abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2012 @ 10:12:56 #151
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111821264
Nog geen Covie-nieuws?? Die is vast druk aan het genieten van d'r kleintje.

Hoera voor alle mijlpalen *O*

Zo, de meds zijn er in gebleven en mijn bakje cornflakes ook. De zon schijnt.... dit belooft een goede dag te worden :Y
.... met gevoel voor drama....
pi_111821460
Freub, fijn dat je 20 weken echo goed was! En een meisje O+

Covie, waarschijnlijk al met baby op de arm. We wachten op nieuws :D

Gisteren heeft mijn vriend de kleine voor het eerst voelen schoppen, jeeeuj *O* Hij vond het heel leuk! Ik vind het trouwens af en toe wel echt een raar gevoel, bijna zo'n achtbaan gevoel. Niet altijd even fijn eigenlijk :@ Zijn het eigenlijk altijd de voetjes die je voelt, of kunnen het ook de armpjes zijn? Ik ben nu 23 weken. Voor mijn gevoel heb ik ook wel een heel beweeglijk kindje, ik voel ze heel vaak. Hebben jullie dat ook?
  maandag 21 mei 2012 @ 10:31:10 #153
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111821716
Koffietijd kijken en straks op naar het terras, zwaar zeg dat verlof *)

Covie *O* Hoop zo dat je je beeb al in je armen hebt O+. Ben benieuwd *O*

Wel weer eentje van de lijst af he...het gaat hard!

Freubelot, fijn hoor een goede 20 weken echo, een meiske O+!

Kwisted, bij mij is ie nu nog steeds heel erg bewegelijk, ook toen al, dat is wel normaal hoor :).

Kersjes, wat fijn dat je het lekker binnen houdt, dat het maar zo mag blijven *O*
pi_111821869
Freubelot wat fijn dat de 20 weken echo goed was! En een meisje O+

Covie ik hoop dat je nu lekker aan het genieten bent van je beeb!:*

Kersjes wat fijn dat het beter lijkt te gaan vandaag!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 21 mei 2012 @ 10:40:35 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111821996
:Y
Ik moet alleen echt goed gaan bijdrinken vandaag, heb gister praktisch niet kunnen drinken en merk dat ik vandaag toch wel wat duizelig ben en hoofdpijn heb.
  maandag 21 mei 2012 @ 10:42:54 #156
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111822067
Zeker nu het warmer wordt idd veel drinken hoor, als het gaat natuurlijk :).
pi_111822567
jaaa wij zijn de ouders geworden van een prachtige dochter met veueul haar. Alles goed gegaan, wel beetje gescheurd maar was geen houden aan :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
insert jompel jompel hartjessmiley weet niet hoe die moeten met mijn tel.
  maandag 21 mei 2012 @ 10:59:10 #158
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_111822602
Gefeliciteerd Covie *O* *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 10:59:56 #159
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111822626
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:58 schreef covie het volgende:
jaaa wij zijn de ouders geworden van een prachtige dochter met veueul haar. Alles goed gegaan, wel beetje gescheurd maar was geen houden aan :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
insert jompel jompel hartjessmiley weet niet hoe die moeten met mijn tel.
Ooooh wat leuk, van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Wat heerlijk zeg O+ En wat een mooie dag om te bevallen O+.

Is het nog vrij snel gegaan nadat je naar ziekenhuis bent gegaan? Nou dat komt wel, eerst genieten O+!
pi_111822667
Covie gefeliciteerd! Wat een leuke naam ook! Nu lekker gaan genieten van je meisje O+
  maandag 21 mei 2012 @ 11:01:09 #161
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111822668
Covie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
pi_111822669
Gefeliciteerd Covie!!! *O* *O* *O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_111822699
En ik zag dat er een mooie meisjesecho was...
En dat er eten binnen gehouden werd en ik meen nog een paar mijlpalen! *O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_111822719
Covie!!! *O* *O* Van harte met je meisje! En wat een mooie naam!
pi_111822722
*O* *O* *O* *O* *O* gefeliciteerd met je meisje Covie *O* *O* *O* *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_111822783
Verse beeb!
*O* Gefeliciteerd covie met jullie dochter *O* Genietse! Die had dat goed bekeken, ze dacht vast tis nu mooi genoeg buiten! :D

Ennnn we schuiven weer een plekkie op! Slik!

* clauwheee maar snel met de babywasjes begint
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111822799
En Kersjes fijn dat vandaag weer beter gaat.

En Keshet tijd vliegt idd! Jij (en Liza en Cathmar) ook alweer 13 weken!

Freubelot een meisje! O+

Gerberaatje; hoe gaat het met je? Nog steeds zoveel pijn?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_111822801
Gefeliciteerd Covie met jullie dochter! Geniet, geniet, geniet!!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
pi_111823269
Van harte gefeliciteerd Covie!!! *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 11:21:49 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_111823363
covie, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111823434
Covie gefeliciteerd met je dochter! O+
En wat een prachtige naam. Was ook 1 van mijn favorieten.
maar helaas heet de dochter van mijn broertje al zo :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 21 mei 2012 @ 11:25:17 #172
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111823496
*O* *O* *O* Covie Gefeliciteerd !!!! *O* *O* *O*
pi_111823979
Covie gefeliciteerd!! :)
pi_111824039
Covie, hartelijk gefeliciteerd! En baby's met veel haar zijn de leukste!
pi_111824055
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Covie, hartelijk gefeliciteerd! En baby's met veel haar zijn de leukste!
:N :6

Covie, gefeliciteerd *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 11:46:32 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111824248
Kwisted, plopjes! Wat gaaf! :D *O* Whihi achtbaan :') Herkenbaar! Wacht maar tot ie aan één kant wil liggen, dat voelt ook fijn.
Of zoals een vriendin van me zei; wacht maar tot ie tegen je ribben aan trapt :') XD

Ik voel 'm idd ook heel vaak, nu gewoon een paar keer per dag :Y
Volgens mij kunnen het ook wel armen zijn, want die kan ie nu ook bewegen, maar denk wel dat er meer kracht in benen zit, lijkt me..

Covie! :o wat een snelheid!! :o :D *O* Gefeliciteerd met jullie dochter met heul veul haar! O+ :D :*
En wat een mooie naam O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111824293
Zo en hoppa zomaar ff verse beeb ineens!!

Covie van harte gefeliciteerd met je dochter!! Leuk veul haar O+ en mooie naam!

Voor alle mijlpalen die ik voorbij zag komen *O* *O*

Freubelot fijn dat de 20 weken echo goed was, en nog steeds een meid O+ nou dat zal wel zo blijven dan he :P wil je het in de OP achter je naam hebben of niet?

Ik heb vanochtend weer een sticker gekregen bij de gynaecoloog. Bloeddruk als van een tiener zei hij B-) hb nog steeds aan de lage kant, maar wel stabiel dus vinden ze goed zo.
Pijnbestrijding besproken. Hier doen ze of een soort morfine met een pompje. Maar daar wordt je best suf van, en de baby's ook. Dus dat wil ik sowieso niet.
En ruggenprik doen ze in principe tot een cm of 5 a 6. Maar ze bekijken het per situatie. Stel dat je net binnenkomt en je zit al op 5 en je bent dus nog maar kort bezig dan zullen ze hem minder snel nog zetten dan als je al tien uur bezig bent en op 6 zit, dan geven ze hem gerust nog wel.
Maar goed, bij mijn dochter heb ik er alles bij elkaar 6 uur over gedaan, dus tja gezien de statistieken dat een tweede bevalling meestal sneller gaat dan de eerste denk ik dat ik niet eens aan pijnbestrijding toe kom. En als het net zo'n bevalling is als vorige keer hoeft het van mij ook niet. Eigenlijk alleen als het heel lang duurt.
Maar wilde wel graag het protocol van te voren weten.
pi_111824338
Gefeliciteerd Covie! En wat een geweldige naam! O+ ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_111824358
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef mikoxx het volgende:
Bijtje, hoe ver ben je nu? Fijn dat je nog wel 'de deur uit gaat', want dat is toch wel een beperking vond ik destijds. Ik wil je iig alvast superveel succes wensen, het is zoooo leuk, een tweeling!
Ik ben vandaag exact 34 weken en 3 dagen.
Ja ik probeer nog wel de deur uit te gaan, mee te gaan om boodschappen te doen enzo. Anders wordt ik gillend gek denk ik. Kan ook niet zo goed stil zitten, ik moet echt geremd worden.
Dank je wel!! :*
pi_111824848
Van harte Covie! *O* *O* Nu genieten..
pi_111825026
Covie van harte gefeliciteerd met je meisje met de mooie naam *O* *O* *O* Zien we je gauw in het babytjestopic. Geniet van haar!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111825541
Covie en man, gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Geniet!

Enf, ik heb ook zo'n drukke buikbaby... mijnes is al richting mijn maag aan het gaan, ook lekker. :') Heerlijk gevoel toch, dat geplop en geduw? Van het weekend heb ik een filmpje gemaakt van mijn buik, waarop je de plopjes gewoon al ziet :o

Morgen de 20 weken echo! Ben benieuwd, er is geen reden om me zorgen te maken, maar ik vind het toch wel spannend...
pi_111825917
Mango gezellig he dat geplop en gepor O+
De 20 weken echo blijft inderdaad gewoon spannend. Dus, succes!
pi_111825987
Covie, gefeliciteerd met de geboorte van je meisje. Mooie naam
  maandag 21 mei 2012 @ 12:37:07 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111826026
Covie, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* Geniet er van en tot snel in het babytopic!
  maandag 21 mei 2012 @ 12:39:51 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111826108
Covie, van harte *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_111826169
Proficiat *O*!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_111826174
Ik vind het zo leuk!
Soms zit ik op mijn werk in een of ander overleg en dan denk ik, fuck dit, mijn baby is aan het bewegen, de rest is zo triviaal!? En dan ben ik dus heel even de gelukkigste mens op aarde O+
pi_111826214
Van harte Covie! *O*
pi_111826285
Mango dat gevoel inderdaad. De hele wereld om je heen doet er gewoon even helemaal niet meer toe op zulke momentjes. Ik betrap mezelf er ook regelmatig op, dat ik gewoon niet zit op te letten en maar een beetje met een domme smile zit met dat getrappel in mijn buik hihi.
pi_111826368
Kwisted, vooral bij mijn eerste vond ik het in het begin echt bizar, idd alsof er iets van boven naar beneden in je buik valt :? en voelde toen ook helemaal niet fijn.. zat af en toe te gillen als ik dat voelde :') dat wordt beter :Y je gaat eraan wennen en dan wordt het echt gezellig :Y

LeNeHe lief dat je het vraagt :* heb de paracetamol er maar weer bijgepakt (ja ik ben eigenwijs had ik alweer even afgebouwt, het ging aardig en beter maar zo min mogelijk..) maar de spiegel begint weer op te bouwen en dat helpt wel wat!

En een verse baby O+ Covie, dat heb je even goed gedaan O+ van harte gefeliciteerd met je dametje... en je nu lekker laten verwennen en alles! :*
pi_111826595
Gefeliciteerd Covie!!! Mooie naam zeg!
*poef* nu is het weg
pi_111826675
Covie gefeliciteerd!!! *O* *O*
pi_111826813
Ik ben nu wel even blij met mn niet zo drukke buikbaby :')
Ze zit namelijk hoog (de vk voelde nog veel ruimte boven mn bekken) en heb daardoor al veel last van maagzuur, wil niet weten hoe t zou voelen bij een drukke baby :')

Vanochtend ook weer goedgekeurd bij de vk. Mn bloeddruk was 120/65 dus prima.
Alles weer prima.
Over 2 weken weer terug :o
Ook nog 2 weken werken en dan verlof *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 13:04:08 #195
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111826942
Gefeliciteerd Covie, mooie naam! :Y

En Gerberaatje en Kersjes sterkte met jullie protesterende lijf :*

Verder over het al dan niet willen weten van het geslacht (wat een lompe reacties soms! :o ); wij zijn er nog niet uit :+ "wel handig zodat je weet wat voor kleur je moet kopen natuurlijk" maar een verrassing is ook leuk vind ik _O-

Verder een *G* voor alle mijlpalen :D

Het duurt nog even voor de 20-weken echo komt dus rustig nadenken over geslachtsbepaling :P Net de VK gebeld, en ik moet na denken of ik een combinatietest wil...

En ik weet het niet meer ineens :{

Ik ben wel boven de 30 maar nog geen 36 dus het wordt niet vergoed, en ik weet niet of ik wil weten wat "de kans is op"; als de kans 1 op 250 is dan is de kans nog steeds 249 op 250 dat er niks mis is toch?
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_111827034
Kersjes en Gerberaatje, fijn dat het vandaag beter te handelen is :*.

Kwisted, hier ook een bewegelijke beeb :Y. In het begin schrok ik er ook steeds van, raar gevoel ook. Het went gelukkig wel, wat Gerbera ook zegt.

En covie, gefeliciteerd met jullie meisje O+ O+ O+. Mooie naam en fijn dat alles goed gegaan is *O*.

Zelf vanochtend weer een groei-echo gehad (3e op rij) en de beeb groeit nog steeds volgens eigen lijn. Hij wordt geschat op 2200 gram nu en dat is prima. Klein maar fijn :+. De echofotootjes worden steeds onherkenbaarder, zelfs de buik past er nu niet meer volledig op :D (uiteraard hing wel z'n geslacht weer vol in beeld :')). De echomevrouw was lichtelijk verbaasd over de hoeveelheid vruchtwater nog op deze termijn. Hij heeft het blijkbaar nog erg goed daarbinnen :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111827336
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:04 schreef peace-lover het volgende:

Het duurt nog even voor de 20-weken echo komt dus rustig nadenken over geslachtsbepaling :P Net de VK gebeld, en ik moet na denken of ik een combinatietest wil...

En ik weet het niet meer ineens :{

Ik ben wel boven de 30 maar nog geen 36 dus het wordt niet vergoed, en ik weet niet of ik wil weten wat "de kans is op"; als de kans 1 op 250 is dan is de kans nog steeds 249 op 250 dat er niks mis is toch?
Ik denk dat je je ook moet bedenken: wat zou je willen doen als je een verhoogde kans hebt? Zou je bij een verhoogde kans verder laten onderzoeken of laat je het er dan bij, en wanneer 'kies' je voor afbraak van de zwangerschap, als je dat al overweegt? En eventueel op basis daarvan bepalen of je de combinatie test wil doen....

Maar het blijft een lastige ;) inderdaad, zelfs bij 1 op 250 heb je nog 249 kan dat het goed is... en bij 1 op 10.000 (even een extreme ;)) kan jij net degene zijn met een kindje wat een 'afwijking' heeft....
  maandag 21 mei 2012 @ 13:21:08 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_111827566
covie, van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 13:22:35 #199
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111827630
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:14 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ik denk dat je je ook moet bedenken: wat zou je willen doen als je een verhoogde kans hebt? Zou je bij een verhoogde kans verder laten onderzoeken of laat je het er dan bij, en wanneer 'kies' je voor afbraak van de zwangerschap, als je dat al overweegt? En eventueel op basis daarvan bepalen of je de combinatie test wil doen....

Maar het blijft een lastige ;) inderdaad, zelfs bij 1 op 250 heb je nog 249 kan dat het goed is... en bij 1 op 10.000 (even een extreme ;)) kan jij net degene zijn met een kindje wat een 'afwijking' heeft....
Ja ook dat laatste nog inderdaad :) Even goed over nadenken maar, mn gevoel zegt nu "niet doen" maar even overleggen :)
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_111827943
Covie! Gefeliciteerd met je dochter! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')