Als wel inlogt/registreert en je bestelling niet af maakt krijg je vaak na 1 of 2 dagen een leuke aanbieding van Vistaprint.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja in die nieuwsbrief staan ook die aanbiedingen.
Gewoon even een proefkaart maken, dan kun je meteen zien welke bestanden je kan uploaden![]()
Zolang je niet naar kassa gaat hoef je niks te betalen en niet eens in te loggen.
Ja in het mandje laten zitten, dat geeft idd vaak een goeie aanbiedingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:42 schreef Pagan het volgende:
Mogge allemaal.Heerlijk geslapen, leve de airco in de slaapkamert.
[..]
Als wel inlogt/registreert en je bestelling niet af maakt krijg je vaak na 1 of 2 dagen een leuke aanbieding van Vistaprint.
Bron.quote:Behalve het vrachtschip brengt de raket nog een andere bijzondere lading de ruimte in. Bijna 10 minuten na de lancering komt de tweede rakettrap los. Dan wordt een doos losgelaten, waarin de as van meer dan 300 mensen zit.
Onder hen zijn acteur James Doohan, die de rol van Scotty speelde in de sciencefictionserie Star Trek, en astronaut Gordon Cooper. De doos draait ongeveer een jaar rond de aarde en zal dan verbranden in de dampkring.
Paar jaar geleden kon je nog gratis uploaden, als je echt gewone glans-fotokaarten maakt. Nu betaal je paar euro om te uploaden, maar dan nog blijft het een leuke prijs. En idd langzame verzending kiezen, komt toch wel snellerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Haha idd, dat doe ik dus ook vaak, dan blijven ze smeken, echt, I loooooooove Vistaprint, ik vraag me nog steeds af waar ze het van doen
Ik heb het bijna altijd binnen een week hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kon je nog gratis uploaden, als je echt gewone glans-fotokaarten maakt. Nu betaal je paar euro om te uploaden, maar dan nog blijft het een leuke prijs. En idd langzame verzending kiezen, komt toch wel sneller
categorie kaarten hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:56 schreef Miniem het volgende:
Ik hoef daar niks te maken, dat doe ik wel via een opmaakprogramma.
Maar welke categorie ik moet hebben voor ansichtkaarten.
thnx.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
http://www.vistaprint.nl/gallery.aspx?pg=2&xnav=howtodesign&rd=1
Postkaarten , en welke je dan wil moet je zelf kijken hoor, echt, hoe moeilijk kan het zijn
Volgens mij besteld NIEMAND daar tegen vol tarief.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb laatst visitekaartjes gemaakt voor m'n vader, zien er echt prima uit. Voor 15,- 500 kaartjes, stempelkussen, kaartenhouder en verzendenNormale prijs voor dat pakket was 75,- bij hun
Je zou die aanbieding maar niet hebben en dan 75 eur aftikken
Dat is wel heel leuk om uit te delen en lekker hendigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij besteld NIEMAND daar tegen vol tarief.
Ik heb ook visitekaartjes van hun, gratis ook, 250 of zo, met alleen mn mail adres dr op, en een foto van de honden, voor als mensen een foto maken van ze buiten, dan geef ik die , zodat ze de foto kunnen mailen, of als mensen rasinfo willen, of als ik foto's maak van honden en de mensen willen die foto graag.
Gebruik ze best wel vaak
Ja en alleen mn mail adres dr op, dus geen info verder, mensen vinden het ook altijd een leuk kaartje, de vuurtorenfoto staat er opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel heel leuk om uit te delen en lekker hendig
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou voorzichtig trappen als ik jou was, als ik bedenk wat een opblaaswalrus al voor een schade aan kon richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |