Mot jij een stapel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die met die rode klaprozen-stoktaart is al bv awesome om te versturen
M'n vader had een blok gehaald, ik wil ook een keer gaan kieken daarquote:
Oh als je echt zoveel hebt wil ik er wat ja!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mot jij een stapel?
![]()
Serieus, ik heb 1 doos, en die puilt uuuuuuuuit![]()
Muis, bij mijn weten niet.
Maar kun je die niet bewerken met tekst of zo zodat ie rechthoek wordt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een leuke foto van Percy die ik mss op een kaart wil.
100 is een beetje veel
Hmm misschienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar kun je die niet bewerken met tekst of zo zodat ie rechthoek wordt?
Pis, ik zal een pakketje voor je maken![]()
Miniem, eerlijk gezegd, je kent de kaarten niet eens, je was de laatste van wie ik dacht dat ie ze wilde hebben, ik stuur ze liever naar mensen waarvan ik weet dat ze ze leuk vinden
Oh ik loop al dagen op de slippertjes als ik niet werkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb m'n ballerina's uit de kast getrokken, ik voel me haast naakt zonder m'n dikke wintersportsokken
Ze zijn wel mooi die van Greetz, maar wel duur als je er meer dan 1 wil ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm misschiengoeie
Bij Greets is het 2.50 per fotokaartdikke lul drie bier.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm misschiengoeie
Bij Greets is het 2.50 per fotokaartdikke lul drie bier.
NEGER!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar kun je die niet bewerken met tekst of zo zodat ie rechthoek wordt?
Pis, ik zal een pakketje voor je maken![]()
Miniem, eerlijk gezegd, je kent de kaarten niet eens, je was de laatste van wie ik dacht dat ie ze wilde hebben, ik stuur ze liever naar mensen waarvan ik weet dat ze ze leuk vinden
Komen nog verzendkosten bij?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Drom zeg ik Vistaprint, echt, 8 euro voor 100 kaarten, boeien als je de helft weggooit of meer
Jij wil wel?quote:
primaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij wil wel?
Ik moet ook dat boek nog naar je opsturen, ga ik dan bij elkaar doen
En wat dien je dan te uploaden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Nee, van die gratis aanbiedingen, je betaalt dan voor uploaden en verzenden, en als je verzenden voor de goedkoopste optie kiest, duurt het drie weken, maar ze zijn altijd sneller
Uhm, moet je ff kijken op die site, volgens mij kan het allemaal wel zowat hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
En wat dien je dan te uploaden?
JPG, PDF bestand?
Thnx, ff aangemeld voor de nieuwsbrief.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, moet je ff kijken op die site, volgens mij kan het allemaal wel zowat hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |