SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.insert jompel jompel hartjessmiley weet niet hoe die moeten met mijn tel.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:58 schreef covie het volgende:
jaaa wij zijn de ouders geworden van een prachtige dochter met veueul haar. Alles goed gegaan, wel beetje gescheurd maar was geen houden aanOoooh wat leuk, van harte gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.insert jompel jompel hartjessmiley weet niet hoe die moeten met mijn tel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heerlijk zegEn wat een mooie dag om te bevallen
.
Is het nog vrij snel gegaan nadat je naar ziekenhuis bent gegaan? Nou dat komt wel, eerst genieten!
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Covie, hartelijk gefeliciteerd! En baby's met veel haar zijn de leukste!
Ik ben vandaag exact 34 weken en 3 dagen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef mikoxx het volgende:
Bijtje, hoe ver ben je nu? Fijn dat je nog wel 'de deur uit gaat', want dat is toch wel een beperking vond ik destijds. Ik wil je iig alvast superveel succes wensen, het is zoooo leuk, een tweeling!
Ik denk dat je je ook moet bedenken: wat zou je willen doen als je een verhoogde kans hebt? Zou je bij een verhoogde kans verder laten onderzoeken of laat je het er dan bij, en wanneer 'kies' je voor afbraak van de zwangerschap, als je dat al overweegt? En eventueel op basis daarvan bepalen of je de combinatie test wil doen....quote:Op maandag 21 mei 2012 13:04 schreef peace-lover het volgende:
Het duurt nog even voor de 20-weken echo komt dus rustig nadenken over geslachtsbepalingNet de VK gebeld, en ik moet na denken of ik een combinatietest wil...
En ik weet het niet meer ineens
Ik ben wel boven de 30 maar nog geen 36 dus het wordt niet vergoed, en ik weet niet of ik wil weten wat "de kans is op"; als de kans 1 op 250 is dan is de kans nog steeds 249 op 250 dat er niks mis is toch?
Ja ook dat laatste nog inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 13:14 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ook moet bedenken: wat zou je willen doen als je een verhoogde kans hebt? Zou je bij een verhoogde kans verder laten onderzoeken of laat je het er dan bij, en wanneer 'kies' je voor afbraak van de zwangerschap, als je dat al overweegt? En eventueel op basis daarvan bepalen of je de combinatie test wil doen....
Maar het blijft een lastigeinderdaad, zelfs bij 1 op 250 heb je nog 249 kan dat het goed is... en bij 1 op 10.000 (even een extreme
) kan jij net degene zijn met een kindje wat een 'afwijking' heeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |