abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111721123
Zwangerschap & geboorte deel 965

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
13 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

8 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Keshet
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: Sterrenmunt

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door bijtje84 op 22-05-2012 11:30:40 ]
pi_111721199
En met deze post gooide ik het vorige deel dicht:

Kersjes nee voor die paar cm had ik het ook niet gedaan hoor! Stomme klossen... Ons bed is nu 60cm hoog. Tja dat is 20cm te laag, dus wij zullen wel moeten helaas.

Gerb jep hier ook enorme schoppen en draaien en weet ik wat ze daar binnen allemaal uitvoeren. De grote verbouwing is er niks bij!

En harde buiken. Terwijl ik stil op de bank zit te zitten... Bloeddruk is trouwens keurig, 125/65 vanmiddag.

Katy ook verlof jeej! *O* geniet er van! Haha mooi verlof cadeau voor jezelf ;)
pi_111721267
Volgens mij mocht Regenboogjes in de lijst al omgezet worden in Keshet :D
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:08:00 #4
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111722389
*BUUUUUUUUUURP*
Godsamme, dat constante boeren ga ik in ieder geval niet missen hoor :N
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:30:36 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111723547
He gats wat een naar verhaal Estrys :o ;( bah..

Nou, gister dan wel vrij gehad maar vandaag gewerkt en me nog uitgesloofd ook, en dan vanavond ook nog uit eten met mn collega's... Pfff. Heel gezellig hoor, maar damn, hoofdpijn van de vermoeidheid nu.

Verder gaat het goed, het ploppen wordt echt bijna schoppen :o O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111728892
Ik ben goedgekeurd door de vk :D
Bloeddruk goed, hartje goed, kindje druk aan het bewegen.

Dinsdag de 20w echo. We hebben bedacht dat de echoscopist niet expliciet op zoek hoeft naar het geslacht, maar dat als het toevallig in beeld verschijnt, ok is. Laten we het over aan de baby :+

Mijn jurk gaat trouwens lukken, wordt een beetje ruimer vermaakt bij de taille en dan zie je eigenlijk niks van een buikje...
Foto's over 2 wk! :)
pi_111729789
Ow spannend mango, blij dat de baby tot nu toe goedgekeurd is:)

Nu lekker mijn mandje in, het is een avond van brainstormen geweest voor weer een nieuw filmpje. 2 eigenlijk haha maar ja zo gaat dat he. Nu even naar rustige klingel klangel muziek luisteren in bed of misschien toch lekker een filmpje.

Dames weltrusten :D
Je vader
pi_111732789
Zo. Ik ben terug. Alle babies braaf gewacht tot mijn terugkomst?
pi_111732800
Oh moeders berg je zonen op!! Sorboooo is terugggggggg!!

:*

Hoe wast?

Ik ben 31 weken zwanger vandaag! Nog maximaal 11 weken :o *slik*
pi_111732809
Het was goddelijk (op dat dieptepunt waar ik in de stromende regen in de berm stond te kotsen na). Lekker uitgedijd.

En jemig hoe kom jij ineens zo lang zwanger?
pi_111732822
Pics? (van het uitdijen, niet van het kotsen aub...) hoe waren de Liuks? :9

Ja ik weet het niet :? Ineens, zomaar. Sowieso eng, over 10 weken is mijn grote 2. 2 !!!! Zijn wel heel veel dingen om in 1 keer te behappen :o ;)
pi_111732835
Haha herkenbaar gerbera :D
Damn dan is mijn grote over 8 weken 2 :o
pi_111733007
Sorbo, WB!! Dat dieptepunt klinkt *niet* fijn, maar de rest wel!

Gerbera, 31 weken!! *O*
Zelf ben ik vandaag al 35 weken, my god...

Adesse, gister helemaal vergeten, maar jij ook welkom terug! Moest laatst bij het doorlezen van de lijst in de OP nog aan je denken. Leuk dat je nu wat meer mee gaat posten!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111733067
Wauw ik heb zo lekker geslapen! :D Zelfs niet wakker geworden om te plassen!! Niet wakker geworden bij het draaien niks! Dat is in weken niet gebeurd *O*

sorbo weer terug! :D Fijn dat je het leuk hebt gehad en idd pics van het uitdijen aub!

Wow phaidra mooie mijlpaal *O*
35 weken alweer!
  zaterdag 19 mei 2012 @ 08:51:13 #15
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111733086
Sorbo, welcome back! En vertel op, wat heb je allemaal voor lekkers gegeten??

Covie, wat fijn zeg, zo'n nachtje lekker slapen :Y

Vanmorgen op de weegschaal gaan staan. Jeetje :o Ik zit 1,5 kilo boven startgewicht!
Met mijn huidige eetpatroon is niks meer mis. (en laten we vooral het vele snaaien niet vergeten :@ )
pi_111733124
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 09:05:43 #17
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111733208
Oeh Covie, ik duim met je mee!!
Wat leuk dat jullie zo tegelijk zwanger zijn trouwens! *;

En je weet wat ze zeggen over ineens een nacht goed slapen hè?! :+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 19 mei 2012 @ 09:17:37 #18
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111733342
Covie, hopelijk lukt het draaien.

Zo, wij gaan zometeen naar het 40-jarig huwelijksfeest van oom en tante van M. Er komen allemaal mensen die we al lang niet meer gezien hebben, ik mag dus ongegeneerd gaan pronken met mijn buik!
pi_111733592
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 09:17 schreef Kersjes het volgende:
Covie, hopelijk lukt het draaien.

Zo, wij gaan zometeen naar het 40-jarig huwelijksfeest van oom en tante van M. Er komen allemaal mensen die we al lang niet meer gezien hebben, ik mag dus ongegeneerd gaan pronken met mijn buik!
Veel plezier!! Dat moeten de ouders van C zijn toch? Feliciteer ze dan ook maar van hun oude overbuurtjes ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111733676
Sterker nog... mijn ouders hebben maar liefst 3 zwangere dochters op moment :')
39wk, 38 wk en 30 wk zwanger nu :P
Erg bijzonder en superleuk hoor O+

En isis ik weet het niet.. is dat ook weer een voorteken?
Volgens mij heb ik elk voorteken al gehad :') behalve een echte wee. :D

Kersjes veel plezier!!! Lekker pronken met je buik, leuk hoor! O+
pi_111733770
Covie, dat is zeker bijzonder O+. Voor allemaal ook de eerste? Ik duim ook voor de draaipoging, bizar dat 'ie zo laat nog in stuit is gaan liggen :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111734267
Beter dat ik vandaag rustig aan ga doen .. de afgelopen 2 dagen hebben hun tol geeist :')

Wanneer leer ik nou eens dat ik nog maar op de helft van mijn krachten ben door de zwangerschap :') .. Ik onderschat het iedere keer weer :D
pi_111734440
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 10:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Beter dat ik vandaag rustig aan ga doen .. de afgelopen 2 dagen hebben hun tol geeist :')

Wanneer leer ik nou eens dat ik nog maar op de helft van mijn krachten ben door de zwangerschap :') .. Ik onderschat het iedere keer weer :D
Ik ben er de laatste dagen ook echt een beetje chagrijnig van. Ik heb niet veel last van hormonen (zegt ook mijn mr ;)) maar ik baal zo dat ik niet meer alles zomaar even kan. Stofzuigen, boodschappen, wasmand tillen, stuk lopen, enz. Hoop dat het iets beter gaat als ik verlof heb, dan kan ik m'n energie wat beter verdelen misschien. Voel me zo nutteloos!

Oooh, de proefdruk van het geboortekaartje lag net op de mat, maar m'n schoonvader is hier om te klussen in de babykamer met m'n mr (ook weer iets waar ik niet bij kan helpen :{). Wil de envelop niet openen in m'n eentje, maar ik ben zooooo nieuwsgierig!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111734645
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 10:37 schreef Phaidra het volgende:

Wil de envelop niet openen in m'n eentje, maar ik ben zooooo nieuwsgierig!!
Je mag hem wel met ons delen hoor ;)

Ik merk verder (gelukkig) weinig meer van beperkingen of te weinig energie. En ik hoop dat het nog even duurt voor dat weer begint.
pi_111735238
Gelukkig heb ik in deze zwangerschap in tegenstelling tot alle vorige stukken minder last van hormonale uitbarstingen :P ... Maar merk wel dat het lichamelijk n boel begint te eisen.... Ik was van mezelf al wat te zwaar... Ben tot nu toe 3 kilo aangekomen en voel me als n wandelende walvis! Mn rug speelt op en ik ben zo sloom als iets :D Op de fiets vraag ik me soms af of ik niet sneller vooruit kom als ik ga lopen...Zeker met een kind voor en achterop :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_111735610
goedemorgen allemaal
pi_111735703
Nee de andere 2 hebben al een kleine, dus heb de kunst al een beetje af kunnen kijken ;)

Iig is de draaipoging gelukt *O* ging supersnel blijkbaar! Vind het ook bizar hoor, zo laat nog draaien.
Vooral omdat de baby al ingedaald is geweest, en gewoon netjes met het hoofdje naar beneden. :{
Maargoed, het is gelukt :D

Phaidra, kan hij niet even komen kijken en dat je schoonvader dan gaat boren ofzo zodat hij niet hoort wat jullie zeggen? :7
ooh ik zou echt veel te nieuwsgierig zijn :+
pi_111736018
Hi, hier net lekker in de tuin gerommeld. Eigenlijk meer gezeten. Merk dat ik gisteren weer te veel heb gedaan. Zo maar even lekker gaan liggen tussen de middag.

Als je bed al heel hoog is kun je ook houten blokjes onder de poten doen (even op meten zodat je op de minimale hoogte zit). Wij hebben het ook zo gedaan. We hebben we hebben een boxspring en als we er klossen onder hadden gedaan had ik niet meer in bed gekomen zonder trap.
pi_111736187
Sorbo welkom terug!

Gerbera en Phaidra wat gaan jullie hard zeg!

Covie, lekker zo'n doorslaapnacht. Wt leuk dat je ouders 3 zwangere dochters hebben! :D
Fijn dat de draaipoging is gelukt!!

Vamp, fietsen gaat mij nog het beste af, maar goed ik heb dan ook geen kind voor en achter (respect) :)

Heb net lekker een fruitsalade gemaakt en weggeknaagd. :9

[ Bericht 5% gewijzigd door LeNeHe op 19-05-2012 12:43:17 (Spuit 11) ]
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_111736203
Covie fijn dat de draaipoging is gelukt!
pi_111738105
Covie, fijn dat de draaipoging geslaagd is *O* Nu hopen dat 'ie het niet weer op de heupen krijgt :D.

Ze zijn aan t behangen, dus ik moet nog maar even geduld hebben... Tot nu toe lukt het aardig. Net even wat vergeten boodschapjes gedaan, maar dat werd toch iets meer dan verwacht. Nu maar even met de pootjes omhoog een broodje eten!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111738979
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Volgens mij mocht Regenboogjes in de lijst al omgezet worden in Keshet :D
Aangepast! Als er nog meer veranderd mag worden gil maar!

Zit hier ook heerlijk aan een fruitcocktail. Over een uurtje high tea'en met vriendinnen op terras. Heerlijk een beetje zomer gevoel!
pi_111739076
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 13:36 schreef bijtje84 het volgende:

[..]

Aangepast! Als er nog meer veranderd mag worden gil maar!

Zit hier ook heerlijk aan een fruitcocktail. Over een uurtje high tea'en met vriendinnen op terras. Heerlijk een beetje zomer gevoel!
Mag ik ook in het lijstje? Uitgerekende datum 16 augustus
  zaterdag 19 mei 2012 @ 13:44:56 #34
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111739214
Sorbo! :* Fijne vakantie gehad dus? :D (behalve dat ene dieptepuntje dan..)

Jeutje covie wat vervelend voor je zus :o en wat fijn dat het draaien gelukt is!! :D *O* nou idd, en al helemaal ingedaald, frummelt hij zich er nog uit! :+ XD

Twinkle :D :+ goed naar je lijf luisteren hoor! :*

Ik voel uk gewoon dagelijks bewegen :o echt zo bizar! Als ik rustig zit of lig voel ik het beter, dan is ie echt aan het schoppen... nouja, de ploppen voelen steeds harder en duidelijker, laat ik het zo zeggen :D O+
Verder lekker rustig weekend.. ga niet al te veel doen want ben idd ook een deel van mn energie kwijt :+ vanmiddag lekker ff theeleuten bij een vriendin c_/
pi_111742025
Jaaaa, het kaartje is mooi O+ O+
Het behang is ook erg mooi geworden O+ :+

Veel plezier met de high tea bijtje! Lekker!

Leuk hè Enfermera O+ Als je eenmaal weet waar je op moet letten, voel je het ook steeds vaker!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:09:32 #36
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111747729
Phaidra, je hebt PM!
Hoezo zwangerschapsdementie, ik was helemaal vergeten dat we gemeenschappelijke kennissen hebben :D

Covie, wat goed dat hij toch weer gedraaid is! En wat gezellig zo, zwanger met z'n 3en. Straks nog meer natuurlijk, al die kleine beebjes bij elkaar O+

Allemaal genoten van het lekkere weer?
Het feestje was geslaagd, mijn buik is door zeker 5 mensen ongevraagd bevoeld en ik vond het niet eens erg :o
Al begin ik inmiddels wel wat flauw te worden van de vraag of we hierna nog doorgaan voor een meisje }:|
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:17:42 #37
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111749943
Phaidra ja idd O+ geweldig!
Wat leuk dat jullie kaartje en het behang mooi is geworden O+ :D *G*

Kersjes: ja joh! heerlijk in de tuin gezeten bij en vriendin, ben zelfs een beetje rood :o en dat van het middagzonnetje! Maar heeeerlijk. O+ 8-)
Zohee wat fijn meid :* leuk feestje dus. Whaha oh echt :') Jaaa, je moet van alles één he, anders tel je niet mee :') ofzo.
pi_111749982
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Kersjes het volgende:
Phaidra, je hebt PM!
Hoezo zwangerschapsdementie, ik was helemaal vergeten dat we gemeenschappelijke kennissen hebben :D

Covie, wat goed dat hij toch weer gedraaid is! En wat gezellig zo, zwanger met z'n 3en. Straks nog meer natuurlijk, al die kleine beebjes bij elkaar O+

Allemaal genoten van het lekkere weer?
Het feestje was geslaagd, mijn buik is door zeker 5 mensen ongevraagd bevoeld en ik vond het niet eens erg :o
Al begin ik inmiddels wel wat flauw te worden van de vraag of we hierna nog doorgaan voor een meisje }:|
Haha, je hebt PM terug ;)

Ja, heb heerlijk in de tuin gezeten met een pot thee en een tijdschrift O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111750044
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Kersjes het volgende:

Ik krijg ook regelmatig de vraag dat het toch wel jammer is, dat het geen jongen is hè?

:') serieus.... ja tuurlijk had een jongen me óók leuk geleken, maar het is wéér een meid O+ ben ik net zo blij mee :D
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:49:45 #40
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111751327
Jammer Gerbera, anders hadden we kunnen ruilen :')
Serieus, iemand had zelfs het lef om me te zeggen "Jaaaaa, dat zeg je nou wel, maar nu loop je wel mooi een dochter mis. En je kan ook niet zeggen dat je niet blij bent met een 3e jongen, of wel soms?"
Ik: :?
Ben maar weggelopen, anders was het verkeerd afgelopen ben ik bang o|O
pi_111751430
WTF? Loop je een dochter mis? :')

Wat een figuren lopen er ook rond hè!
pi_111751484
Mijn oma had 8 jongens en zei altijd 'de meisjes komen vanzelf' (schoondochters) Fantastisch mens was t toch O+
pi_111751566
Ik vind jullie wel minderwaardig hoor, maar 1 vd 2 geslachten...kan toch niet :+

Hier wordt altijd gedaan of het de ultieme combinatie is :')
Ja tuurlijk je kan 2 verschillende soorten hebben, maar is dat beter?
Ach ja mensen moeten wat zeggen :')
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:56:40 #44
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111751609
Sonnetje als ze wat willen zeggen over het geslacht dan volstaat een "wat leuk!" ook...
pi_111751976
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind jullie wel minderwaardig hoor, maar 1 vd 2 geslachten...kan toch niet :+

Ja maar jij bent een patser, met je koningskoppel O+

:')

Sola, dat is een mooie opmerking ja O+
pi_111752716
Mmmm... Van de week hing er n briefje op school dat er bij zoonlief in de klas de 5e ziekte was geconstateerd en nu zag ik vanmiddag allemaal rode vlekjes en bultjes op de rug van mn zoontje.... Ik moet maandag sowieso bloed laten prikken.... Toch maar even vragen of ze willen kijken of ik het al gehad heb...
pi_111752729
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Kersjes het volgende:
Serieus, iemand had zelfs het lef om me te zeggen "Jaaaaa, dat zeg je nou wel, maar nu loop je wel mooi een dochter mis. En je kan ook niet zeggen dat je niet blij bent met een 3e jongen, of wel soms?"
WTF... Rare mensen heb je toch :N

Oh Vamp, dat lijkt me niet fijn. Hopelijk kan je even getest worden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111752774
Oh Kersjes... Je zou zo iemand toch haast.... :P
pi_111752916
Hier weten ze het lekker niet, dus blijven mensen lekker raden! ;) Of ze proberen sneaky vragen te stellen zodat ik het toch zeg. :)
pi_111752994
En Kersjes, wat een opmerking zeg! Sommige mensen....!!!
pi_111753297
Vreselijke opmerkingen vind ik het.

Ik kan me best voorstellen dat mensen zelf enigszins voorkeur hebben hoor, maar ik heb er een stronthekel aan dat mensen voor jou gaan beslissen wat je voorkeur is!

Ik hoop vooral dat ik geen kinderen krijg met botsende karakters.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:41:53 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111753788
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:53 schreef Solagratia het volgende:
Mijn oma had 8 jongens en zei altijd 'de meisjes komen vanzelf' (schoondochters) Fantastisch mens was t toch O+
Geweldig! O+
pi_111754795
Wat een belachelijke opmerkingen over het geslacht zeg. Tuurlijk, jongetjes én meisjes zijn leuk.. maar stiekem lijkt het me ook gaaf om een groot gezin van hetzelfde geslacht te hebben!

Zo. Vandaag hebben we nog goed geshopt voor de bruiloft, maar na zo'n zelfde dag gisteren bleek dat kennelijk toch iets te zwaar. Zit nu met een dekentje op de bank, koud, moe, misselijk. En alleen zin in een yoghurtje.

Zaten vanmiddag op een terrasje aan de lunch, toen we de baby ZAGEN schoppen! Mijn buik bewoog O+
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:35:15 #54
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111756584
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm... Van de week hing er n briefje op school dat er bij zoonlief in de klas de 5e ziekte was geconstateerd en nu zag ik vanmiddag allemaal rode vlekjes en bultjes op de rug van mn zoontje.... Ik moet maandag sowieso bloed laten prikken.... Toch maar even vragen of ze willen kijken of ik het al gehad heb...
Dat is inderdaad erg slim van je, sowieso even aangeven ook bij de VK en de HA.
Hier in Z'meer heerst het ook, en ik weet dat ik m niet gehad heb... en de eerste tekenen wel gespot bij m'n oudste maar vervanger wilde gisteren niet kijken -O- Maandag dus weer een dag.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:36:45 #55
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111756696
Oh en vwb geslachtsdrift van sommige mensen... als ze het mij nu vragen (ook na diverse flauwe opmerkingen aangezien wij ook van beide 1 'gezond' exemplaar hebben lopen), geef ik aan dat dit of een aliën wordt of een she-male ... einde discussie, en de tegenpartij weet niet wat hij/zij moet zeggen :+ _O-
Gewoon n stuiterballetje
pi_111757188
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Hier in Z'meer heerst het ook, en ik weet dat ik m niet gehad heb... en de eerste tekenen wel gespot bij m'n oudste maar vervanger wilde gisteren niet kijken -O- Maandag dus weer een dag.
Fijne vervanger! -O-
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:07:13 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_111758323
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 13:39 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Mag ik ook in het lijstje? Uitgerekende datum 16 augustus
:o

Maar wat leuk! Ik wist dit nog niet. Van harte :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_111758508
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef maffemuts het volgende:
Oh en vwb geslachtsdrift van sommige mensen... als ze het mij nu vragen (ook na diverse flauwe opmerkingen aangezien wij ook van beide 1 'gezond' exemplaar hebben lopen), geef ik aan dat dit of een aliën wordt of een she-male ... einde discussie, en de tegenpartij weet niet wat hij/zij moet zeggen :+ _O-
En dan ne top dat moment bijvoorbeeld dit shirt dragen...

pi_111758592
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

:o

Maar wat leuk! Ik wist dit nog niet. Van harte :*
Dank je! :*
Ik weet het zelf ook nog niet zo lang.... Ben nog steeds niet helemaal over de schok heen...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:18:04 #60
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111758881
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef Sonnetje85 het volgende:

Ik kreeg vaak de opmerking ' nu heb je een meisje, je hebt wat ej wou toch? ' En ik had echt zoiets van WTF? :? Alsof i nog een baby jongetje niet leuk zou vinden ofzo. Rare mensen.... ):O
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:38:44 #61
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111760173
Goede avond

Ik kwam ook weer even langs, zag weer nieuwe baby dacht?! Gefeliciteerd!

Ik blijf weinig te melden hebben, het is aftellen naar de eerste echo

Wat kunnen mensen rare opmerkingen maken over geslacht en dat soort dingen
op dit moment denk ik dat we het weer niet van te voren weten
pi_111760439
En wat vinden jullie dan van aanstaande moeders die wél een voorkeur te hebben?
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:47:58 #63
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111760791
Ik heb echt geen voorkeur
Ken wel mensen die een voorkeur hebben, soms is het voor hen dan omschakelen als blijkt dat het toch het andere geslacht is.

Maar ik denk dat uiteindelijk de standaard zin: als het maar gezond is vaak de waarheid is

waarbij ik niet zeg dat je anders ook niet van je kindje houdt
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:50:42 #64
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111760941
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef -Spring het volgende:
Die respecteer ik net zoveel als hen die het niet hebben ;) we 'moeten' allemaal 9 maanden en we doen dit allen op ons eigen manier :)
Gewoon n stuiterballetje
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:54:06 #65
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111761104
En dat wat maffe zegt
pi_111761310
Ik had bij mijn vorige zwangerschap echt wel de hoop dat het een meisje zou zijn Was er ergens ook helemaal van overtuigd....papa wilde het toen niet van te voren weten en ik was stiekem best een beetje teleurgesteld toen het een jongetje bleek te zijn! Niet dat ik niet op slag verliefd was, maar toch.... En het heeft ook best even geduurd voordat ik er aan gewend was dat het echt geen meisje was
pi_111762470
Ik kan me toch goed voorstellen dat iemand voorkeur heeft hoor, en je kunt er weinig aan doen dat je voorkeur hebt toch?

Maar merk wel dat bijv. mijn ene zus best een sterke voorkeur heeft voor een meisje. En ik ben dan zo bang dat ze teleurgesteld is als het een jongen is :{ en daar heb ik dan wel weer moeite mee.

Maar ik heb er veel meer moeite mee dat anderen voorkeur van geslacht voor mijn kind hebben en/of dat mensen je een voorkeur in de schoenen schuiven die je heul niet hebt.
pi_111763463
Vampererotica gefeliciteerd met je zwangerschap!!m(wat heb jij gezellig veel kinderen zeg!)

Wat je zegt covie! Toen ik bekend maakte dat ik een meisje kreeg was iedereen ineens laaiend enthousiast, opmerkingen van gelukkig een meisje geen jongen enzo..en er werd gewoon veel enthousiaster gereageerd als toen bij mijn zoontje.
Ik was echt wel een beetje boos om al die reacties. Ik vond het lullig tegen over mijn zoontje en heel duidelijk was de geslachtsbepaling ook weer niet, voor het zelfde geld was het toch een jongetje geweest, alsof het dan minder leuk is..
pi_111772871
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Na de grofweg 20 weken schijnt het weinig tot geen gevolgen meer te hebben voor de zwangerschap dus misschien dat ze er daarom niet meteen iets mee gedaan hebben?
pi_111772876
Oh en moguh... Hier is het op, lichamelijk gezien ;( zo'n pijn... Pfoi.

Valt me nog mee, had het eerder verwacht. Help me hieraan herinneren als ik ooit nog rammel ;(
pi_111772901
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef covie het volgende:
Ik kan me toch goed voorstellen dat iemand voorkeur heeft hoor, en je kunt er weinig aan doen dat je voorkeur hebt toch?

Maar merk wel dat bijv. mijn ene zus best een sterke voorkeur heeft voor een meisje. En ik ben dan zo bang dat ze teleurgesteld is als het een jongen is :{ en daar heb ik dan wel weer moeite mee.
Dit is de reden dat ik graag een geslachtsecho wilde. Heb in mijn omgeving meegemaakt dat iemand echt teleurgesteld was dat de baby niet het geslacht had dat ze in haar hoofd had. Ze moest echt omschakelen. Ze vertelde later hoe erg ze dat vond, dat ze in het prille begin niet ten volle blij kon zijn. Gelukkig heeft het niet lang geduurd. Het zal ook schelen dat het haar laatste was, net als bij ons.

He, wat ongelooflijk k*t Gerberaatje!
pi_111772956
goedemorgen,

Ik had niet echt een voorkeur voor geslacht, maar ben wel blij met wat het is. Ik denk voornamelijk omdat ik nu al in mijn hoofd heb wat het wordt, als het nu nog iets anders blijkt te zijn zou dat wel heel erg omschakelen worden. Voor een tweede vind ik het eigenlijk ook wel heel leuk om het zelfde geslacht te hebben omdat ik dan hoop dat ze 'meer' aan elkaar hebben. Ik ken in mijn omgeving gezinnen met twee broertjes of twee zusjes die heel erg goed met elkaar op kunnen schieten, ook in de pubertijd en nu ze ouder zijn, lijkt me heel speciaal die band. Die had ik niet echt met mijn broertje. Maargoed, ook daar kun je niet op rekenen dus wat dat betreft, ook voor een tweede ben ik denk ik met alles blij :D

Gerberaatje, wat naar -O-
pi_111772964
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef -Spring het volgende:
Prima, wat de rest al zegt, kan ik me helemaal voorstellen zelfs want voor mijn oudste kon ik me echt geen voorstelling van een meisje maken. Liever niet zeg, ik was een jongensmama, dacht ik.

:') hoe fout kun je zitten... Kan me ons gezin nu niet eens met een jongen voorstellen...

Maar ga niet bij mij in aannames leven dat het zo jammer is dat ik 2 meiden heb...dáár heb ik wel de pest aan! ;)

Overigens hier ook een (vroege!) geslachtsecho al.. beide keren.. want beide keren wist ik zeker dat er een jongen in mijn buik zat :P beide keren was ik ook meteen om, zo gek werkt het dus wel! Maar ik had er niet aan moeten denken 2 keer bij de bevalling 'verrast' te worden. Dat je denkt het één te krijgen en het is wat anders... gaat in je hoofd toch een leven leiden, denk ik!

Lastig dus, maar opmerkingen als: ga je hierna nog door voor het andere geslacht? :') alsof je het voor het kiezen hebt... Wij willen heel graag een 3e, en ja een jongen zou best welkom zijn, maar liever eigk nog een meid :P (nou komt die 3e echt niet meer :') check post hierboven :') maar al de brutaliteit dat mensen er vanuit gaan dat je voor nóg een kind gaat om er één van het andere geslacht te krijgen :') er zullen mensen zijn die het doen hoor, en dat vind ik ook prima. Maar vul het niet voor me in..
pi_111772969
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 08:00 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Na de grofweg 20 weken schijnt het weinig tot geen gevolgen meer te hebben voor de zwangerschap dus misschien dat ze er daarom niet meteen iets mee gedaan hebben?
De verloskundige zei ook dat het na ongeveer 20 weken vrij ongevaarlijk is, maar op internet lees je weer andere verhalen....
Ach, ik moet sowieso prikken, een extra kruisje op het formulier en/of een extra buisje bloed maakt dan ook niet zoveel uit denk ik...Al is het maar voor mn eigen gemoedsrust...

Plus dat er in mijn omgeving wat "verse"zwangeren zijn, hoewel mijn uitslag natuurlijk niets meer of minder zeker voor hun maakt...
pi_111772984
:* Voor je lichamelijk op zijn Gerberaatje... Niet fijn!

Voor mezelf was het de vorige keer ook echt even slikken en enorm omschakelen ja..... Maar de opmerkingen uit de omgeving maakte me inderdaad kwaad! ( Had toen dus 1 meisje en 3 jongens )
pi_111772988
Ja ik kan het me helemaal voorstellen hoor, het leek ook de heersen op de opvang toen ik net krap 8 weken zwanger was... en toen kreeg ik ook nog een assistent aan de lijn die zei dat het sowieso ongevaarlijk was :') dikke vette klacht ingediend in elk geval, want dat mijn kind eraan kon overlijden voor de 20 weken vond ik niet in de categorie ongevaarlijk vallen...

Bloed geprikt en ik bleek het al te hebben gehad, goddank.. dus ik snap de onzekerheid!

Wat ik begreep van diverse artsen na dit voorval is dat het tot een week of 13/14 erg gevaarlijke gevolgen kan hebben, tot een week of 20 kan het bloedarmoede veroorzaken...

Maar goed dat je er even verder naar laat kijken :Y
pi_111774328
goedemorgen dames!

Eindelijk is het zover! Mijn dametje is ook aan de buitenkant te voelen :D Gisteren gebarbequed bij vriendinnen en toen voelde ik al een hoop gedraai en getrappel in mijn buik. En toen hebben ze het allemaal kunnen voelen. Heel leuk O+

Verder bij mij alles rond en gezond :P

Oh en als reactie op de discussie jongen of meisje. Wij hadden geen voorkeur, we hoopten alleen op een gezond kindje. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die wel een voorkeur hebben, prima.. ieder zijn ding :)
pi_111774902
Goedemorgen. Wat heerlijk vanaf afgelopen donderdag vrij gehad en had het echt heel erg nodig merk ik.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 20 mei 2012 @ 12:47:06 #79
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111777240
Skoap, lekker weer helemaal opgeladen.

Gerbera, wat balen zeg... Misschien vandaag gewoon even een slechte dag?

Leuk Kwisted!

En ik hou er normaal al niet van als vreemde mensen precies denken te weten wat mijn (al dan niet verborgen) verlangens zijn, maar als ik zwanger ben dus al helemaal niet. Het gaat hier verdorie niet om dat je liever een cola dan een sinas hebt, maar over je bloedeigen KIND!
Nou hoorde ik laatst dus over iemand die inderdaad doorgaat voor het o zo gewenste meisje. Ze heeft 4 jongens en is nu pril zwanger van de 5e. Wat zal zij boos en teleurgesteld zijn als blijkt dat het weer een jongen wordt...
  zondag 20 mei 2012 @ 13:02:55 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111777738
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef maffemuts het volgende:
Bhahaha _O- Geweldig! O+ Die ga ik onthouden :D

He gats Gerbera, wat vervelend -O- :*

Ik heb echt 11 uur geslapen en zei vanochtend tegen mn man bij het ontbijt: ik ben nog moe :') Whaha. Nou, gelukkig lekker rustige zondag O+ manlief is enorm lief aan het opruimen enzo, ik zeg dat dan niet al te aardig :@ maar ondertussen gaat ie wel van alles doen, echt heerlijk. O+
  zondag 20 mei 2012 @ 13:17:41 #81
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111778267
Hmm, ik word er gewoon voor gestraft dat ik gister naar het feestje was en het zo goed ging. Kan vandaag weer helemaal niks binnenhouden :(
pi_111778869
Tis niet eerlijk he Kersjes :(

Over het geslacht en dat andere mensen het allemaal beter weten.

Tja, ik kom er meer en meer achter dat dat in de kringen waar ik mij in begeef ook zo is :{
En ik praat er gewoon maar niet meer teveel over. Wij hebben ons standpunt bepaald in bepaalde dingen .. en daar zullen mensen altijd iets van vinden.

Maar hoe het dan af en toe gebracht wordt.. zo opdringend :{
Laat ons gewoon lekker ons ding doen!

Eerst waren we er vol van overtuigd dat we het geslacht van ons kindje niet wilden weten dadelijk met de 20-wekenecho.
Nu bekruipt me meer en meer het gevoel dat ik het eigenlijk wel graag zou willen weten. Al moet je altijd in je achterhoofd houden dat de realiteit totaal anders kan zijn (zo was het onlangs bij een vriendin van ons.. zou een meisje krijgen en er kwam een jongen uit .. haar hele leven stond op zijn kop want zij had zich daar helemaal op in gesteld).

En de vraag is dan: kun je hier dan mee omgaan als de realiteit anders blijkt?

Heel veel mensen vragen inderdaad aan ons: Enne, weten jullie al wat het wordt? Willen jullie weten wat het wordt .. en dat we dan nee zeggen .. daar zijn mensen echt verontwaardigd over. Dat schijnt niet meer te kunnen anno 2012 met alle technieken heden ten daags :')

En als we het dan toch weten houden we het gewoon lekker voor onszelf :P .. Ik heb prima aan mezelf bewezen dat ik zulke 'geheimen' kan bewaren .. getuige het feit dat ik mijn zwangerschap zo lang voor iedereen verborgen heb kunnen houden. Op een paar mensen na dan die ontzettend dicht bij ons staan en waarmee we het graag willen delen. En waarvan we weten dat zij het nooit zouden doorbrieven aan anderen.

Ondertussen gaat het hier allemaal zijn gangetje. Lichamelijk ben ik helemaal opgeknapt van al het teveel gedane in de afgelopen dagen. Vandaag rustig aan, morgen een 5-daagse (lange!) werkweek voor de boeg. Dus al mijn energie ga ik daarvoor bewaren.

En straks weer een buikfoto maken! Ikzelf merk het verschil niet zo maar manlief zegt dat ie echt wel duidelijk verschil ziet met 4 weken geleden! De bedoeling is dat we iedere 4 weken een buikfoto maken :) ... Zal mij benieuwen hoe deze weer anders is t.o.v. de vorige :)
pi_111779169
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Tis niet eerlijk he Kersjes :(

Over het geslacht en dat andere mensen het allemaal beter weten.

Tja, ik kom er meer en meer achter dat dat in de kringen waar ik mij in begeef ook zo is :{
En ik praat er gewoon maar niet meer teveel over. Wij hebben ons standpunt bepaald in bepaalde dingen .. en daar zullen mensen altijd iets van vinden.

Maar hoe het dan af en toe gebracht wordt.. zo opdringend :{
Laat ons gewoon lekker ons ding doen!

Eerst waren we er vol van overtuigd dat we het geslacht van ons kindje niet wilden weten dadelijk met de 20-wekenecho.
Nu bekruipt me meer en meer het gevoel dat ik het eigenlijk wel graag zou willen weten. Al moet je altijd in je achterhoofd houden dat de realiteit totaal anders kan zijn (zo was het onlangs bij een vriendin van ons.. zou een meisje krijgen en er kwam een jongen uit .. haar hele leven stond op zijn kop want zij had zich daar helemaal op in gesteld).

En de vraag is dan: kun je hier dan mee omgaan als de realiteit anders blijkt?

Heel veel mensen vragen inderdaad aan ons: Enne, weten jullie al wat het wordt? Willen jullie weten wat het wordt .. en dat we dan nee zeggen .. daar zijn mensen echt verontwaardigd over. Dat schijnt niet meer te kunnen anno 2012 met alle technieken heden ten daags :')

En als we het dan toch weten houden we het gewoon lekker voor onszelf :P .. Ik heb prima aan mezelf bewezen dat ik zulke 'geheimen' kan bewaren .. getuige het feit dat ik mijn zwangerschap zo lang voor iedereen verborgen heb kunnen houden. Op een paar mensen na dan die ontzettend dicht bij ons staan en waarmee we het graag willen delen. En waarvan we weten dat zij het nooit zouden doorbrieven aan anderen.

Ondertussen gaat het hier allemaal zijn gangetje. Lichamelijk ben ik helemaal opgeknapt van al het teveel gedane in de afgelopen dagen. Vandaag rustig aan, morgen een 5-daagse (lange!) werkweek voor de boeg. Dus al mijn energie ga ik daarvoor bewaren.

En straks weer een buikfoto maken! Ikzelf merk het verschil niet zo maar manlief zegt dat ie echt wel duidelijk verschil ziet met 4 weken geleden! De bedoeling is dat we iedere 4 weken een buikfoto maken :) ... Zal mij benieuwen hoe deze weer anders is t.o.v. de vorige :)
Verontwaardigd omdat je niet wilt weten wat het geslacht is? :D _O- Ik geloof dat ik ze heel hard uit zou lachen :+ Hier alleen verbazing, omdat men het inderdaad wel verwacht (dat je het wilt weten).

Als het in de realiteit anders zou blijken te zijn, kun je er natuurlijk wel mee omgaan. De mens is heel flexibel. Wat als je kindje een afwijking blijkt te hebben? Zal effe slikken zijn, maar daarna vind je ook je weg wel :)
  zondag 20 mei 2012 @ 14:02:08 #84
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111779840
Kersjes en Gerberaatje :* wat vervelend voor jullie beide

vamp goed dat je nog even laat testen

Ik ben niet vooruit te branden vandaag, gelukkig is het lekker hang in de tuin weer!
  zondag 20 mei 2012 @ 14:02:17 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111779852
Kersjes wat vervelend.. :* Sterkte meis!

Twinkle, bizar he. Ook dat vooringenomen, dat ze jullie idd niet eens de keuze laten. -O- of geïnteresseerd zijn daarin, laat ik het zo zeggen dan.. :? Gek he? Iedereen kan daar toch andere ideeën over hebben, dat geeft toch niet? Vaag dat je dan niet gewoon op een normale manier in gesprek kan gaan erover.
Maar idd meis, doe lekker wat je zelf wilt :* grappig dat je er nu toch iets anders over denkt en het toch leuk vindt om te weten met de 20w echo :D En idd, zekerheid geeft het alsnog niet :+
Succes met je werkweek meis! :*
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 14:05:20 #86
309370 Nanadu
pi_111779994
Ook weer terug van een paar dagen weg in limburg. We hebben gelukkig lekker weer gehad en de meeste tijd buiten doorgebracht. Er waren ook twee andere meiden bij van 3 en 5, dus mijn meisje heeft zich prima vermaakt. Vandaag een dagje om lekker bij te komen, want het waren intensieve dagen (o.a een fietstocht van een uur heen en uur terug en de volgende dag een lange wandeling in het bos). Ondertussen zijn mijn man en mijn vader druk in de slaapkamer van de kids bezig geweest. Er ligt nu een nieuwe vloer in , de inbouwkasten zijn eruit en een deel van de muur die erachter zat is opgeknapt. Er moet nog veel gedaan worden, maar ben blij dat er al een begin is gemaakt.

Redelijk bijgelezen hier en ik zag dat er een kloon uit de kast was. Nogmaals gefeliciteerd Vamp *O*

Ook een hele bubs met verlof *O* *O* Nu lekker genieten ^O^
  zondag 20 mei 2012 @ 14:09:26 #87
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111780184
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:02 schreef pardijntje het volgende:
Kersjes en Gerberaatje :* wat vervelend voor jullie beide

vamp goed dat je nog even laat testen

Ik ben niet vooruit te branden vandaag, gelukkig is het lekker hang in de tuin weer!
Hang in de tuin weer? Het giet hier! :{
pi_111780320
Zo vannacht weer gewoon slecht geslapen, het heeft weer heerlijk gerommeld en dan zo 's morgens tegen 7 uur zakt het helemaal weer weg.

Vanmorgen lekker gewandeld met moeders en nu de rest van de middag maar een beetje in de tuin liggen.

Gerbera en kersjes :* doe het lekker rustig aan vandaag, het is toch helemaal geen weer om druk bezig te zijn.
pi_111780396
quote:
15s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:09 schreef KatyM het volgende:

[..]

Hang in de tuin weer? Het giet hier! :{
:? Ik heb echt net de was buiten opgehangen om te drogen :D
  zondag 20 mei 2012 @ 14:15:52 #90
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111780481
quote:
2s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef covie het volgende:

[..]

:? Ik heb echt net de was buiten opgehangen om te drogen :D
:o echt? Welke regio is dat? Dan pak ik nu de auto. In Amsterdam giet het ongeveer al de hele ochtend ;(.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:22:12 #91
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111780746
Echt? Ik heb stralende zon en zo'n 23 graden!

Nanadu klinkt als een paar fijne dagen
pi_111780876
Hier ook een stralend zonnetje :Y

En een collega die niet ophield voor ik had gezegd of ik een voorkeur voor een jongetje of een meisje had |:(
  zondag 20 mei 2012 @ 14:25:18 #93
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111780895
Nanadu fijn dat je het lekker hebt gehad, en dat de kinderkamers opschieten is ook heerlijk he! :D O+

Hier idd ook een zonnetje, ga zo ff buiten zitten denk ik :D
  zondag 20 mei 2012 @ 14:26:42 #94
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111780967
Alleen in deze regio zulk weer dus, bah :{, nu baal ik nog harder.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:30:40 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_111781171
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Kersjes het volgende:
Ik hoor hier niet meer thuis, maar zo herkenbaar. Bij mijn 4e zwangerschap heb ik dan ook steeds geantwoord toen mensen zeiden 'nu hoop je zeker wel op een meisje he', 'nee en als het weer een jongen is gaan we ook niet door tot we een meisje krijgen }:| '. Onder het mom, laat ik ze maar voor zijn :')

Maar ik kwam ff kijken hoe het hier gaat, bijtje84, alles ok?

Gerbera en kersjes en iedereen die het nodig heeft, sterkte :*
pi_111781844
Gerbera en Kersjes wat vervelend :(

Pfff we zijn eindelijk begonnen met het leegruimen en uitzoeken van de zolder. Mijn man en ik zag er beide enorm tegen op. Gaat gelukkig best wel snel. We zijn al over de helft. Dan kunnen we straks een logeerplek op zolder maken en de logeerkamer wordt dan de babykamer O+
pi_111782592
Gerbera en Kersjes, sterkte :*

Skoap lekker, fijn dat t opschiet!

Hier ligt ook het laminaat op de babykamer! Hulde voor mijn meneer die dat even in een ochtendje doet _O_

Ik ben het hele weekend al strontchagrijnig en vind mezelf daarom stom. Bah, ik heb nul reden om te klagen maar toch zit ik niet zo lekker in m'n vel..
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111785446
Dank dames :* het zal een combi zijn van dingen, maar ik doe gewoon al nagenoeg helemaal niks.. dus het valt wel een beetje tegen.. Resultaat is wel dat ik nu nóg minder mag van mijn meneer :') O+ heel lief, maar ik kan wel een beetje opzien tegen de komende 9-11 weken..

Maargoed, weinig aan te doen hè? Wel nog even een flink goede jankbui gehad vanmorgen :P ik & janken is vrij zeldzaam, dus dit luchte wel even fijn op!

Kers :* maar, je hebt gisteren wel even flink kunnen genieten van een goede dag... nog even, dan zit het erop! Er komt mooi weer aan komende week... :*

Skoap, valt dan toch wel weer mee hè? Het is even een kwestie van schouders eronder zetten en dan sla je jezelf voor je kop dat je het niet eerder hebt gedaan :+ zo vraag ik me nog steeds af waarom we hier 2 kids nodig hebben om het huis op orde te krijgen :P tot de simpelste dingen...

Phaidra :* hormonen sucks sometimes :Y
pi_111787429
Ook hier stralend weer eigenlijk! Lekker aan m'n (marktplaats koopje) fiets gesleuteld, moesten nog een aantal dingetjes gefixt worden :). Voor straks nog een mooi kinderzitje regelen en dan heb ik een echte nep mama fiets ;). Hier ook begonnen met het kamertje, een wandje is gestuukt en het behang is besteld. En ik heb zo'n zin om het in te richten! A.s donderdag komen de meubeltjes... Maar daar kan ik nog niks mee, want eerst behangen enzo. Maar in m'n hoofd ziet het er erg leuk uit ;)

Ohja, enne hormonen... Rare dingen! Nou ben ik al een snelle jankerd, maar nu jank ik soms om niks... Oh en Ik ben saai, want snel moe en nergens zin in... Arme (8> . En aankomende week 28 weken...waaahhhh nog maar twaalf weken! (14 max)...pfffff
pi_111789877
Gaat snel he SE :D

Hier vandaag niet veel nuttigs gedaan... en inderdaad 4 dagen stralend weer gehad 8-)
En als ik de weerberichten mag geloven blijft dat voorlopig ook wel zo 8-)

Nog zoveel te doen hier, maar zo weinig zin. Ben echt niet vooruit te branden met warmer weer :@
  zondag 20 mei 2012 @ 19:10:28 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111794125
Ohh, wat een weerrr! Ik zat om half 5 in de tuin en ben na ruim een half uur gewoon naar binnen gegaan, zo warm was het! :o :+ Geen zuchtje wind, dus ja :P Later hebben we nog heerlijk buiten gegeten O+ Wat een weelde.
Manlief heeft heul veel nuttigs gedaan vandaag, heerlijk. De zolder is enorm opgeruimd O+ Ook hebben we over ongeveer 2 weken een nieuwe klerenkast als het goed is *O* nouja, en meer van dat soort dingen :D
Ik heb alleen wat gestreken en wat wasjes gedaan :P
  zondag 20 mei 2012 @ 19:45:46 #102
374977 eliis
Relativeer!
pi_111796169
Man wat ben ik moe :{ Vanaf donderdag elke middag een klein slapie gedaan, maar nu weer een volle werkweek voor de boeg. Het is me echt een raadsel hoe ik dat vol ga houden de hele week :D
pi_111796592
Aloha! Wat een weertje he! (sorry Katy ;) )
Wij zijn lekker een stuk met de auto wezen rijden, dorpjes door, langs water enzo. Tja ik kan geen tien minuten meer lopen dus verder is er weinig te doen voor me buitenshuis momenteel.
Daarna nog heerlijk in de tuin gehangen.

Over de geslachtsvoorkeur. Tja ik had zelf geen voorkeur maar ik kan me best voorstellen dat iemand zich een voorstelling maakt bij het hebben/krijgen van een zoon of dochter, en dan het ene of het andere leuker lijkt.
Wij zijn heel open in het vertellen van de geslachten geweest, naar bekenden. Maar het valt me op dat echt jan en alleman er naar vraagt, zelfs de kassajuffrouw bij de supermarkt. Zo van 'en weet je wat het wordt?' (een stomme vraag trouwens vind ik, het 'wordt' nu echt niks anders meer dan het al een hele tijd 'IS') en als je dan met 'ja' antwoord blijft ze je ook nog zo verwachtingsvol aankijken. Nee dat is iets voor bekenden en familie om te vertellen.

Marrije lief dat je naar me vraagt!
T gaat hier met ups en downs. Gisteren veel harde buiken, soms zelfs wat pijnlijk. Slapen is knudde. Nou ja, zeur zeur, ik hou op ;)
  zondag 20 mei 2012 @ 19:55:30 #104
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_111796680
Bijtje, hoe ver ben je nu? Fijn dat je nog wel 'de deur uit gaat', want dat is toch wel een beperking vond ik destijds. Ik wil je iig alvast superveel succes wensen, het is zoooo leuk, een tweeling!
pi_111796691
Eliis je hebt recht op extra pauze he. Daar schijnen allerlei richtlijnen voor te zijn. Andere dames hier kunnen je daar vast meer over vertellen.
pi_111796971
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef SupremeEvil het volgende:
Ook hier stralend weer eigenlijk! Lekker aan m'n (marktplaats koopje) fiets gesleuteld, moesten nog een aantal dingetjes gefixt worden :). Voor straks nog een mooi kinderzitje regelen en dan heb ik een echte nep mama fiets ;). Hier ook begonnen met het kamertje, een wandje is gestuukt en het behang is besteld. En ik heb zo'n zin om het in te richten! A.s donderdag komen de meubeltjes... Maar daar kan ik nog niks mee, want eerst behangen enzo. Maar in m'n hoofd ziet het er erg leuk uit ;)

Ohja, enne hormonen... Rare dingen! Nou ben ik al een snelle jankerd, maar nu jank ik soms om niks... Oh en Ik ben saai, want snel moe en nergens zin in... Arme (8> . En aankomende week 28 weken...waaahhhh nog maar twaalf weken! (14 max)...pfffff
OMG...OMG...OMG..... :o Paniekmomentje.....
  zondag 20 mei 2012 @ 20:04:43 #107
374977 eliis
Relativeer!
pi_111797293
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef bijtje84 het volgende:
Eliis je hebt recht op extra pauze he. Daar schijnen allerlei richtlijnen voor te zijn. Andere dames hier kunnen je daar vast meer over vertellen.
Dat is zeker even het google-en waard, tnx!
Ga pas richting de 7 weken, en ben dus nog niet van plan om het m'n leidinggevende te vertellen. Maar als ik het wat rustiger aan doe, zal niemand het hopelijk opvallen. Ben redelijk en zelfstandig in m'n werk, gelukkig :)
pi_111803742
Ow Ellis die periode herken ik helemaal hoor! Ik was week 7 t/m 11 ook moe moe moe! Wel in een vroeg stadium verteld aan mijn werkgever, daardoor kon ik me iets meer vrijheid/rust permiteren.

Hopelijk kom je zo ook de komende weken door, zonder dat je gelijk je werkgever inlicht! Ik kan me wel indenken hoe je je nu voelt. Doe rustig aan! :)

Misschien stiekem een powernap op de dag? :D
pi_111803799
O+ :% *O*

Voel me een beetje stoned ofzo :? na enkele uren op om de 10/12 minuten worden de ween toch wel pittiger nu om de 7/8 min.
pi_111803862
Covie :o Spannend ^O^
  zondag 20 mei 2012 @ 21:33:05 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111803863
Oooh covie, gaat het dan toch beginnen!!!

You go girl!!!

:% :% :% :% :% :% :% :% :%
  zondag 20 mei 2012 @ 21:34:17 #112
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111803951
Ja Covie, daar gaat ie dan!

Zet hem op meis :% :% :%
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 20 mei 2012 @ 21:36:48 #113
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111804116
Covieee! Oeh spannend meis! :* Zet 'm op!! :D :%
pi_111804151
Go covie!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111804193
Spannend covie!
Zet m op!
  zondag 20 mei 2012 @ 21:45:38 #116
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111804705
Oooh covie, spannend :o

Heel veel succes *O*¡
  zondag 20 mei 2012 @ 21:47:00 #117
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111804791
Coooovie, zet 'm op *O*
pi_111804875
Covie *O* :% *O*
pi_111804900
covie wat spannend, zet hem op :% *O* *O*
pi_111804921
Daar ga je!! :% :% :%

You go woman!!
pi_111805060
Whoehoe Covie!!!!!
pi_111805292
Succes covie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_111805855
Spannend Covie!!! :% :%

En nog een knuffel voor Gerberaatje! :*
pi_111807819
Covie! *O* :%
  zondag 20 mei 2012 @ 22:28:10 #125
374977 eliis
Relativeer!
pi_111807855
Spannend Covie, succes!! *O*

quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Ow Ellis die periode herken ik helemaal hoor! Ik was week 7 t/m 11 ook moe moe moe! Wel in een vroeg stadium verteld aan mijn werkgever, daardoor kon ik me iets meer vrijheid/rust permiteren.

Hopelijk kom je zo ook de komende weken door, zonder dat je gelijk je werkgever inlicht! Ik kan me wel indenken hoe je je nu voelt. Doe rustig aan! :)

Misschien stiekem een powernap op de dag? :D
Ik werk op een onderwijsinstelling, misschien kan ik inderdaad even in de bieb gaan zitten, hoofd op tafel en een kleine powernap doen, valt toch niet niet op tussen al die half slapende studenten _O-
pi_111808593
Succes covie!! Stoned is goed! :% :% :%
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111809548
Succes covie :*
pi_111809738
Succes covie! *O*
  zondag 20 mei 2012 @ 23:00:58 #129
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111810109
Whoeeee spannend Covie!!! (told ya so ;))

Succes!!! :% :% :%
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111811455
Covie :% :% :%
Succes dame!
pi_111812436
joepie een baby onderweg!
pi_111812525
Thnx voor alle aanmoediging :D
Pfoeh nou alles staat kant en klaar... morgen wordt ik mama O+ O+
Weeën zijn :( maar kan het wel handlen
  maandag 21 mei 2012 @ 00:02:00 #133
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111813709
Covie, heel veel succes vannacht. You can do it :Y
  maandag 21 mei 2012 @ 07:16:32 #134
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_111818720
Succes Covie! :% :% :%
A grand adventure has begun.
pi_111818742
Succes Covie!! :% :% :%
  maandag 21 mei 2012 @ 07:22:07 #136
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111818747
Ik hoop dat je kleintje al lekker bij je ligt Covie, maar zo niet, succes! :% :*
Gewoon n stuiterballetje
pi_111818973
Hopelijk is je kleintje er al Covie en ben je volop aan 't genieten!

13 weken vandaag (datum werd bijgesteld naar 26 november) *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 07:51:37 #138
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111818985
Verse beeb vandaag?? *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111819047
Covie, zet m op :% ! Misschien ben je nu al wel lekker aan het genieten!

Hier alles ok, bijna 21 weken. De tijd vliegt echt :o Ik zat te rekenen dat ik met vakantie enzo nog maar iets meer dan 10 weken hoef te werken.. Dat is niet vervelend...
De 20 weken echo was helemaal goed en het is echt een meid O+

Liza 13 weken *O*
pi_111819410
Succes Covie! :%

En alle dames met mijlpalen gefeliciteerd! ^O^
pi_111819644
Freubel, wat fijn dat de 20-wekenecho goed was! En een meisje, leuk *O*

Liza, 13 weken! *O*

Covie, hopelijk ben je al aan t genieten O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111819748
Een meisje freubel, wat leuk. Fijn dat alles goed was. Liza heeft haar mijlpaal *O*

Ik hoop dat je je kleintje nu in je armen hebt Covie! Spannend hoor.
pi_111819917
Covie, spannend!! Zet hem op!
pi_111819950
Goedemorgen allemaal!

Succes Covie! Je kunt het!

Vanavond VK. Ben benieuwd...
pi_111820260
Covie bezig! *O*. Zet 'm op chick!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_111820314
Succes Covie!!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
pi_111820333
Covie, zet 'm op!! :% *O*

En voor de mijlpalen; *O*

Sorbo succes vanavond bij de vk!

Ben vandaag 24 Weken! :o
I found myself alone,
  maandag 21 mei 2012 @ 09:31:39 #148
265732 Keshet
pi_111820369
24 weken al LeNeHe? Waar blijft de tijd!? :o

Ik vandaag net als Liza 13 weken! *O*

Ik heb nesteldrang. :')
pi_111820693
Liza en Keshet: we kunnen een clubje oprichten! Ik ook precies 13 weken vandaag.

Sorboo, succes vanavond!
Met een meidenkwartet
  maandag 21 mei 2012 @ 09:58:53 #150
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_111820908
Oeh spannend, succes covie!

Sorbo, welkom terug van je vakantie :) en succes bij de verloskundige.

Freubel, een goede 20-weken echo *O*, en nog steeds een meisje O+

*O* voor alle mijlpalen! Ook voor die van mij ;) , 31 weken vandaag *O* . Het grote aftellen is begonnen...nog 3 weken tot verlof en nog 9 weken tot uitgerekende datum. Jeetje, wat gaat de tijd snel. Alsof het gisteren was dat ik mij hier voorzichtig kwam melden dat ik zwanger was!

Voor de meiden met verlof, het mooie weer is begonnen! Hopelijk blijft dit doorzetten zo!
  maandag 21 mei 2012 @ 10:12:56 #151
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111821264
Nog geen Covie-nieuws?? Die is vast druk aan het genieten van d'r kleintje.

Hoera voor alle mijlpalen *O*

Zo, de meds zijn er in gebleven en mijn bakje cornflakes ook. De zon schijnt.... dit belooft een goede dag te worden :Y
pi_111821460
Freub, fijn dat je 20 weken echo goed was! En een meisje O+

Covie, waarschijnlijk al met baby op de arm. We wachten op nieuws :D

Gisteren heeft mijn vriend de kleine voor het eerst voelen schoppen, jeeeuj *O* Hij vond het heel leuk! Ik vind het trouwens af en toe wel echt een raar gevoel, bijna zo'n achtbaan gevoel. Niet altijd even fijn eigenlijk :@ Zijn het eigenlijk altijd de voetjes die je voelt, of kunnen het ook de armpjes zijn? Ik ben nu 23 weken. Voor mijn gevoel heb ik ook wel een heel beweeglijk kindje, ik voel ze heel vaak. Hebben jullie dat ook?
  maandag 21 mei 2012 @ 10:31:10 #153
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111821716
Koffietijd kijken en straks op naar het terras, zwaar zeg dat verlof *)

Covie *O* Hoop zo dat je je beeb al in je armen hebt O+. Ben benieuwd *O*

Wel weer eentje van de lijst af he...het gaat hard!

Freubelot, fijn hoor een goede 20 weken echo, een meiske O+!

Kwisted, bij mij is ie nu nog steeds heel erg bewegelijk, ook toen al, dat is wel normaal hoor :).

Kersjes, wat fijn dat je het lekker binnen houdt, dat het maar zo mag blijven *O*
pi_111821869
Freubelot wat fijn dat de 20 weken echo goed was! En een meisje O+

Covie ik hoop dat je nu lekker aan het genieten bent van je beeb!:*

Kersjes wat fijn dat het beter lijkt te gaan vandaag!
  maandag 21 mei 2012 @ 10:40:35 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111821996
:Y
Ik moet alleen echt goed gaan bijdrinken vandaag, heb gister praktisch niet kunnen drinken en merk dat ik vandaag toch wel wat duizelig ben en hoofdpijn heb.
  maandag 21 mei 2012 @ 10:42:54 #156
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111822067
Zeker nu het warmer wordt idd veel drinken hoor, als het gaat natuurlijk :).
pi_111822567
jaaa wij zijn de ouders geworden van een prachtige dochter met veueul haar. Alles goed gegaan, wel beetje gescheurd maar was geen houden aan :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
insert jompel jompel hartjessmiley weet niet hoe die moeten met mijn tel.
  maandag 21 mei 2012 @ 10:59:10 #158
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_111822602
Gefeliciteerd Covie *O* *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 10:59:56 #159
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111822626
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:58 schreef covie het volgende:
jaaa wij zijn de ouders geworden van een prachtige dochter met veueul haar. Alles goed gegaan, wel beetje gescheurd maar was geen houden aan :)

SPOILER
insert jompel jompel hartjessmiley weet niet hoe die moeten met mijn tel.
Ooooh wat leuk, van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Wat heerlijk zeg O+ En wat een mooie dag om te bevallen O+.

Is het nog vrij snel gegaan nadat je naar ziekenhuis bent gegaan? Nou dat komt wel, eerst genieten O+!
pi_111822667
Covie gefeliciteerd! Wat een leuke naam ook! Nu lekker gaan genieten van je meisje O+
  maandag 21 mei 2012 @ 11:01:09 #161
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111822668
Covie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
pi_111822669
Gefeliciteerd Covie!!! *O* *O* *O*
pi_111822699
En ik zag dat er een mooie meisjesecho was...
En dat er eten binnen gehouden werd en ik meen nog een paar mijlpalen! *O*
pi_111822719
Covie!!! *O* *O* Van harte met je meisje! En wat een mooie naam!
pi_111822722
*O* *O* *O* *O* *O* gefeliciteerd met je meisje Covie *O* *O* *O* *O*
I found myself alone,
pi_111822783
Verse beeb!
*O* Gefeliciteerd covie met jullie dochter *O* Genietse! Die had dat goed bekeken, ze dacht vast tis nu mooi genoeg buiten! :D

Ennnn we schuiven weer een plekkie op! Slik!

* clauwheee maar snel met de babywasjes begint
pi_111822799
En Kersjes fijn dat vandaag weer beter gaat.

En Keshet tijd vliegt idd! Jij (en Liza en Cathmar) ook alweer 13 weken!

Freubelot een meisje! O+

Gerberaatje; hoe gaat het met je? Nog steeds zoveel pijn?
I found myself alone,
pi_111822801
Gefeliciteerd Covie met jullie dochter! Geniet, geniet, geniet!!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
pi_111823269
Van harte gefeliciteerd Covie!!! *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 11:21:49 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_111823363
covie, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111823434
Covie gefeliciteerd met je dochter! O+
En wat een prachtige naam. Was ook 1 van mijn favorieten.
maar helaas heet de dochter van mijn broertje al zo :D
  maandag 21 mei 2012 @ 11:25:17 #172
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111823496
*O* *O* *O* Covie Gefeliciteerd !!!! *O* *O* *O*
pi_111823979
Covie gefeliciteerd!! :)
pi_111824039
Covie, hartelijk gefeliciteerd! En baby's met veel haar zijn de leukste!
pi_111824055
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Covie, hartelijk gefeliciteerd! En baby's met veel haar zijn de leukste!
:N :6

Covie, gefeliciteerd *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 11:46:32 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111824248
Kwisted, plopjes! Wat gaaf! :D *O* Whihi achtbaan :') Herkenbaar! Wacht maar tot ie aan één kant wil liggen, dat voelt ook fijn.
Of zoals een vriendin van me zei; wacht maar tot ie tegen je ribben aan trapt :') XD

Ik voel 'm idd ook heel vaak, nu gewoon een paar keer per dag :Y
Volgens mij kunnen het ook wel armen zijn, want die kan ie nu ook bewegen, maar denk wel dat er meer kracht in benen zit, lijkt me..

Covie! :o wat een snelheid!! :o :D *O* Gefeliciteerd met jullie dochter met heul veul haar! O+ :D :*
En wat een mooie naam O+
pi_111824293
Zo en hoppa zomaar ff verse beeb ineens!!

Covie van harte gefeliciteerd met je dochter!! Leuk veul haar O+ en mooie naam!

Voor alle mijlpalen die ik voorbij zag komen *O* *O*

Freubelot fijn dat de 20 weken echo goed was, en nog steeds een meid O+ nou dat zal wel zo blijven dan he :P wil je het in de OP achter je naam hebben of niet?

Ik heb vanochtend weer een sticker gekregen bij de gynaecoloog. Bloeddruk als van een tiener zei hij B-) hb nog steeds aan de lage kant, maar wel stabiel dus vinden ze goed zo.
Pijnbestrijding besproken. Hier doen ze of een soort morfine met een pompje. Maar daar wordt je best suf van, en de baby's ook. Dus dat wil ik sowieso niet.
En ruggenprik doen ze in principe tot een cm of 5 a 6. Maar ze bekijken het per situatie. Stel dat je net binnenkomt en je zit al op 5 en je bent dus nog maar kort bezig dan zullen ze hem minder snel nog zetten dan als je al tien uur bezig bent en op 6 zit, dan geven ze hem gerust nog wel.
Maar goed, bij mijn dochter heb ik er alles bij elkaar 6 uur over gedaan, dus tja gezien de statistieken dat een tweede bevalling meestal sneller gaat dan de eerste denk ik dat ik niet eens aan pijnbestrijding toe kom. En als het net zo'n bevalling is als vorige keer hoeft het van mij ook niet. Eigenlijk alleen als het heel lang duurt.
Maar wilde wel graag het protocol van te voren weten.
pi_111824338
Gefeliciteerd Covie! En wat een geweldige naam! O+ ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_111824358
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef mikoxx het volgende:
Bijtje, hoe ver ben je nu? Fijn dat je nog wel 'de deur uit gaat', want dat is toch wel een beperking vond ik destijds. Ik wil je iig alvast superveel succes wensen, het is zoooo leuk, een tweeling!
Ik ben vandaag exact 34 weken en 3 dagen.
Ja ik probeer nog wel de deur uit te gaan, mee te gaan om boodschappen te doen enzo. Anders wordt ik gillend gek denk ik. Kan ook niet zo goed stil zitten, ik moet echt geremd worden.
Dank je wel!! :*
pi_111824848
Van harte Covie! *O* *O* Nu genieten..
pi_111825026
Covie van harte gefeliciteerd met je meisje met de mooie naam *O* *O* *O* Zien we je gauw in het babytjestopic. Geniet van haar!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111825541
Covie en man, gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Geniet!

Enf, ik heb ook zo'n drukke buikbaby... mijnes is al richting mijn maag aan het gaan, ook lekker. :') Heerlijk gevoel toch, dat geplop en geduw? Van het weekend heb ik een filmpje gemaakt van mijn buik, waarop je de plopjes gewoon al ziet :o

Morgen de 20 weken echo! Ben benieuwd, er is geen reden om me zorgen te maken, maar ik vind het toch wel spannend...
pi_111825917
Mango gezellig he dat geplop en gepor O+
De 20 weken echo blijft inderdaad gewoon spannend. Dus, succes!
pi_111825987
Covie, gefeliciteerd met de geboorte van je meisje. Mooie naam
  maandag 21 mei 2012 @ 12:37:07 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111826026
Covie, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* Geniet er van en tot snel in het babytopic!
  maandag 21 mei 2012 @ 12:39:51 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111826108
Covie, van harte *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_111826169
Proficiat *O*!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_111826174
Ik vind het zo leuk!
Soms zit ik op mijn werk in een of ander overleg en dan denk ik, fuck dit, mijn baby is aan het bewegen, de rest is zo triviaal!? En dan ben ik dus heel even de gelukkigste mens op aarde O+
pi_111826214
Van harte Covie! *O*
pi_111826285
Mango dat gevoel inderdaad. De hele wereld om je heen doet er gewoon even helemaal niet meer toe op zulke momentjes. Ik betrap mezelf er ook regelmatig op, dat ik gewoon niet zit op te letten en maar een beetje met een domme smile zit met dat getrappel in mijn buik hihi.
pi_111826368
Kwisted, vooral bij mijn eerste vond ik het in het begin echt bizar, idd alsof er iets van boven naar beneden in je buik valt :? en voelde toen ook helemaal niet fijn.. zat af en toe te gillen als ik dat voelde :') dat wordt beter :Y je gaat eraan wennen en dan wordt het echt gezellig :Y

LeNeHe lief dat je het vraagt :* heb de paracetamol er maar weer bijgepakt (ja ik ben eigenwijs had ik alweer even afgebouwt, het ging aardig en beter maar zo min mogelijk..) maar de spiegel begint weer op te bouwen en dat helpt wel wat!

En een verse baby O+ Covie, dat heb je even goed gedaan O+ van harte gefeliciteerd met je dametje... en je nu lekker laten verwennen en alles! :*
pi_111826595
Gefeliciteerd Covie!!! Mooie naam zeg!
*poef* nu is het weg
pi_111826675
Covie gefeliciteerd!!! *O* *O*
pi_111826813
Ik ben nu wel even blij met mn niet zo drukke buikbaby :')
Ze zit namelijk hoog (de vk voelde nog veel ruimte boven mn bekken) en heb daardoor al veel last van maagzuur, wil niet weten hoe t zou voelen bij een drukke baby :')

Vanochtend ook weer goedgekeurd bij de vk. Mn bloeddruk was 120/65 dus prima.
Alles weer prima.
Over 2 weken weer terug :o
Ook nog 2 weken werken en dan verlof *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 13:04:08 #195
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111826942
Gefeliciteerd Covie, mooie naam! :Y

En Gerberaatje en Kersjes sterkte met jullie protesterende lijf :*

Verder over het al dan niet willen weten van het geslacht (wat een lompe reacties soms! :o ); wij zijn er nog niet uit :+ "wel handig zodat je weet wat voor kleur je moet kopen natuurlijk" maar een verrassing is ook leuk vind ik _O-

Verder een *G* voor alle mijlpalen :D

Het duurt nog even voor de 20-weken echo komt dus rustig nadenken over geslachtsbepaling :P Net de VK gebeld, en ik moet na denken of ik een combinatietest wil...

En ik weet het niet meer ineens :{

Ik ben wel boven de 30 maar nog geen 36 dus het wordt niet vergoed, en ik weet niet of ik wil weten wat "de kans is op"; als de kans 1 op 250 is dan is de kans nog steeds 249 op 250 dat er niks mis is toch?
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_111827034
Kersjes en Gerberaatje, fijn dat het vandaag beter te handelen is :*.

Kwisted, hier ook een bewegelijke beeb :Y. In het begin schrok ik er ook steeds van, raar gevoel ook. Het went gelukkig wel, wat Gerbera ook zegt.

En covie, gefeliciteerd met jullie meisje O+ O+ O+. Mooie naam en fijn dat alles goed gegaan is *O*.

Zelf vanochtend weer een groei-echo gehad (3e op rij) en de beeb groeit nog steeds volgens eigen lijn. Hij wordt geschat op 2200 gram nu en dat is prima. Klein maar fijn :+. De echofotootjes worden steeds onherkenbaarder, zelfs de buik past er nu niet meer volledig op :D (uiteraard hing wel z'n geslacht weer vol in beeld :')). De echomevrouw was lichtelijk verbaasd over de hoeveelheid vruchtwater nog op deze termijn. Hij heeft het blijkbaar nog erg goed daarbinnen :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111827336
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:04 schreef peace-lover het volgende:

Het duurt nog even voor de 20-weken echo komt dus rustig nadenken over geslachtsbepaling :P Net de VK gebeld, en ik moet na denken of ik een combinatietest wil...

En ik weet het niet meer ineens :{

Ik ben wel boven de 30 maar nog geen 36 dus het wordt niet vergoed, en ik weet niet of ik wil weten wat "de kans is op"; als de kans 1 op 250 is dan is de kans nog steeds 249 op 250 dat er niks mis is toch?
Ik denk dat je je ook moet bedenken: wat zou je willen doen als je een verhoogde kans hebt? Zou je bij een verhoogde kans verder laten onderzoeken of laat je het er dan bij, en wanneer 'kies' je voor afbraak van de zwangerschap, als je dat al overweegt? En eventueel op basis daarvan bepalen of je de combinatie test wil doen....

Maar het blijft een lastige ;) inderdaad, zelfs bij 1 op 250 heb je nog 249 kan dat het goed is... en bij 1 op 10.000 (even een extreme ;)) kan jij net degene zijn met een kindje wat een 'afwijking' heeft....
  maandag 21 mei 2012 @ 13:21:08 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_111827566
covie, van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 13:22:35 #199
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111827630
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:14 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ik denk dat je je ook moet bedenken: wat zou je willen doen als je een verhoogde kans hebt? Zou je bij een verhoogde kans verder laten onderzoeken of laat je het er dan bij, en wanneer 'kies' je voor afbraak van de zwangerschap, als je dat al overweegt? En eventueel op basis daarvan bepalen of je de combinatie test wil doen....

Maar het blijft een lastige ;) inderdaad, zelfs bij 1 op 250 heb je nog 249 kan dat het goed is... en bij 1 op 10.000 (even een extreme ;)) kan jij net degene zijn met een kindje wat een 'afwijking' heeft....
Ja ook dat laatste nog inderdaad :) Even goed over nadenken maar, mn gevoel zegt nu "niet doen" maar even overleggen :)
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_111827943
Covie! Gefeliciteerd met je dochter! *O*
pi_111827977
Covie, gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 21 mei 2012 @ 13:33:15 #202
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111828140
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Kersjes en Gerberaatje, fijn dat het vandaag beter te handelen is :*.

Kwisted, hier ook een bewegelijke beeb :Y. In het begin schrok ik er ook steeds van, raar gevoel ook. Het went gelukkig wel, wat Gerbera ook zegt.

En covie, gefeliciteerd met jullie meisje O+ O+ O+. Mooie naam en fijn dat alles goed gegaan is *O*.

Zelf vanochtend weer een groei-echo gehad (3e op rij) en de beeb groeit nog steeds volgens eigen lijn. Hij wordt geschat op 2200 gram nu en dat is prima. Klein maar fijn :+. De echofotootjes worden steeds onherkenbaarder, zelfs de buik past er nu niet meer volledig op :D (uiteraard hing wel z'n geslacht weer vol in beeld :')). De echomevrouw was lichtelijk verbaasd over de hoeveelheid vruchtwater nog op deze termijn. Hij heeft het blijkbaar nog erg goed daarbinnen :).
Dat is hier ook zo, echt bij elke echo krijgen we een volle blik op het zaakje :D

Gerbera, doe nou niet zo koppig en blijf die spiegel paracetamol behouden... Niks mis mee om het lang achtereen te gebruiken en je lijf heeft het gewoon nodig. Sterkte :*

Bijtje, bloeddruk als een tiener, netjes hoor!

Hier is al het geschop ook niet altijd even fijn hoor :N Soms doet hij wat met de onderkant van mijn ribben, dan gil ik het nog net niet uit door die plotselinge pijnscheut.

Ik heb net 4 ( :@ ) sneetjes geroosterd brood met avocado gegeten. Flink wat citroensap erover :9~ Misschien heb ik wel een ijzertekort waardoor ik zo moe en duf ben. Of ik ben gewoon zwanger :')
pi_111828177
Ik ben weer terug van de gyn. Galzoutwaarde was maar 1 puntje hoger gelukkig, en we troffen een gynaecoloog die ons erg gerust wist te stellen. Kind lijkt ingedaald! Verder is het devies om vooral laagdrempelig langs te komen als ik het niet vertrouw.
Volgende week weer prikken, de week erop weer een afspraak. Dan bepalen we wanneer ik word ingeleid, met 37 of met 38 weken. Het lijkt er dus op dat ons kindje ergens tussen 13 en 22 juni het levenslicht zal zien. Nouja, dat is nu het plan en plannen kunnen wijzigen, maar toch vind ik het een erg fijn idee. Nog 3-4 weken! Kom ik ineens in het juni lijstje terecht!
  maandag 21 mei 2012 @ 13:35:41 #204
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111828238
Covie gefeliciteerd met je meisje *O* *O* *O*
The way you rock'n'roll
  maandag 21 mei 2012 @ 13:35:48 #205
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111828243
Fijn dat er toch een plan is Bodpa, heb je in ieder geval wat houvast. Hoe ben je er geestelijk onder? Ben je al wat meer gerust? Je wordt gelukkig wel goed in de gaten gehouden.
pi_111828271
Fijn de instelling van de gyn! en dat de waarde maar 1 punt gestegen is.,
En jeetje tussen 13 en 22 juni, das al bijna!
Hopelijk wijzigen de plannen niet ;)
pi_111828595
Spannend Bodpa, nu komt het er wel snel aan. Kijken of je me in haalt :D

Ik sta eerste :o

Is het raar dat ik helemaal nog niet het gevoel heb dat ik elk moment zou kunnen gaan bevallen? Ik heb echt in mijn hoofd zitten dat het gewoon nog wel even gaat duren. Vind het ook wel best zo. Ik voel me nog prima. Nou doe ik ook de hele dag niet veel anders dan een beetje slapen, tv kijken, lezen, af en toe een wasje. Ik vind het wel lekker rustig zo, van mij mag dit nog wel een paar weken duren.
pi_111828602
*O* Covie *O* gefeliciteerd met je meisje. En we schuiven weer een maand verder op :X
Bodpa in het juni lijstje, ik hoop dat het goed blijft gaan.
Kersjes, het heeft je in ieder geval goed gesmaakt.
  maandag 21 mei 2012 @ 14:15:28 #209
374977 eliis
Relativeer!
pi_111829765
*O* Gefeliciteerd Covie!!! *O*

Precies over twee weken heb ik m'n eerste echo, oh wat kijk ik daar naar uit!
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2012 @ 14:22:02 #210
309370 Nanadu
pi_111830057
*O* gefeliciteerd Covie *O* , wat een mooie naam!

Bodpa wat spannend, dat is al bijna :D
  maandag 21 mei 2012 @ 15:29:05 #211
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111832938
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:20 schreef Mangostine het volgende:
Covie en man, gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Geniet!

Enf, ik heb ook zo'n drukke buikbaby... mijnes is al richting mijn maag aan het gaan, ook lekker. :') Heerlijk gevoel toch, dat geplop en geduw? Van het weekend heb ik een filmpje gemaakt van mijn buik, waarop je de plopjes gewoon al ziet :o

Morgen de 20 weken echo! Ben benieuwd, er is geen reden om me zorgen te maken, maar ik vind het toch wel spannend...
Whihi oh echt :D O+ Geweldig ja.. zo bijzonder! Whaha oh serieus!! Wat gaaf :D
Oh das zeker spannend, kan het me helemaal indenken.. Ik heb 'm over 2 weken en zit nu al te zenuwen! :+ :*

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:41 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het zo leuk!
Soms zit ik op mijn werk in een of ander overleg en dan denk ik, fuck dit, mijn baby is aan het bewegen, de rest is zo triviaal!? En dan ben ik dus heel even de gelukkigste mens op aarde O+
Dat ja O+
  maandag 21 mei 2012 @ 16:05:09 #212
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111834447
Covie van harte met je dochter! *O* Leuke naam ook!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111835497
normaal kom ik hier niet, maar nu moet ik toch echt even reageren:
Covie, gefeliciteerd met je dochter!! Ze heeft natuurlijk een supermooie naam!!!! (zo heet mijn dochter dus ook) Geniet van je kraamtijd, laat je lekker verwennen en geniet van je lieve mei(s)ke!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_111836182
*O* Covie gefeliciteerd!!!
pi_111836255
Covie, van harte met je dochter!!

Bodpa, wat snel al, goed dat ze je zo in de gaten houden (moet ook wel natuurlijk).

Wij doen wel een combinatietest, vent vind dat belangrijk, wordt door huidige zorgverzekering niet vergoed, door de vorige (CZ) wel.

Gerbera, met welke termijn heb jij een geslachtsecho laten maken? Ik vermoed dat mijn 20 weken echo toch na de vakantie wordt (want 18 weken zoals het er nu naar uitziet op moment van vertrek).
pi_111836583
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:34 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben weer terug van de gyn. Galzoutwaarde was maar 1 puntje hoger gelukkig, en we troffen een gynaecoloog die ons erg gerust wist te stellen. Kind lijkt ingedaald! Verder is het devies om vooral laagdrempelig langs te komen als ik het niet vertrouw.
Volgende week weer prikken, de week erop weer een afspraak. Dan bepalen we wanneer ik word ingeleid, met 37 of met 38 weken. Het lijkt er dus op dat ons kindje ergens tussen 13 en 22 juni het levenslicht zal zien. Nouja, dat is nu het plan en plannen kunnen wijzigen, maar toch vind ik het een erg fijn idee. Nog 3-4 weken! Kom ik ineens in het juni lijstje terecht!
Wat fijn dat ze zo adequaat reageren en dat de waarde amper gestegen was... heel fijn! :Y :*

Sterrenmunt, hier doet het echo bureau de geslachtsbepaling met 16 weken ;)
  maandag 21 mei 2012 @ 17:06:00 #217
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111836829
Sterrenmunt babyvision langs de A13 doet vanaf 17wkn geslachtsbepaling.
The way you rock'n'roll
pi_111836973
Sterrenmunt, ik ben met 16 weken bij eentje in Leiderdorp geweest. ¤ 25 voor een geslachtsbepaling.

@Kersjes: ja, ik ben er wel wat rustiger onder nu. Vandaag een druk kind in de buik, rustige dagen zijn wat dat betreft griezeliger. Maar zolang de baby reageert op porren, moet het wel goed zitten lijkt me. Ik vind het ook een fijn idee dat de waarde nauwelijks gestegen is, zit niet opeens op 35 ofzo.

[ Bericht 61% gewijzigd door bodpa09 op 21-05-2012 17:16:09 ]
pi_111839136
Zo, ik ben weer thuis. En ben helemaal kapot :') Het vrijwilligen was toch zwaarder dan ik had verwacht, maar het was weer zo leuk en zo fijn. Ben blij dat ik geweest ben. En nu dan echt even niks meer en genieten van mijn verlof!
En babywasjes! Ik besefte me net dat ik over 2 weken (en een dag) al 37 weken ben en dat dan alles toch echt wel klaar moet zijn :o dus deze week daar even mee aan de slag.

En ik heb een babytje van twee weken oud mogen knuffelen en de fles mogen geven, zo onwijs lief! O+

Covie haar meisje is er, gefeliciteerd! Wat een mooie naam heeft ze gekregen! *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111839504
Bodpa, goed nieuws dat de waarde niet zoveel gestegen is!! En fijn dat ze de situatie zo serieus nemen :).

Marjolijntje doe eens niet :D Ik moet ook nog zoveel en deze week nog werken... Wasjes, laatste inkopen, kamertje is nog niet af... Aaaah!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111842271
Joepie Covie is mama *O* *O* *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 19:07:29 #222
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111842275
Grrrr, we hebben net de hele zolder+vliering afgezocht, maar de kruik die ik voor de jongens had is onvindbaar. Net als mijn voedingskussen }:|
Toen Toby 2 maanden oud was zijn we verhuisd. De kruik had ik toen niet meer nodig, maar het voedingskussen volgens mij wel. Waar hebben die verdomde kabouters het gelaten???
Wat we wel hebben gevonden: magnetronsterilisator, reiswieg, flesjes+bakjes, de wipper.... allemaal babyspul O+
  maandag 21 mei 2012 @ 19:08:46 #223
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_111842353
Gefeliciteerd covie!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_111842455
Bodpa fijn dat er nu een bijna-plan de campagne is. Wordt spannend dus!

Marjolijntje ik vind het stoer hoor dat je het nog gedaan hebt. Maar nu is het tijd om te gaan nestelen hoor ;)

Phaidra hihi leuk he dat besef ineens dat het nu toch echt dichtbij komt, en dan daar meteen overheen die gedachtes van 'ja maar ik moet nog dit en dat en en en...'

Zo en nu moet ik toch echt even gaan shoppen voor dochter. Kom er net achter dat het lieve kind geen korte broeken meer heeft...
pi_111842558
Covie van harte *O* O+

En een goede 20-weken echo voor Freubel *O*
pi_111842786
Irritant is dat he kersjes!
Hopelijk komt t snel boven water!

:') mijn zoon doet vandaag de hele tijd zn t shirt omhoog (geen romper aan, dus blote buik), klopt erop en zegt: baby.
Dus k vraag net aan m, een jongen- of meisjesbaby. Zegt ie: na (ja), dus ik denk mn vraag komt niet aan. Zegt ie daarna: meis O+
mafkees O+
pi_111843863
Gefeliciteerd Covie!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:37:35 #228
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_111843979
*O* Covie gefeliciteerd!
  maandag 21 mei 2012 @ 19:47:25 #229
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111844444
Covie van harte met jullie meisje!

Freubel goede echo, fijn

Gerbera :*

Kersjes succes met zoeken

floris (insert smiley)

Bodpa wat goed dat er een plan is
  maandag 21 mei 2012 @ 19:52:09 #230
265732 Keshet
pi_111844717
Van harte gefeliciteerd Covie! *O*
pi_111847389
Wat lief sonnetje :-)
pi_111849475
Van harte Covie!
Erg mooie naam!
  maandag 21 mei 2012 @ 21:14:09 #233
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111849958
Jaaaaa ze is er!!! Gefeliciteerd Covie! *O*
Wat een leuke naam inderdaad! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 21 mei 2012 @ 21:21:20 #234
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111850457
Sonnetje O+
pi_111853397
Covie, gefeliciteerd! *O* *O*

Sonnetje, wat lief! O+

Heb zelf vandaag een pretecho gehad (met 15w4d). Alles zag er voor nu goed uit *O* Mgoed, kind is wel lekker relaxed, want lag grootste deel van de tijd lekker te slapen :P Waar ik me dan meteen weer wat zorgen over kan maken: is hij niet té rustig?? Mgoed, ik weet ook dat ik zo helemaal niet moet denken. Alles wat ze konden zien, zag er perfect uit in ieder geval :) En hij zit op dit moment 6 dagen in de plus, maar dat kan ook gewoon een groeispurt zijn :+
pi_111854975
Tof Coco O+ *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111857599
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Covie, gefeliciteerd! *O* *O*

Sonnetje, wat lief! O+

Heb zelf vandaag een pretecho gehad (met 15w4d). Alles zag er voor nu goed uit *O* Mgoed, kind is wel lekker relaxed, want lag grootste deel van de tijd lekker te slapen :P Waar ik me dan meteen weer wat zorgen over kan maken: is hij niet té rustig?? Mgoed, ik weet ook dat ik zo helemaal niet moet denken. Alles wat ze konden zien, zag er perfect uit in ieder geval :) En hij zit op dit moment 6 dagen in de plus, maar dat kan ook gewoon een groeispurt zijn :+
Dat deden de mijne ook :')
Druk bewegende kinderen heb k nooit.op een echo gezien.
Floris heeft dat goedgemaakt buiten de buik ;)
pi_111863533
Covie, gefeliciteerd *O*

Hier gaat het weer zwaar rot. Het ging een week prima, ik dacht bijna dat ik van de misselijkheid af was. Sinds vrijdag is het weer mis. Van eten word ik misselijk en ik verdraag geen drinken. Heel soms houd ik een maaltijd binnen. Ik ben sinds vrijdag bijna 3 kilo afgevallen en ik slaap amper meer 's nachts. Nu ben ik sinds half 5 aan het wachten tot ik de huisarts kan bellen, dat kan om 8 uur. Heb nog geen Primperan gekregen dus daar vestig ik nu al mijn hoop op.
Ik geloof dat ik er door heen zit.
pi_111863684
Ach Sola, wat rot! Hopen dat primperan wel het gewenste resultaat heeft :*. Let je goed op uitdrogingsverschijnselen? Omdat je geen drinken verdraagt zal dat best snel kunnen gaan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:23:00 #240
265732 Keshet
pi_111863791
Ah nee toch Sola! Ik hoop met je mee dat Primerapan werkt! En verder wat Phaidra zegt; meld ook echt even dat je geen drinken binnenhoudt! :*

Hoe is het verder met de dikbuikjes hier?
Ik heb heerlijk geslapen, d'n dreumes slaapt nog! Ik hoop dat de 2e ook mijn slaapgenen heeft. :+
Enne; ik begin een buikje te krijgen! :o *O*
pi_111863799
Sonnetje O+

Coco, leuk die echo. Willen jullie eigenlijk weten of het een jongen of meid is?

Sola, ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen! :*

Bijtje, ik wil idd wel meisje achter mijn naam in de OP..
pi_111863875
G'morgen :W

Sterkte Sola :* ik hoop dat je snel opknapt, dit is niks!

Ik heb om 11u de 20 weken echo. En nu heb ik zenuwen. :{
pi_111863885
Coco, foto van de echo! :D
pi_111863930
Klinkt niet goed Sola! Hopelijk kan de dokter je helpen!

Mango, herkenbaar. Maar je zal zien dat alles best in orde is en dat voelt daarna dan dubbel zo goed!
pi_111864012
Sola, ik hoop dat de huisarts kan helpen :*

Mango, succes en veel plezier :*

Mijlpalendag *O* Sorbo, aan jou de eer ;)
pi_111864081
@Sonnetje: mijn moeder & schoonmoeder grapten al dat hij in ieder geval op zn ouders lijkt :+ En ja, ik weet ook wel dat ik me er niet druk om moet maken. Deed ik in eerste instantie ook niet (tijdens de echo), maar tijdje daarna plopte t ineens mn hoofd in :') Maar tis er alweer grotendeels uit, geloof ik. Ga er maar vanuif dat ie zn energie spaart voor na de geboorte, haha.

Thx allen, btw :)

Sola, hopelijk kan de dokter snel iets voor je betekenen. Sterkte! :*

Freub, wij willen het niet weten. Heb wel na 10 min ofzo aan die vrouw gevraagd of zij het had gezien al. Ja dus :D Maar ze zei ook dat ze wel zeker wist dat het ongeoefende oog het niet zou zien met 15w4d. Misschien wel met de 20w echo.

Over 20w echo's gesproken: succes Mango!!
pi_111864093
Mango succes! Logisch dat je de zenuwen hebt. Ik hoop op een mooie echo!

*O* Voor de mijlpalen en het beginnende buikje van Keshet!
pi_111864115
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:32 schreef Mangostine het volgende:
Coco, foto van de echo! :D
Oh, zo goed waren ze niet omdat hij vrijwel de hele tijd gewoon met zn hoofd naar beneden ligt, lekker rusten op de baarmoederwand xD Eens kijken wat ertussen zit :)
pi_111864267
Echofoto's:

SPOILER
pi_111864661
Succes Mango! En veel plezier vooral!

Coco mooi he.. zo'n klein beebje .. zie je dat ruggengraatje helemaal lopen enzo O+

Ik moet nog 4 weken wachten tot ik weer een echo heb, zie ik nu net in mijn agenda ;( :)
pi_111864846
Toch mooi hoor Coco! O+ Dat wordt een knapperd, dat zie je zo ;)

Twinks, duurt lang hè?
pi_111864848
Sola, ik hoop dat je huisarts aktie kan ondernemen, want dit gaat natuurlijk niet zo hè vrouw :*

Mango, succes straks!!

Coco, prachtige echo's O+ enne 't is maar een moment opname hè? Hier was deze baby met de 26 weken echo (3D pretecho enzo :+) behoorlijk rustig, en zelfs met springen, op mijn kop hangen :') (serieus, heupen omhoog om haar zo een paar cm de andere kant op te krijgen) niet in beweging te krijgen... en ik heb echt echt echt geen rustige kindjes in de buik :+ En juist op jouw termijn zijn de kindjes vaak 'maar' een paar uur per dag echt heel erg wakker en voor de rest slapen ze heeeel veel!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:52:10 #253
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111864876
Sola meisje laat ook even je urine controleren hoor. Straks ben je nog uitgedroogd.
The way you rock'n'roll
pi_111864889
Ik ben wel benieuwd of ons kindje zometeen beweeglijk is. Ik voel hem nu wel. Afgelopen vrijdag bij de vk was ie tegen de doppler aan het frotten O+
pi_111864906
Mooi Coco O+. Ik vind die ruggengraat ook altijd zo mooi om te zien!

Mango, heel veel succes! Zenuwen zijn heel normaal :*.

Weer op het werk :O. Kreeg gisteravond opeens enorme hoofdpijn. Met paracetamol naar bed gegaan, maar midden in de nacht was het nog steeds niet gezakt. Stond op het punt om de huisartsenpost te bellen, maar toch besloten nog even te wachten en nog een paracetamol te nemen (geen hoge bloeddruk gehad tot nu toe, hou nu wel wat vocht vast, maar dat komt door het weer, gister nog prima echo gehad) en toen ben ik toch weer in slaap gevallen. Nu is de hoofdpijn bijna weg, maar ik ben supermoe. Nog drie dagen volhouden, ik wil het nu wel heel graag afronden zoals gepland.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111864948
Oef Phaidra, sterkte :*
De laatste loodjes hè, kan me voorstellen dat je het toch netjes wil afmaken.
pi_111865058
Coco mooie echofoto's hoor :)

Covie gefeliciteerd met je dochter *O*

Sola sterkte!

Ik ben er weer, even lang weekend Center Parcs, was heerlijk!
pi_111865102
Pffffff..... Kan iemand die verwarming even uit zetten?
pi_111865176
Mooie echo Coco! O+
Sterkte Solo hoop dat de huisarts n oplossing weet.
Fijn dat de hoofdpijn toch gezakt is Phaidra
pi_111865178
Sola wat naar! :*

Coco das toch wel duidelijk? Mooi hoor :Y

Phaidra sterkte met de laatste loodjes meid.

Ik voel me een kamerolifantje. Hallo vocht, crisis :D
pi_111865273
Ja hou je zoveel vocht vast Clau? :D of eigenlijk niet :D maar :o

Ik heb bij mijn oudste 1 keer een dikke enkel gehad, met 34 weken zwanger... toen was het ook zo mega warm en had ik een stuk gelopen en zei mijn meneer ineens: wow, check je voet :o en daar bleef het bij.. verder helemaal niks, en tot nu toe lijkt het ook nog allemaal prima te gaan qua vocht.. maar ik kan de warmte ook echt wel goed hebben... in 2010 was het ergens tegen de 40 graden toen, en ik was dik (haha) 36 weken zwanger... heeeeerlijk!! O+

Lijkt me wel heel vervelend! (en pijnlijk ook? Of valt dat mee?)

Phaidra, als je het maar in de gaten houdt ;)
pi_111865702
Vervelend Clau.
Ik houd ook nu al vocht vast, in mijn benen. Na een uurtje autorijden zijn mijn enkels al verdwenen. :{ Normaal gesproken heb ik dus nooit last van de warmte, sterker nog, het kan me niet warm genoeg zijn. Nog steeds niet eigenlijk... maar mijn enkels en voeten zeggen dus iets anders.
Mijn vk heeft me vitaminepillen van VSM aangeraden, daar schijnt een werkzame stof in te zitten tegen evt. kuitkrampen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:31:33 #263
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111865782
Oh Sola, wat ellendig... Ik voel met je mee. Hopelijk werkt de Primperan wel goed bij je. En wat DML ook zegt: je urine laten controleren op ketonen. Vooral met deze warmte gaat het uitdrogen harder dan je denkt en daar kun je nog zieker van worden.
Als drinken niet werkt kun je ook proberen op ijsklontjes te zuigen. Heel langzaam en voorzichtig, krijg je toch wat vocht binnen zonder dat je maag in 1 keer veel te verstouwen krijgt. En probeer ook drinkvoeding aan te vragen eventueel. Vocht binnenkrijgen is weliswaar belangrijker dan voedsel, maar je bent nu al zo snel veel afgevallen en dat is ook niet de bedoeling.
Sterkte meis :*

Lekker weggeweest Mereltje! Maar je bent toch niet in de wildwaterbaan geweest mag ik hopen?
;)

Keshet, foto van je buikje graag O+

Tip van Flip:
DRINKEN!!
Zwangere vrouwen hebben sowieso extra vocht nodig. Als het warm is moet je ook meer drinken. 1+1=2 ---> meeeeeeer drinken dus. Zodra je dorst krijgt is het eigenlijk al te laat, je moet goed door blijven drinken zodat je juist geen dorst krijgt. Kan een hoop schelen in hoofdpijn en je duf voelen.
Nou gebruik ik medicijnen waar je dorst van krijgt, mijn strot voelt nu chronisch aan alsof ik de Sahara heb opgelikt :') *nog maar eens de fles aan de mond zet*
pi_111865850
Sterkte bolle buikjes, met dit weer!! Vorig jaar liep ik te puffen, wat was ik blij met mijn plafondventilator!!
pi_111866000
Gefeliciteerd Covie *O*

Ow Sola wat naar he die misselijkheid. Ik heb nog niet naar de huisarts gebeld, had vrijdag het gevoel dat het wat afneemt en ik het zonder medicijnen ook best trek nog. Tja eigenwijs :P Ik kan op zich wel maaltijden en drinken binnenhouden dus wat dat betreft is het kotsen alleen wat vervelend. Morgen eerst even overleg met de VK afwachten. Op de een of andere manier vind ik dat ik daar eerst moet zijn geweest. Alsof het anders niet echt is of zo :{w Morgenavond eerste echo *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111866619
Gooooedemorgen plofkipjes!

Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige. Was erg opgelucht, want maakte me toch een beetje zorgen. Heb het net even lekker van me afgeblogd. :)

19 weken vandaag! Allemachtig, ik zou zomaar halverwege kunnen zijn!

En Kersjes, thanks voor de reminder. Drinken moet ik ook meer doen. Het schiet er zo gemakkelijk bij in.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:11:35 #267
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111866813
Sola, ik hoop dat de huisarts je kan helpen, naar zeg. :(

Ik heb gister de hele dag op het terras gezeten, vandaag op het balkon is de planning. *O*. Ideaal dat verlof, ben straks nog nooit zo bruin geweest denk ik :o

Van vocht vasthouden nog geen last, wel erg veel dorst inderdaad :)

Oh vandaag 35 weken samen met marjolijntje *O* ¡

Straks even naar de vk, ben benieuwd of hij is ingedaald :).

Phaidra, succes nog even, even afronden en dan verlof O+. *O*!
pi_111866942
Goedemorgen allemaal,

Spannend hé, mango, de 20 weken echo, daar was ik ook wel nerveus voor. Coco, wat een prachtige echo, ik blijf het zo'n wonder vinden, het groeien van een baby O+

Wat vervelend dat je zo misselijk bent Sola. Ik hoop dat je inmiddels de dokter te pakken hebt gekregen (en misschien zelfs al het recept hebt gehad)

*O* voor de mijlpalen.

Ik bedenk me net dat ik al een week of 18 geen echo meer heb gehad. Ben zo benieuwd hoe onze kleine er uit ziet, heb echt wel al een beeld in mijn hoofd en ook wel al gedroomd hoe de baby er uitzag maartja.... we moeten maar zien of dat ook echt zo is.

Iemand nog tips om kortademigheid te verminderen? Heb daar zo'n last van de laatste paar weken. Als ik dan in bed ben geklommen en me zo heb gepositioneerd dat ik lekker lig moet ik eerst een half uur uit hijgen voordat mijn adem rustig genoeg is om te kunnen slapen.

Hmm, dit bericht heb ik ongeveer al een uur geleden getypt maar vergeten om op invoeren te klikken 8)7
pi_111866971
Dikke enkels, check
Maar daar had ik al een paar weken 'last' van. Ook de enige plek waar ik vocht vast hou volgens mij. Heb er verder geen last van dus ik vind het wel best, het is mooi weer dus ik kan lekker mijn sandalen aan, ik ben zeer gelukkig.
pi_111867460
Ja, mijlpalendag! 35 weken alweer :D *O* En ook *O* *O* *O* voor alle andere mijlpalen!

Ik heb echt beroerd geslapen vannacht, en ik was nog wel zo moe :') Dus vandaag heerlijk rustig aan doen. En ik ben heel blij dat het nu slipper-weer is! Heb net de stofzuiger aangezet (roomba) en straks nog wat wasjes en dan heb ik mijn activiteiten weer klaar B-)
Morgen dan maar eens achter klossen aan, die kunnen we ook dan maar vast hebben staan. En een kolf, ik wil er eerst een huren. Lijkt me ook dat dat fijn is om vooraf al in huis te hebben toch?

Nog even een dikke :* voor Sola, wat naar meid ;( Ik hoop dat de huisarts je kan helpen.
Verder ben ik moe en echt een enorme zeef :@
pi_111867514
Marjolijntje, je kan meestal 7 dagen per week terecht bij de thuiszorg- of borstvoedingswinkel voor de kolf! Huren is 2 euro nog wat per dag (meestal dan) dus vooraf halen is een duur geintje..
pi_111867741
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef clauwheee het volgende:
Coco das toch wel duidelijk? Mooi hoor :Y
Wel duidelijk ja :D Maar heb er geen van z'n profiel, dat bedoelde ik meer. Maar toch wel heel tof om te zien hoor :) O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:50 schreef Mangostine het volgende:
Toch mooi hoor Coco! O+ Dat wordt een knapperd, dat zie je zo ;)
Hihi, we shall see :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:51 schreef Gerberaatje het volgende:
Coco, prachtige echo's O+ enne 't is maar een moment opname hè? Hier was deze baby met de 26 weken echo (3D pretecho enzo :+) behoorlijk rustig, en zelfs met springen, op mijn kop hangen :') (serieus, heupen omhoog om haar zo een paar cm de andere kant op te krijgen) niet in beweging te krijgen... en ik heb echt echt echt geen rustige kindjes in de buik :+ En juist op jouw termijn zijn de kindjes vaak 'maar' een paar uur per dag echt heel erg wakker en voor de rest slapen ze heeeel veel!
Oh echt? Ik meende uit de reactie van de echomevrouw te begrijpen dat die mini's juist meestal heel wakker zijn en anders makkelijk wakker te krijgen zijn (die vrouw heeft echt heel veel in mijn buik lopen porren, maar kind reageerde er maar heel licht op en bleef gewoon lekker liggen :+). Wel geruststellend, tnc :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:53 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ons kindje zometeen beweeglijk is. Ik voel hem nu wel. Afgelopen vrijdag bij de vk was ie tegen de doppler aan het frotten O+
Dat klinkt tof he? Dat gebons tegen de doppler aan :D

Phaidra: sterkte voor die laatste paar dagen. Nog effe meid :)

Wat jullie zeggen over vocht vasthouden: herkenbaar :D

Hoera voor de mijpalen! *O*

Ik heb gisteren trouwens de kraamzorg aangevraagd. Wat voelt het ineens echt :D
pi_111867751
Gerbera; fijn dat de paracetamol een beetje helpt.
*Moeke modus* En nou niet eigenwijs zijn en weer stoppen he? :P

Coco; mooie echofoto's! Altijd mooi om te zien :Y

Mango; heel veel succes bij de 20 weken echo!

Marjolijntje alweer 35 weken, wauw! En voor alle andere mijlpalen: *O*

Sola; wat naar, Ik hoop echt dat de huisarts je kan helpen. :*

Bodpa; fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden.

En voor alle vochtvasthoudende dames; :*

Sorbootje; fijn dat je goedgekeurd bent.
I found myself alone,
pi_111867781
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:38 schreef Sannne het volgende:
Marjolijntje, je kan meestal 7 dagen per week terecht bij de thuiszorg- of borstvoedingswinkel voor de kolf! Huren is 2 euro nog wat per dag (meestal dan) dus vooraf halen is een duur geintje..
Das een goede tip, thanks! Dan laat ik die nog even achterwege!

En Coco! Ik heb je echo wel gezien maar helemaal vergeten te reageren, mooi! :@ Ik blijf het bijzonder vinden hoor, dat het mogelijk is om zo al naar babytjes te kijken.
pi_111867974
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige. Was erg opgelucht, want maakte me toch een beetje zorgen. Heb het net even lekker van me afgeblogd. :)
Wil je wel eens niet van die enge dingen bloggen, ik mag donderdag pas :{
Maar top dat buikneefje het goed doet ^O^
pi_111868404
Sorbo, zou ik een link mogen naar jouw blog? Ik ben wel heel nieuwsgierig!
pi_111868964
Ja hoor, geen probleem. http://kriebelbuiken.blogspot.com
pi_111869073
^O^ mooi je laatste blog. Ook zo treffend die laatste zin O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111869422
Ja Gerb ik wilde m'n instappers aan doen en dat lukte al niet. En m'n vingers zijn worstjes en doen zeer. Inderdaad veel drinken!

Ik heb een pechdag, gaatje in nieuwe jurkje, gaatje in lievelingsromper zag ik net na wassen, ik laat alles vallen, maak overal vlekken en nu durf ik niet met de auto op pad want die moet vrijdag nog schadevrij ingeruild worden :D.

[ Bericht 1% gewijzigd door clauwheee op 22-05-2012 11:33:41 (En een typegebrek) ]
pi_111869804
Clauwhee :D
Ik kan t me helemaal voorstellen *lol*

*O* voor de mijlpalen. Ik doe mee, 32 weken vandaag.
Oh en ik ga dapper doen, ga naar de kapper :+ haar al thuis gewassen, moet.goedkomen ;)

Mooie echofoto's coco O+

Phaidra, nog eventjes :*
pi_111870050
Zo nou de zomer lijkt echt begonnen samen met alle dames die vorige week verlof hebben gekregen! :D
Ik zit alleen wel binnen nu, in de tuin in de zon is het snikheet, dat hou ik echt nog geen vijf minuten uit. En ik ben vergeten aan (8> te vragen gisterenavond of hij de parasol in het midden van de tuin wilde zetten. Dat ding staat op zo'n enorme voet met een plons water er in. Als ik daaraan ga lopen slepen kan ik direct door naar de kraker en de fysio gok ik... Hij staat nu tegen de schuur dus hij kan nu niet open. Dus ik zit binnen, wel met de tuindeuren heerlijk open.

Vocht: check. Mijn kuiten zijn huge, mijn enkels worden zelfs van een nacht slapen niet meer hun originele formaat. En ik moet echt direct als ik uit bed kom schoenen of slippers aantrekken en die de hele dag aanhouden, anders kom ik na een uur nergens meer in en kan ik dus de deur niet meer uit. Savonds kan ik mijn tenen niet meer bewegen zoveel vocht zit er dan in mijn voeten.
Ach ja, het leven van een zwangere vrouw he :P

*O* *O* voor alle mijlpalen weer vandaag!

Coco mooie echofoto's!

Phaidra succes meid met de allerlaatste daagjes. Het zit er nu echt bijna op! *O*
pi_111870405
*O* *O* Weer tijd voor mijlpalen!! *O* *O*
Hier vandaag ook, 27 weken alweer!! De tijd vliegt echt voorbij!

En Clauwheee, dat zijn echt van die dagen he, dat alles misgaat!

Hier vanmorgen weer een stickertje gekregen bij de VK! Alles goed! :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:47:40 #283
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111872349
Dat vocht vasthouden heb ik gelukkig nog niet zo'n last van. Maar ik zweet me een ongeluk :o
En dat terwijl ik normaal gesproken prima tegen de warmte (zeg maar gerust: hitte) kan! Ik loop me ook zo te ergeren aan al die negatievelingen die nu de hele tijd klagen dat het veel te heet is :{w
Vorige keer ben ik eind augustus bevallen en heb ik het de hele zomer lekker gehad, ik vond de hitte echt niet erg. Maar nu fantaseer ik over zwembaden en verkoelende blokken ijs :?
pi_111873127
Hier gelukkig ook nog geen vocht aan het vasthouden, klinkt naar.

Ik wil ijsjes! Maar we hebben niks meer in de vriezer en ik weet niet of ik vandaag de energie nog ergens vandaan kan peuteren om naar de supermarkt te gaan ;(
pi_111873259
Son ga je naar de kapper ja :o wow! Maar het zal wel schelen dat je zelf al je haar gewassen hebt... Rechtop blijven huh!

Ja mama LeNeHe 8-) ik zal braaf naar je luisteren... O-)

Mijlpalen!! *O*

Ik ging om 10 uur 'even' liggen en heb tot zojuist liggen dutten 8-) I needed that....
pi_111873311
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Hier gelukkig ook nog geen vocht aan het vasthouden, klinkt naar.

Ik wil ijsjes! Maar we hebben niks meer in de vriezer en ik weet niet of ik vandaag de energie nog ergens vandaan kan peuteren om naar de supermarkt te gaan ;(
Ik zou het doen :Y en dan vooral Liuks halen... das even doorbijten om jezelf in beweging te zetten, maar de beloning van de Liuks zijn goud waard :Y

Zelf zit ik te twijfelen om nog even naar de stad te gaan.... :o
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:23:39 #287
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111873640
Lekker uitgerust nu Gerbera!

Zou ik ook wel willen maar ik heb een slaapweigerende peuter en een kleuter die ik over 5 kwartier van school moet halen...

Vanmiddag maar even Liuk's halen bij de supermarkt, dank voor de tip :9
pi_111873818
Oh das wel lastig dan.. ik ben 3 dagen (overdag) kindloos... enerzijds heerlijk, anderzijds mis ik haar nu al :@ moederkloek :+ dus dan maar veel de dag wegslapen, win-win 8-)
pi_111874522
Phaidra succes met de laatste loodjes :*
pi_111874576
Zo! 20 weken echo was prima. Alles netjes aangelegd en in werking. Een beweeglijk en erg groot kindje! Ze schatte me bijna een week verder dan de uitgerekende termijn :o
Het geslacht was kennelijk een paar keer heel duidelijk in beeld, maar wij konden er geen chocola van maken en hebben het maar zo gelaten. :)
pi_111874601
Oh en de placenta zit aan de voorzijde, maar ik voel de baby dus al 5 weken!
pi_111874629
Braaf zo Gerberaatje :+
En ik ben jaloers, ik wil ook slapen. Nou ja, nog 3 dagen werken en dan ben ik uitgewerkt.

O ja en nu heb ik trek in Liuk ijsjes, heb gister Festini perenijsjes gehaald, ook lekker :9
I found myself alone,
pi_111874638
Mango *O* wat fijn dat alles goed was *O*

En iedereen bedankt voor de succes- en sterktewensen. Nog zo'n 3 uur, dan hoef ik nog maar 2 dagen :s).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111874663
Ik denk dat ik zo toch maar even naar de c1000 ga wandelen, ik moet die Liuk ijsjes toch ook maar eens leren kennen :9

Fijn, een goede echo Mango!
pi_111874672
Ja fijn he? Zat ik me daarvoor zo druk te maken. Ik zat op de weg ernaar toe bijna met tranen in mijn ogen van de spanning. :')
En de echoscopiste zei ook bij alles "keurig, keurig, heel mooi". *O*
pi_111874699
Mango *O*

Ik heb mini pas een keer duidelijk gevoeld in de afgelopen weken en af en toe de suggestie van beweging, daar houdt het bij op :{
pi_111874717
Ik moest huilen bij mn 12 weken echo, toen ik zag dat er echtecht een levende baby in mn buik zat, ben ook zo'n muts hoor :') :*
pi_111874740
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik moest huilen bij mn 12 weken echo, toen ik zag dat er echtecht een levende baby in mn buik zat, ben ook zo'n muts hoor :') :*
ik ook! Lekker laten gaan ook. :')
pi_111874810
Mango! Hurray voor de goede echo *O* *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:50 schreef Mangostine het volgende:
Oh en de placenta zit aan de voorzijde, maar ik voel de baby dus al 5 weken!
Oh, echt? Bij mij zit 'ie ook aan de voorzijde, dus ging er eigenlijk al vanuit dat het nog wel een flink aantal weken zou duren. Maar wie weet voel ik het ook al heel binnenkort dan :D O+
pi_111874824
Morjolijntje, onze c1000 heeft geen Liuk. (voor dat je voor niets gaat)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:56:11 #301
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111874842
Ophelia, jouw tijd komt vanzelf joh!

Mango, hoera voor de goede echo *O*

Gerbera, ruilen?
Kom ik de kinderen bij jou dumpen en dan duik ik nog even op de bank. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: