Mot jij een stapel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die met die rode klaprozen-stoktaart is al bv awesome om te versturen
M'n vader had een blok gehaald, ik wil ook een keer gaan kieken daarquote:
Oh als je echt zoveel hebt wil ik er wat ja!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mot jij een stapel?
![]()
Serieus, ik heb 1 doos, en die puilt uuuuuuuuit![]()
Muis, bij mijn weten niet.
Maar kun je die niet bewerken met tekst of zo zodat ie rechthoek wordt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een leuke foto van Percy die ik mss op een kaart wil.
100 is een beetje veel
Hmm misschienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar kun je die niet bewerken met tekst of zo zodat ie rechthoek wordt?
Pis, ik zal een pakketje voor je maken![]()
Miniem, eerlijk gezegd, je kent de kaarten niet eens, je was de laatste van wie ik dacht dat ie ze wilde hebben, ik stuur ze liever naar mensen waarvan ik weet dat ze ze leuk vinden
Oh ik loop al dagen op de slippertjes als ik niet werkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb m'n ballerina's uit de kast getrokken, ik voel me haast naakt zonder m'n dikke wintersportsokken
Ze zijn wel mooi die van Greetz, maar wel duur als je er meer dan 1 wil ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm misschiengoeie
Bij Greets is het 2.50 per fotokaartdikke lul drie bier.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm misschiengoeie
Bij Greets is het 2.50 per fotokaartdikke lul drie bier.
NEGER!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar kun je die niet bewerken met tekst of zo zodat ie rechthoek wordt?
Pis, ik zal een pakketje voor je maken![]()
Miniem, eerlijk gezegd, je kent de kaarten niet eens, je was de laatste van wie ik dacht dat ie ze wilde hebben, ik stuur ze liever naar mensen waarvan ik weet dat ze ze leuk vinden
Komen nog verzendkosten bij?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Drom zeg ik Vistaprint, echt, 8 euro voor 100 kaarten, boeien als je de helft weggooit of meer
Jij wil wel?quote:
primaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij wil wel?
Ik moet ook dat boek nog naar je opsturen, ga ik dan bij elkaar doen
En wat dien je dan te uploaden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Nee, van die gratis aanbiedingen, je betaalt dan voor uploaden en verzenden, en als je verzenden voor de goedkoopste optie kiest, duurt het drie weken, maar ze zijn altijd sneller
Uhm, moet je ff kijken op die site, volgens mij kan het allemaal wel zowat hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
En wat dien je dan te uploaden?
JPG, PDF bestand?
Thnx, ff aangemeld voor de nieuwsbrief.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, moet je ff kijken op die site, volgens mij kan het allemaal wel zowat hoor.
Als wel inlogt/registreert en je bestelling niet af maakt krijg je vaak na 1 of 2 dagen een leuke aanbieding van Vistaprint.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja in die nieuwsbrief staan ook die aanbiedingen.
Gewoon even een proefkaart maken, dan kun je meteen zien welke bestanden je kan uploaden![]()
Zolang je niet naar kassa gaat hoef je niks te betalen en niet eens in te loggen.
Ja in het mandje laten zitten, dat geeft idd vaak een goeie aanbiedingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:42 schreef Pagan het volgende:
Mogge allemaal.Heerlijk geslapen, leve de airco in de slaapkamert.
[..]
Als wel inlogt/registreert en je bestelling niet af maakt krijg je vaak na 1 of 2 dagen een leuke aanbieding van Vistaprint.
Bron.quote:Behalve het vrachtschip brengt de raket nog een andere bijzondere lading de ruimte in. Bijna 10 minuten na de lancering komt de tweede rakettrap los. Dan wordt een doos losgelaten, waarin de as van meer dan 300 mensen zit.
Onder hen zijn acteur James Doohan, die de rol van Scotty speelde in de sciencefictionserie Star Trek, en astronaut Gordon Cooper. De doos draait ongeveer een jaar rond de aarde en zal dan verbranden in de dampkring.
Paar jaar geleden kon je nog gratis uploaden, als je echt gewone glans-fotokaarten maakt. Nu betaal je paar euro om te uploaden, maar dan nog blijft het een leuke prijs. En idd langzame verzending kiezen, komt toch wel snellerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Haha idd, dat doe ik dus ook vaak, dan blijven ze smeken, echt, I loooooooove Vistaprint, ik vraag me nog steeds af waar ze het van doen
Ik heb het bijna altijd binnen een week hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kon je nog gratis uploaden, als je echt gewone glans-fotokaarten maakt. Nu betaal je paar euro om te uploaden, maar dan nog blijft het een leuke prijs. En idd langzame verzending kiezen, komt toch wel sneller
categorie kaarten hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:56 schreef Miniem het volgende:
Ik hoef daar niks te maken, dat doe ik wel via een opmaakprogramma.
Maar welke categorie ik moet hebben voor ansichtkaarten.
thnx.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
http://www.vistaprint.nl/gallery.aspx?pg=2&xnav=howtodesign&rd=1
Postkaarten , en welke je dan wil moet je zelf kijken hoor, echt, hoe moeilijk kan het zijn
Volgens mij besteld NIEMAND daar tegen vol tarief.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb laatst visitekaartjes gemaakt voor m'n vader, zien er echt prima uit. Voor 15,- 500 kaartjes, stempelkussen, kaartenhouder en verzendenNormale prijs voor dat pakket was 75,- bij hun
Je zou die aanbieding maar niet hebben en dan 75 eur aftikken
Dat is wel heel leuk om uit te delen en lekker hendigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij besteld NIEMAND daar tegen vol tarief.
Ik heb ook visitekaartjes van hun, gratis ook, 250 of zo, met alleen mn mail adres dr op, en een foto van de honden, voor als mensen een foto maken van ze buiten, dan geef ik die , zodat ze de foto kunnen mailen, of als mensen rasinfo willen, of als ik foto's maak van honden en de mensen willen die foto graag.
Gebruik ze best wel vaak
Ja en alleen mn mail adres dr op, dus geen info verder, mensen vinden het ook altijd een leuk kaartje, de vuurtorenfoto staat er opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel heel leuk om uit te delen en lekker hendig
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou voorzichtig trappen als ik jou was, als ik bedenk wat een opblaaswalrus al voor een schade aan kon richten
quote:I live in the Netherlands in a town called Wijchen it's near Nijmegen close to the German border. I have a husband, two sons and a dog called Sjefke.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef Pagan het volgende:
De recreatieplas hier vlak om de hoek.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)aar-lichaam-Benchelh
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een vriend van me zei al "he look! more free space at the top!"
nou heb je al een aanbieding voor gratis of nie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:48 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, ik heb een kaart die ik wil laten printen, maar zei jij nou dat ik hem een paar dagen in mijn mandje moet laten staan?
Wat heeft ie nou weer gegetenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet plassen maar ik wil niet want ik weet zeker dat Sjon gaat kotsen als ik ga
Ik moet nog gegevens invullen enzo, ik wilde eerst van jou weten hoe ik het het beste kon doen zodat ik korting krijgquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
nou heb je al een aanbieding voor gratis of nie?
Oehquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga je ff een aanbiedingsmail doormailen, dan moet je op gratis postkaarten klikken in die link en dan bestellen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
weet ik veel, die schijthond is weer helemaal overprikkeld, die kan zo slecht tegen de overgang van weekend naar werk, en die wordt ook gek bij onweer en drukkend weer, dus hij loopt lekker te projectielstresskotsen vandaag.
Zeg maar tegen je moeke dat ik dat geen twee jaar meer red heur
Issie lekker binnengekomen?quote:
Ja, maar goed, het is vooral voor de diabetes en ik prik mijn waardes zelf iedere dag. Moet sowieso bellen als er iets niet goed is of ik me onwel voel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is wel heel lang vooruitgeschoven dan Strega![]()
Ik ga ook voor jou een kaartenpakketje maken, vorig baasje van Kees heeft er ook al vaste afnemers voor, ik vind het leuk hoor, dat andere mensen ze ook willen versturen
Hopla, in een keer gevondenquote:
En bij de totaalrekening dan? Ik heb hier volgens mij ook nog een kortingsbon liggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:38 schreef Muis006 het volgende:
Nou, kaart gemaakt nadat ik op de link in de email had geklikt, aangemeld, maar het is nie gratis nie.
Nee ook daar nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:51 schreef Strega het volgende:
[..]
En bij de totaalrekening dan? Ik heb hier volgens mij ook nog een kortingsbon liggen.
Ja, de link in de mail.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat kan echt niet hoorJe hebt het via die gratis link van mij gedaan?
Je mag ook mijn login trouwens wel gebruiken, kun je jouw huisadres gewoon opgeven en met je eigen ideal betalen hoor
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb m nu ook voor 14.99 via die link, mss heb ik mijn gratis te goed alweer opgebruikt dan
Ja die krijg je dan gewoon zelf, veel handiger ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]dat verklaart.
Ach ik heb me aangemeld voor de acties, ik wacht gewoon even af.
Precies. En als ik bier drink ben ik bereikbaar (immer) via whatsappquote:
Ik heb geen whatsappquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. En als ik bier drink ben ik bereikbaar (immer) via whatsapp
quote:
Ik zag hem net denk ik, ik dacht dat het een liedje wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Het wordt echt tijd dat Jumbo ook de reclames van C1000 gaat doen, mijn god wat erg deze EK-reclame.. (Oke de oranje selectie doet mee, maar ook een of andere rapper (gok Yessar) Ernst Daniel Shit en Wolter Kroes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat was ook een van de reden dat hij niet naar ajax ging, maar voor PSV koos. Op zijn dossier map stond dus Arjan..quote:
Whaha, Bosjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een van de reden dat hij niet naar ajax ging, maar voor PSV koos. Op zijn dossier map stond dus Arjan..
Ja zag het ook liggen, ik heb er niet eens ingekeken. Zo even doen dan...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben jullie ook vandaag een foldertje van PostAnaal gekregen?![]()
"Nieuwe postbezorging, wat merkt u daarvan?"
Ik weet het niet, ik hoop niet veel minder kwaliteit dan we nu al hebben
Geen grapje hoor. Dat las ik ooit in een interview met Robben..quote:
Ik begin nu te twijfelen of ik het ooit in de VI gelezen heb...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen grapje hoor. Dat las ik ooit in een interview met Robben..
Gijp zei het geniaal net. Rooney drinkt gewoon 14 flessen wijn en is het weer vergeten..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begin nu te twijfelen of ik het ooit in de VI gelezen heb...maar ik snap het op zich. Maar dat geneuzel deze week, ik weet niet meer welke BN'er het riep, maar dat hij zo zielig keek, please
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gijp zei het geniaal net. Rooney drinkt gewoon 14 flessen wijn en is het weer vergeten..
Jaquote:
Toch wordt Fries gezien als een officiële taal, maar het is inderdaad wel wat anders...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap nog steeds de vergelijking van Finland-Zweeds lied niet met NL-Fries, Nederland is niet 2-talig. Finland wel, België bijvoorbeeld ook... Dus wij met Fries lied geldt niet.
Ja Finse oudersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ola TOivonen is dacht ik van oorsprong ook zo'n Zweedse Fin. Ik weet eigenlijk wel zeker dat zijn ouders FIns zijn..
Hij heeft natuurlijk een meer Finse achternaam dan een Zweedsequote:
Ja, Zweeds(noorse) voornaam, maar Fins van achter.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een meer Finse achternaam dan een Zweedse
Ik heb ook een Zweedse voornaamquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, Zweeds(noorse) voornaam, maar Fins van achter.
Oh, dat wist ik niet Bos, ik dacht dat het Noors was als ik had moeten gokken....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Zweedse voornaam
We hadden vroeger op een PC zo'n encyclopedie waar ook geluidsfragmenten opstonden in tig talen. Ook had iedere taal een Mijn naam is. (naam die in dat land voorkomt). Nederland had uiteraard Anita (inclussief kakstem![]()
) en Zweden dus Erik
![]()
In Noorwegen komt het ook veel voor hoor. Maar dit was een beetje grappen. Ik dacht zo uit het hoofd dat het een Germaanse naam is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet Bos, ik dacht dat het Noors was als ik had moeten gokken....
Whehe Anita, lekker dan
Ai dat is balen Bos! Zeker als het verschil had gemaakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Dat wordt lekker zweten hier vannacht. De glazenwassers zouden komen, dus heb ik mijn slaapkamerraam dichtgegaan toen ik wegging. Geen idee of ze werkelijk zijn geweest. Maar ik heb dus pas een half uur geleden er weer aangedacht om het raam open te zetten![]()
En ik me maar afvragen waarom ik het zo warm had
![]()
![]()
![]()
hmmm, dan vraag ik me af of het komt omdat hij homo is, of omdat hij irritant isquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:32 schreef Muis006 het volgende:
De Maya's krijgen toch gelijk:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-antihomogeweld.html
Ik dacht ook al zoiets.. Zou het echt alleen maar komen door zijn homo-sexualiteit?.. Ik denk het niet om eerlijk te zijn. Wat niet weg neemt dat die jongeren hoe dan ook niet het recht hebben om hem uit te schelden en een beuk te geven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmmm, dan vraag ik me af of het komt omdat hij homo is, of omdat hij irritant is
Ik vind hem ook geniaal, met die vulgaire lach van hemquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou van Gordon, ik zou hem wel als bestehomovriend willen
Puntquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Wie is er tegenwoordig wel nog geschikt voor de politiek dan, dat is toch alleen nog maar dramah?
Ik echt, ik zou willen dat Goor en ik de hele dag met onze chihuahua's lekker op terras konden zitten te lachen om de rest van de wereld
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik voelde me echt oh-oh-on-the-move, telkens mensen inzoomen
Je bent helemaal uit je werkmodusquote:
quote:
quote:
Nice! Zal wel lekker kluswerk zijn, heb je airco nu?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Centrale deurvergrendeling binnen, where to start
Die van mij zouden daar heerlijk tegenaan zeiken de hele tijd denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk kussen, dat groen met bruin leer. Niet iets dat ik per sé zou kopen, maar normaal zie ik 1001 andere variaties, niet zoietsWel leuk voor buiten tuin/balkon.
Nee, geen airco maar ik begin er van het weekend aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nice! Zal wel lekker kluswerk zijn, heb je airco nu?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef Bos81 het volgende:
Als het goed is komt vandaag mijn Zalando pakketje hier.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ja hoor inclussief omhelsingquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Ga je dan ook zo doen als de deur open gaat?
quote:
Oh jaaaa, daar is het nu al tijd voor, lekkaahhhhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh daaaaaaamn, mn aardbeien-van-de-markt zijn fucking lekker, had ik maar 4 bakken voor 5 euro genomen ipv 2 voor 3 euro
Maar dat smaakt zo on-aardbeisquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind losse aardbeien niet zo lekker, maar aardbeien (drink)yoghurt en die dingen zoals liga-fruitkick e.d. met aardbeien smaak lust ik dan wel erg graag..
Oh dat doe ik ook als ik een pakket verwachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef Bos81 het volgende:
Nee, ik ben niet erg.
Bij het minst of geringste geluid kijk ik naar buiten of er niet toevallig een auto stopt voor de deur, of ik een auto zie komen aanrijden.![]()
![]()
![]()
In sommige delen van het land schijnt het al zover te zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand al onweer? Ben benieuwd of we vanavond nog wat krijgen. Hier kun je nog volledig bakken in de zon
Flinke ontwikkeling boven de Veluwe en uit Duitsland rollen de donderwolken het oosten binnen: http://wolken.buienradar.nl/nl/nlquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand al onweer? Ben benieuwd of we vanavond nog wat krijgen. Hier kun je nog volledig bakken in de zon
Ik heb mijn pakketjesbehoefte voor vandaag alweer gehadquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Bos81 het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRR Deurbel doe eens TRRRRRIIINGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Bos81 het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRR Deurbel doe eens TRRRRRIIINGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
Oh dat ziet er idd zwaar uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Flinke ontwikkeling boven de Veluwe en uit Duitsland rollen de donderwolken het oosten binnen: http://wolken.buienradar.nl/nl/nl
Dat komt vanzelfquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Vogelvoermachine meldt zich![]()
Kolere, dat ding eet nog niet zelf he![]()
Maar hij zit nu helemaal happy en volgevroten naast me op de bank, terwijl ik wacht op de Griek en ons avondeten
Ik heb vandaag bij de dierenwinkel in de stad 3 soorten vogelvoer gehaald, daar kun je scheppen, dus ik zit straks niet met zakken voer die hij niet lustquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelfdan wordt zijn bek wss ook wat minder felgekleurd aan de binnenkant.
Hij is nu al verwend , hij vindt het wel gemakkelijk zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij zit nu helemaal happy en volgevroten naast me op de bank, terwijl ik wacht op de Griek en ons avondeten
Dit soort dagboekposts, ik zit hardop te grijnzenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef oh-oh het volgende:
quote:
Hier zie je Piscquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Misschien vroeg in de nacht wat spetters maar daar blijft het ook bij. Morgen in het hele land droog.
En idd., zolang die snavel zo geel is moet er gevoerd worden, die is namelijk zo geel om aan de ouders duidelijk te maken waar het voer in moet.
eet smakelijk!quote:
Ik zie het Muisje, diequote:
Oh on the laptop is er geenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelfdan wordt zijn bek wss ook wat minder felgekleurd aan de binnenkant.
Nee. Maar dat van die kleur van de bek leer je op de basisschool.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh on the laptop is er geenMaar een
![]()
Muis weet je veel van vogels?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat van die kleur van de bek leer je op de basisschool.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat van die kleur van de bek leer je op de basisschool.
Ik leerde op de basisschool ook over Jezus, maar daar blijkt het meerendeel niet waar van te zijn..quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ik leerde op de basisschool ook over Jezus, maar daar blijkt het meerendeel niet waar van te zijn..
Selektvracht AHHHHHquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:50 schreef Bos81 het volgende:
Nou die koerier zal niet meer komen vrees ik, nu komt ie zeker morgen als ik er niet ben.. Dus geen schreeuw en omhelzing.. Boh
Het was hier dan ook behoorlijke onweer en regen, maar wie weet komt ie wel na 21.00 nog, maar daar ga ik niet van uitquote:
Amaiquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Nou die selectvrachtmanvrouw krijgt dus echt geen schreeuw van geluk hoor![]()
![]()
![]()
Heb je je oranje boa en je glitterjas en je wapperspul al klaar ???quote:
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net het vogelhok schoon gemaakt, en een gourmetschotel voor de egel gemaakt.
Schaaltje met aardbeienkontjes aan de ene kant, half kuipje kattenvoer aan de andere kant en in het midden een opgerolde plak kipbeleg.
Dat gaat wel ver he![]()
Neuh, ik ga niet verkleed, denk dat ik lekker een zwart Hard Rock café of Foo Fighters shirt aan doe als statementquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je je oranje boa en je glitterjas en je wapperspul al klaar ???
![]()
Echt wel. Dikke flitsen, ende regen, ende knallenquote:
Lekkahhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt wel. Dikke flitsen, ende regen, ende knallen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik ga niet verkleed, denk dat ik lekker een zwart Hard Rock café of Foo Fighters shirt aan doe als statement
Ach ja, ik vind t wel lachen die mensen weer eens te zien, dat ESF kan me verder gestolen worden, maar ik hoef t ook niet perse te boycotten ofzoquote:
Jij zit daar in de buurt natuurlijk tegenwoordigquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de kussens van de stoelen maar binnen gehaald, wie weet krijgen we ook nog wat straks
Het hoost hier best wel. Temp dropt ook als een idiootquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is geen drupje gevallen, volgens mij is het de lijn Dordrecht/Utrecht/Leeuwarden niet voorbij geweest
Ik was net optijd met de wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de kussens van de stoelen maar binnen gehaald, wie weet krijgen we ook nog wat straks
Niet strand maar wel heel veel waterquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij zit daar in de buurt natuurlijk tegenwoordigOok lekker dicht bij het strand of dat niet? Wel heerlijk met weer zoals vandaag
Daar was ik heel vroeg mee, dat is heilig, als het eens een keer zó snel droogt, heerlijkquote:
Ja prachtig he, ook zo 'ineens' (voor mijn gevoel dan).quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet strand maar wel heel veel waterEn het was gister en vandaag echt absurd warm en zonnig en blauw. De zon is hier echt net weg, wat een weertje
Voor mijn gevoel ook, volgens mij voor heel Nederland, BAM, 25+quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
ook zo 'ineens' (voor mijn gevoel dan).
Voorspellingen zien er goed uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Van t weekend lekker naar Gent, hoop dat 't mooi blijft
Nee das volgend weekend, deze jongens opdrinkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voorspellingen zien er goed uit, ging je festivallen?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef Qwea het volgende:
Hmmmmm, yoghurt 30 min in de vriezer ; frozen yoghurt
Zondagavond weer terug, met dit weer moet ik me die 2 dagen wel vermaken. Ik vond Eindhoven nou echt geen flikker aan, toen we daar nog dagje waren na dat concertquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Vriendinnetje van me studeerde in Gent toen ik in Leuven studeerde, geen zak aan
jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je bij Zalando gekocht ofzo bossie
Haha baasquote:
Maar dat je de omschrijving meteen herkentquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha baasik wist niet dat ze ook mannendingen hadden?
Najah, ken sowieso die hele site niet, alleen van de reclame
Ken je die reclame niet van "My Husband's got Completleyy Mèdd" ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha baasik wist niet dat ze ook mannendingen hadden?
Najah, ken sowieso die hele site niet, alleen van de reclame
Met dat wief met die bakkes waar een galiameloen in past.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet van "My Husband's got Completleyy Mèdd" ?
Nee, ik ken die met die naakt camping, en die erna, met die postbode aan de deur ofzo, dat die vrouw zo gaat gillen en die vent gek wordt volgens mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet van "My Husband's got Completleyy Mèdd" ?
Die laatste is het, maar dan andersom. Bezorger belt aan, Vrouw gilt, Man gilt en omhelst de zalando man en die schreeuwt dan ook..quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik ken die met die naakt camping, en die erna, met die postbode aan de deur ofzo, dat die vrouw zo gaat gillen en die vent gek wordt volgens mij
OMGquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die laatste is het, maar dan andersom. Bezorger belt aan, Vrouw gilt, Man gilt en omhelst de zalando man en die schreeuwt dan ook..
ja te erg voor woorden,quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:46 schreef oh-oh het volgende:
In al die reclames wordt toch zo ontieglijk gekrijst
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen, in de kroeg, met al die fanatici
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen, in de kroeg, met al die fanatici
Ja gaat zelf in de OP kijken dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
Wie komen er nu allemaal eigenlijk? Neem aan dat alle last minute afzeggers/aansluiters er nu wel af/bij zijn?
Muisssssssssssssssssssssssssssssss???
Linkje? Hij staat niet mn ATquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja gaat zelf in de OP kijken dan.
Luie flikkert.
ik ook, kost klauwen vol aan geld. Heb zoeen ventilator staand van de eksjon gehaald, helpt niet veelquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil koele lucht voor de nacht, en morgen weer warmte
Airco op de slaapkamert, dat wil ik wel heul graag
Dacht dat je voor 500/600 wel klaar was? Wij hebben ook zo'n zuilventilator, heeft echt geen zin, het lijkt miss iets koeler als je nog een raam of iets open hebt, omdat de lucht circuleert, maar als het echt vies warm dan voel je ook alleen maar iedere keer die vieze warme lucht tegen je aan geblazen wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ook, kost klauwen vol aan geld. Heb zoeen ventilator staand van de eksjon gehaald, helpt niet veel
Ik herinner me wel eens zomers dat het zo warm was (2004?) dat we nachten met dat ding op stand max sliepen. En toen de hitte voorbij was kon ik niet meer wennen aan de rust, ik was die ventilator 9 uur per nacht gewendquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef Qwea het volgende:
Heb zoeen ventilator staand van de eksjon gehaald, helpt niet veel
Brechtjequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Muis006 het volgende:
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #27 Sexy hees, maar toch kudt
Gatverdammequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dacht dat je voor 500/600 wel klaar was? Wij hebben ook zo'n zuilventilator, heeft echt geen zin, het lijkt miss iets koeler als je nog een raam of iets open hebt, omdat de lucht circuleert, maar als het echt vies warm dan voel je ook alleen maar iedere keer die vieze warme lucht tegen je aan geblazen wordenDoet niks anders dan de lucht beetje circuleren, niet echt koelen.
Gewoon goeiekopie, paar tientjes ofzo, maar dat was dus ook geen airco, ook gewoon zo'n ventilator van de blokkert/marskramert/weetikwatquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GatverdammeEn wat kost dat ding van jou dan?
Ohquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon goeiekopie, paar tientjes ofzo, maar dat was dus ook geen airco, ook gewoon zo'n ventilator van de blokkert/marskramert/weetikwat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |