SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier!! Dat moeten de ouders van C zijn toch? Feliciteer ze dan ook maar van hun oude overbuurtjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:17 schreef Kersjes het volgende:
Covie, hopelijk lukt het draaien.
Zo, wij gaan zometeen naar het 40-jarig huwelijksfeest van oom en tante van M. Er komen allemaal mensen die we al lang niet meer gezien hebben, ik mag dus ongegeneerd gaan pronken met mijn buik!
Ik ben er de laatste dagen ook echt een beetje chagrijnig van. Ik heb niet veel last van hormonen (zegt ook mijn mrquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Beter dat ik vandaag rustig aan ga doen .. de afgelopen 2 dagen hebben hun tol geeist![]()
Wanneer leer ik nou eens dat ik nog maar op de helft van mijn krachten ben door de zwangerschap.. Ik onderschat het iedere keer weer
Je mag hem wel met ons delen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:37 schreef Phaidra het volgende:
Wil de envelop niet openen in m'n eentje, maar ik ben zooooo nieuwsgierig!!
Aangepast! Als er nog meer veranderd mag worden gil maar!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Volgens mij mocht Regenboogjes in de lijst al omgezet worden in Keshet
Mag ik ook in het lijstje? Uitgerekende datum 16 augustusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:36 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Aangepast! Als er nog meer veranderd mag worden gil maar!
Zit hier ook heerlijk aan een fruitcocktail. Over een uurtje high tea'en met vriendinnen op terras. Heerlijk een beetje zomer gevoel!
Haha, je hebt PM terugquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Kersjes het volgende:
Phaidra, je hebt PM!
Hoezo zwangerschapsdementie, ik was helemaal vergeten dat we gemeenschappelijke kennissen hebben![]()
Covie, wat goed dat hij toch weer gedraaid is! En wat gezellig zo, zwanger met z'n 3en. Straks nog meer natuurlijk, al die kleine beebjes bij elkaar![]()
Allemaal genoten van het lekkere weer?
Het feestje was geslaagd, mijn buik is door zeker 5 mensen ongevraagd bevoeld en ik vond het niet eens erg![]()
Al begin ik inmiddels wel wat flauw te worden van de vraag of we hierna nog doorgaan voor een meisje
Ik krijg ook regelmatig de vraag dat het toch wel jammer is, dat het geen jongen is hè?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Kersjes het volgende:
Al begin ik inmiddels wel wat flauw te worden van de vraag of we hierna nog doorgaan voor een meisje
Ja maar jij bent een patser, met je koningskoppelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind jullie wel minderwaardig hoor, maar 1 vd 2 geslachten...kan toch niet![]()
Hier wordt altijd gedaan of het de ultieme combinatie is
Ja tuurlijk je kan 2 verschillende soorten hebben, maar is dat beter?
Ach ja mensen moeten wat zeggen![]()
WTF... Rare mensen heb je tochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef Kersjes het volgende:
Jammer Gerbera, anders hadden we kunnen ruilen![]()
Serieus, iemand had zelfs het lef om me te zeggen "Jaaaaa, dat zeg je nou wel, maar nu loop je wel mooi een dochter mis. En je kan ook niet zeggen dat je niet blij bent met een 3e jongen, of wel soms?"
Ik:![]()
Ben maar weggelopen, anders was het verkeerd afgelopen ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |