Er lopen hier heel veel koeien rond. Als je er een paar in een weiland zet met een bal lijkt het net sparta.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Snuf. het volgende:
We hebben dus een buurvrouw die 24/7 rondjes loopt om het gebouw met een peuk in de handZe is ook heel vies
Lijkt wat dat betreft een beetje op DV.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er lopen hier heel veel koeien rond. Als je er een paar in een weiland zet met een bal lijkt het net sparta.
[..]
Er lopen hier heel veel koeien rond. Als je er een paar in een weiland zet met een bal lijkt het net sparta.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over 2 mensen die elkaar via FOK! kennen en een (bijna) relatie hebben.
FOK!
[..]
support your localsquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Maar sowieso, hoe komt het dat je voor Sparta bent?
uft en jijquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik een lijst van mensen die niet bij intronic in bed hebben gelegen want het worden er steeds meer
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Maar sowieso, hoe komt het dat je voor Sparta bent?
Ik heb er niet in gelegen. Wie wel?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik een lijst van mensen die niet bij intronic in bed hebben gelegen want het worden er steeds meer
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie hebben het noch ontkend noch bevestigd, dus nee.
quote:
Dat is het uitschot ja. De verstandige mensen gaan naar Rotterdam-West.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De meeste gaan dan voor feyenoord
Mehehequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er niet in gelegen. Wie wel?!
Ik wil FOK! roddels horen, ik ben nieuw in deze wereld.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |