abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111827977
Covie, gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 21 mei 2012 @ 13:33:15 #202
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111828140
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef Phaidra het volgende:
Kersjes en Gerberaatje, fijn dat het vandaag beter te handelen is :*.

Kwisted, hier ook een bewegelijke beeb :Y. In het begin schrok ik er ook steeds van, raar gevoel ook. Het went gelukkig wel, wat Gerbera ook zegt.

En covie, gefeliciteerd met jullie meisje O+ O+ O+. Mooie naam en fijn dat alles goed gegaan is *O*.

Zelf vanochtend weer een groei-echo gehad (3e op rij) en de beeb groeit nog steeds volgens eigen lijn. Hij wordt geschat op 2200 gram nu en dat is prima. Klein maar fijn :+. De echofotootjes worden steeds onherkenbaarder, zelfs de buik past er nu niet meer volledig op :D (uiteraard hing wel z'n geslacht weer vol in beeld :')). De echomevrouw was lichtelijk verbaasd over de hoeveelheid vruchtwater nog op deze termijn. Hij heeft het blijkbaar nog erg goed daarbinnen :).
Dat is hier ook zo, echt bij elke echo krijgen we een volle blik op het zaakje :D

Gerbera, doe nou niet zo koppig en blijf die spiegel paracetamol behouden... Niks mis mee om het lang achtereen te gebruiken en je lijf heeft het gewoon nodig. Sterkte :*

Bijtje, bloeddruk als een tiener, netjes hoor!

Hier is al het geschop ook niet altijd even fijn hoor :N Soms doet hij wat met de onderkant van mijn ribben, dan gil ik het nog net niet uit door die plotselinge pijnscheut.

Ik heb net 4 ( :@ ) sneetjes geroosterd brood met avocado gegeten. Flink wat citroensap erover :9~ Misschien heb ik wel een ijzertekort waardoor ik zo moe en duf ben. Of ik ben gewoon zwanger :')
.... met gevoel voor drama....
pi_111828177
Ik ben weer terug van de gyn. Galzoutwaarde was maar 1 puntje hoger gelukkig, en we troffen een gynaecoloog die ons erg gerust wist te stellen. Kind lijkt ingedaald! Verder is het devies om vooral laagdrempelig langs te komen als ik het niet vertrouw.
Volgende week weer prikken, de week erop weer een afspraak. Dan bepalen we wanneer ik word ingeleid, met 37 of met 38 weken. Het lijkt er dus op dat ons kindje ergens tussen 13 en 22 juni het levenslicht zal zien. Nouja, dat is nu het plan en plannen kunnen wijzigen, maar toch vind ik het een erg fijn idee. Nog 3-4 weken! Kom ik ineens in het juni lijstje terecht!
  maandag 21 mei 2012 @ 13:35:41 #204
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111828238
Covie gefeliciteerd met je meisje *O* *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 21 mei 2012 @ 13:35:48 #205
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111828243
Fijn dat er toch een plan is Bodpa, heb je in ieder geval wat houvast. Hoe ben je er geestelijk onder? Ben je al wat meer gerust? Je wordt gelukkig wel goed in de gaten gehouden.
pi_111828271
Fijn de instelling van de gyn! en dat de waarde maar 1 punt gestegen is.,
En jeetje tussen 13 en 22 juni, das al bijna!
Hopelijk wijzigen de plannen niet ;)
pi_111828595
Spannend Bodpa, nu komt het er wel snel aan. Kijken of je me in haalt :D

Ik sta eerste :o

Is het raar dat ik helemaal nog niet het gevoel heb dat ik elk moment zou kunnen gaan bevallen? Ik heb echt in mijn hoofd zitten dat het gewoon nog wel even gaat duren. Vind het ook wel best zo. Ik voel me nog prima. Nou doe ik ook de hele dag niet veel anders dan een beetje slapen, tv kijken, lezen, af en toe een wasje. Ik vind het wel lekker rustig zo, van mij mag dit nog wel een paar weken duren.
pi_111828602
*O* Covie *O* gefeliciteerd met je meisje. En we schuiven weer een maand verder op :X
Bodpa in het juni lijstje, ik hoop dat het goed blijft gaan.
Kersjes, het heeft je in ieder geval goed gesmaakt.
  maandag 21 mei 2012 @ 14:15:28 #209
374977 eliis
Relativeer!
pi_111829765
*O* Gefeliciteerd Covie!!! *O*

Precies over twee weken heb ik m'n eerste echo, oh wat kijk ik daar naar uit!
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2012 @ 14:22:02 #210
309370 Nanadu
pi_111830057
*O* gefeliciteerd Covie *O* , wat een mooie naam!

Bodpa wat spannend, dat is al bijna :D
  maandag 21 mei 2012 @ 15:29:05 #211
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111832938
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:20 schreef Mangostine het volgende:
Covie en man, gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Geniet!

Enf, ik heb ook zo'n drukke buikbaby... mijnes is al richting mijn maag aan het gaan, ook lekker. :') Heerlijk gevoel toch, dat geplop en geduw? Van het weekend heb ik een filmpje gemaakt van mijn buik, waarop je de plopjes gewoon al ziet :o

Morgen de 20 weken echo! Ben benieuwd, er is geen reden om me zorgen te maken, maar ik vind het toch wel spannend...
Whihi oh echt :D O+ Geweldig ja.. zo bijzonder! Whaha oh serieus!! Wat gaaf :D
Oh das zeker spannend, kan het me helemaal indenken.. Ik heb 'm over 2 weken en zit nu al te zenuwen! :+ :*

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:41 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het zo leuk!
Soms zit ik op mijn werk in een of ander overleg en dan denk ik, fuck dit, mijn baby is aan het bewegen, de rest is zo triviaal!? En dan ben ik dus heel even de gelukkigste mens op aarde O+
Dat ja O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 21 mei 2012 @ 16:05:09 #212
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111834447
Covie van harte met je dochter! *O* Leuke naam ook!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111835497
normaal kom ik hier niet, maar nu moet ik toch echt even reageren:
Covie, gefeliciteerd met je dochter!! Ze heeft natuurlijk een supermooie naam!!!! (zo heet mijn dochter dus ook) Geniet van je kraamtijd, laat je lekker verwennen en geniet van je lieve mei(s)ke!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_111836182
*O* Covie gefeliciteerd!!!
pi_111836255
Covie, van harte met je dochter!!

Bodpa, wat snel al, goed dat ze je zo in de gaten houden (moet ook wel natuurlijk).

Wij doen wel een combinatietest, vent vind dat belangrijk, wordt door huidige zorgverzekering niet vergoed, door de vorige (CZ) wel.

Gerbera, met welke termijn heb jij een geslachtsecho laten maken? Ik vermoed dat mijn 20 weken echo toch na de vakantie wordt (want 18 weken zoals het er nu naar uitziet op moment van vertrek).
pi_111836583
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:34 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben weer terug van de gyn. Galzoutwaarde was maar 1 puntje hoger gelukkig, en we troffen een gynaecoloog die ons erg gerust wist te stellen. Kind lijkt ingedaald! Verder is het devies om vooral laagdrempelig langs te komen als ik het niet vertrouw.
Volgende week weer prikken, de week erop weer een afspraak. Dan bepalen we wanneer ik word ingeleid, met 37 of met 38 weken. Het lijkt er dus op dat ons kindje ergens tussen 13 en 22 juni het levenslicht zal zien. Nouja, dat is nu het plan en plannen kunnen wijzigen, maar toch vind ik het een erg fijn idee. Nog 3-4 weken! Kom ik ineens in het juni lijstje terecht!
Wat fijn dat ze zo adequaat reageren en dat de waarde amper gestegen was... heel fijn! :Y :*

Sterrenmunt, hier doet het echo bureau de geslachtsbepaling met 16 weken ;)
  maandag 21 mei 2012 @ 17:06:00 #217
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111836829
Sterrenmunt babyvision langs de A13 doet vanaf 17wkn geslachtsbepaling.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111836973
Sterrenmunt, ik ben met 16 weken bij eentje in Leiderdorp geweest. ¤ 25 voor een geslachtsbepaling.

@Kersjes: ja, ik ben er wel wat rustiger onder nu. Vandaag een druk kind in de buik, rustige dagen zijn wat dat betreft griezeliger. Maar zolang de baby reageert op porren, moet het wel goed zitten lijkt me. Ik vind het ook een fijn idee dat de waarde nauwelijks gestegen is, zit niet opeens op 35 ofzo.

[ Bericht 61% gewijzigd door bodpa09 op 21-05-2012 17:16:09 ]
pi_111839136
Zo, ik ben weer thuis. En ben helemaal kapot :') Het vrijwilligen was toch zwaarder dan ik had verwacht, maar het was weer zo leuk en zo fijn. Ben blij dat ik geweest ben. En nu dan echt even niks meer en genieten van mijn verlof!
En babywasjes! Ik besefte me net dat ik over 2 weken (en een dag) al 37 weken ben en dat dan alles toch echt wel klaar moet zijn :o dus deze week daar even mee aan de slag.

En ik heb een babytje van twee weken oud mogen knuffelen en de fles mogen geven, zo onwijs lief! O+

Covie haar meisje is er, gefeliciteerd! Wat een mooie naam heeft ze gekregen! *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111839504
Bodpa, goed nieuws dat de waarde niet zoveel gestegen is!! En fijn dat ze de situatie zo serieus nemen :).

Marjolijntje doe eens niet :D Ik moet ook nog zoveel en deze week nog werken... Wasjes, laatste inkopen, kamertje is nog niet af... Aaaah!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111842271
Joepie Covie is mama *O* *O* *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 19:07:29 #222
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111842275
Grrrr, we hebben net de hele zolder+vliering afgezocht, maar de kruik die ik voor de jongens had is onvindbaar. Net als mijn voedingskussen }:|
Toen Toby 2 maanden oud was zijn we verhuisd. De kruik had ik toen niet meer nodig, maar het voedingskussen volgens mij wel. Waar hebben die verdomde kabouters het gelaten???
Wat we wel hebben gevonden: magnetronsterilisator, reiswieg, flesjes+bakjes, de wipper.... allemaal babyspul O+
  maandag 21 mei 2012 @ 19:08:46 #223
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_111842353
Gefeliciteerd covie!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_111842455
Bodpa fijn dat er nu een bijna-plan de campagne is. Wordt spannend dus!

Marjolijntje ik vind het stoer hoor dat je het nog gedaan hebt. Maar nu is het tijd om te gaan nestelen hoor ;)

Phaidra hihi leuk he dat besef ineens dat het nu toch echt dichtbij komt, en dan daar meteen overheen die gedachtes van 'ja maar ik moet nog dit en dat en en en...'

Zo en nu moet ik toch echt even gaan shoppen voor dochter. Kom er net achter dat het lieve kind geen korte broeken meer heeft...
pi_111842558
Covie van harte *O* O+

En een goede 20-weken echo voor Freubel *O*
pi_111842786
Irritant is dat he kersjes!
Hopelijk komt t snel boven water!

:') mijn zoon doet vandaag de hele tijd zn t shirt omhoog (geen romper aan, dus blote buik), klopt erop en zegt: baby.
Dus k vraag net aan m, een jongen- of meisjesbaby. Zegt ie: na (ja), dus ik denk mn vraag komt niet aan. Zegt ie daarna: meis O+
mafkees O+
pi_111843863
Gefeliciteerd Covie!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:37:35 #228
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_111843979
*O* Covie gefeliciteerd!
  maandag 21 mei 2012 @ 19:47:25 #229
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111844444
Covie van harte met jullie meisje!

Freubel goede echo, fijn

Gerbera :*

Kersjes succes met zoeken

floris (insert smiley)

Bodpa wat goed dat er een plan is
  maandag 21 mei 2012 @ 19:52:09 #230
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_111844717
Van harte gefeliciteerd Covie! *O*
A grand adventure has begun.
pi_111847389
Wat lief sonnetje :-)
pi_111849475
Van harte Covie!
Erg mooie naam!
  maandag 21 mei 2012 @ 21:14:09 #233
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111849958
Jaaaaa ze is er!!! Gefeliciteerd Covie! *O*
Wat een leuke naam inderdaad! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 21 mei 2012 @ 21:21:20 #234
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111850457
Sonnetje O+
pi_111853397
Covie, gefeliciteerd! *O* *O*

Sonnetje, wat lief! O+

Heb zelf vandaag een pretecho gehad (met 15w4d). Alles zag er voor nu goed uit *O* Mgoed, kind is wel lekker relaxed, want lag grootste deel van de tijd lekker te slapen :P Waar ik me dan meteen weer wat zorgen over kan maken: is hij niet té rustig?? Mgoed, ik weet ook dat ik zo helemaal niet moet denken. Alles wat ze konden zien, zag er perfect uit in ieder geval :) En hij zit op dit moment 6 dagen in de plus, maar dat kan ook gewoon een groeispurt zijn :+
pi_111854975
Tof Coco O+ *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111857599
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Covie, gefeliciteerd! *O* *O*

Sonnetje, wat lief! O+

Heb zelf vandaag een pretecho gehad (met 15w4d). Alles zag er voor nu goed uit *O* Mgoed, kind is wel lekker relaxed, want lag grootste deel van de tijd lekker te slapen :P Waar ik me dan meteen weer wat zorgen over kan maken: is hij niet té rustig?? Mgoed, ik weet ook dat ik zo helemaal niet moet denken. Alles wat ze konden zien, zag er perfect uit in ieder geval :) En hij zit op dit moment 6 dagen in de plus, maar dat kan ook gewoon een groeispurt zijn :+
Dat deden de mijne ook :')
Druk bewegende kinderen heb k nooit.op een echo gezien.
Floris heeft dat goedgemaakt buiten de buik ;)
pi_111863533
Covie, gefeliciteerd *O*

Hier gaat het weer zwaar rot. Het ging een week prima, ik dacht bijna dat ik van de misselijkheid af was. Sinds vrijdag is het weer mis. Van eten word ik misselijk en ik verdraag geen drinken. Heel soms houd ik een maaltijd binnen. Ik ben sinds vrijdag bijna 3 kilo afgevallen en ik slaap amper meer 's nachts. Nu ben ik sinds half 5 aan het wachten tot ik de huisarts kan bellen, dat kan om 8 uur. Heb nog geen Primperan gekregen dus daar vestig ik nu al mijn hoop op.
Ik geloof dat ik er door heen zit.
pi_111863684
Ach Sola, wat rot! Hopen dat primperan wel het gewenste resultaat heeft :*. Let je goed op uitdrogingsverschijnselen? Omdat je geen drinken verdraagt zal dat best snel kunnen gaan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:23:00 #240
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_111863791
Ah nee toch Sola! Ik hoop met je mee dat Primerapan werkt! En verder wat Phaidra zegt; meld ook echt even dat je geen drinken binnenhoudt! :*

Hoe is het verder met de dikbuikjes hier?
Ik heb heerlijk geslapen, d'n dreumes slaapt nog! Ik hoop dat de 2e ook mijn slaapgenen heeft. :+
Enne; ik begin een buikje te krijgen! :o *O*
A grand adventure has begun.
pi_111863799
Sonnetje O+

Coco, leuk die echo. Willen jullie eigenlijk weten of het een jongen of meid is?

Sola, ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen! :*

Bijtje, ik wil idd wel meisje achter mijn naam in de OP..
pi_111863875
G'morgen :W

Sterkte Sola :* ik hoop dat je snel opknapt, dit is niks!

Ik heb om 11u de 20 weken echo. En nu heb ik zenuwen. :{
pi_111863885
Coco, foto van de echo! :D
pi_111863930
Klinkt niet goed Sola! Hopelijk kan de dokter je helpen!

Mango, herkenbaar. Maar je zal zien dat alles best in orde is en dat voelt daarna dan dubbel zo goed!
pi_111864012
Sola, ik hoop dat de huisarts kan helpen :*

Mango, succes en veel plezier :*

Mijlpalendag *O* Sorbo, aan jou de eer ;)
pi_111864081
@Sonnetje: mijn moeder & schoonmoeder grapten al dat hij in ieder geval op zn ouders lijkt :+ En ja, ik weet ook wel dat ik me er niet druk om moet maken. Deed ik in eerste instantie ook niet (tijdens de echo), maar tijdje daarna plopte t ineens mn hoofd in :') Maar tis er alweer grotendeels uit, geloof ik. Ga er maar vanuif dat ie zn energie spaart voor na de geboorte, haha.

Thx allen, btw :)

Sola, hopelijk kan de dokter snel iets voor je betekenen. Sterkte! :*

Freub, wij willen het niet weten. Heb wel na 10 min ofzo aan die vrouw gevraagd of zij het had gezien al. Ja dus :D Maar ze zei ook dat ze wel zeker wist dat het ongeoefende oog het niet zou zien met 15w4d. Misschien wel met de 20w echo.

Over 20w echo's gesproken: succes Mango!!
pi_111864093
Mango succes! Logisch dat je de zenuwen hebt. Ik hoop op een mooie echo!

*O* Voor de mijlpalen en het beginnende buikje van Keshet!
pi_111864115
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:32 schreef Mangostine het volgende:
Coco, foto van de echo! :D
Oh, zo goed waren ze niet omdat hij vrijwel de hele tijd gewoon met zn hoofd naar beneden ligt, lekker rusten op de baarmoederwand xD Eens kijken wat ertussen zit :)
pi_111864267
Echofoto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111864661
Succes Mango! En veel plezier vooral!

Coco mooi he.. zo'n klein beebje .. zie je dat ruggengraatje helemaal lopen enzo O+

Ik moet nog 4 weken wachten tot ik weer een echo heb, zie ik nu net in mijn agenda ;( :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')