Oh jaaaa, daar is het nu al tijd voor, lekkaahhhhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh daaaaaaamn, mn aardbeien-van-de-markt zijn fucking lekker, had ik maar 4 bakken voor 5 euro genomen ipv 2 voor 3 euro
Maar dat smaakt zo on-aardbeisquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind losse aardbeien niet zo lekker, maar aardbeien (drink)yoghurt en die dingen zoals liga-fruitkick e.d. met aardbeien smaak lust ik dan wel erg graag..
Oh dat doe ik ook als ik een pakket verwachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef Bos81 het volgende:
Nee, ik ben niet erg.
Bij het minst of geringste geluid kijk ik naar buiten of er niet toevallig een auto stopt voor de deur, of ik een auto zie komen aanrijden.![]()
![]()
![]()
In sommige delen van het land schijnt het al zover te zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand al onweer? Ben benieuwd of we vanavond nog wat krijgen. Hier kun je nog volledig bakken in de zon
Flinke ontwikkeling boven de Veluwe en uit Duitsland rollen de donderwolken het oosten binnen: http://wolken.buienradar.nl/nl/nlquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand al onweer? Ben benieuwd of we vanavond nog wat krijgen. Hier kun je nog volledig bakken in de zon
Ik heb mijn pakketjesbehoefte voor vandaag alweer gehadquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Bos81 het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRR Deurbel doe eens TRRRRRIIINGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef Bos81 het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRR Deurbel doe eens TRRRRRIIINGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
Oh dat ziet er idd zwaar uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Flinke ontwikkeling boven de Veluwe en uit Duitsland rollen de donderwolken het oosten binnen: http://wolken.buienradar.nl/nl/nl
Dat komt vanzelfquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Vogelvoermachine meldt zich![]()
Kolere, dat ding eet nog niet zelf he![]()
Maar hij zit nu helemaal happy en volgevroten naast me op de bank, terwijl ik wacht op de Griek en ons avondeten
Ik heb vandaag bij de dierenwinkel in de stad 3 soorten vogelvoer gehaald, daar kun je scheppen, dus ik zit straks niet met zakken voer die hij niet lustquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelfdan wordt zijn bek wss ook wat minder felgekleurd aan de binnenkant.
Hij is nu al verwend , hij vindt het wel gemakkelijk zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij zit nu helemaal happy en volgevroten naast me op de bank, terwijl ik wacht op de Griek en ons avondeten
Dit soort dagboekposts, ik zit hardop te grijnzenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef oh-oh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |