Ach ja, ik vind t wel lachen die mensen weer eens te zien, dat ESF kan me verder gestolen worden, maar ik hoef t ook niet perse te boycotten ofzoquote:
Jij zit daar in de buurt natuurlijk tegenwoordigquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de kussens van de stoelen maar binnen gehaald, wie weet krijgen we ook nog wat straks
Het hoost hier best wel. Temp dropt ook als een idiootquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is geen drupje gevallen, volgens mij is het de lijn Dordrecht/Utrecht/Leeuwarden niet voorbij geweest
Ik was net optijd met de wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de kussens van de stoelen maar binnen gehaald, wie weet krijgen we ook nog wat straks
Niet strand maar wel heel veel waterquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij zit daar in de buurt natuurlijk tegenwoordigOok lekker dicht bij het strand of dat niet? Wel heerlijk met weer zoals vandaag
Daar was ik heel vroeg mee, dat is heilig, als het eens een keer zó snel droogt, heerlijkquote:
Ja prachtig he, ook zo 'ineens' (voor mijn gevoel dan).quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet strand maar wel heel veel waterEn het was gister en vandaag echt absurd warm en zonnig en blauw. De zon is hier echt net weg, wat een weertje
Voor mijn gevoel ook, volgens mij voor heel Nederland, BAM, 25+quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
ook zo 'ineens' (voor mijn gevoel dan).
Voorspellingen zien er goed uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
Van t weekend lekker naar Gent, hoop dat 't mooi blijft
Nee das volgend weekend, deze jongens opdrinkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voorspellingen zien er goed uit, ging je festivallen?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef Qwea het volgende:
Hmmmmm, yoghurt 30 min in de vriezer ; frozen yoghurt
Zondagavond weer terug, met dit weer moet ik me die 2 dagen wel vermaken. Ik vond Eindhoven nou echt geen flikker aan, toen we daar nog dagje waren na dat concertquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Vriendinnetje van me studeerde in Gent toen ik in Leuven studeerde, geen zak aan
jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je bij Zalando gekocht ofzo bossie
Haha baasquote:
Maar dat je de omschrijving meteen herkentquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha baasik wist niet dat ze ook mannendingen hadden?
Najah, ken sowieso die hele site niet, alleen van de reclame
Ken je die reclame niet van "My Husband's got Completleyy Mèdd" ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha baasik wist niet dat ze ook mannendingen hadden?
Najah, ken sowieso die hele site niet, alleen van de reclame
Met dat wief met die bakkes waar een galiameloen in past.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet van "My Husband's got Completleyy Mèdd" ?
Nee, ik ken die met die naakt camping, en die erna, met die postbode aan de deur ofzo, dat die vrouw zo gaat gillen en die vent gek wordt volgens mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je die reclame niet van "My Husband's got Completleyy Mèdd" ?
Die laatste is het, maar dan andersom. Bezorger belt aan, Vrouw gilt, Man gilt en omhelst de zalando man en die schreeuwt dan ook..quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik ken die met die naakt camping, en die erna, met die postbode aan de deur ofzo, dat die vrouw zo gaat gillen en die vent gek wordt volgens mij
OMGquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die laatste is het, maar dan andersom. Bezorger belt aan, Vrouw gilt, Man gilt en omhelst de zalando man en die schreeuwt dan ook..
ja te erg voor woorden,quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:46 schreef oh-oh het volgende:
In al die reclames wordt toch zo ontieglijk gekrijst
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen, in de kroeg, met al die fanatici
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen, in de kroeg, met al die fanatici
Ja gaat zelf in de OP kijken dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
Wie komen er nu allemaal eigenlijk? Neem aan dat alle last minute afzeggers/aansluiters er nu wel af/bij zijn?
Muisssssssssssssssssssssssssssssss???
Linkje? Hij staat niet mn ATquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja gaat zelf in de OP kijken dan.
Luie flikkert.
ik ook, kost klauwen vol aan geld. Heb zoeen ventilator staand van de eksjon gehaald, helpt niet veelquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil koele lucht voor de nacht, en morgen weer warmte
Airco op de slaapkamert, dat wil ik wel heul graag
Dacht dat je voor 500/600 wel klaar was? Wij hebben ook zo'n zuilventilator, heeft echt geen zin, het lijkt miss iets koeler als je nog een raam of iets open hebt, omdat de lucht circuleert, maar als het echt vies warm dan voel je ook alleen maar iedere keer die vieze warme lucht tegen je aan geblazen wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ook, kost klauwen vol aan geld. Heb zoeen ventilator staand van de eksjon gehaald, helpt niet veel
Ik herinner me wel eens zomers dat het zo warm was (2004?) dat we nachten met dat ding op stand max sliepen. En toen de hitte voorbij was kon ik niet meer wennen aan de rust, ik was die ventilator 9 uur per nacht gewendquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef Qwea het volgende:
Heb zoeen ventilator staand van de eksjon gehaald, helpt niet veel
Brechtjequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Muis006 het volgende:
[WOOHOO!] De You and Meet 24/5 #27 Sexy hees, maar toch kudt
Gatverdammequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dacht dat je voor 500/600 wel klaar was? Wij hebben ook zo'n zuilventilator, heeft echt geen zin, het lijkt miss iets koeler als je nog een raam of iets open hebt, omdat de lucht circuleert, maar als het echt vies warm dan voel je ook alleen maar iedere keer die vieze warme lucht tegen je aan geblazen wordenDoet niks anders dan de lucht beetje circuleren, niet echt koelen.
Gewoon goeiekopie, paar tientjes ofzo, maar dat was dus ook geen airco, ook gewoon zo'n ventilator van de blokkert/marskramert/weetikwatquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GatverdammeEn wat kost dat ding van jou dan?
Ohquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon goeiekopie, paar tientjes ofzo, maar dat was dus ook geen airco, ook gewoon zo'n ventilator van de blokkert/marskramert/weetikwat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |