Tis niet eerlijk he Kersjes
Over het geslacht en dat andere mensen het allemaal beter weten.
Tja, ik kom er meer en meer achter dat dat in de kringen waar ik mij in begeef ook zo is
En ik praat er gewoon maar niet meer teveel over. Wij hebben ons standpunt bepaald in bepaalde dingen .. en daar zullen mensen altijd iets van vinden.
Maar hoe het dan af en toe gebracht wordt.. zo opdringend
Laat ons gewoon lekker ons ding doen!
Eerst waren we er vol van overtuigd dat we het geslacht van ons kindje niet wilden weten dadelijk met de 20-wekenecho.
Nu bekruipt me meer en meer het gevoel dat ik het eigenlijk wel graag zou willen weten. Al moet je altijd in je achterhoofd houden dat de realiteit totaal anders kan zijn (zo was het onlangs bij een vriendin van ons.. zou een meisje krijgen en er kwam een jongen uit .. haar hele leven stond op zijn kop want zij had zich daar helemaal op in gesteld).
En de vraag is dan: kun je hier dan mee omgaan als de realiteit anders blijkt?
Heel veel mensen vragen inderdaad aan ons: Enne, weten jullie al wat het wordt? Willen jullie weten wat het wordt .. en dat we dan nee zeggen .. daar zijn mensen echt verontwaardigd over. Dat schijnt niet meer te kunnen anno 2012 met alle technieken heden ten daags
En als we het dan toch weten houden we het gewoon lekker voor onszelf

.. Ik heb prima aan mezelf bewezen dat ik zulke 'geheimen' kan bewaren .. getuige het feit dat ik mijn zwangerschap zo lang voor iedereen verborgen heb kunnen houden. Op een paar mensen na dan die ontzettend dicht bij ons staan en waarmee we het graag willen delen. En waarvan we weten dat zij het nooit zouden doorbrieven aan anderen.
Ondertussen gaat het hier allemaal zijn gangetje. Lichamelijk ben ik helemaal opgeknapt van al het teveel gedane in de afgelopen dagen. Vandaag rustig aan, morgen een 5-daagse (lange!) werkweek voor de boeg. Dus al mijn energie ga ik daarvoor bewaren.
En straks weer een buikfoto maken! Ikzelf merk het verschil niet zo maar manlief zegt dat ie echt wel duidelijk verschil ziet met 4 weken geleden! De bedoeling is dat we iedere 4 weken een buikfoto maken

... Zal mij benieuwen hoe deze weer anders is t.o.v. de vorige