Mag ik niet zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wanneer gaat die geblondeerde drakenteef is dood?
t enige wat ze hebben zijn die potten met vuur ofzoiets, die we een paar afleveringen terug zagen. Kben benieuwd of ze werken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
dan zijn ze toch kansloos bij Kings Landing lijkt me. Van een fatsoenlijk strijdplan hebben ze nog niet gehoord en erg gepassioneerd om de stad te verdedigen lijken ze me ook niet. Tenminste als dat gesprek tussen tyrion, bronn en varys de maatstaf is dan weten we de uitslag al
Mag ik ook niet zeggenquote:
Game of Dykes: A song of wild desirequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Franknfurter het volgende:
De Khaleesi slayt de kingslayer om vervolgens met Cersei te trouwen en over Westeros te heersen.
Hehehe, komt door de hitte.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:53 schreef VeX- het volgende:
Het niveau van de discussie blijft maar omhoog geschoten hier.
Sowieso Caricequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Franknfurter het volgende:
Die kut van Carice is anders ook niet hetero-erotisch hoor.
Jaime en eerlijk vechten.........right.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus eueuh wie waren die drie mannen die misschien Jaime Lannister zouden kunnen overwinnen in een eerlijk zwaardgevecht, volgens Jaime?
Ik denk the Mountain (that rides), the Dog en... weet het niet meer zeker, maar misschien the Knight of Flowers (Loras)?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus eueuh wie waren die drie mannen die misschien Jaime Lannister zouden kunnen overwinnen in een eerlijk zwaardgevecht, volgens Jaime?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |