Precies.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Ajaxfan het volgende:
Hier in Diemen (onder Amsterdam) nu het eerste onweer te horen. Trekt lekker dicht ook.
Wat een mooie boerderij. Hebben ze die daar veel?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Fredo55 het volgende:
Geen bijzondere foto ofzo, maar zo ziet het nu uit richting west-brabant
[ afbeelding ]
Behoorlijk, platteland he.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat een mooie boerderij. Hebben ze die daar veel?
Onweer en hoofdpijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:34 schreef Maver24 het volgende:
Ook ik vroeg me al af wat nu eigenlijk die rare gele oranje gloed in de lucht is.
Ik las ergens iets over Hoofdpijn. Ik heb er dus ook heel dag al een beetje last van, heel wazig
Sinds 1953 stukken minderquote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat een mooie boerderij. Hebben ze die daar veel?
Mooie lampquote:
hadden wij hier (10km ten zuiden van Woerden) net ook, nu begint het te druppelen en wordt de lucht dreigend grijs, zou het dan toch....?quote:
waar?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef Maver24 het volgende:
De lucht wordt hier ook steeds oranjer, het lijkt wel als ik op balkon sta dat alles een oranje kleurtje heeft gekregen. Zo raar dit.
Voorteken van bovenaf dat wij het EK gaan winnenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef Maver24 het volgende:
De lucht wordt hier ook steeds oranjer, het lijkt wel als ik op balkon sta dat alles een oranje kleurtje heeft gekregen. Zo raar dit.
Oh noes, het communisme (vooral als het ook nog eens naar het oosten toe isquote:
Ook naar Katwijk graag! de hele dag zon overgoten weer gehadquote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef CklokC het volgende:
Blaas het ff verder richting Leiden svp. Dank u.
Uhm, de bliksem heeft af en toe een uitschieter....quote:Op zondag 20 mei 2012 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als het onweer erg dichtbij is, zou ik even wachten.
Waar woon je?quote:
http://ww.com/holland95quote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef mr_me_me het volgende:
Zijn er verder nog webcams in de 'warzone'?
even die blinddoek afdoenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
jullie hebben het allemaal over zon, opklaringen, gekleurd licht...Hier in Den Bosch is het al pikkedonker vanaf zo'n 19.00 uur..
Doe eens lamp uit of cam uit raamquote:
Doe maar niet. Als je buienradar kijkt komt er best wat over straks.quote:
quote:
Zo beter?quote:
okquote:Op zondag 20 mei 2012 21:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doe maar niet. Als je buienradar kijkt komt er best wat over straks.
Anders gewoon buiten gaan staan, met shampoo/bodylotion en de bui afwachten.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doe maar niet. Als je buienradar kijkt komt er best wat over straks.
ach, lekker scrub...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:52 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Anders gewoon buiten gaan staan, met shampoo/bodylotion en de bui afwachten.
(wel even op de radar checken of het geen hagelbui is).
Zou voor ons (in Twente) wel heel uniek zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
Zeemist....echt...zeemist, hoe saai wil je het hebben.
Vanochtend was het wel even goed raakquote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zuidwest Nederland pist weer heerlijk naast de boot, as usuall
Oh? Niets van gemerkt... heb alleen maar bewolking en wat zon gezien vandaag...quote:
Kan ook nogquote:
Althans in Rotterdam dan, maar toen ik buienradar bekeek leek het door te trekken richting Den Haag. Paar flinke klappen en regen vanochtendquote:Op zondag 20 mei 2012 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh? Niets van gemerkt... heb alleen maar bewolking en wat zon gezien vandaag...
Potdomme T wat maak je toch mooie foto's. Maar dat wil wel met je gear.quote:
Inderdaad. Prachtig.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Potdomme T wat maak je toch mooie foto's. Maar dat wil wel met je gear.
Ging het je daarom.. Ik dacht vanwege veiligheid.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef tomaat52 het volgende:
ik ga ff snel douchen. wedden dat ik iets moois mis...
da's de hele avond alquote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt wel of de bui bij dordrecht gewoon stopt ofzo, wat is dat
Die zag dit bordje.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt wel of de bui bij dordrecht gewoon stopt ofzo, wat is dat
Thnx. En een beetje Lightroom doet ook wonderenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Potdomme T wat maak je toch mooie foto's. Maar dat wil wel met je gear.
Idd zeer mooie foto's! +1 voor jouquote:Op zondag 20 mei 2012 22:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Thnx. En een beetje Lightroom doet ook wonderen
Puur omdat ik iets zou missen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ging het je daarom.. Ik dacht vanwege veiligheid.
Het kakt gewoon wéér voor Twente inquote:
zendmast IJsselstein (zorgt ook altijd voor storende radio-ontvangst)quote:Op zondag 20 mei 2012 22:38 schreef marcel-o het volgende:
wat is dat voor iets vaags dat t blijft hangen in t midden van t land?
t komt niet voor bij de lijn schoonhoven, woerden, maarsen
Ja, zag die pit al aankomen, maar nu helaas alleen een beetje regen...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
en natuurlijk alleen maar regen hier en 2x gerommel ergens ver weg. Tegenvallend eind van de avond hier in apeldoorn city
Van wanneer is dit?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef horned_reaper het volgende:
Een foto uit Duitsland, genomen na waarschijnlijk een van de heftigste hagelbuien in jaren!
[ afbeelding ]
Ja klopt, lijkt hier ook op aan te komen.....Noord-oostelijk van Nijverdal.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef RichardHammond het volgende:
In Nijverdal staat het op het punt om te beginnen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Nijverdal explodeert! Hagel als een gek, regen en het flitst dom door.
Dat flitsen idd. Woon er ong. 25 km hemelsbreed vanaf, maar gaat hier aan een stuk vandan.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Nijverdal explodeert! Hagel als een gek, regen en het flitst dom door.
De eerste melding van wateroverlast in Nijverdal is al binnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Het zit net naast Nijverdal. Maar dikke hagel en regen net. Ontladingen in de lucht. Weinig richting de grond volgens mij.
Welke plaats in Duitsland?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:35 schreef horned_reaper het volgende:
Hier nog een foto uit Duitsland vanmiddag.....
[ afbeelding ]
echt he, helemaal niks, die onweer is gewoon 1 grote myth , klopt niks van hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier bij Rotterdam nog steeds geen druppel.
wow!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef ACT-F het volgende:
En de onweersfoto's van het afgelopen half uur![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie heldere foto's.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow mooie fotos!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een heleboel valse echo's.quote:
Het zou volgens buienradar moeten plenzen hier, maar het is stralend zonnig. Valse echo'squote:Op maandag 21 mei 2012 09:22 schreef Infection het volgende:
Behoorlijk wat buitjes aan het onstaan in het Noord-Oosten. Het groeit ook gigantisch snel.
De radar van het KNMI lijkt toch echt hetzelfde aan te geven...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het zou volgens buienradar moeten plenzen hier, maar het is stralend zonnig. Valse echo's
Noouuuu, we hebben wel wat lichte sluierbewolkingquote:Op maandag 21 mei 2012 09:28 schreef Drassss het volgende:
Dat is gewoon ruis. Kijk maar op de satelliet het is daar onbewolkt
Gebruiken dan serieus bijna alle weerservices dezelfde radar, alleen een ander kleurtje? Weeronline, buienradar, knmi, noodweercentrale, weer.nl, allemaal vertonen ze dezelfde ruis...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:28 schreef Drassss het volgende:
Dat is gewoon ruis. Kijk maar op de satelliet het is daar onbewolkt
Aldus Buienradar op Facebook.quote:De waarnemingen op de radar in het noordoosten momenteel zijn geen buien, maar 'valse echo's'.
Vooral boven de Noordzee, maar ook boven land kunnen soms valse echo`s, ruis op de radar voorkomen. Dat is herkenbaar aan een rommelig stippeltjes patroon. Ze bewegen ook niet mee met de richting van de normale buien. Dit komt vaak voor tijdens een inversie. Een inversie is een dunne laag in de atmosfeer waarbij de temperatuur met de hoogte toeneemt in plaats van daalt. Er hangt dan als het ware een denkbeeldige deksel boven ons hoofd. De radarstralen worden dan door de atmosfeer afgebogen en veroorzaken de verstoring.
Tja denk het wel.. Maargoed je kan ruis wel snel herkennen, want dit zijn hele rare neerslaggebieden. Vooral in de ochtend daar in het NO van het land en in de avond altijd bij Hoek van Holland.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Gebruiken dan serieus bijna alle weerservices dezelfde radar, alleen een ander kleurtje? Weeronline, buienradar, knmi, noodweercentrale, weer.nl, allemaal vertonen ze dezelfde ruis...
Wat een buien daar zegquote:Op maandag 21 mei 2012 09:26 schreef Infection het volgende:
[..]
De radar van het KNMI lijkt toch echt hetzelfde aan te geven... [ afbeelding ]
Of zijn deze beide van dezelfde radar?
Voor de wie?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:16 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Volgens het meetstation een luchtvochtigheid van 98 procent, en zo voelt het ook. Het is alsof je door een broeikas loopt. Wel gunstig weer voor wijngaardslakkenspotters.
Jammer idd... er zit zelfs paars tussenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:12 schreef CklokC het volgende:
Ziet er wel heftig uit zo. Maargoed is dus niets.
Alleen kijken, hè, niet eten. Ik heb er van de week al een paar geholpen met oversteken, het is ook weer zo sneu als ze worden platgereden.quote:
Voor het gemak worden wit en geel maar overgeslagen. Zo krijg je wel een harde begrenzing.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen
[ afbeelding ]
En dit keer zit mijn woonplaats wel in het oranje gedeeltequote:Op maandag 21 mei 2012 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu al?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, je denkt toch niet dat van die kutterige sitejes als weeronline, buienradar, weer.nl en noodweercentrale hun eigen radar hebben?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Gebruiken dan serieus bijna alle weerservices dezelfde radar, alleen een ander kleurtje? Weeronline, buienradar, knmi, noodweercentrale, weer.nl, allemaal vertonen ze dezelfde ruis...
Eigenlijk zouden die kleuren precies omgekeerd moeten zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt dat niet een beetje onlogisch?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:46 schreef Green1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden die kleuren precies omgekeerd moeten zijn.
Zo van, rood: geen kans op onweer, en groen, veel kans op onweer
Je doet je ondertitel wel eer aan he.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:46 schreef Green1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden die kleuren precies omgekeerd moeten zijn.
Zo van, rood: geen kans op onweer, en groen, veel kans op onweer
Voor ons niet, toch? Kans op onweer is juist positiefquote:Op maandag 21 mei 2012 12:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Klinkt dat niet een beetje onlogisch?
Tja... als het bij mij (omgeving Amersfoort) komt wel ja. Maar waarom dan rood voor geen onweer en groen voor wel onweer? Rood klinkt toch wel wat zwaarder....quote:Op maandag 21 mei 2012 12:54 schreef Green1 het volgende:
[..]
Voor ons niet, toch? Kans op onweer is juist positief
waarom zit breda altijd net op de grensquote:Op maandag 21 mei 2012 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmm zo te zien is dat forcefield bij utrecht van gisteravond nog niet uitgeschakeld.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had hier gisteravond geen gerommel, geen geflits en geen neerslagquote:Op maandag 21 mei 2012 12:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Voor het gemak worden wit en geel maar overgeslagen. Zo krijg je wel een harde begrenzing.
Ik vond het btw gisteren wel gaaf om te zien hoe het zich ontwikkelde. Het onweer zelf was een beetje saai (bij mij voornamelijk gerommel, weinig geflits en weinig neerslag), maar de enorme wolkentorens die tegen de blauwe lucht afstaken waren erg mooi. Je kon ook gewoon de aambeelden zien ontstaan.
Ja gister.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef Igen het volgende:
Komt onweer in de praktijk eigenlijk überhaupt ooit uit het zuidoosten?
Weer vertrouwen MaLoquote:Op maandag 21 mei 2012 13:25 schreef MaLo het volgende:
Ik er en weer klaar voor hoor, voor vanavond.
Zal wel weer storm, glas water verhaal worden
Shit, ik zit net precies op de grens. Verwacht er niet veel van. Gisteravond wel wat onweer gehad met een paar leuke klappen, maar niks extreems.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja best vaak volgens mij.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:13 schreef Igen het volgende:
Komt onweer in de praktijk eigenlijk überhaupt ooit uit het zuidoosten?
Goh.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:30 schreef henkde_j het volgende:
Naar mijn weten komt er niets vanavond. In ieder geval niets te zien op buienradar
Goh, misschien dat de buien nog moeten ontstaan?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:30 schreef henkde_j het volgende:
Naar mijn weten komt er niets vanavond. In ieder geval niets te zien op buienradar
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:30 schreef henkde_j het volgende:
Heeft gisteravond ook niet geholpenquote:
Echt wel! Op kantoor is het ook weer puffen. Lang leve de airco die niet aan kan omdat een collega dan weg wordt geblazenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:34 schreef Toto69 het volgende:
Het is goed warm hier in het zonovergoten Twente. Heerlijk!![]()
Die waren / zijn weer aan het bbq-enquote:Op maandag 21 mei 2012 13:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmm zo te zien is dat forcefield bij utrecht van gisteravond nog niet uitgeschakeld.
Estofex geeft overigens niks
Ach ja, elk voordeel kent z'n nadeel héquote:Op maandag 21 mei 2012 13:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt wel! Op kantoor is het ook weer puffen. Lang leve de airco die niet aan kan omdat een collega dan weg wordt geblazen
als ik dus naar huis rij, dan zak ik gewoon 2 graden in tempquote:
Denk dat die toch aardig kan kloppen. Hoge Lifted dus er is nog geen cape.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef lipjes het volgende:
iemand trouwens nog een betrouwbare site voor actuele cape waardes + overzichtelijke LI's op de kaart, die van zomerweer is niet zo prettig
Als ik nu naar huis zou gaan, stijg 'ik' 9 graden qua temperatuur.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik dus naar huis rij, dan zak ik gewoon 2 graden in temp
Maak ik me niet druk om, regio moerdijk krijgt toch weer niksquote:Op maandag 21 mei 2012 15:19 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Het laatste uur ontstaat er trouwens een regengebied boven West-Duitsland, dat de kant van Nederland op trekt.
Prima, zien we je morgen weer in het topic verschijnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Maak ik me niet druk om, regio moerdijk krijgt toch weer niks
houd het toch wel stiekum in de gaten hoor, hoop blijf ik houdenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Prima, zien we je morgen weer in het topic verschijnen.
ik zie het... maar het kon wel eens weer ten zuiden van me langstrekken. Kom ik in elk geval droog thuisquote:Op maandag 21 mei 2012 15:19 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Het laatste uur ontstaat er trouwens een regengebied boven West-Duitsland, dat de kant van Nederland op trekt.
Nacht & ochtend BBQ.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:04 schreef Infection het volgende:
Waarom heeft Estofex de hele dag nog niks van zich laten horen? Zou er niet allang een kaart moeten zijn? Of komen zij er ook al niet helemaal uit wat het nou precies gaat worden?
Toch knap dat die onweerkans zo precies de grens met Duitsland volgtquote:Op maandag 21 mei 2012 15:54 schreef WeerServies het volgende:
Het ziet er niet slecht uit voor het oosten van de Benelux, aardige cape en hoge dauwpunten zullen straks weer resulteren in felle onweders. Vooral het oosten van Nederland en het noordoosten kunnen opnieuw veel regen verwachten denk ik zo.
Live bliksemdetectie: http://www.noodweer.be/onweer/live-bliksemdetectie/
[ afbeelding ]
Hier in Assen ook, ook geen blauwe lucht meer helaas. Wel ontiegelijk benauwd hierquote:
Details details. Even niet aan gedachtquote:Op maandag 21 mei 2012 13:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Goh, misschien dat de buien nog moeten ontstaan?
Lekker puhquote:Op maandag 21 mei 2012 15:46 schreef Dven het volgende:
bah, gewoon weer warmer in Nederland dan hier in Bulgarije dus
Aan de achterkant, midden Duitsland ontstaat iets meer wat op buien lijkt. Wat nu in Limburg hangt trekt meer richting Belgie en dat moeten we natuurlijk niet hebbenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:04 schreef Gitank2 het volgende:
Er is wel wat in Limburg gaande.
en hier in Zo Brabant is het nu helemaal dichtgesmeerd na een heerlijke middag
quote:
Deze dag.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:28 schreef sonnyspek het volgende:
Welke dagen zijn lekker voor het strand?(ik vind het een beetje onduidelijk)
http://www.weerplaza.nl/strandweer/quote:Op maandag 21 mei 2012 17:28 schreef sonnyspek het volgende:
Welke dagen zijn lekker voor het strand?(ik vind het een beetje onduidelijk)
Dus Cuijkquote:Op maandag 21 mei 2012 16:11 schreef Drassss het volgende:
Oost van Venlo hebben we alweer toppen van 7 kilometer.. Cape zit in NO-Brabant en omgeving Gelderland/Utrecht boven de 1000 dus er is potentie
sinds dat ik thuis ben is het eventjes opgeklaard, maar grotendeels bewolkt gebleven hier in tilburgquote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, het begint hier wel bewolkt en wat donkerder te worden, maar de radar laat (nog) niets zien...
Woensdag is nog zover wegquote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef INViCTuS het volgende:
Qua cape ziet het er voor woensdag het beste uit. Als de overige ingredienten dan ook gunstig zijn is dat de beste dag voor fijne buien. Dat is dan voorlopig ook de laatste dag...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is mij om het even...op vakantie prima, maar niet als ik aan het werk benquote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef MaLo het volgende:
Het is benauwd hier. Maar toch heb ik dit veel liever dan het eerdere kwakkelweer
In de tuin nog 27 graden
Je begint oud te wordenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:00 schreef tomaat52 het volgende:
Ik kan dus steeds slechter tegen warmte en benauwdheid.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Woensdag is nog zover weg. Kaartjes zien er wel super uit. Maar (sorry Drasss) ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in dat we een lekker knetterend onweer gaan krijgen deze dagen.
Ik ben pas 16.....quote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Resistor het volgende:
[..]
Je begint oud te worden
(en dat zegt iemand van 31 tegen je, en volgens mij zit je nog op school, jonkie)
Maar ik denk dat dit wel een warme zomer gaat worden, ik liep in maart al te zweten, in mijn t-shirt, bij het ijskrabben
Ik dus wel, maar niet in de zin dat ik zit te zweten of het nu al te warm vind.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:47 schreef Lemans24 het volgende:
Ik vond het dus helemaal niet 'broeierig', geen idee waar jullie het over hebben. Ga eens naar de tropen, dan vind je het hier nooit meer broeierig...
Die kakken ook weer in.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef SoldMayor het volgende:
Boven Duitsland nu toch een paar stevige buien zo te zien.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef roislecxe het volgende:
Er ontstaat nu toch een enorme supercell boven Breda zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O nee, het is een meeuw.
Het is ook gewenning, dit komt zo uit het niets. Na een week Peking had ik ook relatief minder last van 45 graden met 100% vochtigheidquote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef Greebs het volgende:
Ja ik vind het ook een beetje frappant dat iedereen het hier over benauwd en broeierig heeft. Ik vond het juist totaal niet aanvoelen als 25 graden, maar ook niet koud overigens. Toen ik de relatieve luchtvochtigheid controleerde op de KNMI site vanmiddag rond een uur of 15:30 was die ook maar zo'n 60%.
Ook natte flatsen gezien, ondanks de warmte?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef roislecxe het volgende:
Er ontstaat nu toch een enorme supercell boven Breda zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O nee, het is een meeuw.
Mond open en vangen maar, alles wat je gratis krijgt is meegenomen tochquote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook natte flatsen gezien, ondanks de warmte?
Ja fijn maar ik moet het maar weer zienquote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef INViCTuS het volgende:
Qua cape ziet het er voor woensdag het beste uit. Als de overige ingredienten dan ook gunstig zijn is dat de beste dag voor fijne buien. Dat is dan voorlopig ook de laatste dag...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fappende meeuw?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook natte flatsen gezien, ondanks de warmte?
Inderdaad, vooral wanneer de (super)meeuw een fikse cape draagt en de flatsen een aardige shear meegeeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mond open en vangen maar, alles wat je gratis krijgt is meegenomen toch
Om nom nom nom nom nom nomquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral wanneer de (super)meeuw een fikse cape draagt en de flatsen een aardige shear meegeeft.
Dan heb je deze foto ook vast gezien?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:52 schreef INViCTuS het volgende:
Stukje op facebook van wetteronline gekopieert; Im Südwesten steppt mal wieder der Bär: Über 10.000 Blitze in Baden-Württemberg und dem Elsass!
Is dat hagel?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan heb je deze foto ook vast gezien?
[ afbeelding ]
Hoe laat? Ik was daar nog tot het middaguur en het leek iig totaal niet dat er zoiets zou gaan gebeuren.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat was gisteren een stukje over de Duitse grens richting Dusseldorf
In de late namiddag. De exacte tijd weet ik niet precies.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe laat? Ik was daar nog tot het middaguur en het leek iig totaal niet dat er zoiets zou gaan gebeuren.
Speciaal voor jou:quote:
F5-en op buienradar, nooit grappig.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef MikelenniuM het volgende:
Hmm... nu weer gewoon, waarschijnlijk gaat iedereen nog ff snel F5-en voor het slapen gaan
Alles lost op.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Hier werkt ie wel.![]()
Aah, nu pakt mijn weerstation het pas: nu 21.1quote:
Ja iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |