Oh Sola, wat ellendig... Ik voel met je mee. Hopelijk werkt de Primperan wel goed bij je. En wat DML ook zegt: je urine laten controleren op ketonen. Vooral met deze warmte gaat het uitdrogen harder dan je denkt en daar kun je nog zieker van worden.
Als drinken niet werkt kun je ook proberen op ijsklontjes te zuigen. Heel langzaam en voorzichtig, krijg je toch wat vocht binnen zonder dat je maag in 1 keer veel te verstouwen krijgt. En probeer ook drinkvoeding aan te vragen eventueel. Vocht binnenkrijgen is weliswaar belangrijker dan voedsel, maar je bent nu al zo snel veel afgevallen en dat is ook niet de bedoeling.
Sterkte meis
Lekker weggeweest Mereltje! Maar je bent toch niet in de wildwaterbaan geweest mag ik hopen?
Keshet, foto van je buikje graag
Tip van Flip:
DRINKEN!!
Zwangere vrouwen hebben sowieso extra vocht nodig. Als het warm is moet je ook meer drinken. 1+1=2 ---> meeeeeeer drinken dus. Zodra je dorst krijgt is het eigenlijk al te laat, je moet goed door blijven drinken zodat je juist geen dorst krijgt. Kan een hoop schelen in hoofdpijn en je duf voelen.
Nou gebruik ik medicijnen waar je dorst van krijgt, mijn strot voelt nu chronisch aan alsof ik de Sahara heb opgelikt

*nog maar eens de fles aan de mond zet*
.... met gevoel voor drama....