Meestal wel ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een vrijgezellen gozer en een vrijgezellen dame een heel weekend bij elkaar slapen komt daar meestal wel meer bij kijken dan alleen een potje kaarten en risk ja.
Je hebt toch gezien dat het balkon op 30 centimeter hoogte is?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar, hoe kan jij een balkon hebben terwijl je gewoon op de begane grond woont?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een vrijgezellen gozer en een vrijgezellen dame een heel weekend bij elkaar slapen komt daar meestal wel meer bij kijken dan alleen een potje kaarten en risk ja.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien dat het balkon op 30 centimeter hoogte is?
Niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Jij hebt me dat helemaal niet laten zien, hoe moet ik dat dat zien. Ik wist niet eens dat je een balkon had.quote:
Had ik je geen rondleiding gegeven?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij hebt me dat helemaal niet laten zien, hoe moet ik dat dat zien. Ik wist niet eens dat je een balkon had.
Best leuk hoor, kaarten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier wel in ieder geval. Zelf ooit 'iets' gehad met iemand die uit Limburg kwam, terwijl ik zelf in regio Rotterdam woon. Beetje hetzelfde als snuf en dv volgens mij.quote:
Daarom heb ik zo'n hekel aan jequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat een onbeschoft kutjong ben ik toch.
Ik haat mezelf ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan je
Waarom? Hij wil ook niet gaan neuken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Alsof die 2 niet gaan neuken
Daarom is Intronic zo hatelijk aan het doen
Nee hij wilde het juist wel maar zij niet, toen moest hij met een gast in 1 bed slapenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Hij wil ook niet gaan neuken?
Ik snap niks van dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |