Dat is hier ook zo, echt bij elke echo krijgen we een volle blik op het zaakjequote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Kersjes en Gerberaatje, fijn dat het vandaag beter te handelen is.
Kwisted, hier ook een bewegelijke beeb. In het begin schrok ik er ook steeds van, raar gevoel ook. Het went gelukkig wel, wat Gerbera ook zegt.
En covie, gefeliciteerd met jullie meisje![]()
![]()
. Mooie naam en fijn dat alles goed gegaan is
.
Zelf vanochtend weer een groei-echo gehad (3e op rij) en de beeb groeit nog steeds volgens eigen lijn. Hij wordt geschat op 2200 gram nu en dat is prima. Klein maar fijn. De echofotootjes worden steeds onherkenbaarder, zelfs de buik past er nu niet meer volledig op
(uiteraard hing wel z'n geslacht weer vol in beeld
). De echomevrouw was lichtelijk verbaasd over de hoeveelheid vruchtwater nog op deze termijn. Hij heeft het blijkbaar nog erg goed daarbinnen
.
Whihi oh echtquote:Op maandag 21 mei 2012 12:20 schreef Mangostine het volgende:
Covie en man, gefeliciteerd met jullie dochter!Geniet!
Enf, ik heb ook zo'n drukke buikbaby... mijnes is al richting mijn maag aan het gaan, ook lekker.Heerlijk gevoel toch, dat geplop en geduw? Van het weekend heb ik een filmpje gemaakt van mijn buik, waarop je de plopjes gewoon al ziet
![]()
Morgen de 20 weken echo! Ben benieuwd, er is geen reden om me zorgen te maken, maar ik vind het toch wel spannend...
Dat jaquote:Op maandag 21 mei 2012 12:41 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het zo leuk!
Soms zit ik op mijn werk in een of ander overleg en dan denk ik, fuck dit, mijn baby is aan het bewegen, de rest is zo triviaal!? En dan ben ik dus heel even de gelukkigste mens op aarde
Wat fijn dat ze zo adequaat reageren en dat de waarde amper gestegen was... heel fijn!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:34 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben weer terug van de gyn. Galzoutwaarde was maar 1 puntje hoger gelukkig, en we troffen een gynaecoloog die ons erg gerust wist te stellen. Kind lijkt ingedaald! Verder is het devies om vooral laagdrempelig langs te komen als ik het niet vertrouw.
Volgende week weer prikken, de week erop weer een afspraak. Dan bepalen we wanneer ik word ingeleid, met 37 of met 38 weken. Het lijkt er dus op dat ons kindje ergens tussen 13 en 22 juni het levenslicht zal zien. Nouja, dat is nu het plan en plannen kunnen wijzigen, maar toch vind ik het een erg fijn idee. Nog 3-4 weken! Kom ik ineens in het juni lijstje terecht!
Dat deden de mijne ookquote:Op maandag 21 mei 2012 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Covie, gefeliciteerd!![]()
Sonnetje, wat lief!
Heb zelf vandaag een pretecho gehad (met 15w4d). Alles zag er voor nu goed uitMgoed, kind is wel lekker relaxed, want lag grootste deel van de tijd lekker te slapen
Waar ik me dan meteen weer wat zorgen over kan maken: is hij niet té rustig?? Mgoed, ik weet ook dat ik zo helemaal niet moet denken. Alles wat ze konden zien, zag er perfect uit in ieder geval
En hij zit op dit moment 6 dagen in de plus, maar dat kan ook gewoon een groeispurt zijn
Oh, zo goed waren ze niet omdat hij vrijwel de hele tijd gewoon met zn hoofd naar beneden ligt, lekker rusten op de baarmoederwand xD Eens kijken wat ertussen zitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |