Wrijf het er lekker inquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan? spf 500 opsmeren en de hele dag in de schaduw liggen of wat
Kom mee danquote:
Ik ga na school, les tot 12. Hoelaat moet jij?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Morgen gaat het toch onweren?Fuck, nee echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Innerlijk en schoenmaat bijvoorbeeld.
Godverquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat moet ook met die zonnebrand.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Morgen gaat het toch onweren?Vanavond al, volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zei een maatje van me toen ik zei dat ik morgen wilde gaan BBQ'en.
Ik moet in ieder geval tot 10.10 en dan moet ik even rondvragen of een vak doorgaat. Anders zit ik of tot 5 uur of tot 10.10quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom mee dan
[..]
Ik ga na school, les tot 12. Hoelaat moet jij?
[..]
Fuck, nee echt?
Ik ga morgen waarschijnlijk bbq-en. Als het weer mee zit tenminstequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik dacht alleen vanmiddag en dan morgen weer mooi.
En nu heb ik zin om te gaan BBQ'en
Hoezo weer meezit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga morgen waarschijnlijk bbq-en. Als het weer mee zit tenminste
Wat voor cursus dan?quote:
Lullig verschil welquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval tot 10.10 en dan moet ik even rondvragen of een vak doorgaat. Anders zit ik of tot 5 uur of tot 10.10
Jij kent het weer in Nederland wel, mag ik hopen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo weer meezit?
Het is in holland toch kapot chille 25 graden met zon nu?
Hoelaat zal ik er zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga morgen waarschijnlijk bbq-en. Als het weer mee zit tenminste
Morgen van 10 tot half 8 les. Ik kijk er ook ontzettend naar uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |