Wel duidelijk jaquote:
Hihi, we shall seequote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:50 schreef Mangostine het volgende:
Toch mooi hoor Coco!Dat wordt een knapperd, dat zie je zo
![]()
Oh echt? Ik meende uit de reactie van de echomevrouw te begrijpen dat die mini's juist meestal heel wakker zijn en anders makkelijk wakker te krijgen zijn (die vrouw heeft echt heel veel in mijn buik lopen porren, maar kind reageerde er maar heel licht op en bleef gewoon lekker liggenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:51 schreef Gerberaatje het volgende:
Coco, prachtige echo'senne 't is maar een moment opname hè? Hier was deze baby met de 26 weken echo (3D pretecho enzo
) behoorlijk rustig, en zelfs met springen, op mijn kop hangen
(serieus, heupen omhoog om haar zo een paar cm de andere kant op te krijgen) niet in beweging te krijgen... en ik heb echt echt echt geen rustige kindjes in de buik
En juist op jouw termijn zijn de kindjes vaak 'maar' een paar uur per dag echt heel erg wakker en voor de rest slapen ze heeeel veel!
Dat klinkt tof he? Dat gebons tegen de doppler aanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:53 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ons kindje zometeen beweeglijk is. Ik voel hem nu wel. Afgelopen vrijdag bij de vk was ie tegen de doppler aan het frotten
Das een goede tip, thanks! Dan laat ik die nog even achterwege!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:38 schreef Sannne het volgende:
Marjolijntje, je kan meestal 7 dagen per week terecht bij de thuiszorg- of borstvoedingswinkel voor de kolf! Huren is 2 euro nog wat per dag (meestal dan) dus vooraf halen is een duur geintje..
Wil je wel eens niet van die enge dingen bloggen, ik mag donderdag pasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige. Was erg opgelucht, want maakte me toch een beetje zorgen. Heb het net even lekker van me afgeblogd.![]()
Ik zou het doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Hier gelukkig ook nog geen vocht aan het vasthouden, klinkt naar.
Ik wil ijsjes! Maar we hebben niks meer in de vriezer en ik weet niet of ik vandaag de energie nog ergens vandaan kan peuteren om naar de supermarkt te gaan
ik ook! Lekker laten gaan ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik moest huilen bij mn 12 weken echo, toen ik zag dat er echtecht een levende baby in mn buik zat, ben ook zo'n muts hoor![]()
Oh, echt? Bij mij zit 'ie ook aan de voorzijde, dus ging er eigenlijk al vanuit dat het nog wel een flink aantal weken zou duren. Maar wie weet voel ik het ook al heel binnenkort danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:50 schreef Mangostine het volgende:
Oh en de placenta zit aan de voorzijde, maar ik voel de baby dus al 5 weken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |