quote:
Hier zie je Piscquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Misschien vroeg in de nacht wat spetters maar daar blijft het ook bij. Morgen in het hele land droog.
En idd., zolang die snavel zo geel is moet er gevoerd worden, die is namelijk zo geel om aan de ouders duidelijk te maken waar het voer in moet.
eet smakelijk!quote:
Ik zie het Muisje, diequote:
Oh on the laptop is er geenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelfdan wordt zijn bek wss ook wat minder felgekleurd aan de binnenkant.
Nee. Maar dat van die kleur van de bek leer je op de basisschool.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh on the laptop is er geenMaar een
![]()
Muis weet je veel van vogels?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat van die kleur van de bek leer je op de basisschool.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat van die kleur van de bek leer je op de basisschool.
Ik leerde op de basisschool ook over Jezus, maar daar blijkt het meerendeel niet waar van te zijn..quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ik leerde op de basisschool ook over Jezus, maar daar blijkt het meerendeel niet waar van te zijn..
Selektvracht AHHHHHquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:50 schreef Bos81 het volgende:
Nou die koerier zal niet meer komen vrees ik, nu komt ie zeker morgen als ik er niet ben.. Dus geen schreeuw en omhelzing.. Boh
Het was hier dan ook behoorlijke onweer en regen, maar wie weet komt ie wel na 21.00 nog, maar daar ga ik niet van uitquote:
Amaiquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Nou die selectvrachtmanvrouw krijgt dus echt geen schreeuw van geluk hoor![]()
![]()
![]()
Heb je je oranje boa en je glitterjas en je wapperspul al klaar ???quote:
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net het vogelhok schoon gemaakt, en een gourmetschotel voor de egel gemaakt.
Schaaltje met aardbeienkontjes aan de ene kant, half kuipje kattenvoer aan de andere kant en in het midden een opgerolde plak kipbeleg.
Dat gaat wel ver he![]()
Neuh, ik ga niet verkleed, denk dat ik lekker een zwart Hard Rock café of Foo Fighters shirt aan doe als statementquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je je oranje boa en je glitterjas en je wapperspul al klaar ???
![]()
Echt wel. Dikke flitsen, ende regen, ende knallenquote:
Lekkahhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt wel. Dikke flitsen, ende regen, ende knallen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik ga niet verkleed, denk dat ik lekker een zwart Hard Rock café of Foo Fighters shirt aan doe als statement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |