" She is the granddaughter of comedian Charlie Chaplin and his wife, Oona O'Neill, for whom she is named."quote:
Bitch pleasequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schijnbaar is het lastig om zelfs maar de paar laatste pagina's te lezen
oooh ik lees niet goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
" She is the granddaughter of comedian Charlie Chaplin and his wife, Oona O'Neill, for whom she is named."
Niks bitch pleasequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef ems. het volgende:
[..]
" She is the granddaughter of comedian Charlie Chaplin and his wife, Oona O'Neill, for whom she is named."
[..]
Bitch please
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef ems. het volgende:
Ik vind het vermakelijk om af en toe even te lezen wat de huidige actualiteiten van Westeros zijn. 9 van de 10 keer post ik geeneens maar lees ik gewoon wat. Als ik wat post is het, als je "even de moeite neemt om terug te lezen" meestal antwoorden op vragen over wie wie ookalweer precies is omdat ik het boek heb gelezen en shit normaal kan uitleggen zonder te spoilen.
Dat ik dan af en toe wat over het hoofd zie moet je me maar vergeven hoor. Ik zie ook regelmatig dingen gerepost worden, maar is dat dan reden om meteen erover te huilen? Negeer de post gewoon. Lastig.
Iets wat op iedere pagina terug komt is moeilijk nog te negeren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef ems. het volgende:
Ik vind het vermakelijk om af en toe even te lezen wat de huidige actualiteiten van Westeros zijn. 9 van de 10 keer post ik geeneens maar lees ik gewoon wat. Als ik wat post is het, als je "even de moeite neemt om terug te lezen" meestal antwoorden op vragen over wie wie ookalweer precies is omdat ik het boek heb gelezen en shit normaal kan uitleggen zonder te spoilen.
Dat ik dan af en toe wat over het hoofd zie moet je me maar vergeven hoor. Ik zie ook regelmatig dingen gerepost worden, maar is dat dan reden om meteen erover te huilen? Negeer de post gewoon. Lastig.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:
sowieso moet je miepende vrouwen altijd een beetje negeren.
Oja heel sterk ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Girl power!quote:
Ach joh, ik ben hier alleen maar om af en toe te helpen. De een weet niet meer hoe de Lord van een bepaalde stad heet en de ander maakt zich druk om irrelevante zaken. Ik discrimineer nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:
True. Hoewel ik het best goed deed voor deze vrouwen-retoriekquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit topic. Zelden een reeks meegemaakt waarbij iedereen zo on edge is over alles
.
Pas even je taal aan, pubertje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat blonde incest jochie wat een gore kklijers is dat.
Ben ik eigenlijk de enige die opgelucht was, toen Joffrey tijdens dat verjaardagspartijtje die griezelige scepter tevoorschijn haalde, dat bleek dat het de bedoeling was dat ze daarmee alleen maar haar collega hoefde te slaan? Of heb ik te veel naar Seven gekekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat was Ros, die meid uit het hoerenhuis van Littlefinger en tevens 1/2 van Tyrion's verjaardagscadeautje aan Joffrey.
Nee hoor, ik zag Joffrey er ook wel voor aan om dat ding te laten penetrerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk de enige die opgelucht was, toen Joffrey tijdens dat verjaardagspartijtje die griezelige scepter tevoorschijn haalde, dat bleek dat het de bedoeling was dat ze daarmee alleen maar haar collega hoefde te slaan? Of heb ik te veel naar Seven gekeken?
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk de enige die opgelucht was, toen Joffrey tijdens dat verjaardagspartijtje die griezelige scepter tevoorschijn haalde, dat bleek dat het de bedoeling was dat ze daarmee alleen maar haar collega hoefde te slaan? Of heb ik te veel naar Seven gekeken?
Dacht ik ook hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |