haha de mods wilden aantonen dat stevenmac een lachertje isquote:
Hmm, nou ja. Hij is het in ieder geval even geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Helaas afscheid nemen van een geweldige mod.
Blijkbaar kon hij zich geen toegang verschaffen aan het deel buiten de schermen.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Blijkbaar kon hij zich geen toegang verschaffen aan het deel buiten de schermen.
welke schermen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Blijkbaar kon hij zich geen toegang verschaffen aan het deel buiten de schermen.
De Schermen of Doom.quote:
haha!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Schermen of Doom.
Nee, er is een gedeelte waar alleen crew en zo mag komen, en het lukte hem niet dat te vinden of zo.
Hij heeft wel slotjes gezet. En ik kan me niet voorstellen dat ze de moeite doen om hem wèl modrechten te geven, maar geen toegang tot de crewfora.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Nooit mod geweest dus. Wij zijn belazerd.
Blijkbaar is er daar geen slowchat te vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij heeft wel slotjes gezet. En ik kan me niet voorstellen dat ze de moeite doen om hem wèl modrechten te geven, maar geen toegang tot de crewfora.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Blijkbaar is er daar geen slowchat te vinden.
Gelikte actie, dat wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daar gaat iedereen over de tong, hoor.
geen tong80grapje?quote:
hij is dan ook niet de slimstequote:
Dat was toch een tong80 grapje..? tong > lik > geliktquote:
Als je nou eerst eens een aantal Zweedse chicks hosselt, dan praten we verderquote:
Begin jij nou maar eerst met hosselenquote:
Heeft er nog geen meisje aan zijn tollie gezeten? Arme gogo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:40 schreef Zenato het volgende:
[..]
Begin jij nou maar eerst met hosselen, een mod kan je pas zijn als je ontgroend bent.
Er komen apocalyptische beelden bij mij op als ik daar aan denk, weet niet waarom.quote:
vertel eens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er komen apocalyptische beelden bij mij op als ik daar aan denk, weet niet waarom.
dat mag niet van Google, schijnheilige amerikanen dat het zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey, maar dat is wel een strak plan. Met gogo mogen we dan eindelijk weer overal borstjes posten
met hun pancakes en maplesyrupquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:50 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat mag niet van Google, schijnheilige amerikanen dat het zijn
wrm gedraag je gwn niet niggamac?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ze durven het gewoon niet aan dat een man van het volk de macht krijgt
Nee maar ik heb nooit knopjes gehad, het was een slechte grap en ze durven het gewoon niet aan omdat ik waarschijnlijk meer notes heb dan alle mods bij elkaar
Ik gedraag mij sinds een paar weken gewoonquote:
Ik heb ook 100+ notes en zelfs ik werd mod manquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ze durven het gewoon niet aan dat een man van het volk de macht krijgt
Nee maar ik heb nooit knopjes gehad, het was een slechte grap en ze durven het gewoon niet aan omdat ik waarschijnlijk meer notes heb dan alle mods bij elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |