Precies.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Ajaxfan het volgende:
Hier in Diemen (onder Amsterdam) nu het eerste onweer te horen. Trekt lekker dicht ook.
Wat een mooie boerderij. Hebben ze die daar veel?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Fredo55 het volgende:
Geen bijzondere foto ofzo, maar zo ziet het nu uit richting west-brabant
[ afbeelding ]
Behoorlijk, platteland he.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat een mooie boerderij. Hebben ze die daar veel?
Onweer en hoofdpijnquote:Op zondag 20 mei 2012 21:34 schreef Maver24 het volgende:
Ook ik vroeg me al af wat nu eigenlijk die rare gele oranje gloed in de lucht is.
Ik las ergens iets over Hoofdpijn. Ik heb er dus ook heel dag al een beetje last van, heel wazig
Sinds 1953 stukken minderquote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat een mooie boerderij. Hebben ze die daar veel?
Mooie lampquote:
hadden wij hier (10km ten zuiden van Woerden) net ook, nu begint het te druppelen en wordt de lucht dreigend grijs, zou het dan toch....?quote:
waar?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef Maver24 het volgende:
De lucht wordt hier ook steeds oranjer, het lijkt wel als ik op balkon sta dat alles een oranje kleurtje heeft gekregen. Zo raar dit.
Voorteken van bovenaf dat wij het EK gaan winnenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef Maver24 het volgende:
De lucht wordt hier ook steeds oranjer, het lijkt wel als ik op balkon sta dat alles een oranje kleurtje heeft gekregen. Zo raar dit.
Oh noes, het communisme (vooral als het ook nog eens naar het oosten toe isquote:
Ook naar Katwijk graag! de hele dag zon overgoten weer gehadquote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef CklokC het volgende:
Blaas het ff verder richting Leiden svp. Dank u.
Uhm, de bliksem heeft af en toe een uitschieter....quote:Op zondag 20 mei 2012 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als het onweer erg dichtbij is, zou ik even wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |