abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111772988
Ja ik kan het me helemaal voorstellen hoor, het leek ook de heersen op de opvang toen ik net krap 8 weken zwanger was... en toen kreeg ik ook nog een assistent aan de lijn die zei dat het sowieso ongevaarlijk was :') dikke vette klacht ingediend in elk geval, want dat mijn kind eraan kon overlijden voor de 20 weken vond ik niet in de categorie ongevaarlijk vallen...

Bloed geprikt en ik bleek het al te hebben gehad, goddank.. dus ik snap de onzekerheid!

Wat ik begreep van diverse artsen na dit voorval is dat het tot een week of 13/14 erg gevaarlijke gevolgen kan hebben, tot een week of 20 kan het bloedarmoede veroorzaken...

Maar goed dat je er even verder naar laat kijken :Y
pi_111774328
goedemorgen dames!

Eindelijk is het zover! Mijn dametje is ook aan de buitenkant te voelen :D Gisteren gebarbequed bij vriendinnen en toen voelde ik al een hoop gedraai en getrappel in mijn buik. En toen hebben ze het allemaal kunnen voelen. Heel leuk O+

Verder bij mij alles rond en gezond :P

Oh en als reactie op de discussie jongen of meisje. Wij hadden geen voorkeur, we hoopten alleen op een gezond kindje. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die wel een voorkeur hebben, prima.. ieder zijn ding :)
pi_111774902
Goedemorgen. Wat heerlijk vanaf afgelopen donderdag vrij gehad en had het echt heel erg nodig merk ik.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 20 mei 2012 @ 12:47:06 #79
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111777240
Skoap, lekker weer helemaal opgeladen.

Gerbera, wat balen zeg... Misschien vandaag gewoon even een slechte dag?

Leuk Kwisted!

En ik hou er normaal al niet van als vreemde mensen precies denken te weten wat mijn (al dan niet verborgen) verlangens zijn, maar als ik zwanger ben dus al helemaal niet. Het gaat hier verdorie niet om dat je liever een cola dan een sinas hebt, maar over je bloedeigen KIND!
Nou hoorde ik laatst dus over iemand die inderdaad doorgaat voor het o zo gewenste meisje. Ze heeft 4 jongens en is nu pril zwanger van de 5e. Wat zal zij boos en teleurgesteld zijn als blijkt dat het weer een jongen wordt...
.... met gevoel voor drama....
  zondag 20 mei 2012 @ 13:02:55 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111777738
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef maffemuts het volgende:
Oh en vwb geslachtsdrift van sommige mensen... als ze het mij nu vragen (ook na diverse flauwe opmerkingen aangezien wij ook van beide 1 'gezond' exemplaar hebben lopen), geef ik aan dat dit of een aliën wordt of een she-male ... einde discussie, en de tegenpartij weet niet wat hij/zij moet zeggen :+ _O-
Bhahaha _O- Geweldig! O+ Die ga ik onthouden :D

He gats Gerbera, wat vervelend -O- :*

Ik heb echt 11 uur geslapen en zei vanochtend tegen mn man bij het ontbijt: ik ben nog moe :') Whaha. Nou, gelukkig lekker rustige zondag O+ manlief is enorm lief aan het opruimen enzo, ik zeg dat dan niet al te aardig :@ maar ondertussen gaat ie wel van alles doen, echt heerlijk. O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 20 mei 2012 @ 13:17:41 #81
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111778267
Hmm, ik word er gewoon voor gestraft dat ik gister naar het feestje was en het zo goed ging. Kan vandaag weer helemaal niks binnenhouden :(
.... met gevoel voor drama....
pi_111778869
Tis niet eerlijk he Kersjes :(

Over het geslacht en dat andere mensen het allemaal beter weten.

Tja, ik kom er meer en meer achter dat dat in de kringen waar ik mij in begeef ook zo is :{
En ik praat er gewoon maar niet meer teveel over. Wij hebben ons standpunt bepaald in bepaalde dingen .. en daar zullen mensen altijd iets van vinden.

Maar hoe het dan af en toe gebracht wordt.. zo opdringend :{
Laat ons gewoon lekker ons ding doen!

Eerst waren we er vol van overtuigd dat we het geslacht van ons kindje niet wilden weten dadelijk met de 20-wekenecho.
Nu bekruipt me meer en meer het gevoel dat ik het eigenlijk wel graag zou willen weten. Al moet je altijd in je achterhoofd houden dat de realiteit totaal anders kan zijn (zo was het onlangs bij een vriendin van ons.. zou een meisje krijgen en er kwam een jongen uit .. haar hele leven stond op zijn kop want zij had zich daar helemaal op in gesteld).

En de vraag is dan: kun je hier dan mee omgaan als de realiteit anders blijkt?

Heel veel mensen vragen inderdaad aan ons: Enne, weten jullie al wat het wordt? Willen jullie weten wat het wordt .. en dat we dan nee zeggen .. daar zijn mensen echt verontwaardigd over. Dat schijnt niet meer te kunnen anno 2012 met alle technieken heden ten daags :')

En als we het dan toch weten houden we het gewoon lekker voor onszelf :P .. Ik heb prima aan mezelf bewezen dat ik zulke 'geheimen' kan bewaren .. getuige het feit dat ik mijn zwangerschap zo lang voor iedereen verborgen heb kunnen houden. Op een paar mensen na dan die ontzettend dicht bij ons staan en waarmee we het graag willen delen. En waarvan we weten dat zij het nooit zouden doorbrieven aan anderen.

Ondertussen gaat het hier allemaal zijn gangetje. Lichamelijk ben ik helemaal opgeknapt van al het teveel gedane in de afgelopen dagen. Vandaag rustig aan, morgen een 5-daagse (lange!) werkweek voor de boeg. Dus al mijn energie ga ik daarvoor bewaren.

En straks weer een buikfoto maken! Ikzelf merk het verschil niet zo maar manlief zegt dat ie echt wel duidelijk verschil ziet met 4 weken geleden! De bedoeling is dat we iedere 4 weken een buikfoto maken :) ... Zal mij benieuwen hoe deze weer anders is t.o.v. de vorige :)
pi_111779169
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Tis niet eerlijk he Kersjes :(

Over het geslacht en dat andere mensen het allemaal beter weten.

Tja, ik kom er meer en meer achter dat dat in de kringen waar ik mij in begeef ook zo is :{
En ik praat er gewoon maar niet meer teveel over. Wij hebben ons standpunt bepaald in bepaalde dingen .. en daar zullen mensen altijd iets van vinden.

Maar hoe het dan af en toe gebracht wordt.. zo opdringend :{
Laat ons gewoon lekker ons ding doen!

Eerst waren we er vol van overtuigd dat we het geslacht van ons kindje niet wilden weten dadelijk met de 20-wekenecho.
Nu bekruipt me meer en meer het gevoel dat ik het eigenlijk wel graag zou willen weten. Al moet je altijd in je achterhoofd houden dat de realiteit totaal anders kan zijn (zo was het onlangs bij een vriendin van ons.. zou een meisje krijgen en er kwam een jongen uit .. haar hele leven stond op zijn kop want zij had zich daar helemaal op in gesteld).

En de vraag is dan: kun je hier dan mee omgaan als de realiteit anders blijkt?

Heel veel mensen vragen inderdaad aan ons: Enne, weten jullie al wat het wordt? Willen jullie weten wat het wordt .. en dat we dan nee zeggen .. daar zijn mensen echt verontwaardigd over. Dat schijnt niet meer te kunnen anno 2012 met alle technieken heden ten daags :')

En als we het dan toch weten houden we het gewoon lekker voor onszelf :P .. Ik heb prima aan mezelf bewezen dat ik zulke 'geheimen' kan bewaren .. getuige het feit dat ik mijn zwangerschap zo lang voor iedereen verborgen heb kunnen houden. Op een paar mensen na dan die ontzettend dicht bij ons staan en waarmee we het graag willen delen. En waarvan we weten dat zij het nooit zouden doorbrieven aan anderen.

Ondertussen gaat het hier allemaal zijn gangetje. Lichamelijk ben ik helemaal opgeknapt van al het teveel gedane in de afgelopen dagen. Vandaag rustig aan, morgen een 5-daagse (lange!) werkweek voor de boeg. Dus al mijn energie ga ik daarvoor bewaren.

En straks weer een buikfoto maken! Ikzelf merk het verschil niet zo maar manlief zegt dat ie echt wel duidelijk verschil ziet met 4 weken geleden! De bedoeling is dat we iedere 4 weken een buikfoto maken :) ... Zal mij benieuwen hoe deze weer anders is t.o.v. de vorige :)
Verontwaardigd omdat je niet wilt weten wat het geslacht is? :D _O- Ik geloof dat ik ze heel hard uit zou lachen :+ Hier alleen verbazing, omdat men het inderdaad wel verwacht (dat je het wilt weten).

Als het in de realiteit anders zou blijken te zijn, kun je er natuurlijk wel mee omgaan. De mens is heel flexibel. Wat als je kindje een afwijking blijkt te hebben? Zal effe slikken zijn, maar daarna vind je ook je weg wel :)
  zondag 20 mei 2012 @ 14:02:08 #84
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111779840
Kersjes en Gerberaatje :* wat vervelend voor jullie beide

vamp goed dat je nog even laat testen

Ik ben niet vooruit te branden vandaag, gelukkig is het lekker hang in de tuin weer!
  zondag 20 mei 2012 @ 14:02:17 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111779852
Kersjes wat vervelend.. :* Sterkte meis!

Twinkle, bizar he. Ook dat vooringenomen, dat ze jullie idd niet eens de keuze laten. -O- of geïnteresseerd zijn daarin, laat ik het zo zeggen dan.. :? Gek he? Iedereen kan daar toch andere ideeën over hebben, dat geeft toch niet? Vaag dat je dan niet gewoon op een normale manier in gesprek kan gaan erover.
Maar idd meis, doe lekker wat je zelf wilt :* grappig dat je er nu toch iets anders over denkt en het toch leuk vindt om te weten met de 20w echo :D En idd, zekerheid geeft het alsnog niet :+
Succes met je werkweek meis! :*
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 14:05:20 #86
309370 Nanadu
pi_111779994
Ook weer terug van een paar dagen weg in limburg. We hebben gelukkig lekker weer gehad en de meeste tijd buiten doorgebracht. Er waren ook twee andere meiden bij van 3 en 5, dus mijn meisje heeft zich prima vermaakt. Vandaag een dagje om lekker bij te komen, want het waren intensieve dagen (o.a een fietstocht van een uur heen en uur terug en de volgende dag een lange wandeling in het bos). Ondertussen zijn mijn man en mijn vader druk in de slaapkamer van de kids bezig geweest. Er ligt nu een nieuwe vloer in , de inbouwkasten zijn eruit en een deel van de muur die erachter zat is opgeknapt. Er moet nog veel gedaan worden, maar ben blij dat er al een begin is gemaakt.

Redelijk bijgelezen hier en ik zag dat er een kloon uit de kast was. Nogmaals gefeliciteerd Vamp *O*

Ook een hele bubs met verlof *O* *O* Nu lekker genieten ^O^
  zondag 20 mei 2012 @ 14:09:26 #87
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111780184
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:02 schreef pardijntje het volgende:
Kersjes en Gerberaatje :* wat vervelend voor jullie beide

vamp goed dat je nog even laat testen

Ik ben niet vooruit te branden vandaag, gelukkig is het lekker hang in de tuin weer!
Hang in de tuin weer? Het giet hier! :{
pi_111780320
Zo vannacht weer gewoon slecht geslapen, het heeft weer heerlijk gerommeld en dan zo 's morgens tegen 7 uur zakt het helemaal weer weg.

Vanmorgen lekker gewandeld met moeders en nu de rest van de middag maar een beetje in de tuin liggen.

Gerbera en kersjes :* doe het lekker rustig aan vandaag, het is toch helemaal geen weer om druk bezig te zijn.
pi_111780396
quote:
15s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:09 schreef KatyM het volgende:

[..]

Hang in de tuin weer? Het giet hier! :{
:? Ik heb echt net de was buiten opgehangen om te drogen :D
  zondag 20 mei 2012 @ 14:15:52 #90
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111780481
quote:
2s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef covie het volgende:

[..]

:? Ik heb echt net de was buiten opgehangen om te drogen :D
:o echt? Welke regio is dat? Dan pak ik nu de auto. In Amsterdam giet het ongeveer al de hele ochtend ;(.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:22:12 #91
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111780746
Echt? Ik heb stralende zon en zo'n 23 graden!

Nanadu klinkt als een paar fijne dagen
pi_111780876
Hier ook een stralend zonnetje :Y

En een collega die niet ophield voor ik had gezegd of ik een voorkeur voor een jongetje of een meisje had |:(
  zondag 20 mei 2012 @ 14:25:18 #93
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111780895
Nanadu fijn dat je het lekker hebt gehad, en dat de kinderkamers opschieten is ook heerlijk he! :D O+

Hier idd ook een zonnetje, ga zo ff buiten zitten denk ik :D
  zondag 20 mei 2012 @ 14:26:42 #94
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111780967
Alleen in deze regio zulk weer dus, bah :{, nu baal ik nog harder.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:30:40 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_111781171
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Gerbera, anders hadden we kunnen ruilen :')
Serieus, iemand had zelfs het lef om me te zeggen "Jaaaaa, dat zeg je nou wel, maar nu loop je wel mooi een dochter mis. En je kan ook niet zeggen dat je niet blij bent met een 3e jongen, of wel soms?"
Ik: :?
Ben maar weggelopen, anders was het verkeerd afgelopen ben ik bang o|O
Ik hoor hier niet meer thuis, maar zo herkenbaar. Bij mijn 4e zwangerschap heb ik dan ook steeds geantwoord toen mensen zeiden 'nu hoop je zeker wel op een meisje he', 'nee en als het weer een jongen is gaan we ook niet door tot we een meisje krijgen }:| '. Onder het mom, laat ik ze maar voor zijn :')

Maar ik kwam ff kijken hoe het hier gaat, bijtje84, alles ok?

Gerbera en kersjes en iedereen die het nodig heeft, sterkte :*
pi_111781844
Gerbera en Kersjes wat vervelend :(

Pfff we zijn eindelijk begonnen met het leegruimen en uitzoeken van de zolder. Mijn man en ik zag er beide enorm tegen op. Gaat gelukkig best wel snel. We zijn al over de helft. Dan kunnen we straks een logeerplek op zolder maken en de logeerkamer wordt dan de babykamer O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111782592
Gerbera en Kersjes, sterkte :*

Skoap lekker, fijn dat t opschiet!

Hier ligt ook het laminaat op de babykamer! Hulde voor mijn meneer die dat even in een ochtendje doet _O_

Ik ben het hele weekend al strontchagrijnig en vind mezelf daarom stom. Bah, ik heb nul reden om te klagen maar toch zit ik niet zo lekker in m'n vel..
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111785446
Dank dames :* het zal een combi zijn van dingen, maar ik doe gewoon al nagenoeg helemaal niks.. dus het valt wel een beetje tegen.. Resultaat is wel dat ik nu nóg minder mag van mijn meneer :') O+ heel lief, maar ik kan wel een beetje opzien tegen de komende 9-11 weken..

Maargoed, weinig aan te doen hè? Wel nog even een flink goede jankbui gehad vanmorgen :P ik & janken is vrij zeldzaam, dus dit luchte wel even fijn op!

Kers :* maar, je hebt gisteren wel even flink kunnen genieten van een goede dag... nog even, dan zit het erop! Er komt mooi weer aan komende week... :*

Skoap, valt dan toch wel weer mee hè? Het is even een kwestie van schouders eronder zetten en dan sla je jezelf voor je kop dat je het niet eerder hebt gedaan :+ zo vraag ik me nog steeds af waarom we hier 2 kids nodig hebben om het huis op orde te krijgen :P tot de simpelste dingen...

Phaidra :* hormonen sucks sometimes :Y
pi_111787429
Ook hier stralend weer eigenlijk! Lekker aan m'n (marktplaats koopje) fiets gesleuteld, moesten nog een aantal dingetjes gefixt worden :). Voor straks nog een mooi kinderzitje regelen en dan heb ik een echte nep mama fiets ;). Hier ook begonnen met het kamertje, een wandje is gestuukt en het behang is besteld. En ik heb zo'n zin om het in te richten! A.s donderdag komen de meubeltjes... Maar daar kan ik nog niks mee, want eerst behangen enzo. Maar in m'n hoofd ziet het er erg leuk uit ;)

Ohja, enne hormonen... Rare dingen! Nou ben ik al een snelle jankerd, maar nu jank ik soms om niks... Oh en Ik ben saai, want snel moe en nergens zin in... Arme (8> . En aankomende week 28 weken...waaahhhh nog maar twaalf weken! (14 max)...pfffff
pi_111789877
Gaat snel he SE :D

Hier vandaag niet veel nuttigs gedaan... en inderdaad 4 dagen stralend weer gehad 8-)
En als ik de weerberichten mag geloven blijft dat voorlopig ook wel zo 8-)

Nog zoveel te doen hier, maar zo weinig zin. Ben echt niet vooruit te branden met warmer weer :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')