Het is mij niet echt duidelijk wat je nou hebt gedaan. Je hebt je uitgeschreven en wat heb je via studieweb gedaan dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je je uitschrijft, kun je aanvinken dat ze het geld terugstoren op je rekening.
Via studieweb/link heb ik me uitgeschreven, en bij het uitschrijven heb ik aangevinkt om collegegeld terug te krijgen, als je hebt betaald voor maanden die je nu niet meer kan volgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is mij niet echt duidelijk wat je nou hebt gedaan. Je hebt je uitgeschreven en wat heb je via studieweb gedaan dan?
Beter als ik ook geld kan terugkrijgen. Is toch weel ¤1000,- of zo.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef Snuf. het volgende:
Wat een luie verwende kutkinderen zijn die studenten toch.
Als je maar een voldoende hebt is het goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van 09;00-11;00, hij ging matig
Snuf wat doe je dit weekend?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef Snuf. het volgende:
Wat een luie verwende kutkinderen zijn die studenten toch.
Jammer dat ik niet via studieweb heb uitgeschreven. Volgens Duo moet ik gewoon blijven betalen tot het einde van het schooljaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Via studieweb/link heb ik me uitgeschreven, en bij het uitschrijven heb ik aangevinkt om collegegeld terug te krijgen, als je hebt betaald voor maanden die je nu niet meer kan volgen.
WTF, op het HBO is dat sowieso niet zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet via studieweb heb uitgeschreven. Volgens Duo moet ik gewoon blijven betalen tot het einde van het schooljaar.
Doe het veilig. Kleine DVtjes kan ik hebben, maar één snuf is genoeg.quote:
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet via studieweb heb uitgeschreven. Volgens Duo moet ik gewoon blijven betalen tot het einde van het schooljaar.
Grapjas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Doe het veilig. Kleine DVtjes kan ik hebben, maar één snuf is genoeg.
Nee even zonder grappen, veel plezier dan. Ik wil nog steeds langskomen. Ander keertje.
the more the merrierquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grapjas.
Van mij mag je langskomen, maar tis snuf z'n kamer dus hij beslist.
Op het mbo blijkbaar wel. Mja, eigenlijk heb ik die andere twee jaar ook gewoon betaald zonder dat ik lessen kregen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
WTF, op het HBO is dat sowieso niet zo.
Misschien. Hoe lang blijf je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grapjas.
Van mij mag je langskomen, maar tis snuf z'n kamer dus hij beslist.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Doe het veilig. Kleine DVtjes kan ik hebben, maar één snuf is genoeg.
Nee even zonder grappen, veel plezier dan. Ik wil nog steeds langskomen. Ander keertje.
goh wat zal hij zich nu speciaal voelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja snuf, ik heb zaterdag een feestje, maar die heb ik afgezegd omdat ik dan bij jou ben.
Nu staan we quitte omdat jij een avondje in utrecht moest afzeggen.
haha intronic is jaloersquote:
Liefquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja snuf, ik heb zaterdag een feestje, maar die heb ik afgezegd omdat ik dan bij jou ben.
Nu staan we quitte omdat jij een avondje in utrecht moest afzeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |