quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wow ik hoorde net een harde knal
Ons huis trilde helemaal
Bredaquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik hoorde ook een knal.
Waar woon je?
Mijn pa had ook zo'n ding van zijn werk. Maar vrij snel stapte ik over op gewone plaatsen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee? Vroeger ging ik wel eens met een maatje mee, zat ik op Het Kasteel altijd daar met die bobo's. Zijn pa is een hoge pief in de haven. Gratis vreten, drinken en de rest.
Als ik ooit veel geld heb neem ik zo'n business unit in De Kuip.
Ik zou gewoon zo'n ding nemen, voor de heb. Bij wedstrijden tegen VVV en RKC gewoon chillen in die unit. Tegen ojox lekker kankeren en schreeuwen op X.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn pa had ook zo'n ding van zijn werk. Maar vrij snel stapte ik over op gewone plaatsen.
Ik hoorde anders niksquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wow ik hoorde net een harde knal
Ons huis trilde helemaal
Ik zeik altijd. Daarvoor ga ik naar het voetbal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zo'n ding nemen, voor de heb. Bij wedstrijden tegen VVV en RKC gewoon chillen in die unit. Tegen ojox lekker kankeren en schreeuwen op X.
mensen die ouwe zeggen buiten Amsterdamquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
hehehehe
Vorig jaar had ik 2 gasten achter me (aahh achter me) met een AMSTERDAMS ACCENT (inclusief ''ouwe'' en man dat ze uitspreken als men) in De Kuip.
Zou kunnen inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zullen wel weer de plaatselijke pyromaantjes hier zijn dan met hun vuurwerk
Niks, joh. Laat maar hangen.quote:
Volgende maandag 25 jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang zijn we ookalweer getrouwd spouwer?
''HE KANKER DEBIEL, TERING SCHEIDS'' dat ga ik niet schreeuwen in zo'n unit tussen de bobo's. Dat doe ik alleen als ik tussen de andere debielen sta.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zeik altijd. Daarvoor ga ik naar het voetbal.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je al iets voor me gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |