Ik zag hem net denk ik, ik dacht dat het een liedje wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Het wordt echt tijd dat Jumbo ook de reclames van C1000 gaat doen, mijn god wat erg deze EK-reclame.. (Oke de oranje selectie doet mee, maar ook een of andere rapper (gok Yessar) Ernst Daniel Shit en Wolter Kroes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat was ook een van de reden dat hij niet naar ajax ging, maar voor PSV koos. Op zijn dossier map stond dus Arjan..quote:
Whaha, Bosjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een van de reden dat hij niet naar ajax ging, maar voor PSV koos. Op zijn dossier map stond dus Arjan..
Ja zag het ook liggen, ik heb er niet eens ingekeken. Zo even doen dan...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben jullie ook vandaag een foldertje van PostAnaal gekregen?![]()
"Nieuwe postbezorging, wat merkt u daarvan?"
Ik weet het niet, ik hoop niet veel minder kwaliteit dan we nu al hebben
Geen grapje hoor. Dat las ik ooit in een interview met Robben..quote:
Ik begin nu te twijfelen of ik het ooit in de VI gelezen heb...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen grapje hoor. Dat las ik ooit in een interview met Robben..
Gijp zei het geniaal net. Rooney drinkt gewoon 14 flessen wijn en is het weer vergeten..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begin nu te twijfelen of ik het ooit in de VI gelezen heb...maar ik snap het op zich. Maar dat geneuzel deze week, ik weet niet meer welke BN'er het riep, maar dat hij zo zielig keek, please
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gijp zei het geniaal net. Rooney drinkt gewoon 14 flessen wijn en is het weer vergeten..
Jaquote:
Toch wordt Fries gezien als een officiële taal, maar het is inderdaad wel wat anders...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap nog steeds de vergelijking van Finland-Zweeds lied niet met NL-Fries, Nederland is niet 2-talig. Finland wel, België bijvoorbeeld ook... Dus wij met Fries lied geldt niet.
Ja Finse oudersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ola TOivonen is dacht ik van oorsprong ook zo'n Zweedse Fin. Ik weet eigenlijk wel zeker dat zijn ouders FIns zijn..
Hij heeft natuurlijk een meer Finse achternaam dan een Zweedsequote:
Ja, Zweeds(noorse) voornaam, maar Fins van achter.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een meer Finse achternaam dan een Zweedse
Ik heb ook een Zweedse voornaamquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, Zweeds(noorse) voornaam, maar Fins van achter.
Oh, dat wist ik niet Bos, ik dacht dat het Noors was als ik had moeten gokken....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Zweedse voornaam
We hadden vroeger op een PC zo'n encyclopedie waar ook geluidsfragmenten opstonden in tig talen. Ook had iedere taal een Mijn naam is. (naam die in dat land voorkomt). Nederland had uiteraard Anita (inclussief kakstem![]()
) en Zweden dus Erik
![]()
In Noorwegen komt het ook veel voor hoor. Maar dit was een beetje grappen. Ik dacht zo uit het hoofd dat het een Germaanse naam is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet Bos, ik dacht dat het Noors was als ik had moeten gokken....
Whehe Anita, lekker dan
Ai dat is balen Bos! Zeker als het verschil had gemaakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Dat wordt lekker zweten hier vannacht. De glazenwassers zouden komen, dus heb ik mijn slaapkamerraam dichtgegaan toen ik wegging. Geen idee of ze werkelijk zijn geweest. Maar ik heb dus pas een half uur geleden er weer aangedacht om het raam open te zetten![]()
En ik me maar afvragen waarom ik het zo warm had
![]()
![]()
![]()
hmmm, dan vraag ik me af of het komt omdat hij homo is, of omdat hij irritant isquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:32 schreef Muis006 het volgende:
De Maya's krijgen toch gelijk:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-antihomogeweld.html
Ik dacht ook al zoiets.. Zou het echt alleen maar komen door zijn homo-sexualiteit?.. Ik denk het niet om eerlijk te zijn. Wat niet weg neemt dat die jongeren hoe dan ook niet het recht hebben om hem uit te schelden en een beuk te geven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmmm, dan vraag ik me af of het komt omdat hij homo is, of omdat hij irritant is
Ik vind hem ook geniaal, met die vulgaire lach van hemquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou van Gordon, ik zou hem wel als bestehomovriend willen
Puntquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Wie is er tegenwoordig wel nog geschikt voor de politiek dan, dat is toch alleen nog maar dramah?
Ik echt, ik zou willen dat Goor en ik de hele dag met onze chihuahua's lekker op terras konden zitten te lachen om de rest van de wereld
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik voelde me echt oh-oh-on-the-move, telkens mensen inzoomen
Je bent helemaal uit je werkmodusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |