Huh, ik heb dat met schemering, dan gaat mijn mond openquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:19 schreef Dagonet het volgende:
Mij overkomt dus precies hetzelfde alleen dan niet met onweer maar met sneeuw.
Ik heb vanaf zaterdag al een migraine, en nou ben ik iemand die veel migraines heb maar ze blijven meestal maar anderhalve dag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:16 schreef Aventura het volgende:
Ik weet altijd precies wanneer het gaat onweren, ik krijg dan een specifieke hoofdpijn, niet te vergelijken met hoofdpijn die ik bv. heb met een kater ofzo. Ik heb bijvoorbeeld deze week echt pech, voel me al vanaf vrijdag niet lekker..en elke dag was er ook onweer. Wie heeft dit ook en weet iemand hoe dit komt?
Ik heb dat met regen. Een half uur voordat het gaat regenen, ruik ik het.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:16 schreef Aventura het volgende:
Ik weet altijd precies wanneer het gaat onweren, ik krijg dan een specifieke hoofdpijn, niet te vergelijken met hoofdpijn die ik bv. heb met een kater ofzo. Ik heb bijvoorbeeld deze week echt pech, voel me al vanaf vrijdag niet lekker..en elke dag was er ook onweer. Wie heeft dit ook en weet iemand hoe dit komt?
Ja okay, maar dat heeft bijna iedereen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:55 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik heb dat met regen. Een half uur voordat het gaat regenen, ruik ik het.
Errug handig, en heb het nooit mis.
Die staat niet alleen maar met schemering open hoor :-Pquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:37 schreef Zarc.oh het volgende:
[..]
Huh, ik heb dat met schemering, dan gaat mijn mond open
Die van jou gaat tegenwoordig ook weer in weekend open he? Dan vloeit er wat inquote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:07 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Die staat niet alleen maar met schemering open hoor :-P
Douchen tijdens onweer, ik heb altijd geleerd dat dat niet verstandig is..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:16 schreef lordmedelo het volgende:
Je zou eens kunnen proberen te douchen als je last hebt van onweer. Het kan te maken hebben met statisch geladen lucht en dat je daar last van hebt. Met douchen verwijder je die straling van je lichaam (en dit is geen klets, ik ben overgevoelig voor electrische straling, ervaring genoeg mee).
Buiten in de tuin niet neequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Douchen tijdens onweer, ik heb altijd geleerd dat dat niet verstandig is..
Elektrische stralingquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:16 schreef lordmedelo het volgende:
Je zou eens kunnen proberen te douchen als je last hebt van onweer. Het kan te maken hebben met statisch geladen lucht en dat je daar last van hebt. Met douchen verwijder je die straling van je lichaam (en dit is geen klets, ik ben overgevoelig voor electrische straling, ervaring genoeg mee).
JAAAAA dat heb ik ook!Ik dacht dat t aan mij lag maar ok,ben dus niet de enige!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:19 schreef Dagonet het volgende:
Mij overkomt dus precies hetzelfde alleen dan niet met onweer maar met sneeuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |