Ja, uiteindelijk bestaat bijna elk woord natuurlijk als stad (of nou ja, in elk geval een hoop). En over mijn #5 ben ik ook niet helemaal zeker, want er blijkt een discussie te zijn of Veenendaal een dorp of een stad is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:13 schreef Norrage het volgende:
Best lastig nog met die Amerikaanse staten. Die namen worden zo vaak gebruikt dat je soms echt denkt dat het een stad is (buiten dat er best wel veel staten zijn die ook als stad bestaan)
The greatest city in Alabam'quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:05 schreef cafca het volgende:
Shit, ben ik ook nog Birmingham vergeten......
Oei, dan moet je idd eerst de definitie van "stad" weten. Austerlitz heeft 1500 inwoners, maar heeft wel stadsrechten bv. Tja...quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, uiteindelijk bestaat bijna elk woord natuurlijk als stad (of nou ja, in elk geval een hoop). En over mijn #5 ben ik ook niet helemaal zeker, want er blijkt een discussie te zijn of Veenendaal een dorp of een stad is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk al vanaf 1981 zo'n beetje bewust, maar ken een hoop van na 2001 ook niet echt meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken ongeveer de helft niet (en ik weet niet of dat goed of slecht is?), dus ik kies uit de nummers die ik wel ken:
Serge Gainsbourg wist ook wel hoe die dat moest doen inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:32 schreef Gehenna het volgende:
1. France Gall - Poupée de cire, poupée de son ...(dit is gewoon zo rete-catchy daar kan zelfs ABBA niet tegen op)
Vanavond moet je natuurlijk de voorronde kijken van dit prachtige liedjes festijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tenzij ik vanavond veel tijd heb voor zelfstudie laat ik deze aan me voorbij gaan.
Oh, is dat vanavond?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Vanavond moet je natuurlijk de voorronde kijken van dit prachtige liedjes festijn
quote:
LOL you have GOT to be kidding mequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
dit was dinsdag al door in de andere voorronde dus ik schat onze kansen laag in.....
Tja dat soort onzin is wel waarom het songfestival een slechte naam heeft... er doet genoeg 'normale' (pop)muziek mee.quote:
of mijn beeldscherm gaat stuk of je plaatje is ineens stukken minder geelquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vanavond moet je natuurlijk de voorronde kijken van dit prachtige liedjes festijn
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
of mijn beeldscherm gaat stuk of je plaatje is ineens stukken minder geel
Zo fout dat t leuk is. (cliche, maar hier wel geldigquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Ulx het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat kwijlerige What's Another Year?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaf wel een songfestivalgevoel, de punten tellen, in dit geval
Next: top 5 liedjes met voedsel in de titelAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Da's geen voedselquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:53 schreef wallofdolls het volgende:
Genesis - Supper's Ready ? Of is dat te veel van het goede?
SPOILER: buitencategorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Sequencial op 25-05-2012 14:55:32 ]Nothing has changed. Everything has changed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |