Game of Dykes: A song of wild desirequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Franknfurter het volgende:
De Khaleesi slayt de kingslayer om vervolgens met Cersei te trouwen en over Westeros te heersen.
Hehehe, komt door de hitte.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:53 schreef VeX- het volgende:
Het niveau van de discussie blijft maar omhoog geschoten hier.
Sowieso Caricequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Franknfurter het volgende:
Die kut van Carice is anders ook niet hetero-erotisch hoor.
Jaime en eerlijk vechten.........right.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus eueuh wie waren die drie mannen die misschien Jaime Lannister zouden kunnen overwinnen in een eerlijk zwaardgevecht, volgens Jaime?
Ik denk the Mountain (that rides), the Dog en... weet het niet meer zeker, maar misschien the Knight of Flowers (Loras)?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus eueuh wie waren die drie mannen die misschien Jaime Lannister zouden kunnen overwinnen in een eerlijk zwaardgevecht, volgens Jaime?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:17 schreef planethugo het volgende:
Robb Stark zit al het hele seizoen ergens in een kamp te wachten (althans zo lijkt het)
Wat op dit punt in de serie (denk ik) niet duidelijk naar voren komt is dat Robb Stark niet op z'n luie gat in een kampement zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Klauz het volgende:
toch vrij bizar dat een grote hoofdstad van een enorm rijk niet kan winnen van een kluizenaar-achtige kerel als Stannis die alleen een eilandje met een kasteel heeft
The Hound*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk the Mountain (that rides), the Dog en... weet het niet meer zeker, maar misschien the Knight of Flowers (Loras)?
Oh ja die zou oko nog kunnen.quote:
Je verwart hem met Bronn denk ik. Jaime is goed genoeg om de meeste ridders 1 op 1 te verslaan zonder trucs. En hij spaarde Ned omdat het even geen 1 op 1 gevecht meer was...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jaime en eerlijk vechten.........right.
Waarschijnlijk.quote:
thnx voor de uitleg. Dat Robb nog niks verloren heeft wist ik wel maar het lijkt zo dat ze vrij weinig uitspoken. Die 3x dat je hem zag was ie 1x in actie en 2x het sjansenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Wat op dit punt in de serie (denk ik) niet duidelijk naar voren komt is dat Robb Stark niet op z'n luie gat in een kampement zit.
Een aantal keer heeft Tywin in seizoen 2 laten vallen dat The Young Wolf nog geen slag verloren heeft, dat was een belangrijk feitje. Want Veldslagen hebben we niet gezien, maar ze zijn er zeker wel geweest, vrijwel allemaal in het voordeel van Robb Stark.
Robb Stark is momenteel de Lannisters aan het opjagen in het westen en daar het land aan het plunderen. Vandaar ook de angst van één van de Lannister Commanders in Tywin's War Council afgelopen aflevering dat Robb weleens opweg zou kunnen zijn naar Casterly Rock.
Als je de map van Westeros erbij pakt zie je dat Casterly Rock een aardig stuk verwijderd is van The Twins en Riverrun.
Dat verklaart meteen waarom Cersei en Tyrion zich in King's Landing wel druk maken om Stannis Baratheon; het overgrote deel van de strijdkrachten zijn onmisbaar tegen Robb Stark.
Tywin Lannister laat ze niet terugkeren naar King's Landing.
Nee ik verwar hem niet met Bronn. Alhoewel Bronn gewoon zwaar baas is en lak heeft aan "regels en honor" in een gevecht, waar ik hem helemaal gelijk in geef.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je verwart hem met Bronn denk ik. Jaime is goed genoeg om de meeste ridders 1 op 1 te verslaan zonder trucs. En hij spaarde Ned omdat het even geen 1 op 1 gevecht meer was...
[..]
Waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Barristan the Bold is de beste vechter in The Seven Kingdoms jonguh!
Echt jammer dat die gevechten niet meer in beeld komen, of dat er tenminste aangegeven wordt wanneer ze gaan aanvallen en hoe het gegaan is. Nu is het gewoon heel onduidelijk voor de niet-lezer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Wat op dit punt in de serie (denk ik) niet duidelijk naar voren komt is dat Robb Stark niet op z'n luie gat in een kampement zit.
Een aantal keer heeft Tywin in seizoen 2 laten vallen dat The Young Wolf nog geen slag verloren heeft, dat was een belangrijk feitje. Want Veldslagen hebben we niet gezien, maar ze zijn er zeker wel geweest, vrijwel allemaal in het voordeel van Robb Stark.
Robb Stark is momenteel de Lannisters aan het opjagen in het westen en daar het land aan het plunderen. Vandaar ook de angst van één van de Lannister Commanders in Tywin's War Council afgelopen aflevering dat Robb weleens opweg zou kunnen zijn naar Casterly Rock.
Als je de map van Westeros erbij pakt zie je dat Casterly Rock een aardig stuk verwijderd is van The Twins en Riverrun.
Dat verklaart meteen waarom Cersei en Tyrion zich in King's Landing wel druk maken om Stannis Baratheon; het overgrote deel van de strijdkrachten zijn onmisbaar tegen Robb Stark.
Tywin Lannister laat ze niet terugkeren naar King's Landing.
ik wil eigenlijk wel van een boeklezer weten of Syrio nogeens terug komt of niet. in spoilers uiteraardquote:
"And what a fine king he was", om Jaime even te citeren. Dat heeft meer met geloften te maken dan met volgens de regels vechten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien moeten we nog even terugkijken naar het feit hoe ook al weer aan die titel "Kingslayer" kwam. Backstabber eerste klas, letterlijk.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel van een boeklezer weten of Syrio nogeens terug komt of niet. in spoilers uiteraardeen simpel ja of nee volstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Jij bent nu even Joffrey oke?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:00 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Jij bent nu even Joffrey oke?
[ afbeelding ]
kan daar geen genoeg van krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:00 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Jij bent nu even Joffrey oke?
[ afbeelding ]
Je ziet hem dit seizoen toch wel een aantal keer op de 'aftermath' rond lopen, zo komt hij ook aan zn nieuwe neukertje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
thnx voor de uitleg. Dat Robb nog niks verloren heeft wist ik wel maar het lijkt zo dat ze vrij weinig uitspoken. Die 3x dat je hem zag was ie 1x in actie en 2x het sjansen
Heb je het deel gemist waar het grootste gedeelte van Renly's leger overliep naar Stannis?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Klauz het volgende:
toch vrij bizar dat een grote hoofdstad van een enorm rijk niet kan winnen van een kluizenaar-achtige kerel als Stannis die alleen een eilandje met een kasteel heeft
Dat neukertje kan nog best problemen op gaan leveren aangezien hij met een Frey moet trouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je ziet hem dit seizoen toch wel een aantal keer op de 'aftermath' rond lopen, zo komt hij ook aan zn nieuwe neukertje.
Er is geen leger in de buurt van Kingslanding, alleen een paar verdwaalde ridders, milities en de stadswacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Klauz het volgende:
Ik heb mijn hoop nog steeds op John Snow gevestigdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil dat er weer wat homo-erotisch in de serie komt. Die kut van Carice heeft daar mooi een eind aan gemaakt
.
Hij vermoordt een oude vriend/bewonderaar van 'm, enkel en alleen om aandacht te trekken van bewakersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je verwart hem met Bronn denk ik. Jaime is goed genoeg om de meeste ridders 1 op 1 te verslaan zonder trucs. En hij spaarde Ned omdat het even geen 1 op 1 gevecht meer was...
Dat was gewoon een verre neef van Jaimequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:33 schreef Klauz het volgende:
[..]
Hij vermoordt een oude vriend/bewonderaar van 'm, enkel en alleen om aandacht te trekken van bewakers
Khal'Drogo.quote:
Ik heb maar even wat nieuws gemaakt, als jullie het wat vinden kan deze wel in de OPquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef Wihakayda het volgende:
Ned stark en Robert B nogsteeds in de op
Leuk, ik mis alleen Theon als hoofdpersoon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb maar even wat nieuws gemaakt, als jullie het wat vinden kan deze wel in de OP
[ afbeelding ]
en om het dan weer boven evenveel als onder te maken Brienne er ook in, omdat awesomequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Leuk, ik mis alleen Theon als hoofdpersoon.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Maak hem vanavond wel afquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en om het dan weer boven evenveel als onder te maken Brienne er ook in, omdat awesome
En die nichten met die boten dan? Met dat gelul over ijzer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Brienne heeft niets met die andere characters te maken. Buiten Daenerys is het allemaal Lannister/Stark, misschien een character uit een ander huis erin doen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die nichten met die boten dan? Met dat gelul over ijzer?
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Wat heeft Dany met die andere characters te maken? Wat heeft die uiengast met die andere characters te maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Brienne heeft niets met die andere characters te maken. Buiten Daenerys is het allemaal Lannister/Stark, misschien een character uit een ander huis erin doen.
Theon, Varys, Baelish, Balon, zijn allemaal een stuk interessanter in de serie imo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft Dany met die andere characters te maken? Wat heeft die uiengast met die andere characters te maken?
Wie stel jij dan voor als character erbij?
Ik heb de POV's van de boeken aangehouden, Theon ben ik gewoonweg vergeten, Brienne vond ik persoonlijk in dit seizoen nog niet zo prominent. Kan ook wel de hele rits aan semi-belangrijke personen (Osha, Ygritte, beide Mormonts, Sam) mee gaan nemen, maar waar trek ik dan een grens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Theon, Varys, Baelish, Balon, zijn allemaal een stuk interessanter in de serie imo.
Of Renly.
Jeor.quote:
Klopt niet helemaal trouwens, Tywin & Stannis zijn geen POV (zou wel vet zijn natuurlijk). Maar die vond ik iets te belangrijk om weg te latenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Zeroku het volgende:
Ahja, die POV's verklaren wel het e.e.a natuurlijk.
Noem eens wie je er wel in zou willen dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:45 schreef Klauz het volgende:
Ik vind de uiendude nou niet echt een hoofdpersoon.
[..]
Waar is Sean Bean? Dit is een verkapte Spoilerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb maar even wat nieuws gemaakt, als jullie het wat vinden kan deze wel in de OP
[ afbeelding ]
dat ziet er al beter uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noem eens wie je er wel in zou willen dan.
Ik heb nu:
Catelyn
Robb
Jon
Arya
Sansa
Tywin
Tyrion
Cersei
Joffrey
Stannis
Theon
Daenerys
Zat te denken om de prominentere personages wat groter te maken...
Geen idee, wie is Sean Dean?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Waar is Sean Dean? Dit is een verkapte Spoiler
Kan er nog wel bij denk ik. OP wordt gewoon gebaseerd op seizoen 2, dus main cast hoort hij wel bij...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:01 schreef Klauz het volgende:
[..]
dat ziet er al beter uit.
misschien Renly nog? of vind je dat die er te kort in zat
Geen idee, wie is wie?quote:
wtfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil dat er weer wat homo-erotisch in de serie komt. Die kut van Carice heeft daar mooi een eind aan gemaakt
.
Jaime, Varys, Petyr.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noem eens wie je er wel in zou willen dan.
Ik heb nu:
Catelyn
Robb
Jon
Arya
Sansa
Tywin
Tyrion
Cersei
Joffrey
Stannis
Theon
Daenerys
Zat te denken om de prominentere personages wat groter te maken...
OMG cunt, ken je fokheldenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Geen idee, wie is wie?
[..]
wtfIemand je account gehackt?
Terecht dat Carice die flikker vermoorde
Neen, ik ben zelf gewoon van de verkeerde kant.quote:
quote:Terecht dat Carice die flikker vermoorde
Deze kan ik gewoon niet niet skippen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:20 schreef Zeroku het volgende:
GoT heeft in vergelijking met andere series wel een vrij lange intro inderdaad.
Sansa ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:45 schreef Klauz het volgende:
Ik vind de uiendude nou niet echt een hoofdpersoon.
Ìk kijk de intro altijd. Er zitten gewoon hints in.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef pvc het volgende:
Ook leuk is dat de intro steeds iets anders is.
Ze laten namelijk de gebieden/steden zien die in die aflevering voorkomen.
Dit viel mij ook pas op nadat een collega mij dit vertelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |