Hij vermoordt een oude vriend/bewonderaar van 'm, enkel en alleen om aandacht te trekken van bewakersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je verwart hem met Bronn denk ik. Jaime is goed genoeg om de meeste ridders 1 op 1 te verslaan zonder trucs. En hij spaarde Ned omdat het even geen 1 op 1 gevecht meer was...
Dat was gewoon een verre neef van Jaimequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:33 schreef Klauz het volgende:
[..]
Hij vermoordt een oude vriend/bewonderaar van 'm, enkel en alleen om aandacht te trekken van bewakers
Khal'Drogo.quote:
Ik heb maar even wat nieuws gemaakt, als jullie het wat vinden kan deze wel in de OPquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef Wihakayda het volgende:
Ned stark en Robert B nogsteeds in de op
Leuk, ik mis alleen Theon als hoofdpersoon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb maar even wat nieuws gemaakt, als jullie het wat vinden kan deze wel in de OP
[ afbeelding ]
en om het dan weer boven evenveel als onder te maken Brienne er ook in, omdat awesomequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Leuk, ik mis alleen Theon als hoofdpersoon.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Maak hem vanavond wel afquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en om het dan weer boven evenveel als onder te maken Brienne er ook in, omdat awesome
En die nichten met die boten dan? Met dat gelul over ijzer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Brienne heeft niets met die andere characters te maken. Buiten Daenerys is het allemaal Lannister/Stark, misschien een character uit een ander huis erin doen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die nichten met die boten dan? Met dat gelul over ijzer?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die nichten met die boten dan? Met dat gelul over ijzer?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Wat heeft Dany met die andere characters te maken? Wat heeft die uiengast met die andere characters te maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Brienne heeft niets met die andere characters te maken. Buiten Daenerys is het allemaal Lannister/Stark, misschien een character uit een ander huis erin doen.
Theon, Varys, Baelish, Balon, zijn allemaal een stuk interessanter in de serie imo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft Dany met die andere characters te maken? Wat heeft die uiengast met die andere characters te maken?
Wie stel jij dan voor als character erbij?
Ik heb de POV's van de boeken aangehouden, Theon ben ik gewoonweg vergeten, Brienne vond ik persoonlijk in dit seizoen nog niet zo prominent. Kan ook wel de hele rits aan semi-belangrijke personen (Osha, Ygritte, beide Mormonts, Sam) mee gaan nemen, maar waar trek ik dan een grens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Theon, Varys, Baelish, Balon, zijn allemaal een stuk interessanter in de serie imo.
Of Renly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |