abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111721123
Zwangerschap & geboorte deel 965

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
13 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

8 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Keshet
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: Sterrenmunt

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door bijtje84 op 22-05-2012 11:30:40 ]
pi_111721199
En met deze post gooide ik het vorige deel dicht:

Kersjes nee voor die paar cm had ik het ook niet gedaan hoor! Stomme klossen... Ons bed is nu 60cm hoog. Tja dat is 20cm te laag, dus wij zullen wel moeten helaas.

Gerb jep hier ook enorme schoppen en draaien en weet ik wat ze daar binnen allemaal uitvoeren. De grote verbouwing is er niks bij!

En harde buiken. Terwijl ik stil op de bank zit te zitten... Bloeddruk is trouwens keurig, 125/65 vanmiddag.

Katy ook verlof jeej! *O* geniet er van! Haha mooi verlof cadeau voor jezelf ;)
pi_111721267
Volgens mij mocht Regenboogjes in de lijst al omgezet worden in Keshet :D
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:08:00 #4
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111722389
*BUUUUUUUUUURP*
Godsamme, dat constante boeren ga ik in ieder geval niet missen hoor :N
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:30:36 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111723547
He gats wat een naar verhaal Estrys :o ;( bah..

Nou, gister dan wel vrij gehad maar vandaag gewerkt en me nog uitgesloofd ook, en dan vanavond ook nog uit eten met mn collega's... Pfff. Heel gezellig hoor, maar damn, hoofdpijn van de vermoeidheid nu.

Verder gaat het goed, het ploppen wordt echt bijna schoppen :o O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111728892
Ik ben goedgekeurd door de vk :D
Bloeddruk goed, hartje goed, kindje druk aan het bewegen.

Dinsdag de 20w echo. We hebben bedacht dat de echoscopist niet expliciet op zoek hoeft naar het geslacht, maar dat als het toevallig in beeld verschijnt, ok is. Laten we het over aan de baby :+

Mijn jurk gaat trouwens lukken, wordt een beetje ruimer vermaakt bij de taille en dan zie je eigenlijk niks van een buikje...
Foto's over 2 wk! :)
pi_111729789
Ow spannend mango, blij dat de baby tot nu toe goedgekeurd is:)

Nu lekker mijn mandje in, het is een avond van brainstormen geweest voor weer een nieuw filmpje. 2 eigenlijk haha maar ja zo gaat dat he. Nu even naar rustige klingel klangel muziek luisteren in bed of misschien toch lekker een filmpje.

Dames weltrusten :D
Je vader
pi_111732789
Zo. Ik ben terug. Alle babies braaf gewacht tot mijn terugkomst?
pi_111732800
Oh moeders berg je zonen op!! Sorboooo is terugggggggg!!

:*

Hoe wast?

Ik ben 31 weken zwanger vandaag! Nog maximaal 11 weken :o *slik*
pi_111732809
Het was goddelijk (op dat dieptepunt waar ik in de stromende regen in de berm stond te kotsen na). Lekker uitgedijd.

En jemig hoe kom jij ineens zo lang zwanger?
pi_111732822
Pics? (van het uitdijen, niet van het kotsen aub...) hoe waren de Liuks? :9

Ja ik weet het niet :? Ineens, zomaar. Sowieso eng, over 10 weken is mijn grote 2. 2 !!!! Zijn wel heel veel dingen om in 1 keer te behappen :o ;)
pi_111732835
Haha herkenbaar gerbera :D
Damn dan is mijn grote over 8 weken 2 :o
pi_111733007
Sorbo, WB!! Dat dieptepunt klinkt *niet* fijn, maar de rest wel!

Gerbera, 31 weken!! *O*
Zelf ben ik vandaag al 35 weken, my god...

Adesse, gister helemaal vergeten, maar jij ook welkom terug! Moest laatst bij het doorlezen van de lijst in de OP nog aan je denken. Leuk dat je nu wat meer mee gaat posten!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111733067
Wauw ik heb zo lekker geslapen! :D Zelfs niet wakker geworden om te plassen!! Niet wakker geworden bij het draaien niks! Dat is in weken niet gebeurd *O*

sorbo weer terug! :D Fijn dat je het leuk hebt gehad en idd pics van het uitdijen aub!

Wow phaidra mooie mijlpaal *O*
35 weken alweer!
  zaterdag 19 mei 2012 @ 08:51:13 #15
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111733086
Sorbo, welcome back! En vertel op, wat heb je allemaal voor lekkers gegeten??

Covie, wat fijn zeg, zo'n nachtje lekker slapen :Y

Vanmorgen op de weegschaal gaan staan. Jeetje :o Ik zit 1,5 kilo boven startgewicht!
Met mijn huidige eetpatroon is niks meer mis. (en laten we vooral het vele snaaien niet vergeten :@ )
pi_111733124
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 09:05:43 #17
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111733208
Oeh Covie, ik duim met je mee!!
Wat leuk dat jullie zo tegelijk zwanger zijn trouwens! *;

En je weet wat ze zeggen over ineens een nacht goed slapen hè?! :+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 19 mei 2012 @ 09:17:37 #18
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111733342
Covie, hopelijk lukt het draaien.

Zo, wij gaan zometeen naar het 40-jarig huwelijksfeest van oom en tante van M. Er komen allemaal mensen die we al lang niet meer gezien hebben, ik mag dus ongegeneerd gaan pronken met mijn buik!
pi_111733592
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 09:17 schreef Kersjes het volgende:
Covie, hopelijk lukt het draaien.

Zo, wij gaan zometeen naar het 40-jarig huwelijksfeest van oom en tante van M. Er komen allemaal mensen die we al lang niet meer gezien hebben, ik mag dus ongegeneerd gaan pronken met mijn buik!
Veel plezier!! Dat moeten de ouders van C zijn toch? Feliciteer ze dan ook maar van hun oude overbuurtjes ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111733676
Sterker nog... mijn ouders hebben maar liefst 3 zwangere dochters op moment :')
39wk, 38 wk en 30 wk zwanger nu :P
Erg bijzonder en superleuk hoor O+

En isis ik weet het niet.. is dat ook weer een voorteken?
Volgens mij heb ik elk voorteken al gehad :') behalve een echte wee. :D

Kersjes veel plezier!!! Lekker pronken met je buik, leuk hoor! O+
pi_111733770
Covie, dat is zeker bijzonder O+. Voor allemaal ook de eerste? Ik duim ook voor de draaipoging, bizar dat 'ie zo laat nog in stuit is gaan liggen :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111734267
Beter dat ik vandaag rustig aan ga doen .. de afgelopen 2 dagen hebben hun tol geeist :')

Wanneer leer ik nou eens dat ik nog maar op de helft van mijn krachten ben door de zwangerschap :') .. Ik onderschat het iedere keer weer :D
pi_111734440
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 10:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Beter dat ik vandaag rustig aan ga doen .. de afgelopen 2 dagen hebben hun tol geeist :')

Wanneer leer ik nou eens dat ik nog maar op de helft van mijn krachten ben door de zwangerschap :') .. Ik onderschat het iedere keer weer :D
Ik ben er de laatste dagen ook echt een beetje chagrijnig van. Ik heb niet veel last van hormonen (zegt ook mijn mr ;)) maar ik baal zo dat ik niet meer alles zomaar even kan. Stofzuigen, boodschappen, wasmand tillen, stuk lopen, enz. Hoop dat het iets beter gaat als ik verlof heb, dan kan ik m'n energie wat beter verdelen misschien. Voel me zo nutteloos!

Oooh, de proefdruk van het geboortekaartje lag net op de mat, maar m'n schoonvader is hier om te klussen in de babykamer met m'n mr (ook weer iets waar ik niet bij kan helpen :{). Wil de envelop niet openen in m'n eentje, maar ik ben zooooo nieuwsgierig!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111734645
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 10:37 schreef Phaidra het volgende:

Wil de envelop niet openen in m'n eentje, maar ik ben zooooo nieuwsgierig!!
Je mag hem wel met ons delen hoor ;)

Ik merk verder (gelukkig) weinig meer van beperkingen of te weinig energie. En ik hoop dat het nog even duurt voor dat weer begint.
pi_111735238
Gelukkig heb ik in deze zwangerschap in tegenstelling tot alle vorige stukken minder last van hormonale uitbarstingen :P ... Maar merk wel dat het lichamelijk n boel begint te eisen.... Ik was van mezelf al wat te zwaar... Ben tot nu toe 3 kilo aangekomen en voel me als n wandelende walvis! Mn rug speelt op en ik ben zo sloom als iets :D Op de fiets vraag ik me soms af of ik niet sneller vooruit kom als ik ga lopen...Zeker met een kind voor en achterop :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_111735610
goedemorgen allemaal
pi_111735703
Nee de andere 2 hebben al een kleine, dus heb de kunst al een beetje af kunnen kijken ;)

Iig is de draaipoging gelukt *O* ging supersnel blijkbaar! Vind het ook bizar hoor, zo laat nog draaien.
Vooral omdat de baby al ingedaald is geweest, en gewoon netjes met het hoofdje naar beneden. :{
Maargoed, het is gelukt :D

Phaidra, kan hij niet even komen kijken en dat je schoonvader dan gaat boren ofzo zodat hij niet hoort wat jullie zeggen? :7
ooh ik zou echt veel te nieuwsgierig zijn :+
pi_111736018
Hi, hier net lekker in de tuin gerommeld. Eigenlijk meer gezeten. Merk dat ik gisteren weer te veel heb gedaan. Zo maar even lekker gaan liggen tussen de middag.

Als je bed al heel hoog is kun je ook houten blokjes onder de poten doen (even op meten zodat je op de minimale hoogte zit). Wij hebben het ook zo gedaan. We hebben we hebben een boxspring en als we er klossen onder hadden gedaan had ik niet meer in bed gekomen zonder trap.
pi_111736187
Sorbo welkom terug!

Gerbera en Phaidra wat gaan jullie hard zeg!

Covie, lekker zo'n doorslaapnacht. Wt leuk dat je ouders 3 zwangere dochters hebben! :D
Fijn dat de draaipoging is gelukt!!

Vamp, fietsen gaat mij nog het beste af, maar goed ik heb dan ook geen kind voor en achter (respect) :)

Heb net lekker een fruitsalade gemaakt en weggeknaagd. :9

[ Bericht 5% gewijzigd door LeNeHe op 19-05-2012 12:43:17 (Spuit 11) ]
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_111736203
Covie fijn dat de draaipoging is gelukt!
pi_111738105
Covie, fijn dat de draaipoging geslaagd is *O* Nu hopen dat 'ie het niet weer op de heupen krijgt :D.

Ze zijn aan t behangen, dus ik moet nog maar even geduld hebben... Tot nu toe lukt het aardig. Net even wat vergeten boodschapjes gedaan, maar dat werd toch iets meer dan verwacht. Nu maar even met de pootjes omhoog een broodje eten!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111738979
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Volgens mij mocht Regenboogjes in de lijst al omgezet worden in Keshet :D
Aangepast! Als er nog meer veranderd mag worden gil maar!

Zit hier ook heerlijk aan een fruitcocktail. Over een uurtje high tea'en met vriendinnen op terras. Heerlijk een beetje zomer gevoel!
pi_111739076
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 13:36 schreef bijtje84 het volgende:

[..]

Aangepast! Als er nog meer veranderd mag worden gil maar!

Zit hier ook heerlijk aan een fruitcocktail. Over een uurtje high tea'en met vriendinnen op terras. Heerlijk een beetje zomer gevoel!
Mag ik ook in het lijstje? Uitgerekende datum 16 augustus
  zaterdag 19 mei 2012 @ 13:44:56 #34
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111739214
Sorbo! :* Fijne vakantie gehad dus? :D (behalve dat ene dieptepuntje dan..)

Jeutje covie wat vervelend voor je zus :o en wat fijn dat het draaien gelukt is!! :D *O* nou idd, en al helemaal ingedaald, frummelt hij zich er nog uit! :+ XD

Twinkle :D :+ goed naar je lijf luisteren hoor! :*

Ik voel uk gewoon dagelijks bewegen :o echt zo bizar! Als ik rustig zit of lig voel ik het beter, dan is ie echt aan het schoppen... nouja, de ploppen voelen steeds harder en duidelijker, laat ik het zo zeggen :D O+
Verder lekker rustig weekend.. ga niet al te veel doen want ben idd ook een deel van mn energie kwijt :+ vanmiddag lekker ff theeleuten bij een vriendin c_/
pi_111742025
Jaaaa, het kaartje is mooi O+ O+
Het behang is ook erg mooi geworden O+ :+

Veel plezier met de high tea bijtje! Lekker!

Leuk hè Enfermera O+ Als je eenmaal weet waar je op moet letten, voel je het ook steeds vaker!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:09:32 #36
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111747729
Phaidra, je hebt PM!
Hoezo zwangerschapsdementie, ik was helemaal vergeten dat we gemeenschappelijke kennissen hebben :D

Covie, wat goed dat hij toch weer gedraaid is! En wat gezellig zo, zwanger met z'n 3en. Straks nog meer natuurlijk, al die kleine beebjes bij elkaar O+

Allemaal genoten van het lekkere weer?
Het feestje was geslaagd, mijn buik is door zeker 5 mensen ongevraagd bevoeld en ik vond het niet eens erg :o
Al begin ik inmiddels wel wat flauw te worden van de vraag of we hierna nog doorgaan voor een meisje }:|
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:17:42 #37
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111749943
Phaidra ja idd O+ geweldig!
Wat leuk dat jullie kaartje en het behang mooi is geworden O+ :D *G*

Kersjes: ja joh! heerlijk in de tuin gezeten bij en vriendin, ben zelfs een beetje rood :o en dat van het middagzonnetje! Maar heeeerlijk. O+ 8-)
Zohee wat fijn meid :* leuk feestje dus. Whaha oh echt :') Jaaa, je moet van alles één he, anders tel je niet mee :') ofzo.
pi_111749982
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Kersjes het volgende:
Phaidra, je hebt PM!
Hoezo zwangerschapsdementie, ik was helemaal vergeten dat we gemeenschappelijke kennissen hebben :D

Covie, wat goed dat hij toch weer gedraaid is! En wat gezellig zo, zwanger met z'n 3en. Straks nog meer natuurlijk, al die kleine beebjes bij elkaar O+

Allemaal genoten van het lekkere weer?
Het feestje was geslaagd, mijn buik is door zeker 5 mensen ongevraagd bevoeld en ik vond het niet eens erg :o
Al begin ik inmiddels wel wat flauw te worden van de vraag of we hierna nog doorgaan voor een meisje }:|
Haha, je hebt PM terug ;)

Ja, heb heerlijk in de tuin gezeten met een pot thee en een tijdschrift O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111750044
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Kersjes het volgende:

Ik krijg ook regelmatig de vraag dat het toch wel jammer is, dat het geen jongen is hè?

:') serieus.... ja tuurlijk had een jongen me óók leuk geleken, maar het is wéér een meid O+ ben ik net zo blij mee :D
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:49:45 #40
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111751327
Jammer Gerbera, anders hadden we kunnen ruilen :')
Serieus, iemand had zelfs het lef om me te zeggen "Jaaaaa, dat zeg je nou wel, maar nu loop je wel mooi een dochter mis. En je kan ook niet zeggen dat je niet blij bent met een 3e jongen, of wel soms?"
Ik: :?
Ben maar weggelopen, anders was het verkeerd afgelopen ben ik bang o|O
pi_111751430
WTF? Loop je een dochter mis? :')

Wat een figuren lopen er ook rond hè!
pi_111751484
Mijn oma had 8 jongens en zei altijd 'de meisjes komen vanzelf' (schoondochters) Fantastisch mens was t toch O+
pi_111751566
Ik vind jullie wel minderwaardig hoor, maar 1 vd 2 geslachten...kan toch niet :+

Hier wordt altijd gedaan of het de ultieme combinatie is :')
Ja tuurlijk je kan 2 verschillende soorten hebben, maar is dat beter?
Ach ja mensen moeten wat zeggen :')
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:56:40 #44
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111751609
Sonnetje als ze wat willen zeggen over het geslacht dan volstaat een "wat leuk!" ook...
pi_111751976
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind jullie wel minderwaardig hoor, maar 1 vd 2 geslachten...kan toch niet :+

Ja maar jij bent een patser, met je koningskoppel O+

:')

Sola, dat is een mooie opmerking ja O+
pi_111752716
Mmmm... Van de week hing er n briefje op school dat er bij zoonlief in de klas de 5e ziekte was geconstateerd en nu zag ik vanmiddag allemaal rode vlekjes en bultjes op de rug van mn zoontje.... Ik moet maandag sowieso bloed laten prikken.... Toch maar even vragen of ze willen kijken of ik het al gehad heb...
pi_111752729
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Kersjes het volgende:
Serieus, iemand had zelfs het lef om me te zeggen "Jaaaaa, dat zeg je nou wel, maar nu loop je wel mooi een dochter mis. En je kan ook niet zeggen dat je niet blij bent met een 3e jongen, of wel soms?"
WTF... Rare mensen heb je toch :N

Oh Vamp, dat lijkt me niet fijn. Hopelijk kan je even getest worden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111752774
Oh Kersjes... Je zou zo iemand toch haast.... :P
pi_111752916
Hier weten ze het lekker niet, dus blijven mensen lekker raden! ;) Of ze proberen sneaky vragen te stellen zodat ik het toch zeg. :)
pi_111752994
En Kersjes, wat een opmerking zeg! Sommige mensen....!!!
pi_111753297
Vreselijke opmerkingen vind ik het.

Ik kan me best voorstellen dat mensen zelf enigszins voorkeur hebben hoor, maar ik heb er een stronthekel aan dat mensen voor jou gaan beslissen wat je voorkeur is!

Ik hoop vooral dat ik geen kinderen krijg met botsende karakters.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:41:53 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111753788
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:53 schreef Solagratia het volgende:
Mijn oma had 8 jongens en zei altijd 'de meisjes komen vanzelf' (schoondochters) Fantastisch mens was t toch O+
Geweldig! O+
pi_111754795
Wat een belachelijke opmerkingen over het geslacht zeg. Tuurlijk, jongetjes én meisjes zijn leuk.. maar stiekem lijkt het me ook gaaf om een groot gezin van hetzelfde geslacht te hebben!

Zo. Vandaag hebben we nog goed geshopt voor de bruiloft, maar na zo'n zelfde dag gisteren bleek dat kennelijk toch iets te zwaar. Zit nu met een dekentje op de bank, koud, moe, misselijk. En alleen zin in een yoghurtje.

Zaten vanmiddag op een terrasje aan de lunch, toen we de baby ZAGEN schoppen! Mijn buik bewoog O+
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:35:15 #54
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111756584
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm... Van de week hing er n briefje op school dat er bij zoonlief in de klas de 5e ziekte was geconstateerd en nu zag ik vanmiddag allemaal rode vlekjes en bultjes op de rug van mn zoontje.... Ik moet maandag sowieso bloed laten prikken.... Toch maar even vragen of ze willen kijken of ik het al gehad heb...
Dat is inderdaad erg slim van je, sowieso even aangeven ook bij de VK en de HA.
Hier in Z'meer heerst het ook, en ik weet dat ik m niet gehad heb... en de eerste tekenen wel gespot bij m'n oudste maar vervanger wilde gisteren niet kijken -O- Maandag dus weer een dag.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:36:45 #55
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111756696
Oh en vwb geslachtsdrift van sommige mensen... als ze het mij nu vragen (ook na diverse flauwe opmerkingen aangezien wij ook van beide 1 'gezond' exemplaar hebben lopen), geef ik aan dat dit of een aliën wordt of een she-male ... einde discussie, en de tegenpartij weet niet wat hij/zij moet zeggen :+ _O-
Gewoon n stuiterballetje
pi_111757188
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Hier in Z'meer heerst het ook, en ik weet dat ik m niet gehad heb... en de eerste tekenen wel gespot bij m'n oudste maar vervanger wilde gisteren niet kijken -O- Maandag dus weer een dag.
Fijne vervanger! -O-
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:07:13 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_111758323
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 13:39 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Mag ik ook in het lijstje? Uitgerekende datum 16 augustus
:o

Maar wat leuk! Ik wist dit nog niet. Van harte :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_111758508
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef maffemuts het volgende:
Oh en vwb geslachtsdrift van sommige mensen... als ze het mij nu vragen (ook na diverse flauwe opmerkingen aangezien wij ook van beide 1 'gezond' exemplaar hebben lopen), geef ik aan dat dit of een aliën wordt of een she-male ... einde discussie, en de tegenpartij weet niet wat hij/zij moet zeggen :+ _O-
En dan ne top dat moment bijvoorbeeld dit shirt dragen...

pi_111758592
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

:o

Maar wat leuk! Ik wist dit nog niet. Van harte :*
Dank je! :*
Ik weet het zelf ook nog niet zo lang.... Ben nog steeds niet helemaal over de schok heen...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:18:04 #60
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111758881
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef Sonnetje85 het volgende:

Ik kreeg vaak de opmerking ' nu heb je een meisje, je hebt wat ej wou toch? ' En ik had echt zoiets van WTF? :? Alsof i nog een baby jongetje niet leuk zou vinden ofzo. Rare mensen.... ):O
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:38:44 #61
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111760173
Goede avond

Ik kwam ook weer even langs, zag weer nieuwe baby dacht?! Gefeliciteerd!

Ik blijf weinig te melden hebben, het is aftellen naar de eerste echo

Wat kunnen mensen rare opmerkingen maken over geslacht en dat soort dingen
op dit moment denk ik dat we het weer niet van te voren weten
pi_111760439
En wat vinden jullie dan van aanstaande moeders die wél een voorkeur te hebben?
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:47:58 #63
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111760791
Ik heb echt geen voorkeur
Ken wel mensen die een voorkeur hebben, soms is het voor hen dan omschakelen als blijkt dat het toch het andere geslacht is.

Maar ik denk dat uiteindelijk de standaard zin: als het maar gezond is vaak de waarheid is

waarbij ik niet zeg dat je anders ook niet van je kindje houdt
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:50:42 #64
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111760941
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef -Spring het volgende:
Die respecteer ik net zoveel als hen die het niet hebben ;) we 'moeten' allemaal 9 maanden en we doen dit allen op ons eigen manier :)
Gewoon n stuiterballetje
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:54:06 #65
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111761104
En dat wat maffe zegt
pi_111761310
Ik had bij mijn vorige zwangerschap echt wel de hoop dat het een meisje zou zijn Was er ergens ook helemaal van overtuigd....papa wilde het toen niet van te voren weten en ik was stiekem best een beetje teleurgesteld toen het een jongetje bleek te zijn! Niet dat ik niet op slag verliefd was, maar toch.... En het heeft ook best even geduurd voordat ik er aan gewend was dat het echt geen meisje was
pi_111762470
Ik kan me toch goed voorstellen dat iemand voorkeur heeft hoor, en je kunt er weinig aan doen dat je voorkeur hebt toch?

Maar merk wel dat bijv. mijn ene zus best een sterke voorkeur heeft voor een meisje. En ik ben dan zo bang dat ze teleurgesteld is als het een jongen is :{ en daar heb ik dan wel weer moeite mee.

Maar ik heb er veel meer moeite mee dat anderen voorkeur van geslacht voor mijn kind hebben en/of dat mensen je een voorkeur in de schoenen schuiven die je heul niet hebt.
pi_111763463
Vampererotica gefeliciteerd met je zwangerschap!!m(wat heb jij gezellig veel kinderen zeg!)

Wat je zegt covie! Toen ik bekend maakte dat ik een meisje kreeg was iedereen ineens laaiend enthousiast, opmerkingen van gelukkig een meisje geen jongen enzo..en er werd gewoon veel enthousiaster gereageerd als toen bij mijn zoontje.
Ik was echt wel een beetje boos om al die reacties. Ik vond het lullig tegen over mijn zoontje en heel duidelijk was de geslachtsbepaling ook weer niet, voor het zelfde geld was het toch een jongetje geweest, alsof het dan minder leuk is..
pi_111772871
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Na de grofweg 20 weken schijnt het weinig tot geen gevolgen meer te hebben voor de zwangerschap dus misschien dat ze er daarom niet meteen iets mee gedaan hebben?
pi_111772876
Oh en moguh... Hier is het op, lichamelijk gezien ;( zo'n pijn... Pfoi.

Valt me nog mee, had het eerder verwacht. Help me hieraan herinneren als ik ooit nog rammel ;(
pi_111772901
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef covie het volgende:
Ik kan me toch goed voorstellen dat iemand voorkeur heeft hoor, en je kunt er weinig aan doen dat je voorkeur hebt toch?

Maar merk wel dat bijv. mijn ene zus best een sterke voorkeur heeft voor een meisje. En ik ben dan zo bang dat ze teleurgesteld is als het een jongen is :{ en daar heb ik dan wel weer moeite mee.
Dit is de reden dat ik graag een geslachtsecho wilde. Heb in mijn omgeving meegemaakt dat iemand echt teleurgesteld was dat de baby niet het geslacht had dat ze in haar hoofd had. Ze moest echt omschakelen. Ze vertelde later hoe erg ze dat vond, dat ze in het prille begin niet ten volle blij kon zijn. Gelukkig heeft het niet lang geduurd. Het zal ook schelen dat het haar laatste was, net als bij ons.

He, wat ongelooflijk k*t Gerberaatje!
pi_111772956
goedemorgen,

Ik had niet echt een voorkeur voor geslacht, maar ben wel blij met wat het is. Ik denk voornamelijk omdat ik nu al in mijn hoofd heb wat het wordt, als het nu nog iets anders blijkt te zijn zou dat wel heel erg omschakelen worden. Voor een tweede vind ik het eigenlijk ook wel heel leuk om het zelfde geslacht te hebben omdat ik dan hoop dat ze 'meer' aan elkaar hebben. Ik ken in mijn omgeving gezinnen met twee broertjes of twee zusjes die heel erg goed met elkaar op kunnen schieten, ook in de pubertijd en nu ze ouder zijn, lijkt me heel speciaal die band. Die had ik niet echt met mijn broertje. Maargoed, ook daar kun je niet op rekenen dus wat dat betreft, ook voor een tweede ben ik denk ik met alles blij :D

Gerberaatje, wat naar -O-
pi_111772964
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef -Spring het volgende:
Prima, wat de rest al zegt, kan ik me helemaal voorstellen zelfs want voor mijn oudste kon ik me echt geen voorstelling van een meisje maken. Liever niet zeg, ik was een jongensmama, dacht ik.

:') hoe fout kun je zitten... Kan me ons gezin nu niet eens met een jongen voorstellen...

Maar ga niet bij mij in aannames leven dat het zo jammer is dat ik 2 meiden heb...dáár heb ik wel de pest aan! ;)

Overigens hier ook een (vroege!) geslachtsecho al.. beide keren.. want beide keren wist ik zeker dat er een jongen in mijn buik zat :P beide keren was ik ook meteen om, zo gek werkt het dus wel! Maar ik had er niet aan moeten denken 2 keer bij de bevalling 'verrast' te worden. Dat je denkt het één te krijgen en het is wat anders... gaat in je hoofd toch een leven leiden, denk ik!

Lastig dus, maar opmerkingen als: ga je hierna nog door voor het andere geslacht? :') alsof je het voor het kiezen hebt... Wij willen heel graag een 3e, en ja een jongen zou best welkom zijn, maar liever eigk nog een meid :P (nou komt die 3e echt niet meer :') check post hierboven :') maar al de brutaliteit dat mensen er vanuit gaan dat je voor nóg een kind gaat om er één van het andere geslacht te krijgen :') er zullen mensen zijn die het doen hoor, en dat vind ik ook prima. Maar vul het niet voor me in..
pi_111772969
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 08:00 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Na de grofweg 20 weken schijnt het weinig tot geen gevolgen meer te hebben voor de zwangerschap dus misschien dat ze er daarom niet meteen iets mee gedaan hebben?
De verloskundige zei ook dat het na ongeveer 20 weken vrij ongevaarlijk is, maar op internet lees je weer andere verhalen....
Ach, ik moet sowieso prikken, een extra kruisje op het formulier en/of een extra buisje bloed maakt dan ook niet zoveel uit denk ik...Al is het maar voor mn eigen gemoedsrust...

Plus dat er in mijn omgeving wat "verse"zwangeren zijn, hoewel mijn uitslag natuurlijk niets meer of minder zeker voor hun maakt...
pi_111772984
:* Voor je lichamelijk op zijn Gerberaatje... Niet fijn!

Voor mezelf was het de vorige keer ook echt even slikken en enorm omschakelen ja..... Maar de opmerkingen uit de omgeving maakte me inderdaad kwaad! ( Had toen dus 1 meisje en 3 jongens )
pi_111772988
Ja ik kan het me helemaal voorstellen hoor, het leek ook de heersen op de opvang toen ik net krap 8 weken zwanger was... en toen kreeg ik ook nog een assistent aan de lijn die zei dat het sowieso ongevaarlijk was :') dikke vette klacht ingediend in elk geval, want dat mijn kind eraan kon overlijden voor de 20 weken vond ik niet in de categorie ongevaarlijk vallen...

Bloed geprikt en ik bleek het al te hebben gehad, goddank.. dus ik snap de onzekerheid!

Wat ik begreep van diverse artsen na dit voorval is dat het tot een week of 13/14 erg gevaarlijke gevolgen kan hebben, tot een week of 20 kan het bloedarmoede veroorzaken...

Maar goed dat je er even verder naar laat kijken :Y
pi_111774328
goedemorgen dames!

Eindelijk is het zover! Mijn dametje is ook aan de buitenkant te voelen :D Gisteren gebarbequed bij vriendinnen en toen voelde ik al een hoop gedraai en getrappel in mijn buik. En toen hebben ze het allemaal kunnen voelen. Heel leuk O+

Verder bij mij alles rond en gezond :P

Oh en als reactie op de discussie jongen of meisje. Wij hadden geen voorkeur, we hoopten alleen op een gezond kindje. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die wel een voorkeur hebben, prima.. ieder zijn ding :)
pi_111774902
Goedemorgen. Wat heerlijk vanaf afgelopen donderdag vrij gehad en had het echt heel erg nodig merk ik.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 20 mei 2012 @ 12:47:06 #79
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111777240
Skoap, lekker weer helemaal opgeladen.

Gerbera, wat balen zeg... Misschien vandaag gewoon even een slechte dag?

Leuk Kwisted!

En ik hou er normaal al niet van als vreemde mensen precies denken te weten wat mijn (al dan niet verborgen) verlangens zijn, maar als ik zwanger ben dus al helemaal niet. Het gaat hier verdorie niet om dat je liever een cola dan een sinas hebt, maar over je bloedeigen KIND!
Nou hoorde ik laatst dus over iemand die inderdaad doorgaat voor het o zo gewenste meisje. Ze heeft 4 jongens en is nu pril zwanger van de 5e. Wat zal zij boos en teleurgesteld zijn als blijkt dat het weer een jongen wordt...
  zondag 20 mei 2012 @ 13:02:55 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111777738
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef maffemuts het volgende:
Bhahaha _O- Geweldig! O+ Die ga ik onthouden :D

He gats Gerbera, wat vervelend -O- :*

Ik heb echt 11 uur geslapen en zei vanochtend tegen mn man bij het ontbijt: ik ben nog moe :') Whaha. Nou, gelukkig lekker rustige zondag O+ manlief is enorm lief aan het opruimen enzo, ik zeg dat dan niet al te aardig :@ maar ondertussen gaat ie wel van alles doen, echt heerlijk. O+
  zondag 20 mei 2012 @ 13:17:41 #81
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111778267
Hmm, ik word er gewoon voor gestraft dat ik gister naar het feestje was en het zo goed ging. Kan vandaag weer helemaal niks binnenhouden :(
pi_111778869
Tis niet eerlijk he Kersjes :(

Over het geslacht en dat andere mensen het allemaal beter weten.

Tja, ik kom er meer en meer achter dat dat in de kringen waar ik mij in begeef ook zo is :{
En ik praat er gewoon maar niet meer teveel over. Wij hebben ons standpunt bepaald in bepaalde dingen .. en daar zullen mensen altijd iets van vinden.

Maar hoe het dan af en toe gebracht wordt.. zo opdringend :{
Laat ons gewoon lekker ons ding doen!

Eerst waren we er vol van overtuigd dat we het geslacht van ons kindje niet wilden weten dadelijk met de 20-wekenecho.
Nu bekruipt me meer en meer het gevoel dat ik het eigenlijk wel graag zou willen weten. Al moet je altijd in je achterhoofd houden dat de realiteit totaal anders kan zijn (zo was het onlangs bij een vriendin van ons.. zou een meisje krijgen en er kwam een jongen uit .. haar hele leven stond op zijn kop want zij had zich daar helemaal op in gesteld).

En de vraag is dan: kun je hier dan mee omgaan als de realiteit anders blijkt?

Heel veel mensen vragen inderdaad aan ons: Enne, weten jullie al wat het wordt? Willen jullie weten wat het wordt .. en dat we dan nee zeggen .. daar zijn mensen echt verontwaardigd over. Dat schijnt niet meer te kunnen anno 2012 met alle technieken heden ten daags :')

En als we het dan toch weten houden we het gewoon lekker voor onszelf :P .. Ik heb prima aan mezelf bewezen dat ik zulke 'geheimen' kan bewaren .. getuige het feit dat ik mijn zwangerschap zo lang voor iedereen verborgen heb kunnen houden. Op een paar mensen na dan die ontzettend dicht bij ons staan en waarmee we het graag willen delen. En waarvan we weten dat zij het nooit zouden doorbrieven aan anderen.

Ondertussen gaat het hier allemaal zijn gangetje. Lichamelijk ben ik helemaal opgeknapt van al het teveel gedane in de afgelopen dagen. Vandaag rustig aan, morgen een 5-daagse (lange!) werkweek voor de boeg. Dus al mijn energie ga ik daarvoor bewaren.

En straks weer een buikfoto maken! Ikzelf merk het verschil niet zo maar manlief zegt dat ie echt wel duidelijk verschil ziet met 4 weken geleden! De bedoeling is dat we iedere 4 weken een buikfoto maken :) ... Zal mij benieuwen hoe deze weer anders is t.o.v. de vorige :)
pi_111779169
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Tis niet eerlijk he Kersjes :(

Over het geslacht en dat andere mensen het allemaal beter weten.

Tja, ik kom er meer en meer achter dat dat in de kringen waar ik mij in begeef ook zo is :{
En ik praat er gewoon maar niet meer teveel over. Wij hebben ons standpunt bepaald in bepaalde dingen .. en daar zullen mensen altijd iets van vinden.

Maar hoe het dan af en toe gebracht wordt.. zo opdringend :{
Laat ons gewoon lekker ons ding doen!

Eerst waren we er vol van overtuigd dat we het geslacht van ons kindje niet wilden weten dadelijk met de 20-wekenecho.
Nu bekruipt me meer en meer het gevoel dat ik het eigenlijk wel graag zou willen weten. Al moet je altijd in je achterhoofd houden dat de realiteit totaal anders kan zijn (zo was het onlangs bij een vriendin van ons.. zou een meisje krijgen en er kwam een jongen uit .. haar hele leven stond op zijn kop want zij had zich daar helemaal op in gesteld).

En de vraag is dan: kun je hier dan mee omgaan als de realiteit anders blijkt?

Heel veel mensen vragen inderdaad aan ons: Enne, weten jullie al wat het wordt? Willen jullie weten wat het wordt .. en dat we dan nee zeggen .. daar zijn mensen echt verontwaardigd over. Dat schijnt niet meer te kunnen anno 2012 met alle technieken heden ten daags :')

En als we het dan toch weten houden we het gewoon lekker voor onszelf :P .. Ik heb prima aan mezelf bewezen dat ik zulke 'geheimen' kan bewaren .. getuige het feit dat ik mijn zwangerschap zo lang voor iedereen verborgen heb kunnen houden. Op een paar mensen na dan die ontzettend dicht bij ons staan en waarmee we het graag willen delen. En waarvan we weten dat zij het nooit zouden doorbrieven aan anderen.

Ondertussen gaat het hier allemaal zijn gangetje. Lichamelijk ben ik helemaal opgeknapt van al het teveel gedane in de afgelopen dagen. Vandaag rustig aan, morgen een 5-daagse (lange!) werkweek voor de boeg. Dus al mijn energie ga ik daarvoor bewaren.

En straks weer een buikfoto maken! Ikzelf merk het verschil niet zo maar manlief zegt dat ie echt wel duidelijk verschil ziet met 4 weken geleden! De bedoeling is dat we iedere 4 weken een buikfoto maken :) ... Zal mij benieuwen hoe deze weer anders is t.o.v. de vorige :)
Verontwaardigd omdat je niet wilt weten wat het geslacht is? :D _O- Ik geloof dat ik ze heel hard uit zou lachen :+ Hier alleen verbazing, omdat men het inderdaad wel verwacht (dat je het wilt weten).

Als het in de realiteit anders zou blijken te zijn, kun je er natuurlijk wel mee omgaan. De mens is heel flexibel. Wat als je kindje een afwijking blijkt te hebben? Zal effe slikken zijn, maar daarna vind je ook je weg wel :)
  zondag 20 mei 2012 @ 14:02:08 #84
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111779840
Kersjes en Gerberaatje :* wat vervelend voor jullie beide

vamp goed dat je nog even laat testen

Ik ben niet vooruit te branden vandaag, gelukkig is het lekker hang in de tuin weer!
  zondag 20 mei 2012 @ 14:02:17 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111779852
Kersjes wat vervelend.. :* Sterkte meis!

Twinkle, bizar he. Ook dat vooringenomen, dat ze jullie idd niet eens de keuze laten. -O- of geïnteresseerd zijn daarin, laat ik het zo zeggen dan.. :? Gek he? Iedereen kan daar toch andere ideeën over hebben, dat geeft toch niet? Vaag dat je dan niet gewoon op een normale manier in gesprek kan gaan erover.
Maar idd meis, doe lekker wat je zelf wilt :* grappig dat je er nu toch iets anders over denkt en het toch leuk vindt om te weten met de 20w echo :D En idd, zekerheid geeft het alsnog niet :+
Succes met je werkweek meis! :*
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 14:05:20 #86
309370 Nanadu
pi_111779994
Ook weer terug van een paar dagen weg in limburg. We hebben gelukkig lekker weer gehad en de meeste tijd buiten doorgebracht. Er waren ook twee andere meiden bij van 3 en 5, dus mijn meisje heeft zich prima vermaakt. Vandaag een dagje om lekker bij te komen, want het waren intensieve dagen (o.a een fietstocht van een uur heen en uur terug en de volgende dag een lange wandeling in het bos). Ondertussen zijn mijn man en mijn vader druk in de slaapkamer van de kids bezig geweest. Er ligt nu een nieuwe vloer in , de inbouwkasten zijn eruit en een deel van de muur die erachter zat is opgeknapt. Er moet nog veel gedaan worden, maar ben blij dat er al een begin is gemaakt.

Redelijk bijgelezen hier en ik zag dat er een kloon uit de kast was. Nogmaals gefeliciteerd Vamp *O*

Ook een hele bubs met verlof *O* *O* Nu lekker genieten ^O^
  zondag 20 mei 2012 @ 14:09:26 #87
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111780184
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:02 schreef pardijntje het volgende:
Kersjes en Gerberaatje :* wat vervelend voor jullie beide

vamp goed dat je nog even laat testen

Ik ben niet vooruit te branden vandaag, gelukkig is het lekker hang in de tuin weer!
Hang in de tuin weer? Het giet hier! :{
pi_111780320
Zo vannacht weer gewoon slecht geslapen, het heeft weer heerlijk gerommeld en dan zo 's morgens tegen 7 uur zakt het helemaal weer weg.

Vanmorgen lekker gewandeld met moeders en nu de rest van de middag maar een beetje in de tuin liggen.

Gerbera en kersjes :* doe het lekker rustig aan vandaag, het is toch helemaal geen weer om druk bezig te zijn.
pi_111780396
quote:
15s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:09 schreef KatyM het volgende:

[..]

Hang in de tuin weer? Het giet hier! :{
:? Ik heb echt net de was buiten opgehangen om te drogen :D
  zondag 20 mei 2012 @ 14:15:52 #90
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111780481
quote:
2s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:14 schreef covie het volgende:

[..]

:? Ik heb echt net de was buiten opgehangen om te drogen :D
:o echt? Welke regio is dat? Dan pak ik nu de auto. In Amsterdam giet het ongeveer al de hele ochtend ;(.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:22:12 #91
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111780746
Echt? Ik heb stralende zon en zo'n 23 graden!

Nanadu klinkt als een paar fijne dagen
pi_111780876
Hier ook een stralend zonnetje :Y

En een collega die niet ophield voor ik had gezegd of ik een voorkeur voor een jongetje of een meisje had |:(
  zondag 20 mei 2012 @ 14:25:18 #93
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111780895
Nanadu fijn dat je het lekker hebt gehad, en dat de kinderkamers opschieten is ook heerlijk he! :D O+

Hier idd ook een zonnetje, ga zo ff buiten zitten denk ik :D
  zondag 20 mei 2012 @ 14:26:42 #94
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111780967
Alleen in deze regio zulk weer dus, bah :{, nu baal ik nog harder.
  zondag 20 mei 2012 @ 14:30:40 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_111781171
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Kersjes het volgende:
Ik hoor hier niet meer thuis, maar zo herkenbaar. Bij mijn 4e zwangerschap heb ik dan ook steeds geantwoord toen mensen zeiden 'nu hoop je zeker wel op een meisje he', 'nee en als het weer een jongen is gaan we ook niet door tot we een meisje krijgen }:| '. Onder het mom, laat ik ze maar voor zijn :')

Maar ik kwam ff kijken hoe het hier gaat, bijtje84, alles ok?

Gerbera en kersjes en iedereen die het nodig heeft, sterkte :*
pi_111781844
Gerbera en Kersjes wat vervelend :(

Pfff we zijn eindelijk begonnen met het leegruimen en uitzoeken van de zolder. Mijn man en ik zag er beide enorm tegen op. Gaat gelukkig best wel snel. We zijn al over de helft. Dan kunnen we straks een logeerplek op zolder maken en de logeerkamer wordt dan de babykamer O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111782592
Gerbera en Kersjes, sterkte :*

Skoap lekker, fijn dat t opschiet!

Hier ligt ook het laminaat op de babykamer! Hulde voor mijn meneer die dat even in een ochtendje doet _O_

Ik ben het hele weekend al strontchagrijnig en vind mezelf daarom stom. Bah, ik heb nul reden om te klagen maar toch zit ik niet zo lekker in m'n vel..
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111785446
Dank dames :* het zal een combi zijn van dingen, maar ik doe gewoon al nagenoeg helemaal niks.. dus het valt wel een beetje tegen.. Resultaat is wel dat ik nu nóg minder mag van mijn meneer :') O+ heel lief, maar ik kan wel een beetje opzien tegen de komende 9-11 weken..

Maargoed, weinig aan te doen hè? Wel nog even een flink goede jankbui gehad vanmorgen :P ik & janken is vrij zeldzaam, dus dit luchte wel even fijn op!

Kers :* maar, je hebt gisteren wel even flink kunnen genieten van een goede dag... nog even, dan zit het erop! Er komt mooi weer aan komende week... :*

Skoap, valt dan toch wel weer mee hè? Het is even een kwestie van schouders eronder zetten en dan sla je jezelf voor je kop dat je het niet eerder hebt gedaan :+ zo vraag ik me nog steeds af waarom we hier 2 kids nodig hebben om het huis op orde te krijgen :P tot de simpelste dingen...

Phaidra :* hormonen sucks sometimes :Y
pi_111787429
Ook hier stralend weer eigenlijk! Lekker aan m'n (marktplaats koopje) fiets gesleuteld, moesten nog een aantal dingetjes gefixt worden :). Voor straks nog een mooi kinderzitje regelen en dan heb ik een echte nep mama fiets ;). Hier ook begonnen met het kamertje, een wandje is gestuukt en het behang is besteld. En ik heb zo'n zin om het in te richten! A.s donderdag komen de meubeltjes... Maar daar kan ik nog niks mee, want eerst behangen enzo. Maar in m'n hoofd ziet het er erg leuk uit ;)

Ohja, enne hormonen... Rare dingen! Nou ben ik al een snelle jankerd, maar nu jank ik soms om niks... Oh en Ik ben saai, want snel moe en nergens zin in... Arme (8> . En aankomende week 28 weken...waaahhhh nog maar twaalf weken! (14 max)...pfffff
pi_111789877
Gaat snel he SE :D

Hier vandaag niet veel nuttigs gedaan... en inderdaad 4 dagen stralend weer gehad 8-)
En als ik de weerberichten mag geloven blijft dat voorlopig ook wel zo 8-)

Nog zoveel te doen hier, maar zo weinig zin. Ben echt niet vooruit te branden met warmer weer :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')