haha de mods wilden aantonen dat stevenmac een lachertje isquote:
Hmm, nou ja. Hij is het in ieder geval even geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Helaas afscheid nemen van een geweldige mod.
Blijkbaar kon hij zich geen toegang verschaffen aan het deel buiten de schermen.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Blijkbaar kon hij zich geen toegang verschaffen aan het deel buiten de schermen.
welke schermen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Blijkbaar kon hij zich geen toegang verschaffen aan het deel buiten de schermen.
De Schermen of Doom.quote:
haha!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Schermen of Doom.
Nee, er is een gedeelte waar alleen crew en zo mag komen, en het lukte hem niet dat te vinden of zo.
Hij heeft wel slotjes gezet. En ik kan me niet voorstellen dat ze de moeite doen om hem wèl modrechten te geven, maar geen toegang tot de crewfora.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Nooit mod geweest dus. Wij zijn belazerd.
Blijkbaar is er daar geen slowchat te vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij heeft wel slotjes gezet. En ik kan me niet voorstellen dat ze de moeite doen om hem wèl modrechten te geven, maar geen toegang tot de crewfora.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Blijkbaar is er daar geen slowchat te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |