Jahzeker, maar wel een dooie baasquote:
Al zou het invloed hebben, er worden al een dikke tien jaar volop series en films gedownload en ik heb niet het idee dat die industrieën er last van hebben. De budgetten worden juist steeds groter.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, Nederlandse kijkcijfers hebben 0% invloed op wat HBO maakt
en ondertussen wel klagen over de acties van RIAA en Breinquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
en ik heb niet het idee dat die industrieën er last van hebben.
Ja, omdat dat volkomen bullshit is is, dweilen met de kraan open. Sowieso, wetgeving in de 'echte' wereld per se willen toepassen op internet, dat is onmogelijk. Maar dit is zwaar offtopic.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:39 schreef Klauz het volgende:
[..]
en ondertussen wel klagen over de acties van RIAA en Brein
Internet los zien van de maatschappij:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, omdat dat volkomen bullshit is is, dweilen met de kraan open. Sowieso, wetgeving in de 'echte' wereld per se willen toepassen op internet, dat is onmogelijk. Maar dit is zwaar offtopic.
Jij koopt zeker alles gewoon en download nooit wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:39 schreef Klauz het volgende:
[..]
en ondertussen wel klagen over de acties van RIAA en Brein
Truequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:53 schreef Franknfurter het volgende:
![]()
![]()
Jammer alleen dat als je hem nu buiten aandoet je zo ongeveer direct wegsmelt.
Alweer een nieuwe King.quote:
Nee ik had hem vorige week al besteld, maar ik was het hier vergeten te meldenquote:
Yeah right, je hebt hem gewoon gedownload net.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Nee ik had hem vorige week al besteld, maar ik was het hier vergeten te melden
"You dont download a car..... " For god sake, if i could do that, i will!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:00 schreef Klauz het volgende:
[..]
Yeah right, je hebt hem gewoon gedownload net.
Het valt best mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:06 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof 'ie al 10x gewassen is, van de tekst blijft niet veel meer over.
Gefeliciteerd, je hebt je 1e jaloerse reactie ontvangen.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt je 1e jaloerse reactie ontvangen.
En trouwens, dan schrijf je toch lekker terug dat je hem dan maar 9 keer zult wassen!
jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef Jivis het volgende:
Wat is Blackwater Bay ook alweer? Wil het niet Googelen, bang voor spoilers. Ligt dat bij Kings Landing?
Dat is de bedoeling lijkt me, dat 'gewasde' effect.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]Als ik 'm hebben wou, kocht ik het gewoon. Leuke trui, lijkt me alleen belabberde kwaliteit.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef Jivis het volgende:
Wat is Blackwater Bay ook alweer? Wil het niet Googelen, bang voor spoilers. Ligt dat bij Kings Landing?
quote:The Blackwater Bay is a large is a body of water on the east coast of Westeros. The great city of King's Landing sits on Blackwater Bay where the Blackwater Rush pore into the bay.
Blackwater Bay is an inlet of the Narrow Sea, separated from it by the Gullet, held between the arms of Crackclaw Point to the north and Massey's Hook to the south, with the island of Dragonstone guarding the entrance to the bay. Elements of the Iron Throne fleet patrol the Bay and ensure it is kept free from piracy. Aside from King's Landing and Dragonstone, the largest port on the bay is Duskendale (which serves as a secondary port for King's Landing when the main port is overwhelmed with traffic), whilst the largest island is Driftmark, the seat of House Velaryon.
A unique geological feature called the Spears of the Merling King sits within the bay. Within the spears, the currents are strong and treacherous.
Belabberde kwaliteit, en dat baseer je op? Een overbelichte foto?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]Als ik 'm hebben wou, kocht ik het gewoon. Leuke trui, lijkt me alleen belabberde kwaliteit.
Ja, mij viel ie ook tegen. Er was weer een heel lang saai gesprek tussen 2 mensen, ik kan me ff niet meer herinneren wie het was.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:16 schreef Ripley het volgende:
Ik vond de afgelopen aflevering maar bloedsaai. Snap dat ze veel willen uitleggen en dat het een opmaat is naar een climax voor seizoen 2, maar toch.
Robb en z'n neukerdje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, mij viel ie ook tegen. Er was weer een heel lang saai gesprek tussen 2 mensen, ik kan me ff niet meer herinneren wie het was.
Vond ik wel interessantquote:
Ja, die waren het inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar fijn dat het zo uitpakt voor hem.
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Cersei blijft miepen over zijn dochter die naar een veilige plek is gebracht in opdracht van Tyrion? Wilt ze soms niet dat haar dochter veilig is?Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
The Wire deed het eerderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:21 schreef Wihakayda het volgende:
Mooi artikel over het type serie wat GoT is
Geen spoilers in de tekst zelf
Oh no, he said books..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:25 schreef DeMessias het volgende:
Pure filler deze episode en veel te afwijkend van de boeken
De boekenquote:
Vond hem toch aardig goed de boeken volgen. De vorige afleveringen waren juist afwijkend.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:25 schreef DeMessias het volgende:
Pure filler deze episode en veel te afwijkend van de boeken
Een beetje tegen het einde van Clash of Kings geloof ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:32 schreef DarkElf het volgende:
Niet om het nu over de boeken te gaan hebben hoor maar waar in de serie zijn ze ongeveer qua boeken?
ah merci.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:37 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Een beetje tegen het einde van Clash of Kings geloof ik
3B is wel duidelijk, ja. Storm of Swords 2quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah merci.
Had tot en met boek 3b gelezen (zoals dat toen, nu nog?, genoemd werd)
Dat was Ros, die meid uit het hoerenhuis van Littlefinger en tevens 1/2 van Tyrion's verjaardagscadeautje aan Joffrey.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:49 schreef WheeleE het volgende:
Wie was die dame die door Cercei binnen werd gebracht als hoer van Tyrion? Hij deed wel leuk alsof, maar Shae was het niet.
Het is wel grappig hoe die een soort rode draad door de serie wordt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat was Ros, die meid uit het hoerenhuis van Littlefinger en tevens 1/2 van Tyrion's verjaardagscadeautje aan Joffrey.
Ohja, de slagmanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat was Ros, die meid uit het hoerenhuis van Littlefinger en tevens 1/2 van Tyrion's verjaardagscadeautje aan Joffrey.
Ehm ja dat staat in het artikel en ook waarom Game of Thrones daarmee verschilt en erin verder gaat.quote:
Niet zo erg lijkt me? Je weet dat Stannis eraan komt met zijn schepen. Dat zag je in de afleveringen. Je weet dat Koningslanding binnenkort aangevallen gaat worden door Stannis. Dat zag je ook in de afleveringen. Ze noemen op die poster alleen de baai (bay) waar het hoogst waarschijnlijk gaat plaatsvinden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef HiZ het volgende:
Zo zeg, en die poster over Blackwater Bay is geen spoiler ?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:24 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond het wel geniaal hoe Tyrion reageerde toen "Die dochter is veilig om uitgehuwelijkt te worden, en daar is Cersei niet zo blij mee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar fijn dat het zo uitpakt voor hem.
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Cersei blijft miepen over zijn dochter die naar een veilige plek is gebracht in opdracht van Tyrion? Wilt ze soms niet dat haar dochter veilig is?
En dezelfde meid die Tyrion al eens aanduwde in Winterfell (pilot).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En Theon, toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dezelfde meid die Tyrion al eens aanduwde in Winterfell (pilot).
ja die ook volgens mij!quote:
Pinkje. Renling. Tulling.quote:
quote:
ook nooit een de dvd info van een serie lezen als je nog een seizoen of meer moet overbruggen, zoiets begint natuurlijk meestal met: nu ... dood is gaat de groep verder met nog meer avonturenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Afgelopen zaterdag was ik in Arnhem, loop een boekenwinkel binnen om te kijken of ze toevallig alle boeken tot zover in voorraad hadden, pak zoals standaard een deel op en lees de achterkant.
Real Life Rage Face toen ik doorhad dat dat toch niet zo handig was
Jij snapt het, ik ben heel blij met mn HBO abo, wat een verzuurde reacties hier. Tegenwoordig wordt je dus aangevallen als je juist niet wil downloaden en er geen probleem mee heebt om ergens voor te betalen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:46 schreef HiZ het volgende:
Ik download, maar als ik HBO zou kunnen krijgen in Amsterdam zou ik het gewoon nemen; ik zie niet waarom het zo'n raar idee is om met je geld ervoor te zorgen dat er dingen worden gemaakt die je graag wilt zien. HBO geeft ons series waar we elke week op zitten te wachten, 'gratis' televisie geeft ons 'echte meisjes' en andere rotzooi die ik godzijdank alleen maar van de electronische gids ken.
'I have a certain sympathy for odd little boys'quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:10 schreef Onufriev het volgende:
[..]
'A man can go kill himself.'
'A girl will obey'
Nicequote:
Hoeft niet, Winterfell staat gewoon in Noord Ierland.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
Als ik multi-miljonair was dan wist ik het wel, dan liet ik Winterfell nabouwen in of Noord-Scandinavie of Niew-Zeeland. Met natuurlijk die warmwaterbronnen die het kasteel warmhouden en tevens als jakuzi dienst doen.
En Kakpizza, yes I are jelly. Zodra mijn loon weer binnen is order ik hem ook
Ik had toch het idee dat klauz hiermee begon?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt je dus aangevallen als je juist niet wil downloaden en er geen probleem mee heebt om ergens voor te betalen.![]()
Maar het is niet van mij. En ik wil alle moderne gemakken er in hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hoeft niet, Winterfell staat gewoon in Noord Ierland.
Miljardair kun je dan beter zijn, en betwist het of ze tegenwoordig nog zo kunnen bouwenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
Als ik multi-miljonair was dan wist ik het wel, dan liet ik Winterfell nabouwen in of Noord-Scandinavie of Niew-Zeeland. Met natuurlijk die warmwaterbronnen die het kasteel warmhouden en tevens als jakuzi dienst doen.
En Kakpizza, yes I are jelly. Zodra mijn loon weer binnen is order ik hem ook
Jan Lul en Jon Snowquote:
http://www.castlemagic.com/color.html 1e hit op google.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Miljardair kun je dan beter zijn, en betwist het of ze tegenwoordig nog zo kunnen bouwen
[..]
Jan Lul en Jon Snow
Ik viel niemand aan, gaf alleen m'n mening. Toen was ik opeens een "kontridder" (zie TT)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik had toch het idee dat klauz hiermee begon?
Skat tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:13 schreef Klauz het volgende:
[..]
Ik viel niemand aan, gaf alleen m'n mening. Toen was ik opeens een "kontridder" (zie TT)
Tywin is op weg naar Rob.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:17 schreef planethugo het volgende:
gisteren weer een prima aflevering, zit elke week constant geboeid te kijken. Wel jammer dat er nog maar 2 afleveringen zijn en er al met al niet zo heel veel schokkends gebeurd is met de belangrijke karakters. Al had ik dat gevoel bij seizoen 1 ook maar toen ik het terugkeek bleek er toch wel veel gebeurd te zijn. Alhoewel het met sommige karakters echt totaal niet opschiet. De Khaleesi is met dit tempo over 5 seizoenen nog niet op Westeros, Robb Stark zit al het hele seizoen ergens in een kamp te wachten (althans zo lijkt het) en Jon Snow's verhaal gaat ook zo tergend langzaam en is bovendien ook nog steeds niet interessant imo.
Maar verwacht dat het stilte voor de storm is, want echte kritiek kan ik niet op deze serie hebben
waar ging Tywin nu eigenlijk heen? Kings Landing of richting Robb?
dan zijn ze toch kansloos bij Kings Landing lijkt me. Van een fatsoenlijk strijdplan hebben ze nog niet gehoord en erg gepassioneerd om de stad te verdedigen lijken ze me ook niet. Tenminste als dat gesprek tussen tyrion, bronn en varys de maatstaf is dan weten we de uitslag alquote:
Mag ik niet zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wanneer gaat die geblondeerde drakenteef is dood?
t enige wat ze hebben zijn die potten met vuur ofzoiets, die we een paar afleveringen terug zagen. Kben benieuwd of ze werken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
dan zijn ze toch kansloos bij Kings Landing lijkt me. Van een fatsoenlijk strijdplan hebben ze nog niet gehoord en erg gepassioneerd om de stad te verdedigen lijken ze me ook niet. Tenminste als dat gesprek tussen tyrion, bronn en varys de maatstaf is dan weten we de uitslag al
Mag ik ook niet zeggenquote:
Game of Dykes: A song of wild desirequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Franknfurter het volgende:
De Khaleesi slayt de kingslayer om vervolgens met Cersei te trouwen en over Westeros te heersen.
Hehehe, komt door de hitte.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:53 schreef VeX- het volgende:
Het niveau van de discussie blijft maar omhoog geschoten hier.
Sowieso Caricequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Franknfurter het volgende:
Die kut van Carice is anders ook niet hetero-erotisch hoor.
Jaime en eerlijk vechten.........right.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus eueuh wie waren die drie mannen die misschien Jaime Lannister zouden kunnen overwinnen in een eerlijk zwaardgevecht, volgens Jaime?
Ik denk the Mountain (that rides), the Dog en... weet het niet meer zeker, maar misschien the Knight of Flowers (Loras)?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus eueuh wie waren die drie mannen die misschien Jaime Lannister zouden kunnen overwinnen in een eerlijk zwaardgevecht, volgens Jaime?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:17 schreef planethugo het volgende:
Robb Stark zit al het hele seizoen ergens in een kamp te wachten (althans zo lijkt het)
Wat op dit punt in de serie (denk ik) niet duidelijk naar voren komt is dat Robb Stark niet op z'n luie gat in een kampement zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Klauz het volgende:
toch vrij bizar dat een grote hoofdstad van een enorm rijk niet kan winnen van een kluizenaar-achtige kerel als Stannis die alleen een eilandje met een kasteel heeft
The Hound*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk the Mountain (that rides), the Dog en... weet het niet meer zeker, maar misschien the Knight of Flowers (Loras)?
Oh ja die zou oko nog kunnen.quote:
Je verwart hem met Bronn denk ik. Jaime is goed genoeg om de meeste ridders 1 op 1 te verslaan zonder trucs. En hij spaarde Ned omdat het even geen 1 op 1 gevecht meer was...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jaime en eerlijk vechten.........right.
Waarschijnlijk.quote:
thnx voor de uitleg. Dat Robb nog niks verloren heeft wist ik wel maar het lijkt zo dat ze vrij weinig uitspoken. Die 3x dat je hem zag was ie 1x in actie en 2x het sjansenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Wat op dit punt in de serie (denk ik) niet duidelijk naar voren komt is dat Robb Stark niet op z'n luie gat in een kampement zit.
Een aantal keer heeft Tywin in seizoen 2 laten vallen dat The Young Wolf nog geen slag verloren heeft, dat was een belangrijk feitje. Want Veldslagen hebben we niet gezien, maar ze zijn er zeker wel geweest, vrijwel allemaal in het voordeel van Robb Stark.
Robb Stark is momenteel de Lannisters aan het opjagen in het westen en daar het land aan het plunderen. Vandaar ook de angst van één van de Lannister Commanders in Tywin's War Council afgelopen aflevering dat Robb weleens opweg zou kunnen zijn naar Casterly Rock.
Als je de map van Westeros erbij pakt zie je dat Casterly Rock een aardig stuk verwijderd is van The Twins en Riverrun.
Dat verklaart meteen waarom Cersei en Tyrion zich in King's Landing wel druk maken om Stannis Baratheon; het overgrote deel van de strijdkrachten zijn onmisbaar tegen Robb Stark.
Tywin Lannister laat ze niet terugkeren naar King's Landing.
Nee ik verwar hem niet met Bronn. Alhoewel Bronn gewoon zwaar baas is en lak heeft aan "regels en honor" in een gevecht, waar ik hem helemaal gelijk in geef.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je verwart hem met Bronn denk ik. Jaime is goed genoeg om de meeste ridders 1 op 1 te verslaan zonder trucs. En hij spaarde Ned omdat het even geen 1 op 1 gevecht meer was...
[..]
Waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Barristan the Bold is de beste vechter in The Seven Kingdoms jonguh!
Echt jammer dat die gevechten niet meer in beeld komen, of dat er tenminste aangegeven wordt wanneer ze gaan aanvallen en hoe het gegaan is. Nu is het gewoon heel onduidelijk voor de niet-lezer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Wat op dit punt in de serie (denk ik) niet duidelijk naar voren komt is dat Robb Stark niet op z'n luie gat in een kampement zit.
Een aantal keer heeft Tywin in seizoen 2 laten vallen dat The Young Wolf nog geen slag verloren heeft, dat was een belangrijk feitje. Want Veldslagen hebben we niet gezien, maar ze zijn er zeker wel geweest, vrijwel allemaal in het voordeel van Robb Stark.
Robb Stark is momenteel de Lannisters aan het opjagen in het westen en daar het land aan het plunderen. Vandaar ook de angst van één van de Lannister Commanders in Tywin's War Council afgelopen aflevering dat Robb weleens opweg zou kunnen zijn naar Casterly Rock.
Als je de map van Westeros erbij pakt zie je dat Casterly Rock een aardig stuk verwijderd is van The Twins en Riverrun.
Dat verklaart meteen waarom Cersei en Tyrion zich in King's Landing wel druk maken om Stannis Baratheon; het overgrote deel van de strijdkrachten zijn onmisbaar tegen Robb Stark.
Tywin Lannister laat ze niet terugkeren naar King's Landing.
ik wil eigenlijk wel van een boeklezer weten of Syrio nogeens terug komt of niet. in spoilers uiteraardquote:
"And what a fine king he was", om Jaime even te citeren. Dat heeft meer met geloften te maken dan met volgens de regels vechten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien moeten we nog even terugkijken naar het feit hoe ook al weer aan die titel "Kingslayer" kwam. Backstabber eerste klas, letterlijk.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel van een boeklezer weten of Syrio nogeens terug komt of niet. in spoilers uiteraardeen simpel ja of nee volstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Jij bent nu even Joffrey oke?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:00 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Jij bent nu even Joffrey oke?
[ afbeelding ]
kan daar geen genoeg van krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:00 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Jij bent nu even Joffrey oke?
[ afbeelding ]
Je ziet hem dit seizoen toch wel een aantal keer op de 'aftermath' rond lopen, zo komt hij ook aan zn nieuwe neukertje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
thnx voor de uitleg. Dat Robb nog niks verloren heeft wist ik wel maar het lijkt zo dat ze vrij weinig uitspoken. Die 3x dat je hem zag was ie 1x in actie en 2x het sjansen
Heb je het deel gemist waar het grootste gedeelte van Renly's leger overliep naar Stannis?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Klauz het volgende:
toch vrij bizar dat een grote hoofdstad van een enorm rijk niet kan winnen van een kluizenaar-achtige kerel als Stannis die alleen een eilandje met een kasteel heeft
Dat neukertje kan nog best problemen op gaan leveren aangezien hij met een Frey moet trouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je ziet hem dit seizoen toch wel een aantal keer op de 'aftermath' rond lopen, zo komt hij ook aan zn nieuwe neukertje.
Er is geen leger in de buurt van Kingslanding, alleen een paar verdwaalde ridders, milities en de stadswacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Klauz het volgende:
Ik heb mijn hoop nog steeds op John Snow gevestigdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil dat er weer wat homo-erotisch in de serie komt. Die kut van Carice heeft daar mooi een eind aan gemaakt
.
Hij vermoordt een oude vriend/bewonderaar van 'm, enkel en alleen om aandacht te trekken van bewakersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je verwart hem met Bronn denk ik. Jaime is goed genoeg om de meeste ridders 1 op 1 te verslaan zonder trucs. En hij spaarde Ned omdat het even geen 1 op 1 gevecht meer was...
Dat was gewoon een verre neef van Jaimequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:33 schreef Klauz het volgende:
[..]
Hij vermoordt een oude vriend/bewonderaar van 'm, enkel en alleen om aandacht te trekken van bewakers
Khal'Drogo.quote:
Ik heb maar even wat nieuws gemaakt, als jullie het wat vinden kan deze wel in de OPquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef Wihakayda het volgende:
Ned stark en Robert B nogsteeds in de op
Leuk, ik mis alleen Theon als hoofdpersoon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb maar even wat nieuws gemaakt, als jullie het wat vinden kan deze wel in de OP
[ afbeelding ]
en om het dan weer boven evenveel als onder te maken Brienne er ook in, omdat awesomequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Leuk, ik mis alleen Theon als hoofdpersoon.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Maak hem vanavond wel afquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en om het dan weer boven evenveel als onder te maken Brienne er ook in, omdat awesome
En die nichten met die boten dan? Met dat gelul over ijzer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Brienne heeft niets met die andere characters te maken. Buiten Daenerys is het allemaal Lannister/Stark, misschien een character uit een ander huis erin doen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die nichten met die boten dan? Met dat gelul over ijzer?
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Wat heeft Dany met die andere characters te maken? Wat heeft die uiengast met die andere characters te maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Brienne heeft niets met die andere characters te maken. Buiten Daenerys is het allemaal Lannister/Stark, misschien een character uit een ander huis erin doen.
Theon, Varys, Baelish, Balon, zijn allemaal een stuk interessanter in de serie imo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft Dany met die andere characters te maken? Wat heeft die uiengast met die andere characters te maken?
Wie stel jij dan voor als character erbij?
Ik heb de POV's van de boeken aangehouden, Theon ben ik gewoonweg vergeten, Brienne vond ik persoonlijk in dit seizoen nog niet zo prominent. Kan ook wel de hele rits aan semi-belangrijke personen (Osha, Ygritte, beide Mormonts, Sam) mee gaan nemen, maar waar trek ik dan een grens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Theon, Varys, Baelish, Balon, zijn allemaal een stuk interessanter in de serie imo.
Of Renly.
Jeor.quote:
Klopt niet helemaal trouwens, Tywin & Stannis zijn geen POV (zou wel vet zijn natuurlijk). Maar die vond ik iets te belangrijk om weg te latenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Zeroku het volgende:
Ahja, die POV's verklaren wel het e.e.a natuurlijk.
Noem eens wie je er wel in zou willen dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:45 schreef Klauz het volgende:
Ik vind de uiendude nou niet echt een hoofdpersoon.
[..]
Waar is Sean Bean? Dit is een verkapte Spoilerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb maar even wat nieuws gemaakt, als jullie het wat vinden kan deze wel in de OP
[ afbeelding ]
dat ziet er al beter uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noem eens wie je er wel in zou willen dan.
Ik heb nu:
Catelyn
Robb
Jon
Arya
Sansa
Tywin
Tyrion
Cersei
Joffrey
Stannis
Theon
Daenerys
Zat te denken om de prominentere personages wat groter te maken...
Geen idee, wie is Sean Dean?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Waar is Sean Dean? Dit is een verkapte Spoiler
Kan er nog wel bij denk ik. OP wordt gewoon gebaseerd op seizoen 2, dus main cast hoort hij wel bij...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:01 schreef Klauz het volgende:
[..]
dat ziet er al beter uit.
misschien Renly nog? of vind je dat die er te kort in zat
Geen idee, wie is wie?quote:
wtfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil dat er weer wat homo-erotisch in de serie komt. Die kut van Carice heeft daar mooi een eind aan gemaakt
.
Jaime, Varys, Petyr.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noem eens wie je er wel in zou willen dan.
Ik heb nu:
Catelyn
Robb
Jon
Arya
Sansa
Tywin
Tyrion
Cersei
Joffrey
Stannis
Theon
Daenerys
Zat te denken om de prominentere personages wat groter te maken...
OMG cunt, ken je fokheldenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Geen idee, wie is wie?
[..]
wtfIemand je account gehackt?
Terecht dat Carice die flikker vermoorde
Neen, ik ben zelf gewoon van de verkeerde kant.quote:
quote:Terecht dat Carice die flikker vermoorde
Deze kan ik gewoon niet niet skippen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:20 schreef Zeroku het volgende:
GoT heeft in vergelijking met andere series wel een vrij lange intro inderdaad.
Sansa ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:45 schreef Klauz het volgende:
Ik vind de uiendude nou niet echt een hoofdpersoon.
Ìk kijk de intro altijd. Er zitten gewoon hints in.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef pvc het volgende:
Ook leuk is dat de intro steeds iets anders is.
Ze laten namelijk de gebieden/steden zien die in die aflevering voorkomen.
Dit viel mij ook pas op nadat een collega mij dit vertelde
was dat niet wennen toen quarth en pyke er bij kwamen?quote:
Want die is wel prominent aanwezig? Ook 2 of 3 afleveringen maar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:22 schreef Maanvis het volgende:
sanza hoort er echt boven hoor. en bran is niet zo prominent dus wat mij betreft switch je die met carice
`quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
was dat niet wennen toen quarth en pyke er bij kwamen?
ze komt wel in iedere aflevering bijna een keer voorquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:34 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Want die is wel prominent aanwezig? Ook 2 of 3 afleveringen maar.
Voor de mensen die opgegroeid zijn met de geliefde stukjes plastic en niet achter een beeldscherm zoals de jeugd van tegenwoordig.. kwam deze laatst tegen best knap gemaaktquote:
Mensen zeggen dat die te veel wiebelt, dus hij is enkel geschikt voor aan de muur en niet voor onthoofdingen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:13 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand zwaard kopen?
http://www.medievalcollec(...)game-of-thrones.aspx
Slechts $264.95
En wie wil jij gaan onthoofden danquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat die te veel wiebelt, dus hij is enkel geschikt voor aan de muur en niet voor onthoofdingen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat die te veel wiebelt, dus hij is enkel geschikt voor aan de muur en niet voor onthoofdingen.
Als je Ygritte er in stopt, kun je net zo goed Shae er in stoppen of zo. Ygritte is toch maar van de laatste paar afleveringen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:46 schreef eQuaL het volgende:
Melisandre heeft niet zoveel toegevoegde waarde gehad dit seizoen, lijkt me prima zo:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Enneh, Osha en Hodor, ja sorry hoor, teveel moeite
Ik ga naar bed
Maester Luwin.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Als je Ygritte er in stopt, kun je net zo goed Shae er in stoppen of zo. Ygritte is toch maar van de laatste paar afleveringen?
En die ouwe kerel die altijd in Winterfell is en Bran bijstaat moet er ook in.(ben z'n naam vergeten)
Zo kan je wel bezig blijven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Als je Ygritte er in stopt, kun je net zo goed Shae er in stoppen of zo. Ygritte is toch maar van de laatste paar afleveringen?
En die ouwe kerel die altijd in Winterfell is en Bran bijstaat moet er ook in.(ben z'n naam vergeten)
Dexterquote:Op woensdag 23 mei 2012 05:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En wie wil jij gaan onthoofden dan
Die intro sla ik zelf trouwens nooit over, krijg daar altijd kippevel van. En het zorgt dat ik een beetje in ''de mood'' komt.
Zeer nice inderdaad.
Ygritte is nu al veel belangrijker geweest dan dat meubelstuk Shae. Master Luwin zou kunnen, samen met Osha & Hodor & Jaqen dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Een wolf?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ygritte is nu al veel belangrijker geweest dan dat meubelstuk Shae. Master Luwin zou kunnen, samen met Osha & Hodor & Jaqen dan.
Het liefst nog 2, dan kan ik er gewoon een rijtje onder plakken. Shae zou kunnen, iemand anders nog? Sam?
Past niet echt bij de rest. Kan dan beter als apart plaatje met alle 5 direwolves...quote:
Pree dan? Die warlock.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Past niet echt bij de rest. Kan dan beter als apart plaatje met alle 5 direwolves...
Zal wel weer ff wat in elkaar flansen
Je bedoelt Talisaquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:21 schreef ems. het volgende:
Zo, ik zou die Jeyne Westerling ook doen godverdomme. Fuck die Frey waarvan je geeneens weet hoe ze eruit ziet
Niet voor niets is ze licht getint, lijkt me genoeg bewijs dat ze uit Volantis komt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:30 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Je bedoelt Talisa
Ik dacht eerst dat later in het seizoen wel bekend zou worden dat ze Jeyne was, maar ziet er nu toch naar uit dat de schrijvers het personage veranderd hebben
Oh joh. Ik let geeneens echt op de namen. Ik wist dat zij Jeyne was en voor mij heet ze dus ook gewoon Jeynequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:30 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Je bedoelt Talisa
Ik dacht eerst dat later in het seizoen wel bekend zou worden dat ze Jeyne was, maar ziet er nu toch naar uit dat de schrijvers het personage veranderd hebben
Hahah deze is goed! Ik zie het nog echt voor me ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:31 schreef Onufriev het volgende:
Nu er toch over Dexter gesproken werd:
[ afbeelding ]
Je doelt op Brienne?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Blijft een bazenserie.
En aan de stortvloed aan idioot lekkere wijven in deze serie komt ook maar geen eind he
Ik moet zeggen dat ik die verandering niet helemaal snapte, waarom die Volantis link?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:30 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Je bedoelt Talisa
Dat was toch een kwestie geweest van twee acteurs opzadelen met een andere naam ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef L_auteur het volgende:
Geen idee. Wellicht om budgettaire redenen. Hoeft men geen Westerling familieleden te casten.
MAAGD!quote:
100%quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:50 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind die rooie van Jon met zn Sneeuwballen wel
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Franknfurter het volgende:
seks in sex and the city is natuurlijk wel heel normaal.
En dus; die dikzak op het plaatjequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De schrijver van de boeken, George R R Martin
Achterkleindochter.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef ems. het volgende:
Dus. Talisa (Jeyne!) is gewoon de kleindochter van Charlie Chaplin
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Oona_Chaplin
Nou wat zal het losgaan, ze skippen die battles tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef Funzel het volgende:
Inmiddels ook ep 8 gezien. Zeker een boeiende ep, maar het is vooral een voorbereiding voor ep9, dan gaat het echt los.
Dat is ook pas 5 keer voorbij gekomenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef ems. het volgende:
Dus. Talisa (Jeyne!) is gewoon de kleindochter van Charlie Chaplin
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Oona_Chaplin
Schijnbaar is het lastig om zelfs maar de paar laatste pagina's te lezenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is ook pas 5 keer voorbij gekomen
wie doet dat nouquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schijnbaar is het lastig om zelfs maar de paar laatste pagina's te lezen
Nouja ik heb de preview gezien, dat beloof wat hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nou wat zal het losgaan, ze skippen die battles toch
Doe t anders ff lekker zelfquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef Klauz het volgende:
[..]
Achterkleindochter.
en dit liedje gaat over Theon Greyjoy:
het broertje van Lilly Allen dus
quote:If my sister did this to me, I'd never finger her again.
Youtubersquote:She's cuter than Asha Greyjoy, Theon's been fingerbangin the wrong sister.
6! Lees je je eigenlijk wel in voor je ergens op reageert?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is ook pas 5 keer voorbij gekomen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:39 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik kom hier voor de Tumblr plaatjens
Sorry Kloonhommel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
6! Lees je je eigenlijk wel in voor je ergens op reageert?
" She is the granddaughter of comedian Charlie Chaplin and his wife, Oona O'Neill, for whom she is named."quote:
Bitch pleasequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schijnbaar is het lastig om zelfs maar de paar laatste pagina's te lezen
oooh ik lees niet goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
" She is the granddaughter of comedian Charlie Chaplin and his wife, Oona O'Neill, for whom she is named."
Niks bitch pleasequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
" She is the granddaughter of comedian Charlie Chaplin and his wife, Oona O'Neill, for whom she is named."
[..]
Bitch please
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef ems. het volgende:
Ik vind het vermakelijk om af en toe even te lezen wat de huidige actualiteiten van Westeros zijn. 9 van de 10 keer post ik geeneens maar lees ik gewoon wat. Als ik wat post is het, als je "even de moeite neemt om terug te lezen" meestal antwoorden op vragen over wie wie ookalweer precies is omdat ik het boek heb gelezen en shit normaal kan uitleggen zonder te spoilen.
Dat ik dan af en toe wat over het hoofd zie moet je me maar vergeven hoor. Ik zie ook regelmatig dingen gerepost worden, maar is dat dan reden om meteen erover te huilen? Negeer de post gewoon. Lastig.
Iets wat op iedere pagina terug komt is moeilijk nog te negeren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef ems. het volgende:
Ik vind het vermakelijk om af en toe even te lezen wat de huidige actualiteiten van Westeros zijn. 9 van de 10 keer post ik geeneens maar lees ik gewoon wat. Als ik wat post is het, als je "even de moeite neemt om terug te lezen" meestal antwoorden op vragen over wie wie ookalweer precies is omdat ik het boek heb gelezen en shit normaal kan uitleggen zonder te spoilen.
Dat ik dan af en toe wat over het hoofd zie moet je me maar vergeven hoor. Ik zie ook regelmatig dingen gerepost worden, maar is dat dan reden om meteen erover te huilen? Negeer de post gewoon. Lastig.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:
sowieso moet je miepende vrouwen altijd een beetje negeren.
Oja heel sterk ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Girl power!quote:
Ach joh, ik ben hier alleen maar om af en toe te helpen. De een weet niet meer hoe de Lord van een bepaalde stad heet en de ander maakt zich druk om irrelevante zaken. Ik discrimineer nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:
True. Hoewel ik het best goed deed voor deze vrouwen-retoriekquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit topic. Zelden een reeks meegemaakt waarbij iedereen zo on edge is over alles
.
Pas even je taal aan, pubertje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat blonde incest jochie wat een gore kklijers is dat.
Ben ik eigenlijk de enige die opgelucht was, toen Joffrey tijdens dat verjaardagspartijtje die griezelige scepter tevoorschijn haalde, dat bleek dat het de bedoeling was dat ze daarmee alleen maar haar collega hoefde te slaan? Of heb ik te veel naar Seven gekekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag Joffrey er ook wel voor aan om dat ding te laten penetrerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk de enige die opgelucht was, toen Joffrey tijdens dat verjaardagspartijtje die griezelige scepter tevoorschijn haalde, dat bleek dat het de bedoeling was dat ze daarmee alleen maar haar collega hoefde te slaan? Of heb ik te veel naar Seven gekeken?
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk de enige die opgelucht was, toen Joffrey tijdens dat verjaardagspartijtje die griezelige scepter tevoorschijn haalde, dat bleek dat het de bedoeling was dat ze daarmee alleen maar haar collega hoefde te slaan? Of heb ik te veel naar Seven gekeken?
Dacht ik ook hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hetzelfde dacht als jij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |