemand heeft boeken gekregen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat?
dat slaat toch nergens op?
als je dat betaald, krijg je de boeken dan wel?
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En als je ze had gekregen had je ze toch niet gebruikt.
Hoe dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:33 schreef Smoofie het volgende:
@ dimens , nee, ik kreeg gwn me geld terug van de maanden die ik wel betaald had, terwijl ik al was uitgeschreven
XDquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:37 schreef badschaap het volgende:
jeuj 3 uur tussenuur, moet pas om half 2 weer naar school xD
Als je je uitschrijft, kun je aanvinken dat ze het geld terugstoren op je rekening.quote:
Heb jij eigenlijk nooit dat je denkt dat ie heel slecht ging en dat je dan een 7.5 hebt:quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van 09;00-11;00, hij ging matig
Ja, heel somsquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nooit dat je denkt dat ie heel slecht ging en dat je dan een 7.5 hebt:
Het is mij niet echt duidelijk wat je nou hebt gedaan. Je hebt je uitgeschreven en wat heb je via studieweb gedaan dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je je uitschrijft, kun je aanvinken dat ze het geld terugstoren op je rekening.
Via studieweb/link heb ik me uitgeschreven, en bij het uitschrijven heb ik aangevinkt om collegegeld terug te krijgen, als je hebt betaald voor maanden die je nu niet meer kan volgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is mij niet echt duidelijk wat je nou hebt gedaan. Je hebt je uitgeschreven en wat heb je via studieweb gedaan dan?
Beter als ik ook geld kan terugkrijgen. Is toch weel ¤1000,- of zo.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef Snuf. het volgende:
Wat een luie verwende kutkinderen zijn die studenten toch.
Als je maar een voldoende hebt is het goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van 09;00-11;00, hij ging matig
Snuf wat doe je dit weekend?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef Snuf. het volgende:
Wat een luie verwende kutkinderen zijn die studenten toch.
Jammer dat ik niet via studieweb heb uitgeschreven. Volgens Duo moet ik gewoon blijven betalen tot het einde van het schooljaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Via studieweb/link heb ik me uitgeschreven, en bij het uitschrijven heb ik aangevinkt om collegegeld terug te krijgen, als je hebt betaald voor maanden die je nu niet meer kan volgen.
WTF, op het HBO is dat sowieso niet zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet via studieweb heb uitgeschreven. Volgens Duo moet ik gewoon blijven betalen tot het einde van het schooljaar.
Doe het veilig. Kleine DVtjes kan ik hebben, maar één snuf is genoeg.quote:
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet via studieweb heb uitgeschreven. Volgens Duo moet ik gewoon blijven betalen tot het einde van het schooljaar.
Grapjas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Doe het veilig. Kleine DVtjes kan ik hebben, maar één snuf is genoeg.
Nee even zonder grappen, veel plezier dan. Ik wil nog steeds langskomen. Ander keertje.
the more the merrierquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grapjas.
Van mij mag je langskomen, maar tis snuf z'n kamer dus hij beslist.
Op het mbo blijkbaar wel. Mja, eigenlijk heb ik die andere twee jaar ook gewoon betaald zonder dat ik lessen kregen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
WTF, op het HBO is dat sowieso niet zo.
Misschien. Hoe lang blijf je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grapjas.
Van mij mag je langskomen, maar tis snuf z'n kamer dus hij beslist.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Doe het veilig. Kleine DVtjes kan ik hebben, maar één snuf is genoeg.
Nee even zonder grappen, veel plezier dan. Ik wil nog steeds langskomen. Ander keertje.
goh wat zal hij zich nu speciaal voelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja snuf, ik heb zaterdag een feestje, maar die heb ik afgezegd omdat ik dan bij jou ben.
Nu staan we quitte omdat jij een avondje in utrecht moest afzeggen.
haha intronic is jaloersquote:
Liefquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja snuf, ik heb zaterdag een feestje, maar die heb ik afgezegd omdat ik dan bij jou ben.
Nu staan we quitte omdat jij een avondje in utrecht moest afzeggen.
Dat is best wel langquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Van vrijdagmiddag tot zondagmiddag/avond.
ik heb de zus van van mijn zusje tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goh wat zal hij zich nu speciaal voelen
[..]
haha intronic is jaloers
Heb ik iig niet meer een schuldgevoel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goh wat zal hij zich nu speciaal voelen
leellquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
Zijn Snuf en DV een stelletje?
Aka hebben ze seks met elkaar?
Ieeeelll.
Seks, gadverdamme man. Smeerlap.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
Zijn Snuf en DV een stelletje?
Aka hebben ze seks met elkaar?
Ieeeelll.
In de gezonde Groningse buitenlucht. Is eens wat anders dan de uitlaatgassen op het balkon hier.quote:
Oke.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
met ks ziet het er viezer uit dan met een x
Ik vanmiddag omg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb vandaag rij examen gereserveerd en kan 30 mei al op
Huh, maar ze blijft slapen.quote:
Lief.quote:
Want dat betekent inderdaad hetzelfde als seks. Echt raar inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh, maar ze blijft slapen.
Mind is blown.
Ik vind het zo raar, hoe kan jij een balkon hebben terwijl je gewoon op de begane grond woont?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In de gezonde Groningse buitenlucht. Is eens wat anders dan de uitlaatgassen op het balkon hier.
Als een vrijgezellen gozer en een vrijgezellen dame een heel weekend bij elkaar slapen komt daar meestal wel meer bij kijken dan alleen een potje kaarten en risk ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Want dat betekent inderdaad hetzelfde als seks. Echt raar inderdaad.
Meestal wel ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een vrijgezellen gozer en een vrijgezellen dame een heel weekend bij elkaar slapen komt daar meestal wel meer bij kijken dan alleen een potje kaarten en risk ja.
Je hebt toch gezien dat het balkon op 30 centimeter hoogte is?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar, hoe kan jij een balkon hebben terwijl je gewoon op de begane grond woont?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een vrijgezellen gozer en een vrijgezellen dame een heel weekend bij elkaar slapen komt daar meestal wel meer bij kijken dan alleen een potje kaarten en risk ja.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien dat het balkon op 30 centimeter hoogte is?
Niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Jij hebt me dat helemaal niet laten zien, hoe moet ik dat dat zien. Ik wist niet eens dat je een balkon had.quote:
Had ik je geen rondleiding gegeven?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij hebt me dat helemaal niet laten zien, hoe moet ik dat dat zien. Ik wist niet eens dat je een balkon had.
Best leuk hoor, kaarten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier wel in ieder geval. Zelf ooit 'iets' gehad met iemand die uit Limburg kwam, terwijl ik zelf in regio Rotterdam woon. Beetje hetzelfde als snuf en dv volgens mij.quote:
Daarom heb ik zo'n hekel aan jequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat een onbeschoft kutjong ben ik toch.
Ik haat mezelf ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan je
Waarom? Hij wil ook niet gaan neuken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Alsof die 2 niet gaan neuken
Daarom is Intronic zo hatelijk aan het doen
Nee hij wilde het juist wel maar zij niet, toen moest hij met een gast in 1 bed slapenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Hij wil ook niet gaan neuken?
Ik snap niks van dit topic.
Er lopen hier heel veel koeien rond. Als je er een paar in een weiland zet met een bal lijkt het net sparta.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Snuf. het volgende:
We hebben dus een buurvrouw die 24/7 rondjes loopt om het gebouw met een peuk in de handZe is ook heel vies
Lijkt wat dat betreft een beetje op DV.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er lopen hier heel veel koeien rond. Als je er een paar in een weiland zet met een bal lijkt het net sparta.
[..]
Er lopen hier heel veel koeien rond. Als je er een paar in een weiland zet met een bal lijkt het net sparta.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over 2 mensen die elkaar via FOK! kennen en een (bijna) relatie hebben.
FOK!
[..]
support your localsquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Maar sowieso, hoe komt het dat je voor Sparta bent?
uft en jijquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik een lijst van mensen die niet bij intronic in bed hebben gelegen want het worden er steeds meer
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Maar sowieso, hoe komt het dat je voor Sparta bent?
Ik heb er niet in gelegen. Wie wel?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik een lijst van mensen die niet bij intronic in bed hebben gelegen want het worden er steeds meer
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie hebben het noch ontkend noch bevestigd, dus nee.
quote:
Dat is het uitschot ja. De verstandige mensen gaan naar Rotterdam-West.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De meeste gaan dan voor feyenoord
Mehehequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er niet in gelegen. Wie wel?!
Ik wil FOK! roddels horen, ik ben nieuw in deze wereld.
[..]
Feyenoorders in Noord- Hollandquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit.
ajax fans die in groningen wonen
Feyenoorders uit Limburg, ja ik ken ze.
Het was geen grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sparta heeft Veendam 2 keer gesloopt dit jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen. FC Groningen
Veendam daarentegen [ afbeelding ]
Ik had toen een tijdlang in de ArenA 2 gasten achter mij die een kwartier voor tijd weg moesten bij cl of el wedstrijden omdat ze anders de laatste trein naar heereveen zouden missenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit.
ajax fans die in groningen wonen
Feyenoorders uit Limburg, ja ik ken ze.
Interessante materie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou, ik ga buiten maar eens leren voor biologie over 6 dagen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was geen grap.Nee ik ben daar niet één vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehehehequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had toen een tijdlang in de ArenA 2 gasten achter mij die een kwartier voor tijd weg moesten bij cl of el wedstrijden omdat ze anders de laatste trein naar heereveen zouden missen
je bent er twee van?quote:
Zo hatelijk datquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had toen een tijdlang in de ArenA 2 gasten achter mij die een kwartier voor tijd weg moesten bij cl of el wedstrijden omdat ze anders de laatste trein naar heereveen zouden missen
Laat die jongen gewoon met rust.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Al die verhalen over intronic, steven heb je nog wat meer voor me?
Ik doe niks, ik vermaak me alleen met de verhalenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laat die jongen gewoon met rust.
Dus je doet wel wat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe niks, ik vermaak me alleen met de verhalen
Nee? Vroeger ging ik wel eens met een maatje mee, zat ik op Het Kasteel altijd daar met die bobo's. Zijn pa is een hoge pief in de haven. Gratis vreten, drinken en de rest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:26 schreef Snuf. het volgende:
Bij Sparta komt niemand kijken dus dan heb je daar geen last van.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wow ik hoorde net een harde knal
Ons huis trilde helemaal
Bredaquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik hoorde ook een knal.
Waar woon je?
Mijn pa had ook zo'n ding van zijn werk. Maar vrij snel stapte ik over op gewone plaatsen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee? Vroeger ging ik wel eens met een maatje mee, zat ik op Het Kasteel altijd daar met die bobo's. Zijn pa is een hoge pief in de haven. Gratis vreten, drinken en de rest.
Als ik ooit veel geld heb neem ik zo'n business unit in De Kuip.
Ik zou gewoon zo'n ding nemen, voor de heb. Bij wedstrijden tegen VVV en RKC gewoon chillen in die unit. Tegen ojox lekker kankeren en schreeuwen op X.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn pa had ook zo'n ding van zijn werk. Maar vrij snel stapte ik over op gewone plaatsen.
Ik hoorde anders niksquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wow ik hoorde net een harde knal
Ons huis trilde helemaal
Ik zeik altijd. Daarvoor ga ik naar het voetbal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zo'n ding nemen, voor de heb. Bij wedstrijden tegen VVV en RKC gewoon chillen in die unit. Tegen ojox lekker kankeren en schreeuwen op X.
mensen die ouwe zeggen buiten Amsterdamquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehehehe
Vorig jaar had ik 2 gasten achter me (aahh achter me) met een AMSTERDAMS ACCENT (inclusief ''ouwe'' en man dat ze uitspreken als men) in De Kuip.
Zou kunnen inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zullen wel weer de plaatselijke pyromaantjes hier zijn dan met hun vuurwerk
Niks, joh. Laat maar hangen.quote:
Volgende maandag 25 jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang zijn we ookalweer getrouwd spouwer?
''HE KANKER DEBIEL, TERING SCHEIDS'' dat ga ik niet schreeuwen in zo'n unit tussen de bobo's. Dat doe ik alleen als ik tussen de andere debielen sta.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zeik altijd. Daarvoor ga ik naar het voetbal.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je al iets voor me gekocht?
Ik heb ook blauwe ogen, ook maar eens een FOK! meet regelen dan. Wil jij me dan de kneepjes van het vak leren?quote:
ja hoor, 22e is er een meetquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook blauwe ogen, ook maar eens een FOK! meet regelen dan. Wil jij me dan de kneepjes van het vak leren?
en bruin is mooierquote:
bij mannen let ik daar ook niet opquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij vrouwen zijn donkere ogen inderdaad mooier.
Bij mannen geen idee.
haha ben je hommo ofzo :Squote:
Leugens mijn ogen zijn baasquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mannen geen idee.
nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha ben je hommo ofzo :S
is dat een goede ONZ reactie?
mooie ogen zijn wel een +punt bij vrouwen vind ikquote:
Oké, donker haar + blauwe ogen kan er ook mee door.quote:
jij bent dan ook wel een uitzonderingquote:
Hangt ook een beetje af van het persoon, maar blauwe ogen zijn meestal wel mooier bij vrouwen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mannen geen idee.
Ik vind donkere ogen wat exotischer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje af van het persoon, maar blauwe ogen zijn meestal wel mooier bij vrouwen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OOOH WE'RE GOING TO IBIZA
Naja jij gaat
Inderdaad. Er zijn wel andere dingen die er meer toe doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind donkere ogen wat exotischer.
Al moet ik zeggen dat het mij ook niet zóveel uit maakt.
Morgen gaat het toch onweren?quote:
En dan? spf 500 opsmeren en de hele dag in de schaduw liggen of watquote:
Innerlijk en schoenmaat bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn wel andere dingen die er meer toe doen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan? spf 500 opsmeren en de hele dag in de schaduw liggen of wat
Wrijf het er lekker inquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan? spf 500 opsmeren en de hele dag in de schaduw liggen of wat
Kom mee danquote:
Ik ga na school, les tot 12. Hoelaat moet jij?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Morgen gaat het toch onweren?Fuck, nee echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Innerlijk en schoenmaat bijvoorbeeld.
Godverquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat moet ook met die zonnebrand.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Morgen gaat het toch onweren?Vanavond al, volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zei een maatje van me toen ik zei dat ik morgen wilde gaan BBQ'en.
Ik moet in ieder geval tot 10.10 en dan moet ik even rondvragen of een vak doorgaat. Anders zit ik of tot 5 uur of tot 10.10quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom mee dan
[..]
Ik ga na school, les tot 12. Hoelaat moet jij?
[..]
Fuck, nee echt?
Ik ga morgen waarschijnlijk bbq-en. Als het weer mee zit tenminstequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik dacht alleen vanmiddag en dan morgen weer mooi.
En nu heb ik zin om te gaan BBQ'en
Hoezo weer meezit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga morgen waarschijnlijk bbq-en. Als het weer mee zit tenminste
Wat voor cursus dan?quote:
Lullig verschil welquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval tot 10.10 en dan moet ik even rondvragen of een vak doorgaat. Anders zit ik of tot 5 uur of tot 10.10
Jij kent het weer in Nederland wel, mag ik hopen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo weer meezit?
Het is in holland toch kapot chille 25 graden met zon nu?
Hoelaat zal ik er zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga morgen waarschijnlijk bbq-en. Als het weer mee zit tenminste
Morgen van 10 tot half 8 les. Ik kijk er ook ontzettend naar uit.quote:
Ja daarom.quote:
Stuur zelf gewoon 5 e-mails.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daarom.Die laatste les is belastingrecht. Ik wil het vak zo graag halen, dat ik maar alle lessen braaf volg. Alleen de leraar zei vorige week als hij emails ontving met vragen dat de les door ging en anders niet.
Maar goed hoe kom je dat ooit te weten.
wasda?quote:
Ja ik herinner me er wel wat van maar aangezien ik al sinds eerste week van april boven de 20 graden zit ben ik het niet meer gewend manquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij kent het weer in Nederland wel, mag ik hopen?
Belastingrechtquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daarom.Die laatste les is belastingrecht. Ik wil het vak zo graag halen, dat ik maar alle lessen braaf volg. Alleen de leraar zei vorige week als hij emails ontving met vragen dat de les door ging en anders niet.
Maar goed hoe kom je dat ooit te weten.
Ook optioneel.`quote:
Wij behandelden vorige week het laatst gegeven tentamen. Het zag er toen wel focking makkelijk uit maar goed als het tentamen straks voor mijn neus ligt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Belastingrecht![]()
![]()
Ik moet dat ook nog steeds halen
Het gaat sowieso onweren vanavond of morgen dus waarschijnlijk gaat die bbq niet door.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik herinner me er wel wat van maar aangezien ik al sinds eerste week van april boven de 20 graden zit ben ik het niet meer gewend man(sorry jong0ns hihih
)
oei zonde!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het gaat sowieso onweren vanavond of morgen dus waarschijnlijk gaat die bbq niet door.
En mensen lopen hier al te zeiken als het even 24 graden isquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oei zonde!
Gister hadden we hier ook onweer, poh flinke bui maar met 2 uurtjes is het weer droog
Wel lekker die afkoeling, vandaag waren er ook wat wolkjes en lekker 36 graden.. beter dan rond de 40 pff
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En mensen lopen hier al te zeiken als het even 24 graden is.
quote:
Waar zit je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oei zonde!
Gister hadden we hier ook onweer, poh flinke bui maar met 2 uurtjes is het weer droog
Wel lekker die afkoeling, vandaag waren er ook wat wolkjes en lekker 36 graden.. beter dan rond de 40 pff
Precies, ik moest wel een beetje lachen toen ik dat lasquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En mensen lopen hier al te zeiken als het even 24 graden is.
Nu in siem reap, waar het nu zo'n 31 graden is want het is al lekker afgekoeldquote:
WIj hadden ook een fietstocht gedaan in Yangshuo, beetje omgeving erbij, moonhill er tussendoor, maar fietsen midden op de dag bij 40 graden is niet echt tof inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wist niet dat een mens zoveel kon zweten als je met deze temperaturen op het midden van de dag ging fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |