Leuk, ik mis alleen Theon als hoofdpersoon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb maar even wat nieuws gemaakt, als jullie het wat vinden kan deze wel in de OP
[ afbeelding ]
en om het dan weer boven evenveel als onder te maken Brienne er ook in, omdat awesomequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Leuk, ik mis alleen Theon als hoofdpersoon.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Maak hem vanavond wel afquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en om het dan weer boven evenveel als onder te maken Brienne er ook in, omdat awesome
En die nichten met die boten dan? Met dat gelul over ijzer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Brienne heeft niets met die andere characters te maken. Buiten Daenerys is het allemaal Lannister/Stark, misschien een character uit een ander huis erin doen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die nichten met die boten dan? Met dat gelul over ijzer?
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Wat heeft Dany met die andere characters te maken? Wat heeft die uiengast met die andere characters te maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Brienne heeft niets met die andere characters te maken. Buiten Daenerys is het allemaal Lannister/Stark, misschien een character uit een ander huis erin doen.
Theon, Varys, Baelish, Balon, zijn allemaal een stuk interessanter in de serie imo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft Dany met die andere characters te maken? Wat heeft die uiengast met die andere characters te maken?
Wie stel jij dan voor als character erbij?
Ik heb de POV's van de boeken aangehouden, Theon ben ik gewoonweg vergeten, Brienne vond ik persoonlijk in dit seizoen nog niet zo prominent. Kan ook wel de hele rits aan semi-belangrijke personen (Osha, Ygritte, beide Mormonts, Sam) mee gaan nemen, maar waar trek ik dan een grens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Theon, Varys, Baelish, Balon, zijn allemaal een stuk interessanter in de serie imo.
Of Renly.
Jeor.quote:
Klopt niet helemaal trouwens, Tywin & Stannis zijn geen POV (zou wel vet zijn natuurlijk). Maar die vond ik iets te belangrijk om weg te latenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Zeroku het volgende:
Ahja, die POV's verklaren wel het e.e.a natuurlijk.
Noem eens wie je er wel in zou willen dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:45 schreef Klauz het volgende:
Ik vind de uiendude nou niet echt een hoofdpersoon.
[..]
Waar is Sean Bean? Dit is een verkapte Spoilerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb maar even wat nieuws gemaakt, als jullie het wat vinden kan deze wel in de OP
[ afbeelding ]
dat ziet er al beter uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noem eens wie je er wel in zou willen dan.
Ik heb nu:
Catelyn
Robb
Jon
Arya
Sansa
Tywin
Tyrion
Cersei
Joffrey
Stannis
Theon
Daenerys
Zat te denken om de prominentere personages wat groter te maken...
Geen idee, wie is Sean Dean?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Waar is Sean Dean? Dit is een verkapte Spoiler
Kan er nog wel bij denk ik. OP wordt gewoon gebaseerd op seizoen 2, dus main cast hoort hij wel bij...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:01 schreef Klauz het volgende:
[..]
dat ziet er al beter uit.
misschien Renly nog? of vind je dat die er te kort in zat
Geen idee, wie is wie?quote:
wtfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil dat er weer wat homo-erotisch in de serie komt. Die kut van Carice heeft daar mooi een eind aan gemaakt
.
Jaime, Varys, Petyr.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noem eens wie je er wel in zou willen dan.
Ik heb nu:
Catelyn
Robb
Jon
Arya
Sansa
Tywin
Tyrion
Cersei
Joffrey
Stannis
Theon
Daenerys
Zat te denken om de prominentere personages wat groter te maken...
OMG cunt, ken je fokheldenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Geen idee, wie is wie?
[..]
wtfIemand je account gehackt?
Terecht dat Carice die flikker vermoorde
Neen, ik ben zelf gewoon van de verkeerde kant.quote:
quote:Terecht dat Carice die flikker vermoorde
Deze kan ik gewoon niet niet skippen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:20 schreef Zeroku het volgende:
GoT heeft in vergelijking met andere series wel een vrij lange intro inderdaad.
Sansa ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:45 schreef Klauz het volgende:
Ik vind de uiendude nou niet echt een hoofdpersoon.
Ìk kijk de intro altijd. Er zitten gewoon hints in.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef pvc het volgende:
Ook leuk is dat de intro steeds iets anders is.
Ze laten namelijk de gebieden/steden zien die in die aflevering voorkomen.
Dit viel mij ook pas op nadat een collega mij dit vertelde
was dat niet wennen toen quarth en pyke er bij kwamen?quote:
Want die is wel prominent aanwezig? Ook 2 of 3 afleveringen maar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:22 schreef Maanvis het volgende:
sanza hoort er echt boven hoor. en bran is niet zo prominent dus wat mij betreft switch je die met carice
`quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
was dat niet wennen toen quarth en pyke er bij kwamen?
ze komt wel in iedere aflevering bijna een keer voorquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:34 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Want die is wel prominent aanwezig? Ook 2 of 3 afleveringen maar.
Voor de mensen die opgegroeid zijn met de geliefde stukjes plastic en niet achter een beeldscherm zoals de jeugd van tegenwoordig.. kwam deze laatst tegen best knap gemaaktquote:
Mensen zeggen dat die te veel wiebelt, dus hij is enkel geschikt voor aan de muur en niet voor onthoofdingen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:13 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand zwaard kopen?
http://www.medievalcollec(...)game-of-thrones.aspx
Slechts $264.95
En wie wil jij gaan onthoofden danquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat die te veel wiebelt, dus hij is enkel geschikt voor aan de muur en niet voor onthoofdingen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat die te veel wiebelt, dus hij is enkel geschikt voor aan de muur en niet voor onthoofdingen.
Als je Ygritte er in stopt, kun je net zo goed Shae er in stoppen of zo. Ygritte is toch maar van de laatste paar afleveringen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:46 schreef eQuaL het volgende:
Melisandre heeft niet zoveel toegevoegde waarde gehad dit seizoen, lijkt me prima zo:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Enneh, Osha en Hodor, ja sorry hoor, teveel moeite
Ik ga naar bed
Maester Luwin.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Als je Ygritte er in stopt, kun je net zo goed Shae er in stoppen of zo. Ygritte is toch maar van de laatste paar afleveringen?
En die ouwe kerel die altijd in Winterfell is en Bran bijstaat moet er ook in.(ben z'n naam vergeten)
Zo kan je wel bezig blijven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Als je Ygritte er in stopt, kun je net zo goed Shae er in stoppen of zo. Ygritte is toch maar van de laatste paar afleveringen?
En die ouwe kerel die altijd in Winterfell is en Bran bijstaat moet er ook in.(ben z'n naam vergeten)
Dexterquote:Op woensdag 23 mei 2012 05:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En wie wil jij gaan onthoofden dan
Die intro sla ik zelf trouwens nooit over, krijg daar altijd kippevel van. En het zorgt dat ik een beetje in ''de mood'' komt.
Zeer nice inderdaad.
Ygritte is nu al veel belangrijker geweest dan dat meubelstuk Shae. Master Luwin zou kunnen, samen met Osha & Hodor & Jaqen dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
Een wolf?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ygritte is nu al veel belangrijker geweest dan dat meubelstuk Shae. Master Luwin zou kunnen, samen met Osha & Hodor & Jaqen dan.
Het liefst nog 2, dan kan ik er gewoon een rijtje onder plakken. Shae zou kunnen, iemand anders nog? Sam?
Past niet echt bij de rest. Kan dan beter als apart plaatje met alle 5 direwolves...quote:
Pree dan? Die warlock.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Past niet echt bij de rest. Kan dan beter als apart plaatje met alle 5 direwolves...
Zal wel weer ff wat in elkaar flansen
Je bedoelt Talisaquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:21 schreef ems. het volgende:
Zo, ik zou die Jeyne Westerling ook doen godverdomme. Fuck die Frey waarvan je geeneens weet hoe ze eruit ziet
Niet voor niets is ze licht getint, lijkt me genoeg bewijs dat ze uit Volantis komt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:30 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Je bedoelt Talisa
Ik dacht eerst dat later in het seizoen wel bekend zou worden dat ze Jeyne was, maar ziet er nu toch naar uit dat de schrijvers het personage veranderd hebben
Oh joh. Ik let geeneens echt op de namen. Ik wist dat zij Jeyne was en voor mij heet ze dus ook gewoon Jeynequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:30 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Je bedoelt Talisa
Ik dacht eerst dat later in het seizoen wel bekend zou worden dat ze Jeyne was, maar ziet er nu toch naar uit dat de schrijvers het personage veranderd hebben
Hahah deze is goed! Ik zie het nog echt voor me ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:31 schreef Onufriev het volgende:
Nu er toch over Dexter gesproken werd:
[ afbeelding ]
Je doelt op Brienne?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
Blijft een bazenserie.
En aan de stortvloed aan idioot lekkere wijven in deze serie komt ook maar geen eind he
Ik moet zeggen dat ik die verandering niet helemaal snapte, waarom die Volantis link?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:30 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Je bedoelt Talisa
Dat was toch een kwestie geweest van twee acteurs opzadelen met een andere naam ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef L_auteur het volgende:
Geen idee. Wellicht om budgettaire redenen. Hoeft men geen Westerling familieleden te casten.
MAAGD!quote:
100%quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:50 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind die rooie van Jon met zn Sneeuwballen wel
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Franknfurter het volgende:
seks in sex and the city is natuurlijk wel heel normaal.
En dus; die dikzak op het plaatjequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De schrijver van de boeken, George R R Martin
Achterkleindochter.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef ems. het volgende:
Dus. Talisa (Jeyne!) is gewoon de kleindochter van Charlie Chaplin
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Oona_Chaplin
Nou wat zal het losgaan, ze skippen die battles tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef Funzel het volgende:
Inmiddels ook ep 8 gezien. Zeker een boeiende ep, maar het is vooral een voorbereiding voor ep9, dan gaat het echt los.
Dat is ook pas 5 keer voorbij gekomenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef ems. het volgende:
Dus. Talisa (Jeyne!) is gewoon de kleindochter van Charlie Chaplin
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Oona_Chaplin
Schijnbaar is het lastig om zelfs maar de paar laatste pagina's te lezenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is ook pas 5 keer voorbij gekomen
wie doet dat nouquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schijnbaar is het lastig om zelfs maar de paar laatste pagina's te lezen
Nouja ik heb de preview gezien, dat beloof wat hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nou wat zal het losgaan, ze skippen die battles toch
Doe t anders ff lekker zelfquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:42 schreef Klauz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef Klauz het volgende:
[..]
Achterkleindochter.
en dit liedje gaat over Theon Greyjoy:
het broertje van Lilly Allen dus
quote:If my sister did this to me, I'd never finger her again.
Youtubersquote:She's cuter than Asha Greyjoy, Theon's been fingerbangin the wrong sister.
6! Lees je je eigenlijk wel in voor je ergens op reageert?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is ook pas 5 keer voorbij gekomen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:39 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik kom hier voor de Tumblr plaatjens
Sorry Kloonhommel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
6! Lees je je eigenlijk wel in voor je ergens op reageert?
" She is the granddaughter of comedian Charlie Chaplin and his wife, Oona O'Neill, for whom she is named."quote:
Bitch pleasequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schijnbaar is het lastig om zelfs maar de paar laatste pagina's te lezen
oooh ik lees niet goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
" She is the granddaughter of comedian Charlie Chaplin and his wife, Oona O'Neill, for whom she is named."
Niks bitch pleasequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
" She is the granddaughter of comedian Charlie Chaplin and his wife, Oona O'Neill, for whom she is named."
[..]
Bitch please
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef ems. het volgende:
Ik vind het vermakelijk om af en toe even te lezen wat de huidige actualiteiten van Westeros zijn. 9 van de 10 keer post ik geeneens maar lees ik gewoon wat. Als ik wat post is het, als je "even de moeite neemt om terug te lezen" meestal antwoorden op vragen over wie wie ookalweer precies is omdat ik het boek heb gelezen en shit normaal kan uitleggen zonder te spoilen.
Dat ik dan af en toe wat over het hoofd zie moet je me maar vergeven hoor. Ik zie ook regelmatig dingen gerepost worden, maar is dat dan reden om meteen erover te huilen? Negeer de post gewoon. Lastig.
Iets wat op iedere pagina terug komt is moeilijk nog te negeren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef ems. het volgende:
Ik vind het vermakelijk om af en toe even te lezen wat de huidige actualiteiten van Westeros zijn. 9 van de 10 keer post ik geeneens maar lees ik gewoon wat. Als ik wat post is het, als je "even de moeite neemt om terug te lezen" meestal antwoorden op vragen over wie wie ookalweer precies is omdat ik het boek heb gelezen en shit normaal kan uitleggen zonder te spoilen.
Dat ik dan af en toe wat over het hoofd zie moet je me maar vergeven hoor. Ik zie ook regelmatig dingen gerepost worden, maar is dat dan reden om meteen erover te huilen? Negeer de post gewoon. Lastig.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:
sowieso moet je miepende vrouwen altijd een beetje negeren.
Oja heel sterk ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Girl power!quote:
Ach joh, ik ben hier alleen maar om af en toe te helpen. De een weet niet meer hoe de Lord van een bepaalde stad heet en de ander maakt zich druk om irrelevante zaken. Ik discrimineer nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:
True. Hoewel ik het best goed deed voor deze vrouwen-retoriekquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit topic. Zelden een reeks meegemaakt waarbij iedereen zo on edge is over alles
.
Pas even je taal aan, pubertje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat blonde incest jochie wat een gore kklijers is dat.
Ben ik eigenlijk de enige die opgelucht was, toen Joffrey tijdens dat verjaardagspartijtje die griezelige scepter tevoorschijn haalde, dat bleek dat het de bedoeling was dat ze daarmee alleen maar haar collega hoefde te slaan? Of heb ik te veel naar Seven gekekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat was Ros, die meid uit het hoerenhuis van Littlefinger en tevens 1/2 van Tyrion's verjaardagscadeautje aan Joffrey.
Nee hoor, ik zag Joffrey er ook wel voor aan om dat ding te laten penetrerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk de enige die opgelucht was, toen Joffrey tijdens dat verjaardagspartijtje die griezelige scepter tevoorschijn haalde, dat bleek dat het de bedoeling was dat ze daarmee alleen maar haar collega hoefde te slaan? Of heb ik te veel naar Seven gekeken?
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk de enige die opgelucht was, toen Joffrey tijdens dat verjaardagspartijtje die griezelige scepter tevoorschijn haalde, dat bleek dat het de bedoeling was dat ze daarmee alleen maar haar collega hoefde te slaan? Of heb ik te veel naar Seven gekeken?
Dacht ik ook hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hetzelfde dacht als jij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |