Pru-siesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
.... onverwoestbaar
Zelden zeker, maar nooit gewoon
Nu komt het....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze gisteren wel zestien keer het verhaal van Laura die Scream kijkt hebben verteltZeg maar, zo hard mogelijk
Wait wuutquote:
Ja een van de jongens 'ging naar de wc' maar ging stiekem via de voordeur naar buiten, en precies op het moment dat iemands hoofd werd ingeslagen via de achterdeur naar binnen. En dat was precies achter mij. Dus ik zette het op een krijsen, hele scheldtirade.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu komt het....!
[..]
Wait wuut? Waar is die te halen
?
whehequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja een van de jongens 'ging naar de wc' maar ging stiekem via de voordeur naar buiten, en precies op het moment dat iemands hoofd werd ingeslagen via de achterdeur naar binnen. En dat was precies achter mij. Dus ik zette het op een krijsen, hele scheldtirade.
En dat moest natuurlijk aan bepaalde personen verteld worden
AHquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu komt het....!
[..]
Wait wuut? Waar is die te halen
?
Oei, daar ga ik ook maar eens voor kijken dan..quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef Renesite het volgende:
Ik zou mijn vader ophalen na een etentje met het werk. Hij zou bellen. Sowieso een godswonder met mobiel.
Nou belt hij dus mijn moeder. Een verkeerde connectie tot stand of zo, geen idee, maar wij roepen 'HALLOOO' en hij hoort schijnbaar niks.
Daarna belt hij duidelijk weer tweemaal... wij krijgen steeds voicemail als wij terugbellen.
Wat blijkt?
'Huuu hoe werkt dit ding, ik snap dat ook niet'. 6 minuten lang op de voicemail (twee gesprekken).
Beltegoed is nu op
Ik zie het helemaal voor me!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef Renesite het volgende:
Ik zou mijn vader ophalen na een etentje met het werk. Hij zou bellen. Sowieso een godswonder met mobiel.
Nou belt hij dus mijn moeder. Een verkeerde connectie tot stand of zo, geen idee, maar wij roepen 'HALLOOO' en hij hoort schijnbaar niks.
Daarna belt hij duidelijk weer tweemaal... wij krijgen steeds voicemail als wij terugbellen.
Wat blijkt?
'Huuu hoe werkt dit ding, ik snap dat ook niet'. 6 minuten lang op de voicemail (twee gesprekken).
Beltegoed is nu op
Lolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef Renesite het volgende:
Wat blijkt?
Beltegoed is nu op
Spannend Lutquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:55 schreef Lutte het volgende:
Klasgenoot heeft net de brief gehad, ruim door. Over een half uurtje hier de post, alsjeblieft die brief erbij!!!
Spannendquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:55 schreef Lutte het volgende:
Klasgenoot heeft net de brief gehad, ruim door. Over een half uurtje hier de post, alsjeblieft die brief erbij!!!
Eindelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:16 schreef Renesite het volgende:
Jeeeej! Volgende week zaterdag nieuwe ketelStortdouche erbij
![]()
Jup, heb 68/100 goed!! En 64 was nodig, dus krap maar... Boeiend!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Topper!krijg je ook een percentage te horen?
Jaaa, je voelsprieten zaten goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Lut, wat zei ik nou laatst?
SCOOOOOOOOOOOOOOOOREEEEEEEEEIk wist het
Wat goeeeeed Lut
Lig je buiten te zonnen?quote:
Eerst even uit en inloggen Renequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Oei. Sta ik zomaar bij Patrick in de slaapkamer
Ik reed op de weg van een verjaardag met Patrick naar huis, over zo'n donker landweg. Ik voerde eerst grootlicht en reed richting een verlichte 'zone' en deed mijn grootlicht uit. Opeens Patrickquote:
Nee... Was het een grote geweest dan had ik een geweitje in mijn ruitquote:Op zondag 20 mei 2012 00:25 schreef iBenny het volgende:
Nja, gelukkig heb je hem niet helemaal kapot gereden en hebben jullie niks![]()
Dat jaquote:Op zondag 20 mei 2012 00:25 schreef iBenny het volgende:
Nja, gelukkig heb je hem niet helemaal kapot gereden en hebben jullie niks![]()
Praat je ons nu een schuldgevoel aan?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja![]()
![]()
En misschien ligt het hertje wel ergens half dood te gaan door die klap, maar dat weet je natuurlijk niet.
Nee, maar nergens te zien betekent niet dat hij nog gezond en wel is, zeg maar. Niet belangrijk, jullie zijn nog heelquote:Op zondag 20 mei 2012 11:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Praat je ons nu een schuldgevoel aan?
Wij zijn nog teruggereden, op mijn verzoek, maar hij was nergens meer te zien
Bambi's van tegenwoordig ookquote:
dat bedoel ik...quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nah, de lamp ansich niet... maar de grill daaromheen ofzo
Ik weet wie achter jouw nickname zitquote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is toch juist niet leuk om die persoon achter een account te weten? Vind ik dan, lekker geheimzinnig houden!
Fuckkkk.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet wie achter jouw nickname zit!!!
Dit klinkt zo herkenbaarquote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef Lutte het volgende:
Ik raak zo gefrustreerd van mensen die duidelijk pissig om het een of ander zijn, en dan in plaats van gewoon zeggen wat er is kortaf gaan doen. En dan is het de bedoeling dat jij vraagt wat er is en dan is het antwoord standaard 'nee' en dan komt er alsnog een 'maar.....' van drie kantjes
Gewoon een dagboek geven!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef Lutte het volgende:
Ik raak zo gefrustreerd van mensen die duidelijk pissig om het een of ander zijn, en dan in plaats van gewoon zeggen wat er is kortaf gaan doen. En dan is het de bedoeling dat jij vraagt wat er is en dan is het antwoord standaard 'nee' en dan komt er alsnog een 'maar.....' van drie kantjes
Zullen de Russische oma's hoog scoren?quote:
Met al die rare mensen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Donderdag in de kroeg in Rotterdamt kijken!
Al vier keer gedaan, bezig met een vijfde pogingquote:
quote:
Hehehehehehehehequote:Op maandag 21 mei 2012 10:19 schreef PatriQue89 het volgende:
nou moest instaptoets doen voor t mbo... 103 vragen in een uurtje weggetikt... peanuts.. niveau groep 6 had tot 12 uur
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:19 schreef PatriQue89 het volgende:
nou moest instaptoets doen voor t mbo... 103 vragen in een uurtje weggetikt... peanuts.. niveau groep 6 had tot 12 uur
fucking ambtenaarrrquote:Op maandag 21 mei 2012 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa, beetje uitslapen natuurlijk matey!
Gooi het op "Maandag"quote:Op maandag 21 mei 2012 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een pesthumeur en ik weet niet waarom
Primaquote:
Kun je niet alles gewoon tegelijk doen? Nou ja stofzuigen en douchen, not zo hendigquote:Op maandag 21 mei 2012 11:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prima. Maar moet over een uur gaan naar een vergadering en moet nog douchen en stofzuigen en eten dus beetje short on time
.
Lang geleden wel. Hoe is het daarzo
?
Goed te horen! Moet je nog veel?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe gaat het goed
Maar wat Koetje zegt, hoe is het met jouu?
Ughh zoveelquote:Op maandag 21 mei 2012 11:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, nog zes, pas twee gehad.Maar de komende vier gaan wel lukken
Ben nu onder de douche uit, dus wordt even haastenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je niet alles gewoon tegelijk doen? Nou ja stofzuigen en douchen, not zo hendig![]()
Met mij gaat het goed![]()
En idd ehm tijdje geleden. Februari voor het laatst en daarvoor ehm bijna een jaar geloof ik.
Wel erg dat mijn daggemiddelde gewoon 37 is
Barbaarquote:
Scriptie bijna bijna afquote:Op maandag 21 mei 2012 11:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben nu onder de douche uit, dus wordt even haasten.
Ja,. Hoe is't met de studie?
Jaaa goedquote:Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bonjour Patriiiiique!![]()
Hoe gaat het met je?
Nou en joh! Wat deed je ook alweer? Media en Management oid toch? Wat doe je nu?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa goed
School ging weer eens kut..Dus nu van HBO naar MBO
Neeee! Sociaal Juridische Dienstverlening.. Ik ga nu Juridisch Medewerker doen!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou en joh! Wat deed je ook alweer? Media en Management oid toch? Wat doe je nu?
Oh, das is iets heel anders jaquote:Op maandag 21 mei 2012 12:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neeee! Sociaal Juridische Dienstverlening.. Ik ga nu Juridisch Medewerker doen!
Hoe is het met je tv-carriere?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neeee! Sociaal Juridische Dienstverlening.. Ik ga nu Juridisch Medewerker doen!
Oeh mooiquote:
Oeps, bustedquote:Op maandag 21 mei 2012 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Procrastineren vlak voor de deadline, like a boss
Hehequote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Procrastineren vlak voor de deadline, like a boss
Nee, dat zit wel goedquote:Op maandag 21 mei 2012 12:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heheachja hoef je je in ieder geval niet te vervelen
.
'Echt waar'? Oh god, mijn tv gaat nooit meer aan. Ik Google het wel evenquote:
Nederlands en wiskunde al gehad, vandaag natuurkunde (whoe-hoequote:Op maandag 21 mei 2012 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ughh zoveelNederlands?
Komt goed verderweet je al wat je gaat studeren?
Dokter Luttequote:Op maandag 21 mei 2012 12:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nederlands en wiskunde al gehad, vandaag natuurkunde (whoe-hoe).
Geneeskunde is het plan.. En zaterdag te horen gekregen dat ik een ronde verder ben met de decentrale selectie.. Dus de kans wordt nog aardig groot nu
Pat, ik heb het gemist
Ben benieuwdquote:
C_Aquote:Op maandag 21 mei 2012 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie luisteren vanavond toch ook naar Eriks ESF Top 50 Show op Radio 49![]()
als echte ESF Fans
Ik kijk heeeeeeeeeeeeeeeeel veel seriesquote:
Wat is 'AVNZMG'?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk heeeeeeeeeeeeeeeeel veel series
En zit in het radio topic, en in AVNZMG topicSinds SR2011 is dat.... en sinds januari geloof ik is dat een SC.
En ik probeer het EK SC Topic levendig te maken, maar dat lukt niet in je eentje
Ennneeee uhmzzz zit veel op Facebook enzoGame veel en op banenjacht
Ik was met Myraela en gewoonfaye en nog een paar van Radio 49 naar SR11 geweest, daar was ook een meet van het AVNZMG topicquote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is 'AVNZMG'?
Ik kom zo even kijken naar het EK gebeuren
En ja op FB zie ik je soms voorbijkomen haha.
En ik mag binnenkort ook op banenjacht![]()
Oja, Myraela! Ik ken alleen nog maar de real life namenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was met Myraela en gewoonfaye en nog een paar van Radio 49 naar SR11 geweest, daar was ook een meet van het AVNZMG topicDus 2 meets kwamen toen samen en sindsdien post ik daar
[SC Versieren makkelijk of niet?] #423 Iedereen op een ander terrasje
Op banenjacht is niethoor
Valt echt mega tegen
Hoewel het is Amsterdam wel meevalt geloof ik....
Hoezo hoef of moet je niets?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:12 schreef Renesite het volgende:
Pffff.. wat een raar iets..
Ik hoef niet meer te solliciteren
Ik hoef niet meer te studeren
Ik hoef niets...
Ik moet niets..
IK VERVEEL ME
Heb de afgelopen maanden iedere keer gesolliciteerd... moest wat vinden, onregelmatige werkdagen en schijt... Ik kan niet tegen die stress, druk en irritatie. Als ik bij huis was gekomen was mijn WW dermate laat dat je daar niet vrolijk van wordt. Daarnaast had ik geen bijstandmogelijkheden.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb de afgelopen maanden iedere keer gesolliciteerd... moest wat vinden, onregelmatige werkdagen en schijt... Ik kan niet tegen die stress, druk en irritatie. Als ik bij huis was gekomen was mijn WW dermate laat dat je daar niet vrolijk van wordt. Daarnaast had ik geen bijstandmogelijkheden.
Daarvoor altijd gestudeerd he!
Maar je bent er weer?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef Zeroku het volgende:
Vergadering midden op de dag.
Heel de dag weg.
Morgen 9:00 beginnen bij bedrijf A. Vrijdagmiddag contract tekenen bij bedrijf B en volgende week bij bedrijf A weer stoppen (via uitzendbureau!) en 1 juni (dus denk 4 juni) beginnen bij bedrijf B.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Klinkt niet als iets waar je vrolijk van wordt idd
Slimmerdquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen 9:00 beginnen bij bedrijf A. Vrijdagmiddag contract tekenen bij bedrijf B en volgende week bij bedrijf A weer stoppen (via uitzendbureau!) en 1 juni (dus denk 4 juni) beginnen bij bedrijf B.
Ja, ik denk beiden welquote:
Ehm nou ik snáp dat je niet voor een uzb gaatquote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik denk beiden welMaar ja, uitzendbureau tegenover een bedrijf an-sich zegt genoeg.
quote:
Kon ik maar aan het werk via een uzbquote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm nou ik snáp dat je niet voor een uzb gaat
Gezeik met briefjes, intercedentes en je krijgt minder betaald
Wat zoek je?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kon ik maar aan het werk via een uzbZelfs daar hebben ze niks voor mij
Maar goed ik ga stug door met zoeken, ik heb nog hoop![]()
Financiele administratie, boekhouden, commerciele Binnendienst, Verzekeringen, Administratie.quote:
Uhuhquote:
Dit iets?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Financiele administratie, boekhouden, commerciele Binnendienst, Verzekeringen, Administratie.
Kantoorwerk dus
Maar verkoopster vind ik ook niet erg, maar daar nemen ze niet aan, omdat ik te oud ben
Kijk je wel eens op indeed.nl?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Financiele administratie, boekhouden, commerciele Binnendienst, Verzekeringen, Administratie.
Kantoorwerk dus
Maar verkoopster vind ik ook niet erg, maar daar nemen ze niet aan, omdat ik te oud ben
quote:
Ja ik heb van mijn werkcoachquote:Op maandag 21 mei 2012 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kijk je wel eens op indeed.nl?
Kun je zoeken of trefwoord en dan zoekt 'ie op een aantal sites naar geschikte vacatures.
Nu nog opdrachten voor school maken en morgen weer om kwart over 6 eruitquote:
Stuudjequote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nu nog opdrachten voor school maken en morgen weer om kwart over 6 eruit.
Blauwe ruitjes, me dunkt!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben benieuwdNog een specifiek patrique-patroontje aan? Ruitjes ofzo?
Tja, anders moet ik herkansen tijdens mijn stage. Dan is de keuze snel gemaaktquote:
Groot gelijk heb jequote:Op maandag 21 mei 2012 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja, anders moet ik herkansen tijdens mijn stage. Dan is de keuze snel gemaakt.
Ik voelde het aan mijn water dat Bella zou komen vandaagquote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
Miauw![]()
!
En Bella![]()
!
...waar komen jullie opeens vandaan?
quote:
Ze zagen 'Zeroku' als laatste poster.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
Miauw![]()
!
En Bella![]()
!
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik voelde het aan mijn water dat Bella zou komen vandaag
Oh gatver! Ik moest ooit ook een beleidsnota schrijven, the joyquote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..].
Maar 't is wel echt belachelijk druk zo, vergaderen in Veldhoven waar we een beleidsnota in 8 weken moeten schrijven en waar we dus veel en vaak moeten communiceren in zo'n korte tijd, Alle vakken zijn dit blok in 1 tentamen gepropt dus als je die niet haalt moet je alle vakken opnieuw gaan volgen over een half jaar/jaar en dan ook nog iedere keer naar Tilburg om lessen te volgen.
Ik weet niet of Bella nog water heeftquote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]!
En Bella aan haar water dat jij kwam?
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gatver! Ik moest ooit ook een beleidsnota schrijven, the joy![]()
Nou goed bezig dus Zrokoeje bent een stuk slimmer bezig dan ik
Goed zo!!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
O M G_!
Cijfer van mijn herkansing is binnen... 8.6
Pak je nu iedere dag de bus naar V'Hoven of heb je een auto?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Het scheelt dat ze op de gemeente wel echt goed ondersteunen, dus dat schiet wel op. Maar nog, ik ben blij als het vakantie is
.
Heheh, aww zo erg is het toch niet. Nog eventjes
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bus naar Eindhoven en dan naar Veldhoven, ongeveer een uur heen en een uur terug.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pak je nu iedere dag de bus naar V'Hoven of heb je een auto?
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:50 schreef iBenny het volgende:
Mijn cijferlijst ondertussen best wel erg____!
Niet voldaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voldaan
Niet voldaan
Gaat goed.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Wowquote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
O M G_!
Poe dat is ook niet altijd even prettig of wel?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De bus naar Eindhoven en dan naar Veldhoven, ongeveer een uur heen en een uur terug.
Niet helemaal nee, vakken in Tilburg moet ik bij andere klassen volgen om die vergaderingen bij te kunnen wonen en vaak ben ik zo een hele middag/ochtend kwijt aan een uur/anderhalf uur vergaderen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Poe dat is ook niet altijd even prettig of wel?
Voor herkansingen konden wij maximaal nog een 7.0 halenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
O M G_!
Wuutquote:Op maandag 21 mei 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Voor herkansingen konden wij maximaal nog een 7.0 halen
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:50 schreef iBenny het volgende:
Mijn cijferlijst ondertussen best wel erg____!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tsjah, weet jij het?quote:
Voor herkansingen beroepsproduct is het hoogste cijfer wat je bij ons kunt halen ook een 6.0quote:
Je toelatingsding ging goed zag ikquote:Op maandag 21 mei 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah, weet jij het?
Ik ga nu gewoon lekker terug naar het MBO... weer zonder leren zevens en negens halen op mijn examens
Kuch.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah, weet jij het?
Ik ga nu gewoon lekker terug naar het MBO... weer zonder leren zevens en negens halen op mijn examens
Whatevvvvssssquote:Op maandag 21 mei 2012 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kuch.
Niet leren is niet aan te raden.
More I won't say.
Ohw, je moet beide doenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Denk t wel
Woensdagmiddag intakegesprekje!
Ja, dit was 40 vragen rekenen, 40 vragen nederlands en 23 vragen studiehuppeldepupje..quote:
Lieffffquote:[21:59:52] Patrick zegt:
ben je ook met je auto naar de dealer geweest waar je me weg hebt?
Nja, beter tochquote:Op maandag 21 mei 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dit was 40 vragen rekenen, 40 vragen nederlands en 23 vragen studiehuppeldepupje..
Het was echt niveau groep 6
Dat gebruiken ze dan om te kijken of ze je ondersteuning moeten bieden ofzoNaja krijg je uitslag ook woensdag, en gesprekje
het zou alle 3 kunnenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Vul de volgende zin aan.
De kleur van de auto is...
A) Touw
B) Rood
C) Aarde
Je snapt me wel! Denk MBO, daar doen ze niet aan onderbouwen!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
het zou alle 3 kunnen
Hier zou het alle 3 goed gerekend worden zolang je het maar kan onderbouwen
Ik snap hemquote:Op maandag 21 mei 2012 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je snapt me wel! Denk MBO, daar doen ze niet aan onderbouwen!
Mijn miauw radar ging af.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
Miauw![]()
!
En Bella![]()
!
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Vul de volgende zin aan.
De kleur van de auto is...
A) Touw
B) Rood
C) Aarde
Gewoon 2 keer douchen op een dag danquote:Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef Renesite het volgende:
Lig ik in bed, loop ik er even uit voor het raam, slaag de deken van ne af, loopt onder diezelfde deken opeens een wesp vandaan. What the fuck![]()
![]()
Whehe.quote:
Even het keeltje smerenquote:
Tjo!quote:
Gatverdammequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Even het keeltje smeren!
[..]
Tjo!
Waar heb je stage?
Miauwtjequote:
Nog nergens. Wordt gefixtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Even het keeltje smeren!
[..]
Tjo!
Waar heb je stage?
Deze was er gewoon tien minuten zoet mee. Had het heus door!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
GatverdammeIk heb er wel eens iets van gezegd hoor. Zat iemand tegenover me in de trein. Die had het gewoon zelf niet eens door
'k 'k. Spang.quote:
JA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |