the more the merrierquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grapjas.
Van mij mag je langskomen, maar tis snuf z'n kamer dus hij beslist.
Op het mbo blijkbaar wel. Mja, eigenlijk heb ik die andere twee jaar ook gewoon betaald zonder dat ik lessen kregen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
WTF, op het HBO is dat sowieso niet zo.
Misschien. Hoe lang blijf je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grapjas.
Van mij mag je langskomen, maar tis snuf z'n kamer dus hij beslist.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Doe het veilig. Kleine DVtjes kan ik hebben, maar één snuf is genoeg.
Nee even zonder grappen, veel plezier dan. Ik wil nog steeds langskomen. Ander keertje.
goh wat zal hij zich nu speciaal voelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja snuf, ik heb zaterdag een feestje, maar die heb ik afgezegd omdat ik dan bij jou ben.
Nu staan we quitte omdat jij een avondje in utrecht moest afzeggen.
haha intronic is jaloersquote:
Liefquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja snuf, ik heb zaterdag een feestje, maar die heb ik afgezegd omdat ik dan bij jou ben.
Nu staan we quitte omdat jij een avondje in utrecht moest afzeggen.
Dat is best wel langquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Van vrijdagmiddag tot zondagmiddag/avond.
ik heb de zus van van mijn zusje tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goh wat zal hij zich nu speciaal voelen
[..]
haha intronic is jaloers
Heb ik iig niet meer een schuldgevoel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goh wat zal hij zich nu speciaal voelen
leellquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
Zijn Snuf en DV een stelletje?
Aka hebben ze seks met elkaar?
Ieeeelll.
Seks, gadverdamme man. Smeerlap.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
Zijn Snuf en DV een stelletje?
Aka hebben ze seks met elkaar?
Ieeeelll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |