abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111753297
Vreselijke opmerkingen vind ik het.

Ik kan me best voorstellen dat mensen zelf enigszins voorkeur hebben hoor, maar ik heb er een stronthekel aan dat mensen voor jou gaan beslissen wat je voorkeur is!

Ik hoop vooral dat ik geen kinderen krijg met botsende karakters.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:41:53 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111753788
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:53 schreef Solagratia het volgende:
Mijn oma had 8 jongens en zei altijd 'de meisjes komen vanzelf' (schoondochters) Fantastisch mens was t toch O+
Geweldig! O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111754795
Wat een belachelijke opmerkingen over het geslacht zeg. Tuurlijk, jongetjes én meisjes zijn leuk.. maar stiekem lijkt het me ook gaaf om een groot gezin van hetzelfde geslacht te hebben!

Zo. Vandaag hebben we nog goed geshopt voor de bruiloft, maar na zo'n zelfde dag gisteren bleek dat kennelijk toch iets te zwaar. Zit nu met een dekentje op de bank, koud, moe, misselijk. En alleen zin in een yoghurtje.

Zaten vanmiddag op een terrasje aan de lunch, toen we de baby ZAGEN schoppen! Mijn buik bewoog O+
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:35:15 #54
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111756584
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm... Van de week hing er n briefje op school dat er bij zoonlief in de klas de 5e ziekte was geconstateerd en nu zag ik vanmiddag allemaal rode vlekjes en bultjes op de rug van mn zoontje.... Ik moet maandag sowieso bloed laten prikken.... Toch maar even vragen of ze willen kijken of ik het al gehad heb...
Dat is inderdaad erg slim van je, sowieso even aangeven ook bij de VK en de HA.
Hier in Z'meer heerst het ook, en ik weet dat ik m niet gehad heb... en de eerste tekenen wel gespot bij m'n oudste maar vervanger wilde gisteren niet kijken -O- Maandag dus weer een dag.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:36:45 #55
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111756696
Oh en vwb geslachtsdrift van sommige mensen... als ze het mij nu vragen (ook na diverse flauwe opmerkingen aangezien wij ook van beide 1 'gezond' exemplaar hebben lopen), geef ik aan dat dit of een aliën wordt of een she-male ... einde discussie, en de tegenpartij weet niet wat hij/zij moet zeggen :+ _O-
Gewoon n stuiterballetje
pi_111757188
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Hier in Z'meer heerst het ook, en ik weet dat ik m niet gehad heb... en de eerste tekenen wel gespot bij m'n oudste maar vervanger wilde gisteren niet kijken -O- Maandag dus weer een dag.
Fijne vervanger! -O-
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:07:13 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_111758323
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 13:39 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Mag ik ook in het lijstje? Uitgerekende datum 16 augustus
:o

Maar wat leuk! Ik wist dit nog niet. Van harte :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_111758508
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef maffemuts het volgende:
Oh en vwb geslachtsdrift van sommige mensen... als ze het mij nu vragen (ook na diverse flauwe opmerkingen aangezien wij ook van beide 1 'gezond' exemplaar hebben lopen), geef ik aan dat dit of een aliën wordt of een she-male ... einde discussie, en de tegenpartij weet niet wat hij/zij moet zeggen :+ _O-
En dan ne top dat moment bijvoorbeeld dit shirt dragen...

pi_111758592
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

:o

Maar wat leuk! Ik wist dit nog niet. Van harte :*
Dank je! :*
Ik weet het zelf ook nog niet zo lang.... Ben nog steeds niet helemaal over de schok heen...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:18:04 #60
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111758881
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind jullie wel minderwaardig hoor, maar 1 vd 2 geslachten...kan toch niet :+

Hier wordt altijd gedaan of het de ultieme combinatie is :')
Ja tuurlijk je kan 2 verschillende soorten hebben, maar is dat beter?
Ach ja mensen moeten wat zeggen :')
Ik kreeg vaak de opmerking ' nu heb je een meisje, je hebt wat ej wou toch? ' En ik had echt zoiets van WTF? :? Alsof i nog een baby jongetje niet leuk zou vinden ofzo. Rare mensen.... ):O
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:38:44 #61
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111760173
Goede avond

Ik kwam ook weer even langs, zag weer nieuwe baby dacht?! Gefeliciteerd!

Ik blijf weinig te melden hebben, het is aftellen naar de eerste echo

Wat kunnen mensen rare opmerkingen maken over geslacht en dat soort dingen
op dit moment denk ik dat we het weer niet van te voren weten
pi_111760439
En wat vinden jullie dan van aanstaande moeders die wél een voorkeur te hebben?
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:47:58 #63
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111760791
Ik heb echt geen voorkeur
Ken wel mensen die een voorkeur hebben, soms is het voor hen dan omschakelen als blijkt dat het toch het andere geslacht is.

Maar ik denk dat uiteindelijk de standaard zin: als het maar gezond is vaak de waarheid is

waarbij ik niet zeg dat je anders ook niet van je kindje houdt
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:50:42 #64
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111760941
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef -Spring het volgende:
Die respecteer ik net zoveel als hen die het niet hebben ;) we 'moeten' allemaal 9 maanden en we doen dit allen op ons eigen manier :)
Gewoon n stuiterballetje
  zaterdag 19 mei 2012 @ 22:54:06 #65
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111761104
En dat wat maffe zegt
pi_111761310
Ik had bij mijn vorige zwangerschap echt wel de hoop dat het een meisje zou zijn Was er ergens ook helemaal van overtuigd....papa wilde het toen niet van te voren weten en ik was stiekem best een beetje teleurgesteld toen het een jongetje bleek te zijn! Niet dat ik niet op slag verliefd was, maar toch.... En het heeft ook best even geduurd voordat ik er aan gewend was dat het echt geen meisje was
pi_111762470
Ik kan me toch goed voorstellen dat iemand voorkeur heeft hoor, en je kunt er weinig aan doen dat je voorkeur hebt toch?

Maar merk wel dat bijv. mijn ene zus best een sterke voorkeur heeft voor een meisje. En ik ben dan zo bang dat ze teleurgesteld is als het een jongen is :{ en daar heb ik dan wel weer moeite mee.

Maar ik heb er veel meer moeite mee dat anderen voorkeur van geslacht voor mijn kind hebben en/of dat mensen je een voorkeur in de schoenen schuiven die je heul niet hebt.
pi_111763463
Vampererotica gefeliciteerd met je zwangerschap!!m(wat heb jij gezellig veel kinderen zeg!)

Wat je zegt covie! Toen ik bekend maakte dat ik een meisje kreeg was iedereen ineens laaiend enthousiast, opmerkingen van gelukkig een meisje geen jongen enzo..en er werd gewoon veel enthousiaster gereageerd als toen bij mijn zoontje.
Ik was echt wel een beetje boos om al die reacties. Ik vond het lullig tegen over mijn zoontje en heel duidelijk was de geslachtsbepaling ook weer niet, voor het zelfde geld was het toch een jongetje geweest, alsof het dan minder leuk is..
pi_111772871
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Na de grofweg 20 weken schijnt het weinig tot geen gevolgen meer te hebben voor de zwangerschap dus misschien dat ze er daarom niet meteen iets mee gedaan hebben?
pi_111772876
Oh en moguh... Hier is het op, lichamelijk gezien ;( zo'n pijn... Pfoi.

Valt me nog mee, had het eerder verwacht. Help me hieraan herinneren als ik ooit nog rammel ;(
pi_111772901
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef covie het volgende:
Ik kan me toch goed voorstellen dat iemand voorkeur heeft hoor, en je kunt er weinig aan doen dat je voorkeur hebt toch?

Maar merk wel dat bijv. mijn ene zus best een sterke voorkeur heeft voor een meisje. En ik ben dan zo bang dat ze teleurgesteld is als het een jongen is :{ en daar heb ik dan wel weer moeite mee.
Dit is de reden dat ik graag een geslachtsecho wilde. Heb in mijn omgeving meegemaakt dat iemand echt teleurgesteld was dat de baby niet het geslacht had dat ze in haar hoofd had. Ze moest echt omschakelen. Ze vertelde later hoe erg ze dat vond, dat ze in het prille begin niet ten volle blij kon zijn. Gelukkig heeft het niet lang geduurd. Het zal ook schelen dat het haar laatste was, net als bij ons.

He, wat ongelooflijk k*t Gerberaatje!
pi_111772956
goedemorgen,

Ik had niet echt een voorkeur voor geslacht, maar ben wel blij met wat het is. Ik denk voornamelijk omdat ik nu al in mijn hoofd heb wat het wordt, als het nu nog iets anders blijkt te zijn zou dat wel heel erg omschakelen worden. Voor een tweede vind ik het eigenlijk ook wel heel leuk om het zelfde geslacht te hebben omdat ik dan hoop dat ze 'meer' aan elkaar hebben. Ik ken in mijn omgeving gezinnen met twee broertjes of twee zusjes die heel erg goed met elkaar op kunnen schieten, ook in de pubertijd en nu ze ouder zijn, lijkt me heel speciaal die band. Die had ik niet echt met mijn broertje. Maargoed, ook daar kun je niet op rekenen dus wat dat betreft, ook voor een tweede ben ik denk ik met alles blij :D

Gerberaatje, wat naar -O-
pi_111772964
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef -Spring het volgende:
Prima, wat de rest al zegt, kan ik me helemaal voorstellen zelfs want voor mijn oudste kon ik me echt geen voorstelling van een meisje maken. Liever niet zeg, ik was een jongensmama, dacht ik.

:') hoe fout kun je zitten... Kan me ons gezin nu niet eens met een jongen voorstellen...

Maar ga niet bij mij in aannames leven dat het zo jammer is dat ik 2 meiden heb...dáár heb ik wel de pest aan! ;)

Overigens hier ook een (vroege!) geslachtsecho al.. beide keren.. want beide keren wist ik zeker dat er een jongen in mijn buik zat :P beide keren was ik ook meteen om, zo gek werkt het dus wel! Maar ik had er niet aan moeten denken 2 keer bij de bevalling 'verrast' te worden. Dat je denkt het één te krijgen en het is wat anders... gaat in je hoofd toch een leven leiden, denk ik!

Lastig dus, maar opmerkingen als: ga je hierna nog door voor het andere geslacht? :') alsof je het voor het kiezen hebt... Wij willen heel graag een 3e, en ja een jongen zou best welkom zijn, maar liever eigk nog een meid :P (nou komt die 3e echt niet meer :') check post hierboven :') maar al de brutaliteit dat mensen er vanuit gaan dat je voor nóg een kind gaat om er één van het andere geslacht te krijgen :') er zullen mensen zijn die het doen hoor, en dat vind ik ook prima. Maar vul het niet voor me in..
pi_111772969
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 08:00 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Na de grofweg 20 weken schijnt het weinig tot geen gevolgen meer te hebben voor de zwangerschap dus misschien dat ze er daarom niet meteen iets mee gedaan hebben?
De verloskundige zei ook dat het na ongeveer 20 weken vrij ongevaarlijk is, maar op internet lees je weer andere verhalen....
Ach, ik moet sowieso prikken, een extra kruisje op het formulier en/of een extra buisje bloed maakt dan ook niet zoveel uit denk ik...Al is het maar voor mn eigen gemoedsrust...

Plus dat er in mijn omgeving wat "verse"zwangeren zijn, hoewel mijn uitslag natuurlijk niets meer of minder zeker voor hun maakt...
pi_111772984
:* Voor je lichamelijk op zijn Gerberaatje... Niet fijn!

Voor mezelf was het de vorige keer ook echt even slikken en enorm omschakelen ja..... Maar de opmerkingen uit de omgeving maakte me inderdaad kwaad! ( Had toen dus 1 meisje en 3 jongens )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')