abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111864846
Toch mooi hoor Coco! O+ Dat wordt een knapperd, dat zie je zo ;)

Twinks, duurt lang hè?
pi_111864848
Sola, ik hoop dat je huisarts aktie kan ondernemen, want dit gaat natuurlijk niet zo hè vrouw :*

Mango, succes straks!!

Coco, prachtige echo's O+ enne 't is maar een moment opname hè? Hier was deze baby met de 26 weken echo (3D pretecho enzo :+) behoorlijk rustig, en zelfs met springen, op mijn kop hangen :') (serieus, heupen omhoog om haar zo een paar cm de andere kant op te krijgen) niet in beweging te krijgen... en ik heb echt echt echt geen rustige kindjes in de buik :+ En juist op jouw termijn zijn de kindjes vaak 'maar' een paar uur per dag echt heel erg wakker en voor de rest slapen ze heeeel veel!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:52:10 #253
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111864876
Sola meisje laat ook even je urine controleren hoor. Straks ben je nog uitgedroogd.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111864889
Ik ben wel benieuwd of ons kindje zometeen beweeglijk is. Ik voel hem nu wel. Afgelopen vrijdag bij de vk was ie tegen de doppler aan het frotten O+
pi_111864906
Mooi Coco O+. Ik vind die ruggengraat ook altijd zo mooi om te zien!

Mango, heel veel succes! Zenuwen zijn heel normaal :*.

Weer op het werk :O. Kreeg gisteravond opeens enorme hoofdpijn. Met paracetamol naar bed gegaan, maar midden in de nacht was het nog steeds niet gezakt. Stond op het punt om de huisartsenpost te bellen, maar toch besloten nog even te wachten en nog een paracetamol te nemen (geen hoge bloeddruk gehad tot nu toe, hou nu wel wat vocht vast, maar dat komt door het weer, gister nog prima echo gehad) en toen ben ik toch weer in slaap gevallen. Nu is de hoofdpijn bijna weg, maar ik ben supermoe. Nog drie dagen volhouden, ik wil het nu wel heel graag afronden zoals gepland.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111864948
Oef Phaidra, sterkte :*
De laatste loodjes hè, kan me voorstellen dat je het toch netjes wil afmaken.
pi_111865058
Coco mooie echofoto's hoor :)

Covie gefeliciteerd met je dochter *O*

Sola sterkte!

Ik ben er weer, even lang weekend Center Parcs, was heerlijk!
pi_111865102
Pffffff..... Kan iemand die verwarming even uit zetten?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_111865176
Mooie echo Coco! O+
Sterkte Solo hoop dat de huisarts n oplossing weet.
Fijn dat de hoofdpijn toch gezakt is Phaidra
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_111865178
Sola wat naar! :*

Coco das toch wel duidelijk? Mooi hoor :Y

Phaidra sterkte met de laatste loodjes meid.

Ik voel me een kamerolifantje. Hallo vocht, crisis :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111865273
Ja hou je zoveel vocht vast Clau? :D of eigenlijk niet :D maar :o

Ik heb bij mijn oudste 1 keer een dikke enkel gehad, met 34 weken zwanger... toen was het ook zo mega warm en had ik een stuk gelopen en zei mijn meneer ineens: wow, check je voet :o en daar bleef het bij.. verder helemaal niks, en tot nu toe lijkt het ook nog allemaal prima te gaan qua vocht.. maar ik kan de warmte ook echt wel goed hebben... in 2010 was het ergens tegen de 40 graden toen, en ik was dik (haha) 36 weken zwanger... heeeeerlijk!! O+

Lijkt me wel heel vervelend! (en pijnlijk ook? Of valt dat mee?)

Phaidra, als je het maar in de gaten houdt ;)
pi_111865702
Vervelend Clau.
Ik houd ook nu al vocht vast, in mijn benen. Na een uurtje autorijden zijn mijn enkels al verdwenen. :{ Normaal gesproken heb ik dus nooit last van de warmte, sterker nog, het kan me niet warm genoeg zijn. Nog steeds niet eigenlijk... maar mijn enkels en voeten zeggen dus iets anders.
Mijn vk heeft me vitaminepillen van VSM aangeraden, daar schijnt een werkzame stof in te zitten tegen evt. kuitkrampen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:31:33 #263
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111865782
Oh Sola, wat ellendig... Ik voel met je mee. Hopelijk werkt de Primperan wel goed bij je. En wat DML ook zegt: je urine laten controleren op ketonen. Vooral met deze warmte gaat het uitdrogen harder dan je denkt en daar kun je nog zieker van worden.
Als drinken niet werkt kun je ook proberen op ijsklontjes te zuigen. Heel langzaam en voorzichtig, krijg je toch wat vocht binnen zonder dat je maag in 1 keer veel te verstouwen krijgt. En probeer ook drinkvoeding aan te vragen eventueel. Vocht binnenkrijgen is weliswaar belangrijker dan voedsel, maar je bent nu al zo snel veel afgevallen en dat is ook niet de bedoeling.
Sterkte meis :*

Lekker weggeweest Mereltje! Maar je bent toch niet in de wildwaterbaan geweest mag ik hopen?
;)

Keshet, foto van je buikje graag O+

Tip van Flip:
DRINKEN!!
Zwangere vrouwen hebben sowieso extra vocht nodig. Als het warm is moet je ook meer drinken. 1+1=2 ---> meeeeeeer drinken dus. Zodra je dorst krijgt is het eigenlijk al te laat, je moet goed door blijven drinken zodat je juist geen dorst krijgt. Kan een hoop schelen in hoofdpijn en je duf voelen.
Nou gebruik ik medicijnen waar je dorst van krijgt, mijn strot voelt nu chronisch aan alsof ik de Sahara heb opgelikt :') *nog maar eens de fles aan de mond zet*
.... met gevoel voor drama....
pi_111865850
Sterkte bolle buikjes, met dit weer!! Vorig jaar liep ik te puffen, wat was ik blij met mijn plafondventilator!!
pi_111866000
Gefeliciteerd Covie *O*

Ow Sola wat naar he die misselijkheid. Ik heb nog niet naar de huisarts gebeld, had vrijdag het gevoel dat het wat afneemt en ik het zonder medicijnen ook best trek nog. Tja eigenwijs :P Ik kan op zich wel maaltijden en drinken binnenhouden dus wat dat betreft is het kotsen alleen wat vervelend. Morgen eerst even overleg met de VK afwachten. Op de een of andere manier vind ik dat ik daar eerst moet zijn geweest. Alsof het anders niet echt is of zo :{w Morgenavond eerste echo *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111866619
Gooooedemorgen plofkipjes!

Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige. Was erg opgelucht, want maakte me toch een beetje zorgen. Heb het net even lekker van me afgeblogd. :)

19 weken vandaag! Allemachtig, ik zou zomaar halverwege kunnen zijn!

En Kersjes, thanks voor de reminder. Drinken moet ik ook meer doen. Het schiet er zo gemakkelijk bij in.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:11:35 #267
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111866813
Sola, ik hoop dat de huisarts je kan helpen, naar zeg. :(

Ik heb gister de hele dag op het terras gezeten, vandaag op het balkon is de planning. *O*. Ideaal dat verlof, ben straks nog nooit zo bruin geweest denk ik :o

Van vocht vasthouden nog geen last, wel erg veel dorst inderdaad :)

Oh vandaag 35 weken samen met marjolijntje *O* ¡

Straks even naar de vk, ben benieuwd of hij is ingedaald :).

Phaidra, succes nog even, even afronden en dan verlof O+. *O*!
pi_111866942
Goedemorgen allemaal,

Spannend hé, mango, de 20 weken echo, daar was ik ook wel nerveus voor. Coco, wat een prachtige echo, ik blijf het zo'n wonder vinden, het groeien van een baby O+

Wat vervelend dat je zo misselijk bent Sola. Ik hoop dat je inmiddels de dokter te pakken hebt gekregen (en misschien zelfs al het recept hebt gehad)

*O* voor de mijlpalen.

Ik bedenk me net dat ik al een week of 18 geen echo meer heb gehad. Ben zo benieuwd hoe onze kleine er uit ziet, heb echt wel al een beeld in mijn hoofd en ook wel al gedroomd hoe de baby er uitzag maartja.... we moeten maar zien of dat ook echt zo is.

Iemand nog tips om kortademigheid te verminderen? Heb daar zo'n last van de laatste paar weken. Als ik dan in bed ben geklommen en me zo heb gepositioneerd dat ik lekker lig moet ik eerst een half uur uit hijgen voordat mijn adem rustig genoeg is om te kunnen slapen.

Hmm, dit bericht heb ik ongeveer al een uur geleden getypt maar vergeten om op invoeren te klikken 8)7
pi_111866971
Dikke enkels, check
Maar daar had ik al een paar weken 'last' van. Ook de enige plek waar ik vocht vast hou volgens mij. Heb er verder geen last van dus ik vind het wel best, het is mooi weer dus ik kan lekker mijn sandalen aan, ik ben zeer gelukkig.
pi_111867460
Ja, mijlpalendag! 35 weken alweer :D *O* En ook *O* *O* *O* voor alle andere mijlpalen!

Ik heb echt beroerd geslapen vannacht, en ik was nog wel zo moe :') Dus vandaag heerlijk rustig aan doen. En ik ben heel blij dat het nu slipper-weer is! Heb net de stofzuiger aangezet (roomba) en straks nog wat wasjes en dan heb ik mijn activiteiten weer klaar B-)
Morgen dan maar eens achter klossen aan, die kunnen we ook dan maar vast hebben staan. En een kolf, ik wil er eerst een huren. Lijkt me ook dat dat fijn is om vooraf al in huis te hebben toch?

Nog even een dikke :* voor Sola, wat naar meid ;( Ik hoop dat de huisarts je kan helpen.
Verder ben ik moe en echt een enorme zeef :@
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111867514
Marjolijntje, je kan meestal 7 dagen per week terecht bij de thuiszorg- of borstvoedingswinkel voor de kolf! Huren is 2 euro nog wat per dag (meestal dan) dus vooraf halen is een duur geintje..
pi_111867741
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef clauwheee het volgende:
Coco das toch wel duidelijk? Mooi hoor :Y
Wel duidelijk ja :D Maar heb er geen van z'n profiel, dat bedoelde ik meer. Maar toch wel heel tof om te zien hoor :) O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:50 schreef Mangostine het volgende:
Toch mooi hoor Coco! O+ Dat wordt een knapperd, dat zie je zo ;)
Hihi, we shall see :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:51 schreef Gerberaatje het volgende:
Coco, prachtige echo's O+ enne 't is maar een moment opname hè? Hier was deze baby met de 26 weken echo (3D pretecho enzo :+) behoorlijk rustig, en zelfs met springen, op mijn kop hangen :') (serieus, heupen omhoog om haar zo een paar cm de andere kant op te krijgen) niet in beweging te krijgen... en ik heb echt echt echt geen rustige kindjes in de buik :+ En juist op jouw termijn zijn de kindjes vaak 'maar' een paar uur per dag echt heel erg wakker en voor de rest slapen ze heeeel veel!
Oh echt? Ik meende uit de reactie van de echomevrouw te begrijpen dat die mini's juist meestal heel wakker zijn en anders makkelijk wakker te krijgen zijn (die vrouw heeft echt heel veel in mijn buik lopen porren, maar kind reageerde er maar heel licht op en bleef gewoon lekker liggen :+). Wel geruststellend, tnc :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:53 schreef Mangostine het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ons kindje zometeen beweeglijk is. Ik voel hem nu wel. Afgelopen vrijdag bij de vk was ie tegen de doppler aan het frotten O+
Dat klinkt tof he? Dat gebons tegen de doppler aan :D

Phaidra: sterkte voor die laatste paar dagen. Nog effe meid :)

Wat jullie zeggen over vocht vasthouden: herkenbaar :D

Hoera voor de mijpalen! *O*

Ik heb gisteren trouwens de kraamzorg aangevraagd. Wat voelt het ineens echt :D
pi_111867751
Gerbera; fijn dat de paracetamol een beetje helpt.
*Moeke modus* En nou niet eigenwijs zijn en weer stoppen he? :P

Coco; mooie echofoto's! Altijd mooi om te zien :Y

Mango; heel veel succes bij de 20 weken echo!

Marjolijntje alweer 35 weken, wauw! En voor alle andere mijlpalen: *O*

Sola; wat naar, Ik hoop echt dat de huisarts je kan helpen. :*

Bodpa; fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden.

En voor alle vochtvasthoudende dames; :*

Sorbootje; fijn dat je goedgekeurd bent.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_111867781
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:38 schreef Sannne het volgende:
Marjolijntje, je kan meestal 7 dagen per week terecht bij de thuiszorg- of borstvoedingswinkel voor de kolf! Huren is 2 euro nog wat per dag (meestal dan) dus vooraf halen is een duur geintje..
Das een goede tip, thanks! Dan laat ik die nog even achterwege!

En Coco! Ik heb je echo wel gezien maar helemaal vergeten te reageren, mooi! :@ Ik blijf het bijzonder vinden hoor, dat het mogelijk is om zo al naar babytjes te kijken.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111867974
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige. Was erg opgelucht, want maakte me toch een beetje zorgen. Heb het net even lekker van me afgeblogd. :)
Wil je wel eens niet van die enge dingen bloggen, ik mag donderdag pas :{
Maar top dat buikneefje het goed doet ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')