Billie Jean!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef Norrage het volgende:
1. Bruce Springsteen - Kitty's Back
2. Wilco - Jesus, etc.
3. Bon Iver - For Emma
4. Michael Jackson - Billie Jean
5. Laura Marling - Sophia
Die is wel fantastisch van Johnquote:
Scherpquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef Norrage het volgende:
1. Bruce Springsteen - Kitty's Back
2. Wilco - Jesus, etc.
3. Bon Iver - For Emma
4. Michael Jackson - Billie Jean
5. Laura Marling - Sophia
Greetings to the New Brunette, bedoel je?quote:
op die ene verzamelaar heet die Shirley, en ik wilde een lijstje maken met alleen meisjesnamenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Greetings to the New Brunette, bedoel je?
Nee, kan helaas niet morgen. Jij wel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hè jammer, ik deed een poging om Billy morgen in de top 5 te brengen
Ga jij overigens nog, of is het te ver?
Yup. Anais Mitchell in het voorprogramma, ook meegenomen.quote:
Ik kan nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup. Anais Mitchell in het voorprogramma, ook meegenomen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef Lidlchips het volgende:
Altijd leuk als je een topic bedenkt maar iemand anders er met de 'rechten' van door gaat.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:00 schreef Aschkael het volgende:
effe de lijst van vandaag tellen...en dan een nieuwe lijst verzinnen...hoppa rechten terug. én weer een stap dichterbij wereldvrede...
morgen wel van de zon genieten heh!
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef Lidlchips het volgende:
Altijd leuk als je een topic bedenkt maar iemand anders er met de 'rechten' van door gaat.
Dat is wat Lidlchips moet doen, om weer het heft in eigen hand te nemen.quote:
Als jij je al zo voelt, hoe moet de schrijver van High Fidelity zich dan wel niet voelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef Lidlchips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Spijtig voor de Fun Lovin' Criminals, maar Beth Hart moet er toch echt in.
[ Bericht 11% gewijzigd door robdriessen op 23-05-2012 11:39:56 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Er staat dus header Lompehork. Dat is prima. Maar er staat ook c Lompehork, terwijl ik het heb bedacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als jij je al zo voelt, hoe moet de schrijver van High Fidelity zich dan wel niet voelen
Leuke U2quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:58 schreef Gert het volgende:
Fleetwood Mac - Sara
Ramses Shaffy - Sammy
Johnny Cash - A Boy Named Sue
Bruce Springsteen - Sandy
U2 - Miss Sarajevo
Die c staat voor 'rechten' op de header?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:04 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Er staat dus header Lompehork. Dat is prima. Maar er staat ook c Lompehork, terwijl ik het heb bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Alabama is een staat, geen stad. En volgens de opdracht lijkt me dat het echt stadsnamen moeten zijn, dus helaas ook geen Lovin' Spoonful. </jurymodus>quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:20 schreef kciR het volgende:
1. Sufjan Stevens - Chicago
2. Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
3. Bruce Springsteen - 4th of July, Asbury Park (Sandy) (die had dus gisteren ook gekunt en kan ook nog voor data)
4. The Lovin' Spoonful - Summer In The City (Mag die ook, of moet het echt een naam zijn?)
5. Patrick Watson - Beijing
(6. The Doors - L.A. Woman) als nr. 4 niet mag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zat nog aan Chelsea te denken maar dat is natuurlijk geen stad
Oja, natuurlijk! Ik ga hem even aanpassenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alabama is een staat, geen stad. En volgens de opdracht lijkt me dat het echt stadsnamen moeten zijn, dus helaas ook geen Lovin' Spoonful. </jurymodus>
Oh dat kan ook wel weer weg was eigenlijk meer een bedankje aan LH voor het maken van de header... hij heeft de gebruikte afbeeldignen ook gewoon gegoogled dus ik denk niet dat hij er echt een copyright op heeft. Haal het wel ff uit de OPquote:
Ja, van stadswijken valt ook wel een top5 te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:45 schreef ranja het volgende:
...
zat nog aan Chelsea te denken maar dat is natuurlijk geen stad
ik zag ook weinig liefde voor gloria gisteren...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
![]()
Ik was gisteren stom bezig. Gewoon mijn nummer 1 vergeten. Zou sowieso ook in mijn liefdesliedjes top 5 gekomen zijn, als ik meegedaan zou hebben
Freddy !!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:53 schreef spijkerbroek het volgende:
1. Ultravox - Vienna
2. Jacques Brel - Dans le Port d'Amsterdam
3. The Pogues & Kirsty MacColl - Fairytale of New York
4. Doors - LA Woman
5. Freddie Mercury & Monserrat Caballe - Barcelona
Ik zie een stadsdoubleur..quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:01 schreef Beregd het volgende:
1. sufjan stevens - chicago
2. jacques brel - amsterdam
3. nick cave and the bad seeds - tupelo
4. ryan adams - new york, new york
5. wilco - via chicago
Had die andere Chicago ook nog wel kunnen plaatsen jaquote:
Ehm, nee dus. Het moeten verschillende steden zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Had die andere Chicago ook nog wel kunnen plaatsen ja
Oh, ik dacht dat het je het over de einduitslag had, en daar zie ik beide Chicago's wel in uitkomenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ehm, nee dus. Het moeten verschillende steden zijn
ik luister enkel naar Lidlchips wat dit topic betreft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ehm, nee dus. Het moeten verschillende steden zijn
California is een staat, geen stadquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef Peter88Online het volgende:
1. Bruce Springsteen - New York City Serenade
2. The Clash - London Calling
3. Novastar - Rome
4. Joni Mitchell - California
5. Scott Mackenzie - San Francisco
Je hebt gelijk. Inmiddels verbeterdquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
California is een staat, geen stad
Ohio is een staat, geen stadquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:38 schreef On het volgende:
1. Sun Kil Moon - Cary me Ohio
2. The Cure - Fire in Cairo
3. Interpol - NYC
4. Stars of the Lid - Mulholland
5. Sufjan Stevens - Chicago
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IIn 1945 bestond Holland, Michigan ook al hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Wounded_Knee het volgende:
Sufjan Stevens - Holland mag wel, Neutral Milk Hotel - Holland 1945 niet
Ik was er wel bang voor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Ohio is een staat, geen stad![]()
Sufjan Stevens - Holland mag wel, Neutral Milk Hotel - Holland 1945 niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |